Onko mielestänne 178cm mies lyhyt? + oma pituutenne
Ystäväni mielestä 178cm mies on liian lyhyt hänelle. Hmmmm.
Mielestäni ei ole.
Kommentit (265)
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 12:05"]
Miksi naisen pitäisi olla lyhyempi kuin miehen, siksikö että katsoisi miestä ylöspäin? Eikö pussailu olisi helpompaa, kun molemmat olisivat samanmittaisia?
[/quote]
entäs sitten seksin aikana
Adolf Hitler mitattiin 173 cm pitkäksi, hän oli silti pidempi kuin Benito Mussolini (noin 168 cm), Josif Stalin ja Winston Churchill (molemmat noin 170 cm).Putin, Medvedev (163 cm), Sarkozy, Berlusconi kaikki alle 170...Pekkarinen on 160, Väyrynen 171, Haavisto 173, Soininvaara 162, Jungner 165.
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 11:01"]
Olen 177cm ja mies 185cm, tällä viikolla minulle sanottiin, että olemme näyttävä pari. Olimme iltaa istumassa ja minulla korkeat korot joten olen mieheni pituinen. Molemmat olemme tummia ja pitkähiuksisia.
[/quote]
No ethän ole miehesi pituinen. Ei 177 cm ole yhtä kuin 185 cm.
olet todella lyhyt. varmaan sinulla on tosi rankkaa
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 12:13"]
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 12:05"]
Miksi naisen pitäisi olla lyhyempi kuin miehen, siksikö että katsoisi miestä ylöspäin? Eikö pussailu olisi helpompaa, kun molemmat olisivat samanmittaisia?
[/quote]
entäs sitten seksin aikana
[/quote]
Takaapäin seisten mies joutuu koukistamaan jalkansa jos on pidempi. Harvemman lihakset jaksavat edes 10min jyystöä niin.
Juuri sopiva pituus miehelle, on nimittäin oman mieheni pituus. ;) Olen itse 176 cm.
Olen 163cm. Keskipituinen on 178cm mies. Ei pitkä eikä lyhyt.
Taitaa maailmanlaajuisessa mittakaavassa olla keskivertoa pitempi mies.
Suomessa voi ehkä olla hieman keskimääräistä lyhyempi tai keskipituinen, mutta aikuisia suomalaisia miehiä on olemassa vain 2 miljoonaa. Sen sijaan esimerkiksi aikuisia kiinalaisia ja intilalaisia miehiä on olemassa yhteensä varmaan jotain 1 miljardia, eli 500 kertainen määrä suomalaisiin miehiin verrattuna ja tämän joukon keskipituus on alle 170 cm.
Maailmassa saattaa olla jopa enemmän alle 170 cm pitkiä aikuisia miehiä, kuin yli 170 cm pitkiä.
Ketä kiinnostaa joku kiinalaisten keskipituus? :D :D :D
OLETKO RASISTI? KIINALAISTEN KESKIPITUUS ON TÄRKEÄ ASIA GLOBALISSA MITTAKAAVASSA TOISIN KUIN JUNTTI SUOMI MEININKISSÄ
[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 13:36"]
Ketä kiinnostaa joku kiinalaisten keskipituus? :D :D :D
[/quote]
No kyllä taitaa kiinnostaa aika montaa ihmistä enemmän, kuin mitä suomalaisten keskipituus kiinnostaa.
On lyhyt. Oma pituus 168. Kyllä minä muitakin katselen, mutta pituus vetää puoleensa. En haluaisi kuitenkaan itse olla tästä pitempi. Minusta 15 cm on sopivimman tuntuinen pituusero.
"Jokaiselle omansa: sanoi nainen, kun pussasi lehmäänsä"
Alle 180 cm pitkät miehet ovat masentavia.
Ei ole lyhyt. Lyhyt on 170cm ja sitä lyhyemmät. Oma pituus on 168cm, mies on just ton 178cm ja sopiva pituus kun voin käyttää korkkareita.
Keskimittainen, juuri sopiva minulle ;)
Oma pituus mulla 170 senttiä.
Jos töissä joku mies on tuon pituinen niin evvk.
Omaksi en noin lyhyttä miestä ottaisi.
ja itse olen 170 senttinen. Ei kyllä tunnu liian lyhyeltä. Vaikkakin käytän aina korkkareita, joissa on ainakin kymmenen sentin korko joten olemme varmaan aika hassu näky kun olen selvästi miestäni pidempi =)
olen (mies) 186 cm, koen olevani ihan keskimittainen, vaimoni on 163 ja tykkää että olen ihan sopivan mittainen hänelle.