Eli tärkeintä on olla laiha?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
No aika monelta sairaudelta säästyy joo.
Tämän ymmärrän kyllä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikäpä muukaan?
Henkinen puoli ihmisessä
Joillakin se on geeneissä, toisilla pulskuus tai muu. (rautalankaa ymmärtämättömille)
Jos olet lyhyt (hiukset pystyssä 166 cm, kuten minä) niin olet aina väärän painoinen. Hoikkana sain kuulla olevani hukkapätkä, pyöreämpänä puutarhatonttu ja kun treenasin näkyvät vatsalihakset eli olin omasta mielestäni ulkoisesti ihan ok kunnossa, niin sain kuulla olevani pullistelija
ymmärtääkseni kumppanini (, joka on minua pidempi mutta hoikempi) ihastui ja rakastuikin minussa enempi siihen, että korvavälini toimii ja käytlkseeni
(Onnistuimpa kuullostamaan itseriittoiselta).
Kävin tänään Prismassa ja huomasin, etten eroa muista mitenkään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos olet lyhyt (hiukset pystyssä 166 cm, kuten minä) niin olet aina väärän painoinen. Hoikkana sain kuulla olevani hukkapätkä, pyöreämpänä puutarhatonttu ja kun treenasin näkyvät vatsalihakset eli olin omasta mielestäni ulkoisesti ihan ok kunnossa, niin sain kuulla olevani pullistelija
ymmärtääkseni kumppanini (, joka on minua pidempi mutta hoikempi) ihastui ja rakastuikin minussa enempi siihen, että korvavälini toimii ja käytlkseeni
(Onnistuimpa kuullostamaan itseriittoiselta).
Olen sius mies mutra mielestäni tässä ei ole sukupuoli oke olennainen, vaan ymmärtää se että tekomme kertovat keitä olemme ja kannattako meitä arvostaa, enkä nyt tarkoita ettenkö arvostaa myös hyvin sairaita tai vamnautuneita, joilla tekojen ksutta arvostetuksi tuleminen ei luonnistu aina "normaaleilla tavoilla"
Onneksi ei tarvitse kelvata muille, kuin omalle kumppanille.
Äitini on ollut sen ajan minkä minä muistan, niin selvä anorektikko. Kuitenkin hänellä on diabetes, osteborroosi, sydämen vajaatoiminta ja verenpainetauti. Ei se hoikkuuskaan mitään terveyttä takaa....
Just eilen mietin asiaa, koska olen lihonut. Laihana/hoikkana ei ole samoja ongelmia kun nyt. Mulla siis tullut n. 10kg painoa lisää mikä näkyy mahassa ja reisissä. Mietin vaan miltä oikeasti pahasti lihavilta tuntuu. Jos minä siis kärsin, enkä siis puhu ulkonäöstä vaan miltä minusta tuntuu ja miten vaikka nukun yöni.
Haluan pysyä laihana ja hoikkana, koska nämä asiat vaan ahdistavat: reidet hikoilevat kiinni toisiinsa, mahamakkaroiden väli ahdistaa ja hikoilee.
Kyse ei ole ulkonäöstä vaan omasta olosta. Minua ahdistaa, etten mm. pysty taipumaan eteenpäin töissä kuten ennen. Olen mieluummin laiha ihan itseni takia.
Vierailija kirjoitti:
juup juurikin näin
Noup ei ollenkaan näin.
Joo ja hiihtää Etelämantereelle mitenkä mahtaa luurangon matka sujua.
Miehille se usein on nro 1 asia naisessa.
Vierailija kirjoitti:
Läskit on itsekkäitä ja vastenmielisiä ihmisiä.
Läskit ei tee jokapäiväistä jankkausta laihoista jotenka mitenkä se menee .
Hirvittäviä uusia tilastoja tulee, miten naisten syövät liääntyvät juurikin väärien ruokavalintojen takia.
Pikaruoka ja voltit ovat varmaan pahimpia vaihtoehtoja.
Lihavuus sinänsä jo nostaa esim. virtsateiden ja kohdun syöpien esiintymistä.
Kaikki kuollaan laihat on vaan helpompi laskea monttuun.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittäviä uusia tilastoja tulee, miten naisten syövät liääntyvät juurikin väärien ruokavalintojen takia.
Pikaruoka ja voltit ovat varmaan pahimpia vaihtoehtoja.
Lihavuus sinänsä jo nostaa esim. virtsateiden ja kohdun syöpien esiintymistä.
Juu ja blondi hiusväri nostaa virtsarakon syövän riskiä.
No aika monelta sairaudelta säästyy joo.