Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne 178cm mies lyhyt? + oma pituutenne

Vierailija
09.10.2010 |

Ystäväni mielestä 178cm mies on liian lyhyt hänelle. Hmmmm.

Mielestäni ei ole.

Kommentit (265)

Vierailija
81/265 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärään kyllä hyvin sen,että se häiritsee, jos miehen pituus on kovin lähellä omaa pituutta. Itse 175 ja olen huomannut, että tunnen itseni jotenkin vähemmän naiselliseksi, kun mies on lyhyempi. Etenkin, kun tykkään pitää korkokenkiä, jolloin pääni huojuu n. 180 cm:ssä. Ehkäpä se vain johtuu siitä, että niin usein tuntee itsensä pitkäksi ihmisten joukosta, että mieltä hivelee, kun miehensä rinnalla ei ole hongankolistelija. On melko vaikea mieltää itsensä naiselliseksi, siroksi ja kauniiksi, jos partnerin rinnalla on olo kuin kehonrakentajalla. Ei sen puoleen, olen itse joutunut tilanteeseen, jossa tanssimaan hakenut mies oli todella nolostuneen näköinen, kun huomasi minun olevan itseään päätä pitempi. Tämän vuoksi en nykyisin lähde kovin lyhyiden kanssa tanssimaan, sillä miehet yleenä hämmentyvät jos olen heitä pidempi.

Mutta tietenkin ihminen itsessään on tärkein, ei pituus.

Vierailija
82/265 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... seksuaalinen suuntautuminen voi olla mitä tahaansa mutta "lyhyt" ei saa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/265 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lukiolaispojan pituinen. :)

Itse olen 172 cm, olen myös seurustellut samanpituisen kanssa, joten en "kammoa" lyhyitä miehiä. Nykyinen mieheni on tosin 198 cm pitkä.

Vierailija
84/265 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167, tästä näkökulmasta 178 on melko pitkä.

Vierailija
85/265 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmieni mies olisi tosin 185cm, mutta jostain täytyy tinkiä. Ne puuttuvat sentit on miehelläni jossain muualla ;)

Vierailija
86/265 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käsittänyt, mitä hienoa siinä parin metrin pituudessa mahtaa olla. 178cm miehellä on normaali mitta. Itse käytän myös korkeita korkoja eikä koskaan ole haitannut, että olen koroissa miestäni pidempi. Pitää olla aika konservatiivinen täti, jos jollain muutamien senttien pituuseroilla on vaikutusta ihmisen viehättävyyteen. Minulla on ollut itseäni lyhyempiäkin miehiä niin vaki- kuin lyhyemmissä suhteissa, eikä todellakaan ole ollut mitään haittaa tai vähentänyt näiden miesten miehekkyyttä, viehätysvoimaa tai seksikkyyttä silmissäni.

Minun mielestäni on jopa seksikästä, että mies on niin itsevarma, ettei pidempi nainen ole hänelle uhka. Ja kun itse olen pitkähkö ja hoikka nainen, niin on ollut hauskaa kulkea lyhyemmän, mutta lihaksikkaan miehen käsipuolessa ja tsekkailla miten ihmiset tuijottaa. Koomista suorastaan. Lyhyemmät miehet osaavat muuten myös arvostaa naisensa pitkiä sääriä ja käsivarsia ihan eri tavalla kuin ns. keskimittaiset tai pitkät miehet. Ainakin itse olen näin kokenut :)

Vierailija
87/265 |
25.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta liian lyhyt mulle. Oon 181 cm.

Mielestäni tuollaiset 175-179 senttiä on miehen keskimitta.

Vierailija
88/265 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

178cm taitaa olla suomalaisen mieen keskipituus, jolloin 50% on alle 178cm ja 50% yli 178cm.

No nyt jos esimerkiksi 90% naisista haluaa ehdottomasti keskipituutta kookkaamman miehen (riippumatta siitä minkä kokoinen itse on), mitä tapahtuu? ... 40% naisista jää ilman tai hakee ulkomailta.

Vierailija
89/265 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella liian lyhyt. Itse 172cm ja kyllä miehen pitää olla yli 180cm.

Vierailija
90/265 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tapaillut useita kaksikymppisiä helsinkiläisiä miehiä, jotka ovat olleet pituuksiltaan n. 177-179 -senttisiä, eikä heistä kukaan ole tuntunut pitävän itseään mitenkään lyhyenä? En itsekään ole huomannut, että he olisivat olleet jotenkin lyhyitä tai edes lyhyehköjä.

Vierailija
91/265 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 176cm

Vierailija
92/265 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 175cm mies on mielestäni lyhyt.

Itse olen 175cm.

Mainitaan vielä, että miehellä oltava ehdottomasti leveät hartiat ja lihaksikkaat pohkeet. Älkää kysykö miksi, mutta katson aina kiinnostuneena miehen pohkeita, jos vain ne näen.

Vierailija
93/265 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole komeampaa miestä nähnyt koskaan. Näin hänet muutaman kerran jenkeissä asuessani. Googlatkaa.

Itse olen 170

Vierailija
94/265 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies taitaa olla 175 cm, itse olen pari senttiä pidempi. Mutta turvaa on!

Vierailija
95/265 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän alle 178cm pitkä mies, mutta eipä tuo ole minua pidätellyt. Jos joku pitkä nainen ei minusta pituuteni vuoksi kiinnostu, ei se minua haittaa. Se on täysin heidän oma menetyksensä. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.

Kauneimmat ja siroimmat naiset ovat useammin sieltä lyhyestä kuin pitkästä päästä. Näille naisille olen sopivan mittainen. Miehissäkin ne komeimmat kasvonpiirteet löytyvät usein keskivertoa lyhemmiltä.

En vaihtaisi tätä pituutta mihinkään. Joskus teini-ikäisenä 10-15cm pidemmät ja 30kg painavammat pojat kokeilivat tulla "isottelemaan", mutta ei tullut mieleenkään lähteä heitä karkuun. Monet isokokoiset ovat suorastaan kömpelöitä, hitaita ja nössöjä. Eivät ole tottuneet siihen, että huomattavasti pienempi ottaakin haasteen vastaan ja antaa köniin.

Eläinmaailmassakin satoja kiloja painava karhu pötkii usein karkuun pientä 12 kiloista ahmaa, joka on hurja otus kokoisekseen. Se vaan on niin, että altavastaajasta löytyy usein enemmän sisua.

Vierailija
96/265 |
26.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ukko 192 ja itse 176, joten ehkä meidän kantilta katsottuna:)

Vierailija
97/265 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se etta miehen kuuluisi olla aina pidempi kuin nainen ja 180cm tai pidempi on hyva pituus.

Itse olen sen 175cm eli liian lyhyt, toisaalta lyhyitakin miehia tarvitaan metrin pitusille kaunottarille.

Lyhyille miehille sopii vaatteet paremmin kun taas pitkille ja jos on pitka ja laiha niin tulee aivan anorektikko mieleen.

Miehen taytyisi olla pidempi naistaan korkkareissakin, silla miehen pidemmyys nayttaa suojelevalta ja parilta muutenkin.

Naisilla 170cm alkaa olemaan aari rajoilla liian pitkia kun korkkareitakin naiset usein kayttavat.

Naisille ei pituus sovi ollenkaan, tulee aikalailla hevonen mieleen.

Vierailija
98/265 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 cm:n mies olisi ollut hiinä ja hiinä sopivan mittainen minulle. Hain kyllä itse (ja sain) aikoinaan 1,80 -kriteerillä miestä. Mieheni on 181. Että kyllä ymmärrän halun saada pitkä mies. Huom! 175 on minusta kyllä jo lyhyt mies!

Vierailija
99/265 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet suomalaisista miehistä on alle 178 cm.

Vierailija
100/265 |
24.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä tuo nyt mikään maailman tärkein asia ole. Ehkä olisi silti hassua olla miestään pidempi. Eli se "ongelma" voisi olla, jos olisin pitkä. Mutta olen vain 172cm eli aika keskiverto ikäluokassani. Tietty, jos voisi itselleen miehen ikään kuin rakentaa, niin varmasti olisi ainakin 10cm pidempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi