Te miehet, jotka valitatte, että naiset tykkäävät ainoastaan rikkaista miehistä...
Miksi ette tee töitä sen eteen, että rikastuisitte? Olisi oma elämä muutenkin mukavampaa kun olisi tavoitteita ja enemmän rahaa käytettävissä.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on vain luuserimiehiä.
Mutta niin on kyllä luuserinaisiakin.
Kun suurin osa kirjoittajista on anonyymejä Vierailijoita, niin mistä tulkitset kunkin sukupuolen?
Itse rinnastan nuo valittajat trolleihin ja trollin sukupuolella ei ole merkitystä.
Mielummin köyhä rehellinen nainen kuin valehteleva pissis gold digger..
Miksi te naiset ette pysy ikuisesti nuorina? Miksi ette keksi nuoruudenlähdettä? Ei tarvitse sitten nelikymppisenä ihmetellä, kun tulee vaihdetuksi nuorempaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te naiset ette pysy ikuisesti nuorina? Miksi ette keksi nuoruudenlähdettä? Ei tarvitse sitten nelikymppisenä ihmetellä, kun tulee vaihdetuksi nuorempaan.
Eipä nuo vuodet teitä miehiäkään silkkihansikkain kohtele, vaikka harhoissanne usein niin luulettekin.
Vierailija kirjoitti:
Viisisataa vuotta vauvapalstalla, ei kai nyt sentään!
On aivan perusteltua naisilta vaatimus siitä että miehen pitäisi tienata esimerkiksi yli 100 000 euroa vuodessa. Aivan samalla tavalla kuin että miehet voivat vaatia että nainen on riittävän nuori ja normaalipainon rajoissa.
Kannattaako naisten edellyttää tasa-arvoisessa yhteiskunnassa että miehellä on huomattavasti keskitulon yli tulot on sitten toinen kysymys. Miksi ko. reilusti keskitulon ylittävä mies (top 5%) tyytyisi naiseen joka ei ole ulkonäön ja iän puolesta markkinoilla vastaavalla tasolla (top 5%).
Itse en tavoittele top 30% naisia, joten minulle kelpaa muukin kuin parikymppinen mallinainen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis tehä töitä mutta kun on niin tyhmiä ettei voi?
Ehkä naiset tykkäävätkin niistä rikkaista miehistä niiden älykkyyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin köyhä rehellinen nainen kuin valehteleva pissis gold digger..
Mitä vikaa on rikkaassa rehellisessä naisessa?
Ei Suomessa ole edes naiset juurikaan rahan perään, jotain julkkiskaunottaria ja instahörhöjä lukuun ottamatta. Useimmille riittää, että mies tekee jotain työkseen, eikä tarvi siis elättää.
Lumevaikutus.Lumetotuusvaikutuksella tarkoitetaan sitä, että uskomme lähes mitä tahansa, kunhan sitä toistetaan meille tarpeeksi. Eli kaikki mitä täällä kirjoitetaan ei ole totta.
Trolli on Internet-slangissa viesti tai henkilö, jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä (kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia) tai ennalta arvattavia viestejä taikka peittää kirjoittajan puutteet käsiteltävänä olevan asian tuntemuksessa
Lähde Wikipedia
Aika harvat naiset erityisesti etsii rikkaita miehiä. Suurin osa naisista etsii miehiä, joilla on elämänhallinta kasassa ja jonkonlainen toimeentulo eli pystyy elättämään itsensä. Työttömyys ei ole este jos on näköalaa eteenpäin.
Itse tienaan riittävästi ja maksan omat velvollisuudet ja huvit, en tarvitse lisää rahaa. Aika vähälläkin saa paljon
Olen rikas mutta yksikään nainen ei ole minusta tykännyt. En ole oikeasti edes päässyt treffeille kenenkään naisen kanssa 10 vuoteen vaikka olen varmaan 100 naista pyytänyt.
Valittavilla ihmisillä on usein jonkinlainen henkilökohtainen ongelma. Järkevämpää on pyrkiä elämässä eteenpäin ja lopettaa hyödytön valittaminen.
Tuon valittamisen voi myös nähdä yleisenä tyytymättömyytenä siihen, miten pinnalliseksi maailma on mennyt. Tosin eihän siinä ole mitään uutta, että varallisuus houkuttaa naisia, ja kauneus puolestaan miehiä.
Tällä palstalla on vain luuserimiehiä.
Mutta niin on kyllä luuserinaisiakin.