Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mielestänne 178cm mies lyhyt? + oma pituutenne

Vierailija
09.10.2010 |

Ystäväni mielestä 178cm mies on liian lyhyt hänelle. Hmmmm.

Mielestäni ei ole.

Kommentit (265)

Vierailija
241/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttamattoman lyhyt olisi ainakin minulle 

Olen itse 177cm ja miehen pitää olla VÄHINTÄÄN 10cm pidempi

En ole koskaan katsellut noin pitkiä naisia, enkä ajatellut aloittaa sitä tänäänkään. Nainen on parhaimmillaan alle 170-senttisenä, näin se vaan enemmistön mielestä menee.

M190

Mitä sinä enemmistöön vetoat? Katsele mitä katselet, mutta älä sotke muita miehiä omaan mielipiteeseesi. Vai yrititkö vain kertoa kyseiselle naiselle, että juuri kukaan miehistä ei häntä vilkaisisikaan? Taas tätä "palautetaan nainen maan pinnalle, ettei luule itsestään liikoja". Kummallinen tarve miehillä tölviä naisia.

Vierailija
242/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

178cm pitkä mies olisi mua sentin pidempi. Mä tykkäisin, monet seksiasennot ja 69 on parhaita samanpituisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varsin naiivi jos kuvittelet pituuden olevan joku tae "miehekkyydestä" XD! 

T. 180cm/134kg, salitreeniä 25+ vuotta, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg, maastaveto 350kg, cooper 3050m, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa

Vierailija
244/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Sopiva

n 170 cm

Vierailija
245/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mielellään olisi itseäni lyhyemmän kanssa lähtökohtaisesti, mutta jos rakastuu niin ei kai sillä niin väliä. Itse olen 168 cm

Vierailija
246/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 180cm/134kg, salitreeniä 25+ vuotta, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg, maastaveto 350kg, cooper 3050m, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa

Mitähän sinäkin kompensoit? Jotain omituista on, jos mittaa hauistaan.

Vierailija
247/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos sitä ei haittaa että olen korkkareissa saman pituinen tai pidempi. Jos sitä häiritsisi siinä määrin että ei haluaisi minun käyttävän korkkareita niin sitten haittaisi.

Vierailija
248/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun on koko ikänsä tehnyt työtä kehonsa eteen, niin ei ole mitään kummallista olla siitä ylpeä jos on jotain mitä mitata ;) PS. 52cm hauis ei edes ole vielä mikään iso! Hyvä kun juuri ja juuri pääsee edes miesten sarjaan XD

Vierailija
249/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole lyhyt, vaan jo pitkänpuoleinen.

No mun perspektiivi onkin lyhyen ihmisen, olen juuri ja juuri 160 cm. Miestäni olen aina pitänyt pitkänä, on sen rapiat 180 cm. 

Toisaalta, mitä väliä? Ihmisissä on paljon muitakin ominaisuuksia kuin pituus. Ja kaikki nuo ominaisuudet olennaisempia.

Sanopa muuta. Jos toinen on lyhyempi, kumarrut kun pussaat. Jos toinen on kovasti pidempi, haet jakkaran kun pussaat. 

Vierailija
250/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko urheilullisuus tae miehekkyydestä? Se on loppujen lopuksi aika filosofinen kysymys, eikä varmaan yhtä ainoaa miehisyyden arvoa ole. Minulle hyvä mies tarkoittaa henkistä kanttia, sitä, että on luotettava ja jolla on selkärankaa. Hyvä mies pitää huolen naisestaan ja perheestään. Tunnen monia urheilullisia pelimiehiä, joihin en koskisi millään tikulla, mutta jotka saattaisi jonkun toisen mielestä näyttää miehekkäältä, jolloin ulkoiset arvot korostuu. Olen samaa mieltä siitä, ettei pituudella juuri ole tekemistä miehekkyyden kanssa.

Vierailija
251/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

178 sm on noin keskimittainen mies. Itse kävin juuri HUS:in neuvolassa ja pituuteni oli 185 sm.

Vierailija
252/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihatonttu,itse olen 207 cm pitkä,kikkeli 5 cm,mutta se haittaa kun olen pitkä ja teräsmies muutenkin.Käytän korkokenkiä kesälomalla,olen silloin 220 cm pitkä.

Vierailija
253/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jotakuin 188 cm ja voisin olla muutamisen senttiä lyhyempikin. Onhan se myönnettävä, että useat naiset ovat pitäneet, kun on pitkä ja harteikas, mutten välitä olla liikaa esillä. Pitkänä tuntuu liian usein, kuin astelisi valokeilassa. Kuten kaupan kassajonossa.

Vierailija
254/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkä mikä pätkä

179

Vierailija
255/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen jotakuin 188 cm ja voisin olla muutamisen senttiä lyhyempikin. Onhan se myönnettävä, että useat naiset ovat pitäneet, kun on pitkä ja harteikas, mutten välitä olla liikaa esillä. Pitkänä tuntuu liian usein, kuin astelisi valokeilassa. Kuten kaupan kassajonossa.

Harmi, ettei luontoäiti tarjoile pituutta luonteen mukaan, eli jos ei halua huomiota, saisi vähemmän pituutta. Oma poikani on 198 ja ihan selvästi nauttii siitä, että hänet huomataan. 

Vierailija
256/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napoleon oli vain 168 cm pitkä ja sai koko Euroopan sekaisin vuosikausiksi! Tuo oli pari senttiä yli tuon ajan ranskalaismiesten keskipituuden!

Napoleon oli muuten sotilasarvoltaan korpraali, aivan kuin Rolexander ja Hitlerkin.

Ei se pituus kaikkea ratkaise!

Vierailija
257/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen, joka käy salilla käy myös vaa'assa ja mittaa hauistaan ja muutakin.

"Penkkiennätys 257,5kg, maastaveto 350kg, cooper 3050m" kertoo salilla käydyn vakain tuumin ja harkiten! Itse ihailen moisia tuloksia!

Kävisit sinäkin edes lenkillä, sohvaölliäinen!

Vierailija
258/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä pituus miehelle. 

Vierailija
259/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin pituinen mies, minun silmiini pitkäkin.

N 156cm

Vierailija
260/265 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun on koko ikänsä tehnyt työtä kehonsa eteen, niin ei ole mitään kummallista olla siitä ylpeä jos on jotain mitä mitata ;) PS. 52cm hauis ei edes ole vielä mikään iso! Hyvä kun juuri ja juuri pääsee edes miesten sarjaan XD

Saa olla ylpeä kehostaan, ei siinä mitään, mutta ole ylpeä tyylillä. Numerojen latelemista välttelisin, se on ihan hirveän junttia ja saa aikaan myötähäpeää. Ehkä jossain jätkien saunaillassa joku vaivautuu kuuntelemaan, mutta eipä juuri muualla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi