Onko mielestänne 178cm mies lyhyt? + oma pituutenne
Ystäväni mielestä 178cm mies on liian lyhyt hänelle. Hmmmm.
Mielestäni ei ole.
Kommentit (265)
178cm pitkä mies olisi mua sentin pidempi. Mä tykkäisin, monet seksiasennot ja 69 on parhaita samanpituisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Auttamattoman lyhyt olisi ainakin minulle
Olen itse 177cm ja miehen pitää olla VÄHINTÄÄN 10cm pidempi
Olet varsin naiivi jos kuvittelet pituuden olevan joku tae "miehekkyydestä" XD!
T. 180cm/134kg, salitreeniä 25+ vuotta, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg, maastaveto 350kg, cooper 3050m, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa
No en mielellään olisi itseäni lyhyemmän kanssa lähtökohtaisesti, mutta jos rakastuu niin ei kai sillä niin väliä. Itse olen 168 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 180cm/134kg, salitreeniä 25+ vuotta, hauis 52cm, penkkiennätys 257,5kg, maastaveto 350kg, cooper 3050m, musta vyö viidessä eri kamppailulajissa
Mitähän sinäkin kompensoit? Jotain omituista on, jos mittaa hauistaan.
Ei jos sitä ei haittaa että olen korkkareissa saman pituinen tai pidempi. Jos sitä häiritsisi siinä määrin että ei haluaisi minun käyttävän korkkareita niin sitten haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun on koko ikänsä tehnyt työtä kehonsa eteen, niin ei ole mitään kummallista olla siitä ylpeä jos on jotain mitä mitata ;) PS. 52cm hauis ei edes ole vielä mikään iso! Hyvä kun juuri ja juuri pääsee edes miesten sarjaan XD
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole lyhyt, vaan jo pitkänpuoleinen.
No mun perspektiivi onkin lyhyen ihmisen, olen juuri ja juuri 160 cm. Miestäni olen aina pitänyt pitkänä, on sen rapiat 180 cm.
Toisaalta, mitä väliä? Ihmisissä on paljon muitakin ominaisuuksia kuin pituus. Ja kaikki nuo ominaisuudet olennaisempia.
Sanopa muuta. Jos toinen on lyhyempi, kumarrut kun pussaat. Jos toinen on kovasti pidempi, haet jakkaran kun pussaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko urheilullisuus tae miehekkyydestä? Se on loppujen lopuksi aika filosofinen kysymys, eikä varmaan yhtä ainoaa miehisyyden arvoa ole. Minulle hyvä mies tarkoittaa henkistä kanttia, sitä, että on luotettava ja jolla on selkärankaa. Hyvä mies pitää huolen naisestaan ja perheestään. Tunnen monia urheilullisia pelimiehiä, joihin en koskisi millään tikulla, mutta jotka saattaisi jonkun toisen mielestä näyttää miehekkäältä, jolloin ulkoiset arvot korostuu. Olen samaa mieltä siitä, ettei pituudella juuri ole tekemistä miehekkyyden kanssa.
178 sm on noin keskimittainen mies. Itse kävin juuri HUS:in neuvolassa ja pituuteni oli 185 sm.
Pihatonttu,itse olen 207 cm pitkä,kikkeli 5 cm,mutta se haittaa kun olen pitkä ja teräsmies muutenkin.Käytän korkokenkiä kesälomalla,olen silloin 220 cm pitkä.
Itse olen jotakuin 188 cm ja voisin olla muutamisen senttiä lyhyempikin. Onhan se myönnettävä, että useat naiset ovat pitäneet, kun on pitkä ja harteikas, mutten välitä olla liikaa esillä. Pitkänä tuntuu liian usein, kuin astelisi valokeilassa. Kuten kaupan kassajonossa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen jotakuin 188 cm ja voisin olla muutamisen senttiä lyhyempikin. Onhan se myönnettävä, että useat naiset ovat pitäneet, kun on pitkä ja harteikas, mutten välitä olla liikaa esillä. Pitkänä tuntuu liian usein, kuin astelisi valokeilassa. Kuten kaupan kassajonossa.
Harmi, ettei luontoäiti tarjoile pituutta luonteen mukaan, eli jos ei halua huomiota, saisi vähemmän pituutta. Oma poikani on 198 ja ihan selvästi nauttii siitä, että hänet huomataan.
Napoleon oli vain 168 cm pitkä ja sai koko Euroopan sekaisin vuosikausiksi! Tuo oli pari senttiä yli tuon ajan ranskalaismiesten keskipituuden!
Napoleon oli muuten sotilasarvoltaan korpraali, aivan kuin Rolexander ja Hitlerkin.
Ei se pituus kaikkea ratkaise!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen, joka käy salilla käy myös vaa'assa ja mittaa hauistaan ja muutakin.
"Penkkiennätys 257,5kg, maastaveto 350kg, cooper 3050m" kertoo salilla käydyn vakain tuumin ja harkiten! Itse ihailen moisia tuloksia!
Kävisit sinäkin edes lenkillä, sohvaölliäinen!
Ihan normaalin pituinen mies, minun silmiini pitkäkin.
N 156cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun on koko ikänsä tehnyt työtä kehonsa eteen, niin ei ole mitään kummallista olla siitä ylpeä jos on jotain mitä mitata ;) PS. 52cm hauis ei edes ole vielä mikään iso! Hyvä kun juuri ja juuri pääsee edes miesten sarjaan XD
Saa olla ylpeä kehostaan, ei siinä mitään, mutta ole ylpeä tyylillä. Numerojen latelemista välttelisin, se on ihan hirveän junttia ja saa aikaan myötähäpeää. Ehkä jossain jätkien saunaillassa joku vaivautuu kuuntelemaan, mutta eipä juuri muualla.
Mitä sinä enemmistöön vetoat? Katsele mitä katselet, mutta älä sotke muita miehiä omaan mielipiteeseesi. Vai yrititkö vain kertoa kyseiselle naiselle, että juuri kukaan miehistä ei häntä vilkaisisikaan? Taas tätä "palautetaan nainen maan pinnalle, ettei luule itsestään liikoja". Kummallinen tarve miehillä tölviä naisia.