Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy nyt tehdä päivän häpeämiset.
Olin keväällä ihan lumoutunut Kärtsästä joka on mua paljon nuorempi. Nyt olen vielä enemmän lumoutunut Bojanista joka on vielä reippaasti nuorempi. Häpeän niin paljon että laitan kohta itselleni nettieston.
Mulla ihan sama tilanne. Ja häpeän niin, että pyörryttää.
Pitäs kai muistaa oma ikänsä, vain pitäskö.
Ei pitäisi. Itse vain aniharvoin muistan ikäni. Jos minun pitäisi se joka päivä muistaa, niin eikö minun olisi pitänyt jo saada paljon rangaistuksia moisesta muistamattomuudesta. Mutta ei, iloa ja naurua vain pukkaa niin kuin viimeistä päivää. Ja elämä on täynnä ihmeitä.
Nyt on niille tullut ero taas kerran. Ei tuo muuta voi tarkottaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä huomannut bojan ei ole tykännyt jeren insta postauksista
Höh. Haluaako se viilentää shippilaivaa Suomen reissun jälkeen. Jertsuparka menettää kohta puppy-ystävänsä kun oli niin kuoren takana
Bojan saisikin ottaa etäisyyttä Jereen. Katsotaan sitten, kuka itkee. Jospa Bojan oikeasti kyllästyi. Gregor on pitänyt sille puhuttelun.
Eiköhän tuo ole vaan B mielestä makee kuva, jonka valokuvaaja jakanut eka. Tuskin sen syvempää merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä irvistelee nykyään liikaa, tai siis joka kuvssa. Bojanin ei kyllä tartte ottaa mallia please never
Jonkun pitäisi sanoa kärtsälle tuosta. tosi ärsyttävää.
Haluaa varmaan etäännyttää itseään hotin pojan imagosta. (tai joku muu haluaa..)
En voi olla ajattelematta, että reissu ei ollut Bojanille onnistunut. Varmaan vielä Tavastia-vaiheessa kaikki oli hyvin, mutta sen jälkeen alkoi alamäki. Somesisällöstä huokui pakotettu vanhojen vitsien kierrätys, uusia ei enää syntynyt ja luulisi kuitenkin, että ns. parhaat palat jaettiin. Se Twilight-video loppuun kulutetun Are you -kiekumisen kanssa oli pääasiassa vaivaannuttavaa. Viisuissa kaikki olivat vieraalla maaperällä ja vapaahetket lyhyitä ja homma yleistä sekoilua kaikille, mutta se on ihan eri asia nähdä toinen kotonaan omissa ympyröissään. Ehkä siinä oikeasti kävi niin, että kaikki vaan lässähti. Ovat liian erilaisia. Kuten huonot kolmannet treffit, vaikka nyt kavereina. Ei kaikki tuttavuudet vaan lähde lentoon hyvästä alusta huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niille tullut ero taas kerran. Ei tuo muuta voi tarkottaa. :D
Kuinkahan mones kerta tämä jo on, tänäänkin menneet välit nyt pari kertaa😂
Vierailija kirjoitti:
Kelles se bojan nyt näyttää keskaria😳
Gašperille - olen juuri lukemassa elämäni toista fanficiä ja luoja että mulla on ollut väärä kuva niistä. Ihan ammattilaistasoa kirjoittaja. Kuinka moni on lukenut tuon jossa Gašper on (sekä luonnollisesti K ja koko JO)? Come back, be here by TaylorSmith13. Toi ei ole mitään hard corea vaan ihan uskomaton tarina. Tai oikeastaan kirja. 24 lukua nyt ja kirjoittaja päivittää tarinaa.
mä mietin, mitenköhän bojan ajattelee siitä, että jere on pöllinyt pokemon kortteja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin keväällä ihan lumoutunut Kärtsästä joka on mua paljon nuorempi. Nyt olen vielä enemmän lumoutunut Bojanista joka on vielä reippaasti nuorempi. Häpeän niin paljon että laitan kohta itselleni nettieston.
kunhan täysi-ikäisissä pysytään, niin eiköhän se ole ihan ok...vai. Tälleen kun vaan fiktiivisessä maailmassa pysytään.
Iästä puheenollen en olisi ikinä uskonut, että Kris ja Jan ovat samanikäisiä.Vanhin porukasta on Nace, joka täyttää ensi vuonna 30v. Nace on myös yksi mun suosikeista bändissä.
Nyt täytyy taas kuunnella bändin musiikkia lisää, seuraavaksi-Padam.
Eiks Kris ole vuoden nuorempi ku Jan ja Bojan? Mut Jan näyttää vanhemmalta kyllä mitä nää kaksi.
Nace -94, Bojan -99, Jure -93 (Ai pahus, hänhän on vanhin porukasta) Kris ja Jan, molemmat -00
Nämä tiedot löytyivät Twitteristä, ihan päivät ja kuukaudetkin ilmoitettu.
Mistähän nuo on oikein otettu? Wikipediassa ja Jokereiden omissa infoissa on ollut: Nace -94, Jure -96, Bojan ja Jan -99 ja Kris -00.
Ja Bojanilla ja Janilla ikäeroa vaan muutama päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höh. Haluaako se viilentää shippilaivaa Suomen reissun jälkeen. Jertsuparka menettää kohta puppy-ystävänsä kun oli niin kuoren takana
Bojan saisikin ottaa etäisyyttä Jereen. Katsotaan sitten, kuka itkee. Jospa Bojan oikeasti kyllästyi. Gregor on pitänyt sille puhuttelun.
Älä nyt aina Gregoria. Kyllä Bojan fiksuna poikana osaa itsekin ajatella. Fiksumpi kuin Gregor. (G vaan pöllyttelee mammojen hameita B:n karisman vanavedessä 🤭)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gašperille - olen juuri lukemassa elämäni toista fanficiä ja luoja että mulla on ollut väärä kuva niistä. Ihan ammattilaistasoa kirjoittaja. Kuinka moni on lukenut tuon jossa Gašper on (sekä luonnollisesti K ja koko JO)? Come back, be here by TaylorSmith13. Toi ei ole mitään hard corea vaan ihan uskomaton tarina. Tai oikeastaan kirja. 24 lukua nyt ja kirjoittaja päivittää tarinaa.
Ihan vetävä tarina, mutta ei ole kyllä ammattilaistasoa nähnytkään, eikä edes tämän shippausscenen paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama tilanne. Ja häpeän niin, että pyörryttää.
Pitäs kai muistaa oma ikänsä, vain pitäskö.
Ei pitäisi. Itse vain aniharvoin muistan ikäni. Jos minun pitäisi se joka päivä muistaa, niin eikö minun olisi pitänyt jo saada paljon rangaistuksia moisesta muistamattomuudesta. Mutta ei, iloa ja naurua vain pukkaa niin kuin viimeistä päivää. Ja elämä on täynnä ihmeitä.
Täällä yksi kokopäiväinen häpeäjä myös. Mulla ei mieli vanhene, ei kiinnosta asiat, joiden mun ikäistä pitäisi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo löytyy? Olen aivan pihalla fanficeistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt aina Gregoria. Kyllä Bojan fiksuna poikana osaa itsekin ajatella. Fiksumpi kuin Gregor. (G vaan pöllyttelee mammojen hameita B:n karisman vanavedessä 🤭)
Oot varmaan oikeassa. Hävettää.
Vierailija kirjoitti:
Antaa vastavuoroista kylmää-kuumaa?
Ootteko koskaan miettiny, että jos K menis Vain elämään (siellähän ne kaikki muutkin Warnerin artistit käy), niin tulisiko B vieraaksi sinne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt mutta mun mielestä noilla B & K päivityksillä ei oo yhteyttä toisiinsa. B pitää faneja "jännityksessä" mihin JO suuntaa seuraavaksi ja K "ihmettelee" tyhjää stadikkaa. Miksi kaikki noilla liittyisi toisiinsa.
Tuo "Where to now" on kyllä nimenomaan eksistentiaalinen kysymys, "mitä nyt, miten tästä eteenpäin", eikä mikään keikkapaikkojen arvuuttelu, koska seuraavat keikat on jo tiedossa, ja aikamuoto tuossa on siis now eikä esim. next.
Ammattilaisshippaajat ovat varmasti jop huomanneet myös kuvassa näkyvän K-kirjaimen siinä B:n pään vieressä. Ja ilme on monitulkintaisen haikea. Lisäksi kuvan väriskaala on bi-lipun väreissä.
Tämä on puoliksi vitsi, mutta puoliksi uskon, että B saattaaisi tehdä juuri näin pitkälle harkittuja postauksia.
Heh, piti tulla tänne katsomaan, oliko joku muukin katsonut B:n kuvaa shippauslasien lävitse; onhan siinä selvä bi-väritys ja K-kirjain😅 Ne lienevät sattumaa, mutta uskon kyllä poikien kaipaavan toisiaan, ja varmasti myös viestittelevät.
Voi luoja näitä juttuja.
Olet fiktiivisessä shippausketjussa. Mene pois jos et tykkää ajatuksesta.
Älkää shipatko oikeita, eläviä ihmisiä. Todella noloa ja typerää. Nyt ei voi perustella edes sanomalla, ettei ne suomea ymmärrä tai ei ne täällä käy.
Oikeita, eläviä ihmisiä? Ööö?
Kerro nyt kaikille tietämättömille mitkä on sitten shippauksen säännöt? Piirroshahmojako pitäs shipata?
On luvallista shipata sellaisia tikku-ukkoja, joita ei vahingossakaan pysty tunnistamaan. Kaikissa muissa tapauksissa pitää hävetä ja toiminta täyttää lähes rikoksen tuntomerkit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kunhan täysi-ikäisissä pysytään, niin eiköhän se ole ihan ok...vai. Tälleen kun vaan fiktiivisessä maailmassa pysytään.
Iästä puheenollen en olisi ikinä uskonut, että Kris ja Jan ovat samanikäisiä.Vanhin porukasta on Nace, joka täyttää ensi vuonna 30v. Nace on myös yksi mun suosikeista bändissä.
Nyt täytyy taas kuunnella bändin musiikkia lisää, seuraavaksi-Padam.
Eiks Kris ole vuoden nuorempi ku Jan ja Bojan? Mut Jan näyttää vanhemmalta kyllä mitä nää kaksi.
Nace -94, Bojan -99, Jure -93 (Ai pahus, hänhän on vanhin porukasta) Kris ja Jan, molemmat -00
Nämä tiedot löytyivät Twitteristä, ihan päivät ja kuukaudetkin ilmoitettu.
Wikipediassa eri tietoa:
Bojan -99, Kris -00, Jan -99, Jure -96, Nace -94
Sielläkin oli myös päivät ja kuukaudet.
Sama paita ja kuvaaja kun tuossa feedin haikeus kuvassa 🤨 Onks tässä myös rajojen asettamista?