Herkkä, tunteellinen ja tiedostava mies
..kelpaavatko tämmöiset miehet naisille? Varsinkin jos vielä ei ole hirveästi perinteisen miehekkäitä ominaisuuksia, esim. kädentaitoja, autoa, menestymisen halua, alkoholin käyttöä tai assertiivisuutta?
Kommentit (11)
Jos tuohon yhdistelmään kuuluu lisäksi perässävedettävyys ja mieslapseus niin ei kelpaa minulle.
Hänellä on luultavammin jo oma mies.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuohon yhdistelmään kuuluu lisäksi perässävedettävyys ja mieslapseus niin ei kelpaa minulle.
Miksi kuuluisi? Tai sullehan kaikki miehet on näitä mieslapsia.
Itse en usko suhteen onnistumiseen tunteellisen miehen kanssa ja luultavasti huomaisin jo tapailuvaiheessa ettei klikkaa. En kuitenkaan usko, että olisin kaltaisesi miehen tyylinen (olen korostuneen järkiperäinen ja suurelta osin miehekäs nainen). Toinen mikä johtaisi siihen ettei klikkaa on assertiivisuuden puute, jälleen siitä syystä, että itse taidan olla sellainen. Tiedostavuus on tosi hyvä piirre, joka pitää kumppanilta löytyä. Muut on se ja sama. Tosin voimakas menestymisen halu on negatiivinen piirre.
Tunteellisuus ja tiedostavuus on hyviä ominaisuuksia, mutta herkkyydestä en osaa sanoa. Riippuu mitä sillä tarkoitetaan.
Päihteetön vegaani/vegetaristi sopisi oikein hyvin, kunhan olisi jokseenkin ikäiseni ja omaisi omituisen huumorin.
Et kyllä kovin tiedostavalta kuulosta kuin tälläistä kysyt.. Tottakai kelpaat jollekin mutta et varmasti kaikille. Kuten joku jo totesikin niin me naiset ei olla mikään yhtenäinen massa vaan yksilöitä. Tuskin nuo mainitsemasi ominaisuudet ovat monillekkaan kovin turnoff, mutta ei ne ominaisuudet kerro niin paljoa, että kirjoituksesi perusteella osaisin sanoa, että kiinnostuisinko minä sinusta oikeassa elämässä. Ja ihmisten välinen vetovoima on muutenkin paljon monisyisempää joten kysymykseesi on mahdoton vastata tietämättä sinusta enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuuluisi? Tai sullehan kaikki miehet on näitä mieslapsia.
Minähän kirjoitin JOS kuuluu...
Mitä muuta siinä miehessä on? Ei voi luetella ominaisuuksia, kun se kokonaisuus ratkaisee. Ei jokin tietty tekijä.
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on luultavammin jo oma mies.
Kenellä?
Kannattaa kysyä ihan siltä naiselta josta oot kiinnostunut kun me naiset ei olla mikään yhtenäinen massa vaan yksilöitä.