Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelles se bojan nyt näyttää keskaria😳
Gašperille - olen juuri lukemassa elämäni toista fanficiä ja luoja että mulla on ollut väärä kuva niistä. Ihan ammattilaistasoa kirjoittaja. Kuinka moni on lukenut tuon jossa Gašper on (sekä luonnollisesti K ja koko JO)? Come back, be here by TaylorSmith13. Toi ei ole mitään hard corea vaan ihan uskomaton tarina. Tai oikeastaan kirja. 24 lukua nyt ja kirjoittaja päivittää tarinaa.
Ihan vetävä tarina, mutta ei ole kyllä ammattilaistasoa nähnytkään, eikä edes tämän shippausscenen paras.
Oisko sulla vinkata joku tosi hyvä tarina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mä huomannut bojan ei ole tykännyt jeren insta postauksista
Höh. Haluaako se viilentää shippilaivaa Suomen reissun jälkeen. Jertsuparka menettää kohta puppy-ystävänsä kun oli niin kuoren takana
Bojan saisikin ottaa etäisyyttä Jereen. Katsotaan sitten, kuka itkee. Jospa Bojan oikeasti kyllästyi. Gregor on pitänyt sille puhuttelun.
Saisi ottaa joo. Vaikka toi heidän dynamiikka noin muuten on mielenkiintoinen ja saivat viikonloppuna aikaan kuumaa esitystä niin nyt on B:n aika näyttää että se ei ole K:lle alisteinen. Suomessa vähän näytti siltä mutta B ei ollutkaan omalla maaperällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Joker Out tulee keikalle tänne, niin oletteko oikeasti hankkimassa lippuja? Mä kyllä menisin, jos on jotenkin mahdollista ja sellaisessa paikassa, että sinne pääsee. Täytyisi kyllä miettiä, että kenet houkuttelisin mukaan, kun tietääkseni mun lähipiirissä ei ole näitä puutarhailijoita.
Olen nyt vähän enemmän kunnellut heidän musiikkia, aikaisemmin kuuntelin vain töissä taustalla. Onko joku perehtynyt, mitkä on lemppareita, ja millaisia sanoituksia?keikoille voi kyllä mennä yksinkin, jos ei saa ketään mukaan, ei mullakaan ole oikein keikoille lähteviä kavereita. Tavastiallakin olin perjantaina yksin, oli oikein ok.
En ole ite ollut aiemmin mikään keikoilla kävijä. Kärtsän keikkoja nyt on tullut useampi käytyä ja olen huomannut, että siellä saa tosi helposti kavereita ja juttuseuraa. 💚 Käärijä yhdistää kivasti tuntemattomia ihmisiä. Ehkä Joker Outinkin kanssa vois olla näin?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on niille tullut ero taas kerran. Ei tuo muuta voi tarkottaa. :D
1085. kerran jos palstaa on uskominen😂 Kovin ovat intohimoisia liikkeissään.
Mulla myös on semmonen fiilis et suomenreissu oli pettymys ja pelkkää vanhojen vitsien kierrätystä.
Kummallakin tosi Rankka Kevät takana (ja Jerellä vielä just alla se iso Alan keissi kaikkine oheistempoiluineen, ja Bojanilla tietty Dublin) ja varmaan ihan parasta olis ollu vaan istua nuapuripopin jälkeen mökillä ja kylpytynnyrissä ja soitella nuotiolla kitaraa ja ottaa olutta, nukkua ja syödä ja hassutella. Kahdestaan, tai pikkuporukalla. Tavastialla viel näytti et oli ihan kivaa.
Nyt meni niin kun meni, ja sanoisin että Bojan tunsi itsensä ulkopuoliseksi ja yksinäiseksi ja Jeren Ihmeellinen väkinäinen käskyttäminen oli tylsää.
Slovenialainen prinssi kuitenkin näki vaivaa ja tuli tänne suoraan Dublinista vieraaksi (en olis uskonut? ) Vallila ja vantaa eivät kumpikaan ole mitää upeita mestoja kaikella rakkaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gašperille - olen juuri lukemassa elämäni toista fanficiä ja luoja että mulla on ollut väärä kuva niistä. Ihan ammattilaistasoa kirjoittaja. Kuinka moni on lukenut tuon jossa Gašper on (sekä luonnollisesti K ja koko JO)? Come back, be here by TaylorSmith13. Toi ei ole mitään hard corea vaan ihan uskomaton tarina. Tai oikeastaan kirja. 24 lukua nyt ja kirjoittaja päivittää tarinaa.
Ihan vetävä tarina, mutta ei ole kyllä ammattilaistasoa nähnytkään, eikä edes tämän shippausscenen paras.
Mitkä on olleet sun mielestä parhaat ficit tästä shipistä? :)
Muhun uppoaa tollanen huumori mitä JO ja Gregor heittelee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo löytyy? Olen aivan pihalla fanficeistä.
archive of our ownista, ihan netistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi itseänikin, onko jotain suosituksia. Ja onko Leilan stoorit jossain helposti luettavana kaikki? Hänellä on ihastuttava tapa kirjoittaa tarinansa.
https://www.instagram.com/reel/CtCWGO3thcI/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA==
Onpas tätä mun pientä K-klippiä katsottu runsaasti vakken oo ees tägänny millään lailla. Erityisesti miehet tykänny 🤭
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi itseänikin, onko jotain suosituksia. Ja onko Leilan stoorit jossain helposti luettavana kaikki? Hänellä on ihastuttava tapa kirjoittaa tarinansa.
voisiko se leila laittaa nämä vaikka archive of our owniin? toki tiliä pitää vähän aikaa odottaa mutta olisi kiva lukea kun en ehtinyt lukea yhtäkään kun poistuivat niin pikaisesti. tai jos joku on screenshotannut ne niin ottaisi kuvista tekstit talteen google lensin avulla ja ne laittaisi jonnekin jos leilalle sopii. miksi ne muuten edes poistettiin täältä?
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös on semmonen fiilis et suomenreissu oli pettymys ja pelkkää vanhojen vitsien kierrätystä.
Kummallakin tosi Rankka Kevät takana (ja Jerellä vielä just alla se iso Alan keissi kaikkine oheistempoiluineen, ja Bojanilla tietty Dublin) ja varmaan ihan parasta olis ollu vaan istua nuapuripopin jälkeen mökillä ja kylpytynnyrissä ja soitella nuotiolla kitaraa ja ottaa olutta, nukkua ja syödä ja hassutella. Kahdestaan, tai pikkuporukalla. Tavastialla viel näytti et oli ihan kivaa.
Nyt meni niin kun meni, ja sanoisin että Bojan tunsi itsensä ulkopuoliseksi ja yksinäiseksi ja Jeren Ihmeellinen väkinäinen käskyttäminen oli tylsää.
Slovenialainen prinssi kuitenkin näki vaivaa ja tuli tänne suoraan Dublinista vieraaksi (en olis uskonut? ) Vallila ja vantaa eivät kumpikaan ole mitää upeita mestoja kaikella rakkaudella.
Ihan samaa mieltä. Mutta näinhän ei täällä saisi sanoa, kun kohta tänne syöksyy taas helposti tunnistettavat tyypit sanomaan ettemme tiedä mistään mitään, meidän tulisi itse käydä voittamassa Euroviisut ennen kommentointia, hankkia myös parempi lääkitys koska olemme sairaita ihmisiä ja oikeastaan hankkia ylipäätään elämä. 😏
Vierailija kirjoitti:
No kyllä olis kuullu et jotain Suomesta somettaa. Muuta ku se yhden epämääräsen kännisen videon pätkänsä Vallilasta.
Laittohan se myös stooriinsa sen missä muka nappaa Jeren pokepalloon (ja Jere laitto omaansa samanlaisen Bojanista) sitten sen hölmön ccc version, airport vibes kuvan Jerestä ja vielä ton lentokenttä hyvästelyn. Ainakin noi se laitto ellen nyt unohda jotain. Että noi höpinät "ei laittanu mitään koko reissusta" menee taas yli.
Juu, tuskinpa nyt B mitään ihan ihmeitä odotti reissulta mutta varmaan olis halunnut olla Jeren kans ihan kahdestaan, en tarkoita mitään homoerotiikkaa tällä. Olikohan se nyt ihan oikeasti niin että tyttis oli aina mukana...jos oli, niin ihan järkkyä. Ei mulla muuta
Vierailija kirjoitti:
Käärijä irvistelee nykyään liikaa, tai siis joka kuvssa. Bojanin ei kyllä tartte ottaa mallia please never
Nyt on kasvanut muutamassa päivässä merkillinen kyllästyminen Käärijään (ja "Jere-hahmoon"). Mutta sopiihan otus toki Bojanin kellunta-alustaksi romantiikan pehmoisilla hattarapilvillä. Muuten on Kärtsäri- ja veskunäänikiintiö täpötäynnä. Ivanauru pääsi, kun Vantaa ilmoitti maksavansa köyhän laulaja-asuntosijoittajan vuokran. On ottanut hahmo lommoa oikein urakalla. Ja kehtasi potkia Frankia Tavalla ja muutenkin puhui rumasti Frankille ja Frankista. Siinä sydän kylmeni.
Harmi kun en enää löydä mistään haastattelua missä Bojan puhui erilaisista rooleistaan (sosiologi, artisti, näyttelijä). Viittasi siinä sosiologi Erving Goffmanin teoriaan arkielämän rooleista ja kuvasi kuinka nuo kaikki erilaiset ammattiroolit ovat häntä itseään, niin että hän ei varsinaisesti voi turvautua mihinkään hahmoon jonka taakse piiloutua, vaan lavalla on hän itse. Bojan kuvaili myös kuinka ne pari tv-sarjan hahmoa joita on esittänyt ovat olleet niin hänen itsensä kaltaisia, ettei ole edes näyttelijäntyössä päässyt kokeilemaan rajua irtiottoa itsestään. Käärijä vaikuttaa pyrkivän toimimaan nimenomaan toisin luomalla Käärijä-hahmon joka toimii puskurina todelliselle Jerelle. Toisaalta ihmiset kuvailevat Käärijää sanoilla aito vilpitön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suomalaisille
varmaan sulle
Vierailija kirjoitti:
Käärijä irvistelee nykyään liikaa, tai siis joka kuvssa. Bojanin ei kyllä tartte ottaa mallia please never
Käärijä on ehkä hukassa ja eksyksissä kaiken kiireen keskellä ja kun nyt alkaa tulla vaihteeksi kielteisempääkin julkisuutta. Ei tiedä miten päin olisi ja turvautuu maneereihin. Kova pyöritys, kovat paineet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä olis kuullu et jotain Suomesta somettaa. Muuta ku se yhden epämääräsen kännisen videon pätkänsä Vallilasta.
Laittohan se myös stooriinsa sen missä muka nappaa Jeren pokepalloon (ja Jere laitto omaansa samanlaisen Bojanista) sitten sen hölmön ccc version, airport vibes kuvan Jerestä ja vielä ton lentokenttä hyvästelyn. Ainakin noi se laitto ellen nyt unohda jotain. Että noi höpinät "ei laittanu mitään koko reissusta" menee taas yli.
Mutta kun Suomenlinna -kuva puuttuu!!! Matin kanssa!!!!
(Sori. Höpötin itse siitä Suomenlinnaan viemisestä ainakin kolme kertaa. 😀)
Kuten sanoin toi oli vasta mun toka ikinä eli perspektiiviä ei ole. Mutta ihan mahtavaa, että taso on vielä kovempi. Mitään vinkkejä heittää hyvistä?