Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy nyt tehdä päivän häpeämiset.
Olin keväällä ihan lumoutunut Kärtsästä joka on mua paljon nuorempi. Nyt olen vielä enemmän lumoutunut Bojanista joka on vielä reippaasti nuorempi. Häpeän niin paljon että laitan kohta itselleni nettieston.
Katri on 77 -vuotias, Tommi 46 v.
Kukaan ei oo hirveen pitkään aikaan jakanut täällä linkkiä niihin giffeihin... u know. Olisiko joku avuksi hädässä?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei oo hirveen pitkään aikaan jakanut täällä linkkiä niihin giffeihin... u know. Olisiko joku avuksi hädässä?
https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…
Instan mukaan niillä näyttäis olevan jotain pressijuttuja siellä. Mielenkiinnolla seuraan tulevia haastatteluita.
Kelles se bojan nyt näyttää keskaria😳
Kenelleköhän B näyttää keskaria (ig-tarinat)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin keväällä ihan lumoutunut Kärtsästä joka on mua paljon nuorempi. Nyt olen vielä enemmän lumoutunut Bojanista joka on vielä reippaasti nuorempi. Häpeän niin paljon että laitan kohta itselleni nettieston.
kunhan täysi-ikäisissä pysytään, niin eiköhän se ole ihan ok...vai. Tälleen kun vaan fiktiivisessä maailmassa pysytään.
Iästä puheenollen en olisi ikinä uskonut, että Kris ja Jan ovat samanikäisiä.Vanhin porukasta on Nace, joka täyttää ensi vuonna 30v. Nace on myös yksi mun suosikeista bändissä.
Nyt täytyy taas kuunnella bändin musiikkia lisää, seuraavaksi-Padam.
Eiks Kris ole vuoden nuorempi ku Jan ja Bojan? Mut Jan näyttää vanhemmalta kyllä mitä nää kaksi.
Käärijä irvistelee nykyään liikaa, tai siis joka kuvssa. Bojanin ei kyllä tartte ottaa mallia please never
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…
Kiitos! 😵🔥
Vierailija kirjoitti:
Ehkä Elämän Ankeuttajille. Carpe diem!
Vierailija kirjoitti:
Jeren tyttikselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kunhan täysi-ikäisissä pysytään, niin eiköhän se ole ihan ok...vai. Tälleen kun vaan fiktiivisessä maailmassa pysytään.
Iästä puheenollen en olisi ikinä uskonut, että Kris ja Jan ovat samanikäisiä.Vanhin porukasta on Nace, joka täyttää ensi vuonna 30v. Nace on myös yksi mun suosikeista bändissä.
Eiks Kris ole vuoden nuorempi ku Jan ja Bojan? Mut Jan näyttää vanhemmalta kyllä mitä nää kaksi.
Joo, Jan ja Bojan ovat samanikäisiä ja Kris vuoden nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Apua. Nyt en kykene heti tulkitsemaan tätä mihinkään päin. Aika lähteä pihalle, tulen myöhemmin katsomaan mihin on päädytty.
mä huomannut bojan ei ole tykännyt jeren insta postauksista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nace -94, Bojan -99, Jure -93 (Ai pahus, hänhän on vanhin porukasta) Kris ja Jan, molemmat -00
Nämä tiedot löytyivät Twitteristä, ihan päivät ja kuukaudetkin ilmoitettu.
Vierailija kirjoitti:
mä huomannut bojan ei ole tykännyt jeren insta postauksista
Höh. Haluaako se viilentää shippilaivaa Suomen reissun jälkeen. Jertsuparka menettää kohta puppy-ystävänsä kun oli niin kuoren takana
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suomalaisille
Vierailija kirjoitti:
Käärijä irvistelee nykyään liikaa, tai siis joka kuvssa. Bojanin ei kyllä tartte ottaa mallia please never
Jonkun pitäisi sanoa kärtsälle tuosta. tosi ärsyttävää.
Joo, ja tuo ilme 🤨 Harvoin saadaan tällaisella ilmeellä Bojania. Vähän ehkä hymyä tuolla takana kuitenkin 🤔
B vaikuttaa olevan puppy puoli auki muutoinkin vaan Kärtsän hihnassa ja vaikutuspiirissä, muuten uskon että hänessä on monipuolisesti puolia