Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
18181/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun täytyy nyt tehdä päivän häpeämiset.

Olin keväällä ihan lumoutunut Kärtsästä joka on mua paljon nuorempi. Nyt olen vielä enemmän lumoutunut Bojanista joka on vielä reippaasti nuorempi. Häpeän niin paljon että laitan kohta itselleni nettieston.

kunhan täysi-ikäisissä pysytään, niin eiköhän se ole ihan ok...vai. Tälleen kun vaan fiktiivisessä maailmassa pysytään.

Iästä puheenollen en olisi ikinä uskonut, että Kris ja Jan ovat samanikäisiä.Vanhin porukasta on Nace, joka täyttää ensi vuonna 30v. Nace on myös yksi mun suosikeista bändissä.

Nyt täytyy taas kuunnella bändin musiikkia lisää, seuraavaksi-Padam.

Vierailija
18182/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin keväällä ihan lumoutunut Kärtsästä joka on mua paljon nuorempi. Nyt olen vielä enemmän lumoutunut Bojanista joka on vielä reippaasti nuorempi. Häpeän niin paljon että laitan kohta itselleni nettieston.

Katri on 77 -vuotias, Tommi 46 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18183/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei oo hirveen pitkään aikaan jakanut täällä linkkiä niihin giffeihin... u know. Olisiko joku avuksi hädässä?

Vierailija
18184/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei oo hirveen pitkään aikaan jakanut täällä linkkiä niihin giffeihin... u know. Olisiko joku avuksi hädässä?

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…

Vierailija
18185/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instan mukaan niillä näyttäis olevan jotain pressijuttuja siellä. Mielenkiinnolla seuraan tulevia haastatteluita.

Vierailija
18186/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelles se bojan nyt näyttää keskaria😳

Vierailija
18187/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelleköhän B näyttää keskaria (ig-tarinat)?

Vierailija
18188/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kunhan täysi-ikäisissä pysytään, niin eiköhän se ole ihan ok...vai. Tälleen kun vaan fiktiivisessä maailmassa pysytään.

Iästä puheenollen en olisi ikinä uskonut, että Kris ja Jan ovat samanikäisiä.Vanhin porukasta on Nace, joka täyttää ensi vuonna 30v. Nace on myös yksi mun suosikeista bändissä.

Eiks Kris ole vuoden nuorempi ku Jan ja Bojan? Mut Jan näyttää vanhemmalta kyllä mitä nää kaksi.

Vierailija
18189/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä irvistelee nykyään liikaa, tai siis joka kuvssa. Bojanin ei kyllä tartte ottaa mallia please never

Vierailija
18190/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719728226704015360/kaarija-riding…

Kiitos! 😵🔥

Vierailija
18191/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä Elämän Ankeuttajille. Carpe diem!

Vierailija
18192/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeren tyttikselle.

Vierailija
18193/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks Kris ole vuoden nuorempi ku Jan ja Bojan? Mut Jan näyttää vanhemmalta kyllä mitä nää kaksi.

Joo, Jan ja Bojan ovat samanikäisiä ja Kris vuoden nuorempi.

Vierailija
18194/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua. Nyt en kykene heti tulkitsemaan tätä mihinkään päin. Aika lähteä pihalle, tulen myöhemmin katsomaan mihin on päädytty.

Vierailija
18195/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä huomannut bojan ei ole tykännyt jeren insta postauksista

Vierailija
18196/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nace -94, Bojan -99, Jure -93 (Ai pahus, hänhän on vanhin porukasta) Kris ja Jan,  molemmat -00

Nämä tiedot löytyivät Twitteristä, ihan päivät ja kuukaudetkin ilmoitettu.

Vierailija
18197/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä huomannut bojan ei ole tykännyt jeren insta postauksista

Höh. Haluaako se viilentää shippilaivaa Suomen reissun jälkeen. Jertsuparka menettää kohta puppy-ystävänsä kun oli niin kuoren takana

Vierailija
18198/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan suomalaisille

Vierailija
18199/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä irvistelee nykyään liikaa, tai siis joka kuvssa. Bojanin ei kyllä tartte ottaa mallia please never

Jonkun pitäisi sanoa kärtsälle tuosta. tosi ärsyttävää.

Vierailija
18200/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja tuo ilme 🤨 Harvoin saadaan tällaisella ilmeellä Bojania. Vähän ehkä hymyä tuolla takana kuitenkin 🤔

B vaikuttaa olevan puppy puoli auki muutoinkin vaan Kärtsän hihnassa ja vaikutuspiirissä, muuten uskon että hänessä on monipuolisesti puolia

Ketju on lukittu.