Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
[q Ammattilaisshippaajat ovat varmasti jop huomanneet myös kuvassa näkyvän K-kirjaimen siinä B:n pään vieressä. Ja ilme on monitulkintaisen haikea. Lisäksi kuvan väriskaala on bi-lipun väreissä.
Tämä on puoliksi vitsi, mutta puoliksi uskon, että B saattaaisi tehdä juuri näin pitkälle harkittuja postauksia.[/quote]
Heh, piti tulla tänne katsomaan, oliko joku muukin katsonut B:n kuvaa shippauslasien lävitse; onhan siinä selvä bi-väritys ja K-kirjain😅 Ne lienevät sattumaa, mutta uskon kyllä poikien kaipaavan toisiaan, ja varmasti myös viestittelevät.[/quote]
Panitteko merkille Tavastian stagen valaistuksen Carpe Diemin aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä päässyt selville, että mikä tämä paikka oikein on. Jonkinlainen kaninkolo, universumi, peliluola vai haaremi? Mukaansa se kyllä on temmannut, eikä pois pääsemisestä näytä olevan enää mitään takeita. Vajosin pian viisujen jälkeen jonnekin niin hämärään, että tiedä itsekään missä oikein olen, mitä näen, tunnen tai ajattelen. Hupsutellut kyllä olen, oikein olan takaa.
Never have I ever (before)
- kuullutkaan shippauksesta tai fantictionista
- seurannut kenenkään minulle tuntemattoman henkilön instaliveä pikkutunneille (ja nauttinut siitä suunnattomasti)
- nauranut maha kippuralla ja vedet silmissä vauva-palstan jutuille
- tehnyt itselleni TikTok-tiliä
- tirauttanut kyyneleen YouTubea katsoessa (Novi Val live)
- harkinnut lataavani puhelimen taustakuvaksi yhden keikkakuvan Tavastialta (tiedätte kyllä minkä, tai no mitkä)
- yrittänyt tulkita mikroilmeitä hidastetuista videoklipeistä
- katsellut samoja klippejä uudestaan ja uudestaan
- huudattanut slovenialaista rokkia autossani
- pohtinut tosissani, että mitenhän saisi keikkaliput hankittua
- jättänyt aamulla lehden lukematta, koska koen pakottavaa tarvetta selata tämän palstan uusimmat käänteet
- …Ja nyt olen tehnyt ne kaikki. Kiitos teidän. Olen salamatkustanut tässä paatissa ja piileskellyt pelastusveneeni alla kohta kolme viikkoa, joten lienee jo aika kömpiä ulos. Ennen viisuja ihastuin vihreään hupsutteluun, joka tuntui valtaavaan kaikki. Seurasin silmät pyöreitä ilmiön syntymistä. Viisujen jälkeen ja tämän ketjun diagnoosin perusteella huomasin muuttuneeni bojanseksuaaliksi (ja kyllä häpesin. Ei kai nyt sentään akateemisesti koulutettu 40+ sellaista).
En tiedä vieläkään mitä näen ja jos se onkin vain teatteria, niin kiitos esityksestä. Tämä on ollut elämäni paras show. Jatkakaa! Kell’ onni on, se onnen näyttäköön. Ihan kuin olisin itsekin päässyt osalliseksi jostain sellaisesta, jonka luulin maailmasta jo kadonneen.
Älkää lopettako tätä ikinä.
terkuin newbieSinä olet minä ja minä olen sinä.
Ps. Töiden lomassa ollut koko päivän JO:n YouTube-videot pyörimässä (toiselta ruudulta ennen kuin joku valittaa etten tekisi töitä 😀) ja olen saanut sokeriöverit Bojanista.
Joo! Täällä ollaan koko laivan crew 😍 Ihanaa miten on koettu moni asiat niin samoin, tunnen teihinkin jo sellaista puutarhurit vibes yhteyttä, että lämmittää mieltä. Usko ja toiveikkuus ja luottamus ihmisiin ja meidän liekkisydämiin ja huumaantumiseen, tuntemiseen on vahvistunut!
Joo, ja olen töissä ihan selvinpäin 😅
Vierailija kirjoitti:
[q Ammattilaisshippaajat ovat varmasti jop huomanneet myös kuvassa näkyvän K-kirjaimen siinä B:n pään vieressä. Ja ilme on monitulkintaisen haikea. Lisäksi kuvan väriskaala on bi-lipun väreissä.
Tämä on puoliksi vitsi, mutta puoliksi uskon, että B saattaaisi tehdä juuri näin pitkälle harkittuja postauksia.
Heh, piti tulla tänne katsomaan, oliko joku muukin katsonut B:n kuvaa shippauslasien lävitse; onhan siinä selvä bi-väritys ja K-kirjain😅 Ne lienevät sattumaa, mutta uskon kyllä poikien kaipaavan toisiaan, ja varmasti myös viestittelevät.
Panitteko merkille Tavastian stagen valaistuksen Carpe Diemin aikana?
No en. En ymmärrä näistä valaistuksista sun muista mitään ja suurin osa näyttää muutenkin menevän multa ohi mutta onneksi tämä ketju avaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt mutta mun mielestä noilla B & K päivityksillä ei oo yhteyttä toisiinsa. B pitää faneja "jännityksessä" mihin JO suuntaa seuraavaksi ja K "ihmettelee" tyhjää stadikkaa. Miksi kaikki noilla liittyisi toisiinsa.
Tuo "Where to now" on kyllä nimenomaan eksistentiaalinen kysymys, "mitä nyt, miten tästä eteenpäin", eikä mikään keikkapaikkojen arvuuttelu, koska seuraavat keikat on jo tiedossa, ja aikamuoto tuossa on siis now eikä esim. next.
Ammattilaisshippaajat ovat varmasti jop huomanneet myös kuvassa näkyvän K-kirjaimen siinä B:n pään vieressä. Ja ilme on monitulkintaisen haikea. Lisäksi kuvan väriskaala on bi-lipun väreissä.
Tämä on puoliksi vitsi, mutta puoliksi uskon, että B saattaaisi tehdä juuri näin pitkälle harkittuja postauksia.
Heh, piti tulla tänne katsomaan, oliko joku muukin katsonut B:n kuvaa shippauslasien lävitse; onhan siinä selvä bi-väritys ja K-kirjain😅 Ne lienevät sattumaa, mutta uskon kyllä poikien kaipaavan toisiaan, ja varmasti myös viestittelevät.
Voi luoja näitä juttuja.
Olet fiktiivisessä shippausketjussa. Mene pois jos et tykkää ajatuksesta.
Älkää shipatko oikeita, eläviä ihmisiä. Todella noloa ja typerää. Nyt ei voi perustella edes sanomalla, ettei ne suomea ymmärrä tai ei ne täällä käy.
Oikeita, eläviä ihmisiä? Ööö?
Kerro nyt kaikille tietämättömille mitkä on sitten shippauksen säännöt? Piirroshahmojako pitäs shipata?
Kyllä, siitähän se on saanut alkunsakin ja niissä se saisi pysyäkin.
Managerilikka on lähtenyt Ruotsiin 😶🤫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt mutta mun mielestä noilla B & K päivityksillä ei oo yhteyttä toisiinsa. B pitää faneja "jännityksessä" mihin JO suuntaa seuraavaksi ja K "ihmettelee" tyhjää stadikkaa. Miksi kaikki noilla liittyisi toisiinsa.
Tuo "Where to now" on kyllä nimenomaan eksistentiaalinen kysymys, "mitä nyt, miten tästä eteenpäin", eikä mikään keikkapaikkojen arvuuttelu, koska seuraavat keikat on jo tiedossa, ja aikamuoto tuossa on siis now eikä esim. next.
Ammattilaisshippaajat ovat varmasti jop huomanneet myös kuvassa näkyvän K-kirjaimen siinä B:n pään vieressä. Ja ilme on monitulkintaisen haikea. Lisäksi kuvan väriskaala on bi-lipun väreissä.
Voi luoja näitä juttuja.
Älkää shipatko oikeita, eläviä ihmisiä. Todella noloa ja typerää. Nyt ei voi perustella edes sanomalla, ettei ne suomea ymmärrä tai ei ne täällä käy.
Kerro nyt kaikille tietämättömille mitkä on sitten shippauksen säännöt? Piirroshahmojako pitäs shipata?Kyllä, siitähän se on saanut alkunsakin ja niissä se saisi pysyäkin.
Saanko kysyä miksi itse olet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuolaatte jonkin Bojanin perään, vaikka bändissä on muitakin komistuksia, esimerkiksi Nace. Hän on pärjännyt Bojania paremmin mm. joissakin Mr. Eurovision-äänestyksissä, eikä ihme.
On se Nace komea ja varmaan mukavakin. Bojankin on niin paljon muutakin kuin pelkkä pretty face. Noin miljoona sivua sitten täällä pohdittiin Bojanin hurmaavuuden salaisuutta.
Kaikkien hurmaavien ihmisten hurmaavuuden salaisuus - eiku siis alkuperä - on geenit. Ainakin tämä yhteys on selkeä ja yksinkertainen ja helposti tajuttava. Mutta asiat ovat aina kokoansa isompia.
Hiljattain luin kirjan joka loppui sanoihin: Me ihmiset, me olemme mysteereitä. Jokainen ihminen on mysteeri.
" Tyhjyys. B ja Frankkikin poissa, jota viimeksi jyystetty yhdessä. Frankkihan myytiin Tavalla ja B lähtenyt. Niin ei mihinkään stadionin viittaa, vaikka se hyvin vielä alleviivaa isoa tyhjyyttä 🤔[/quote]Kukahan mahtoi ostaa Frankin?[/quote]
Frank oli mukana lavalla Itä-Suomessa, Tavan keikan jälkeen.
Yleisöstä joku tarjosi siitä 2000 ekeä.
Käärijä sanoi ei käy.
Enkä usko että myi myöhemminkään.
Loppukesästä saa siitä kymppitonnin.
Mun täytyy nyt tehdä päivän häpeämiset.
Olin keväällä ihan lumoutunut Kärtsästä joka on mua paljon nuorempi. Nyt olen vielä enemmän lumoutunut Bojanista joka on vielä reippaasti nuorempi. Häpeän niin paljon että laitan kohta itselleni nettieston.
Vierailija kirjoitti:
Olin keväällä ihan lumoutunut Kärtsästä joka on mua paljon nuorempi. Nyt olen vielä enemmän lumoutunut Bojanista joka on vielä reippaasti nuorempi. Häpeän niin paljon että laitan kohta itselleni nettieston.
kunhan täysi-ikäisissä pysytään, niin eiköhän se ole ihan ok...vai. Tälleen kun vaan fiktiivisessä maailmassa pysytään.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama tilanne. Ja häpeän niin, että pyörryttää.
Pitäs kai muistaa oma ikänsä, vain pitäskö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ihan sama tilanne. Ja häpeän niin, että pyörryttää.
Pitäs kai muistaa oma ikänsä, vain pitäskö.
:D ollaan samas venees
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kunhan täysi-ikäisissä pysytään, niin eiköhän se ole ihan ok...vai. Tälleen kun vaan fiktiivisessä maailmassa pysytään.
Minä olen alkanut vähän haaveilla B:stä itselleni vävypoikaa. Löytyisi sopivan ikäisiä lapsia itseltäni, sekä tyttöjä että poikia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen alkanut vähän haaveilla B:stä itselleni vävypoikaa. Löytyisi sopivan ikäisiä lapsia itseltäni, sekä tyttöjä että poikia. :D
Täällä kans löytys 🤭
Hävettään vaan silleen kivasti ja suloisesti 🥰 Laivan kannelta kai saa ihailla! Ja onhan meidän pressallakin aika paljon nuorempi pso, että ei tämä ole niin vaarallista
Tässä unohtuu kyllä usein oma ikä. Ehkä se on osa tän homman viehätystä.
https://instagram.com/stories/kaarijafans_catalunya/3124463932206473395…
Kärtsä ja urheilucast.
tuntuu samalla tavalla nololta kuin olisi rakastunut johonkin etelän gigoloon. Anteeksi bojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja näitä juttuja.
Kerro nyt kaikille tietämättömille mitkä on sitten shippauksen säännöt? Piirroshahmojako pitäs shipata?
tvsarjan hahmoja esim osa shippaa.
jos kerran niin fiktio, niin eron ei pitäisi olla suuren suuri
Sinä olet minä ja minä olen sinä.
Ps. Töiden lomassa ollut koko päivän JO:n YouTube-videot pyörimässä (toiselta ruudulta ennen kuin joku valittaa etten tekisi töitä 😀) ja olen saanut sokeriöverit Bojanista.