Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin jos bojan ei tykkää jeren tyttöystävästä, koska hän ei seuraa häntä ja muita jeren perhettä seuraa kuten jeren veljeä ja ystäviä kuten tanssijoita.
Voi olla ettei seuraa ihan vaan siksi jos aiemmin on ollut puhetta että Jere haluaa pitåå hänet julkisuudesta poissa. Bojanhan ei mitään Seiskan juttuja ole lukenut.
Bojan osaa varmasti lukea jo sujuvasti Seiskaakin. Multitalentti kun on. 🥰
Bojanin uusi sanavarasto; salarakas, kohukaunotar jne.
Käärijän uusi salarakas: katso kuvat komeasta slovenialaisesta laulajakönsikkäästä!
Kohukomistus vei seksi-Käärijän sydämen. Käärijän ja Bojanin seksiä tihkuva yhteisloma Kreikassa, kuvat vain Seiskassa. Suomalainen turisti kertoi Seiskalle, kuinka paljon hän joutui häpeämään ja olemaan nolona, kun nämä kaksi intoutuivat hieromaan öljyä toistensa vartaloille hotellin uima-altaalla. Kohukuvat lomasta vain Seiskassa.
Mun mielestä tämä menee asiattomaksi. Voisi nyt kuitenkin kunnioittaa poikia, eikä sotkea seksiä joka paikkaan.
Tuohan oli pelkkä sarkastinen kirjoitus siitä, miten yliampuvasti seiska kirjoittaa juttunsa. Nyt vähän relax siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/kurooscoffee/status/1667751480550367237?t=E6INXLjbv…
Tässä on tämä bojanin uusin haastattelu
Onko mun kielitaidossa jotain vikaa. Siis sanooko Bojan, että tärkeintä heidän ystävyydessään on musiikillinen yhteistyö. Ja siis Jeren isovanhemmat Tavastialla katsomassa tuota menoa lavalla?
I think the most important thing about this friendship is that we will work together musically, regardless of Eurovision. I think that Käärijä will still be a guest here in 30 or 40 years' time, when we will be far away from what we are today. And the same in reverse.
Awww, 30-40 vuoden päästä keikoilla yhdessä. Todellakin tulkitsen niin, että B intoilee, ettei homma jäänyt vain viisuihin.
Vierailija kirjoitti:
WWF:n Instassa oli uutinen, että Saimaalla on syntynyt tänä keväänä sata kuuttia. Mitä ajattelin ensimmäisenä: KUUTTEJA BOJANILLE JA KÄÄRIJÄLLE
Olisivat sopineet paremmin Bojanin ja Jeren adoptoitavaksi kuin itävaltalainen merileijona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin jos bojan ei tykkää jeren tyttöystävästä, koska hän ei seuraa häntä ja muita jeren perhettä seuraa kuten jeren veljeä ja ystäviä kuten tanssijoita.
Voi olla ettei seuraa ihan vaan siksi jos aiemmin on ollut puhetta että Jere haluaa pitåå hänet julkisuudesta poissa. Bojanhan ei mitään Seiskan juttuja ole lukenut.
Bojan osaa varmasti lukea jo sujuvasti Seiskaakin. Multitalentti kun on. 🥰
Bojanin uusi sanavarasto; salarakas, kohukaunotar jne.
Käärijän uusi salarakas: katso kuvat komeasta slovenialaisesta laulajakönsikkäästä!
Kohukomistus vei seksi-Käärijän sydämen. Käärijän ja Bojanin seksiä tihkuva yhteisloma Kreikassa, kuvat vain Seiskassa. Suomalainen turisti kertoi Seiskalle, kuinka paljon hän joutui häpeämään ja olemaan nolona, kun nämä kaksi intoutuivat hieromaan öljyä toistensa vartaloille hotellin uima-altaalla. Kohukuvat lomasta vain Seiskassa.
Mun mielestä tämä menee asiattomaksi. Voisi nyt kuitenkin kunnioittaa poikia, eikä sotkea seksiä joka paikkaan.
Se että näet asian noin, on vain sun oman pääsi kuvitelmaa. Voisit vähän miettiä, että onko kommentti kirjoitettu tosissaan vai ei. Näet asiattomuuksia ihan joka asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tarkemmin sitä tv:tä joka on auki siinä videossa kun Jere peittelee sen pehmon niin siellä tv:ssä on oikeasti salkkarit C moresta, kävin katsomassa c moresta jaksojen kuvia ja vertasin siihen videoon niin samat kuvat.
Olisiko tosiaan mahdollista, että Bojan oli Jeren yksiössä Tavastian jälkeen🔥🔥. Muistatteko sen , kun joku silminnäkijä kertoi, että Bojan oli ollut erityisen onnellisen näköinen, kun oli ollut lähdössä Tavastialta. Onhan se ihan taivaassa ollut, jos on Jeren luo ollut menossa. mutta miten olisi mahdollista, että myrtti ei ole seurannut mukana.
Nii en tiiä, voihan se katella niitä yksinäänkin mutta mietityttää toi aikataulu että kun se videohan oli joskus ennen kuutta aamulla kun oli menossa nukkumaan että miksi silloin varsinkaan yksin tai sit sen tyttiksen kaa kattelisi niitä
Kuulostaa vaan liian kuumalta ollakseen totta. Kuumasta puheen ollen tuli mieleen Kuumaa ja Ylivoimainen. Muutama päivä sitten olin kavereiden kanssa syömässä ja jossain vaiheessa taustalla soi Ylivoimainen. Heti alkoi mielessä vilahdella kuvat noista kahdesta siinä videossa, jossa Ylivoimainen soi taustalla. Hetken olin ihan muissa maailmoissa ja piti vähän tsempata, että pääsin takaisin samaan tilaan ystävieni kanssa. 🌹🌹on tämä tosiaan.
Mä olen ruvennut kuuntelemaan Kuumaa ja tuota biisiä. Tulee aina K ja B siitä mieleen, kun olen nähnyt siihen tehdyn kollaasin
https://twitter.com/JYPETWIlICE/status/1659449392750034944?cxt=HHwWgIDU…
Ps. Ihanaa herätä kun täällä kuhina käy! En ole ehtinyt lukea vielä kaikkea aamulta ja silti pitänyt jo pariin viestiin vastata. Never stop The madness ja mennään taas 🚀
Ja pikku aamuitkut sitten. Tää KUUMAAn biisi on soinut myös mun päässä ja olen surrut sitä että sitä huumaavaa iskua ei ole tulossa tässä elämässä enää, oma avioliitto aivan pohjakuopissa, nuoruus takana ja raskaat vuodet vieneet veronsa. Tarvittiin sitten slovenialainen prinssi ja pottatukkainen vantaalainen räppäri, joiden kautta kokea noita tunteita..
Ihan hyvä vaan, että ankeuttajan viestin lainaukset menee vituralleen ja ei siis kannata lainata. Odotinkin, milloin joku häpeäjä tulee tänne julistamaan miten kehtaatte esittää seksuaalisia vihjailuja. Ihan ilman, että siihen on annettu MITÄÄN aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Minua kiinnostaa tämä B&K ilmiönä. Mikä ihme siinä on, että ihmiset tykkäävät tehdä heistä kaikenlaista kuumaa materiaalia? Piirustuksia, fanfiktionia ja parasta on noi Tavastian keikan kuvista/videoista tehty materiaali mm. se, kun video on pysäytetty niin, että ihan kuin K ja B suutelisivat kohta toisiaan. Jengi käy ihan kuumana näiden kahden yhdessäoloon.
Koska ihmiset haluaisivat, että se olisi totta. Tämä B&K kuvio on jotakin ihan uutta, mitä ei ole ennen nähty. Koko tuo kuvio on kuin ihanasta ja kuumasta päiväunesta, siinä on kaikki ainekset johonkin isompaan ilmiöön. Minäkin olen ihan koukussa siihen.
Nyt kun olen seurannut tätä asiaa, niin luulen, että tuossa on kyse myös ihan K&B taktikoinnista. He tietävät, että heidän bromance kiinnostaa ja sytyttää yleisöä ja heittävät vähän bensaa liekkeihin, Mutta, se on selvä, että B:lla on selvästi oikeita romanttisia tunteita K:ta kohtaan, vaikka yrittääkin niitä hillitä. K on siinä suhteessa vähän pelimies ja hieman enemmän hallitsevan asemansa. Mutta koska K on avoin, utelias, sosiaalinen jne, niin hänelläkin on herännyt jnkl positiivinen fiilis siitä, että niinkin komea/kaunis mies kuin Bojan on selvästi osoittanut lämpimiä tunteita häneen. Ja koska he tulevat hyvin juttuun ja heidän välillään on myös seksuaalista vibaa johon fanitkin on asettaneet tavallaan paineita, niin en pitäisi sitä mahdottomana, etteikö siitä kehittyisi enemmän. Ja todennäköisesti se on kiinni siitä, mikä K parisuhdestatus Suomessa tulee olemaan lähiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tarkemmin sitä tv:tä joka on auki siinä videossa kun Jere peittelee sen pehmon niin siellä tv:ssä on oikeasti salkkarit C moresta, kävin katsomassa c moresta jaksojen kuvia ja vertasin siihen videoon niin samat kuvat.
Olisiko tosiaan mahdollista, että Bojan oli Jeren yksiössä Tavastian jälkeen🔥🔥. Muistatteko sen , kun joku silminnäkijä kertoi, että Bojan oli ollut erityisen onnellisen näköinen, kun oli ollut lähdössä Tavastialta. Onhan se ihan taivaassa ollut, jos on Jeren luo ollut menossa. mutta miten olisi mahdollista, että myrtti ei ole seurannut mukana.
Nii en tiiä, voihan se katella niitä yksinäänkin mutta mietityttää toi aikataulu että kun se videohan oli joskus ennen kuutta aamulla kun oli menossa nukkumaan että miksi silloin varsinkaan yksin tai sit sen tyttiksen kaa kattelisi niitä
Kuulostaa vaan liian kuumalta ollakseen totta. Kuumasta puheen ollen tuli mieleen Kuumaa ja Ylivoimainen. Muutama päivä sitten olin kavereiden kanssa syömässä ja jossain vaiheessa taustalla soi Ylivoimainen. Heti alkoi mielessä vilahdella kuvat noista kahdesta siinä videossa, jossa Ylivoimainen soi taustalla. Hetken olin ihan muissa maailmoissa ja piti vähän tsempata, että pääsin takaisin samaan tilaan ystävieni kanssa. 🌹🌹on tämä tosiaan.
Mä olen ruvennut kuuntelemaan Kuumaa ja tuota biisiä. Tulee aina K ja B siitä mieleen, kun olen nähnyt siihen tehdyn kollaasin
Ps. Ihanaa herätä kun täällä kuhina käy! En ole ehtinyt lukea vielä kaikkea aamulta ja silti pitänyt jo pariin viestiin vastata. Never stop The madness ja mennään taas 🚀
Ja pikku aamuitkut sitten. Tää KUUMAAn biisi on soinut myös mun päässä ja olen surrut sitä että sitä huumaavaa iskua ei ole tulossa tässä elämässä enää, oma avioliitto aivan pohjakuopissa, nuoruus takana ja raskaat vuodet vieneet veronsa. Tarvittiin sitten slovenialainen prinssi ja pottatukkainen vantaalainen räppäri, joiden kautta kokea noita tunteita..
Hetki piti miettiä, että kirjoitinko minä tämän. Kuvasit juuri sen mitä mä tunnen! Eikä me taideta olla ainoita, koska tuntuu että tämä ketju on täynnä 40+ naisia, jotka ovat täysin seonneet tästä parista. Enkä saa mitenkään kiinni, että miksi juuri tämä pari on se, joka nämä omituiset tunteet sytyttää.
Itse olen seurannut viisuja niin kauan kuin muistan. En koskaan seonnut edes ennen viisuja saatikka niiden jälkeen näin paljon. Siis biisejä ja artisteja jäi kuunteluun, mutta en todellakaan seurannut lähes 24/7 mitä suosikki esiintyjäni tekee. Enkä nytkään seuraa kuin näitä kahta vaikka esim. tuo KUUMAA tuli soittolistalla UMKn jälkeen. Tai Porttareista olen tykännyt jo ennen heidän suursuosiota ja käynyt keikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, i feel you! 💚
Voi noita nuoria...lauletaan Carpe diemaamisesta ja samaan hengenvetoon puhutaan neljänkymmenen vuoden aikaikkunalla että mitä kukin tekee.
Ei se haittaa. Puheet on puheita, nuoruus nuoruutta ja näkymät kauas ajassa eteen päin utopioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis tämä video. Pihlajaden instasta sivelykohtaus. Ei voi olla ketjussa liian monta kertaa:
https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…
Bojan vilkuilee välillä sinne.🤭
Mietin tuota pään kääntämistä pois hetkeksi ja sen jälkeen Puppy-katse silmiin. Pään kääntämisestä tulee sellainen olo, että nyt on liian kuumaa.
Nehän esiintyy tuolla, ei siinä nyt mitään tollasia kerkeä miettiä! Ja todellisuudessa noi tilanteet menee sekunneissa, vähän eri juttu kuin veivata hidastuksia sata kertaa ja tehdä niistä jotain tulkintoja
No anteeksi, minä luulin, että tässä ketjussa juuri tätä me tehdään koko ajan. Ihmiset tulkitsee livenäkin toisten ilmeitä ja kasvoja nopeammin. Totta kai kaikki näyttää kuumemmalta hidastettuna. Siksihän me niitä täällä vahdataankin. Tykkään vaan todella paljon tuosta hetkestä kun pää kääntyy kohti Kärtsärin kasvoja ja aurinko palaa takaisin.
Bojanille - ja bändille! - on tärkeää myös ettei slovenialaiset nuoret naiset hylkää Joker Outia jos tulkitaan että se onkin nyt oikeasti miehiin kallellaan ja rakastunut viisujen kansansuosikkiin. He tekee ensisijaisesti omaa uraa ja bändi ollut kasassa Bojanin ikään nähden todella pitkään. Uskon että tuo musiikillisen yhteistyön korostaminen ja friend-zonaaminen virallisissa yhteyksissä johtuu etenkin siitä ettei haluta vaarantaa bändiä. Myös ehkä kauhistuttaa mitä sisällä tapahtuu jos ei ole ennen ihastunut samaan sukupuoleen ja yrittää "selvinä" hetkinä kieltääkin asiaa myös itseltään. Kun ovat yhdessä, mikroilmeet ja ihan vaan ylipäätään eleet ja ilmeet paljastavat paljon tunteita ja yllättävääkin yhteyttä. Kyllä suomalainen suvi tuli aivan täydelliseen saumaan...
Vierailija kirjoitti:
Oliko niin, että Jere oli sanonut uudessa musiikissaan/kappaleessa olevan enempi kitaraa? Koska sehän voisi sopia Joker Out yhteisbiisiin.
Olisi ihanaa, jos jokeriporukka saataisiin suomalaisiksi ihan asialliselta ja kestävältä pohjalta musiikillisen yhteistyön kautta. Pidin yhteistyötä aiemmin tosi epätodennäköisenä, koska edustavat niin erilaisia musiikkityylejä. Mielipide muuttui, kun näin miten luontevasti ainakin nuo kaksi sopivat samalla lavalle.
Toivomuksia ketjulle jotta se olisi luettava
Ei yksityishenkilöitä esille huom vaikka on julkinen insta ei ole julkisuuden henkilö
Naisviha pois. Jatkuvaa haukkumista ja nälvimistä on ikävä lukea.
Stalkkerointi ahdistavaa tässä mittakaavassa etenkin että laitetaan nimiä mitä joku seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetki piti miettiä, että kirjoitinko minä tämän. Kuvasit juuri sen mitä mä tunnen! Eikä me taideta olla ainoita, koska tuntuu että tämä ketju on täynnä 40+ naisia, jotka ovat täysin seonneet tästä parista. Enkä saa mitenkään kiinni, että miksi juuri tämä pari on se, joka nämä omituiset tunteet sytyttää.
Itse olen seurannut viisuja niin kauan kuin muistan. En koskaan seonnut edes ennen viisuja saatikka niiden jälkeen näin paljon. Siis biisejä ja artisteja jäi kuunteluun, mutta en todellakaan seurannut lähes 24/7 mitä suosikki esiintyjäni tekee. Enkä nytkään seuraa kuin näitä kahta vaikka esim. tuo KUUMAA tuli soittolistalla UMKn jälkeen. Tai Porttareista olen tykännyt jo ennen heidän suursuosiota ja käynyt keikoilla.
En myöskään ymmärrä mikä noissa kahdessa ja niiden väleissä on. Miksi me ihan kohtuullisen järkevät aikuiset ihmiset hurahdetaan toivomaan että he "saisivat toisensa". Käsittämätöntä. Jotain erityistä heidän kemiassa on.
Vierailija kirjoitti:
Bojanille - ja bändille! - on tärkeää myös ettei slovenialaiset nuoret naiset hylkää Joker Outia jos tulkitaan että se onkin nyt oikeasti miehiin kallellaan ja rakastunut viisujen kansansuosikkiin. He tekee ensisijaisesti omaa uraa ja bändi ollut kasassa Bojanin ikään nähden todella pitkään. Uskon että tuo musiikillisen yhteistyön korostaminen ja friend-zonaaminen virallisissa yhteyksissä johtuu etenkin siitä ettei haluta vaarantaa bändiä. Myös ehkä kauhistuttaa mitä sisällä tapahtuu jos ei ole ennen ihastunut samaan sukupuoleen ja yrittää "selvinä" hetkinä kieltääkin asiaa myös itseltään. Kun ovat yhdessä, mikroilmeet ja ihan vaan ylipäätään eleet ja ilmeet paljastavat paljon tunteita ja yllättävääkin yhteyttä. Kyllä suomalainen suvi tuli aivan täydelliseen saumaan...
Juuri näin se on nähtävä. Ja tässä on molemmilla tykönään sen verran mietittävää, ettei kaikki ihan käden käänteessä käy. Mutta Prosessi on käynnistynyt molemmissa.
T. Rietas gay
Vierailija kirjoitti:
Minusta he leikittelevät niin paljon tuollaisella queer baiting -kuvastolla, että enpä tiedä. Jos fanit ovat vielä nuoria. Ei eletä mitään 80-lukua enää. Kuunteleeko jokereita muutenkaan sellaiset ihmiset, joita tuo haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/kurooscoffee/status/1667751480550367237?t=E6INXLjbv…
Tässä on tämä bojanin uusin haastattelu
Onko mun kielitaidossa jotain vikaa. Siis sanooko Bojan, että tärkeintä heidän ystävyydessään on musiikillinen yhteistyö. Ja siis Jeren isovanhemmat Tavastialla katsomassa tuota menoa lavalla?
I think the most important thing about this friendship is that we will work together musically, regardless of Eurovision. I think that Käärijä will still be a guest here in 30 or 40 years' time, when we will be far away from what we are today. And the same in reverse.
Awww, 30-40 vuoden päästä keikoilla yhdessä. Todellakin tulkitsen niin, että B intoilee, ettei homma jäänyt vain viisuihin.
Semmone pikku detalji vaan että noi on siis tuntenu toisensa kaksi kuukautta. Ja puolet tostakin ajasta he oleskelivat eri maissa. Ja sen perusteella Bojan sanoo että hän näkee Jeren osana elämäänsä vielä 30 tai 40vuoden päähänkin? Haluaa noiden välit nähdä millaisena hyvänsä niin pakkohan se on kaikkien myöntää että Jere on tehny aika hemmetin ison vaikutuksen Bojaniin tosi lyhyessä ajassa.
Vierailija kirjoitti:
Toivomuksia ketjulle jotta se olisi luettava
Ei yksityishenkilöitä esille huom vaikka on julkinen insta ei ole julkisuuden henkilö
Naisviha pois. Jatkuvaa haukkumista ja nälvimistä on ikävä lukea.
Stalkkerointi ahdistavaa tässä mittakaavassa etenkin että laitetaan nimiä mitä joku seuraa.
En jaksa näitä päsmäröintiviestejä. Täällä on ollut ihan siistiä hyväntuulista keskustelua nyt monta päivää. Ei tarvitse loukkaantua toisten puolesta.
Oho, ketjun ankeuttaja oli todistamassa heidän matkaansa.🤭