Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
14081/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin jos bojan ei tykkää jeren tyttöystävästä, koska hän ei seuraa häntä ja muita jeren perhettä seuraa kuten jeren veljeä ja ystäviä kuten tanssijoita.

Voi olla ettei seuraa ihan vaan siksi jos aiemmin on ollut puhetta että Jere haluaa pitåå hänet julkisuudesta poissa. Bojanhan ei mitään Seiskan juttuja ole lukenut.

Bojan osaa varmasti lukea jo sujuvasti Seiskaakin. Multitalentti kun on. 🥰

Bojanin uusi sanavarasto; salarakas, kohukaunotar jne.

Käärijän uusi salarakas: katso kuvat komeasta slovenialaisesta laulajakönsikkäästä!

Vierailija
14082/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ketä on muuten tuo Wille jota Bojan alkoi seuraamaan instassa Aku Sipolan lisäksi?

Tämmöinen stalkkaus alkaa mun mielestä menemään jo vähän yli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14083/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat pitää "biisileiriä" Suomessa, mikä mahtava tekosyy <3. Sitä voi myös jatkaa Sloveniassa myöhemmin.

Musiikki on kuitenkin heidän kummankin intohimo eli en usko että on mikään tekosyy.

Tämän vierailun myötä ainakin minä olen ihan hyvällä fiiliksellä heidän ystävyydestään. Selvästi kumpikin on iloinen ja haluavat nähdä toisiaan ja Jeren seurustelu ei vaikuta asiaan. Omasta mielestäni tämä kertoo ihan aidosta ystävyydestä eikä kumpikaan ole yksipuolisesti ihastunut yms mitä täällä on pelätty.

Kyllä, mäkin uskon että ystävyyttä se on, ehkä jotain sellaista mitä itse en ole koskaan kokenut tai nähnyt, mutta silti uskon että sellaista on, mikä on ihanaa! Se mikä vähån häiritsee on se, että suurin osa ihmisistä ilmeisesti kuvittelee, että varsinkin B olisi ihastunut, koska jos lukee vaikka noita K:n viimeisimmän kuvan kommentteja, niin siellä puhutaan vain ystävyksistä ja ystävyydestä, kun taas Bojanin postauksiin on tullut aina ihan erilaista kommenttia, viittauksia siihen että B olisi ihan in love.

Ja olipa siellä muuten muutama kommentti K:n postauksessa, että Samu watch out😅. Kun siinä on se video jossa B auttaa Etelin ylös. Mitäs me täällä palstalla tykättäis jos siitå tulisikin jotain, siis Etelistä ja B:stä?

Vierailija
14084/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tämä video. Pihlajaden instasta sivelykohtaus. Ei voi olla ketjussa liian monta kertaa:

https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…

Bojan vilkuilee välillä sinne.🤭

Vierailija
14085/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin jos bojan ei tykkää jeren tyttöystävästä, koska hän ei seuraa häntä ja muita jeren perhettä seuraa kuten jeren veljeä ja ystäviä kuten tanssijoita.

Voi olla ettei seuraa ihan vaan siksi jos aiemmin on ollut puhetta että Jere haluaa pitåå hänet julkisuudesta poissa. Bojanhan ei mitään Seiskan juttuja ole lukenut.

Bojan voisi olla Jeren kohukomistus 😊

Ja salarakas.😜

Vierailija
14086/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko Aku Sipolan seuraaminen saanut alkunsa Salkkareiden katselusta.

Vierailija
14087/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jeren iskä taisi olla tavastialla myös 

Vierailija
14088/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän uusi salarakas: katso kuvat komeasta slovenialaisesta laulajakönsikkäästä!

Kohukomistus vei seksi-Käärijän sydämen. Käärijän ja Bojanin seksiä tihkuva yhteisloma Kreikassa, kuvat vain Seiskassa. Suomalainen turisti kertoi Seiskalle, kuinka paljon hän joutui häpeämään ja olemaan nolona, kun nämä kaksi intoutuivat hieromaan öljyä toistensa vartaloille hotellin uima-altaalla. Kohukuvat lomasta vain Seiskassa.

Vierailija
14089/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tämä video. Pihlajaden instasta sivelykohtaus. Ei voi olla ketjussa liian monta kertaa:

Mietin tuota pään kääntämistä pois hetkeksi ja sen jälkeen Puppy-katse silmiin. Pään kääntämisestä tulee sellainen olo, että nyt on liian kuumaa.

Vierailija
14090/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Bojan saanut maistella jo suomalaisia herkkuja, salmiakki, suklaa yms 😂😁

Ruisleipä, (yök?)

Vierailija
14091/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jere vihkinyt nopeasti Puppyn Salkkareiden saloihin

Vierailija
14092/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohukomistus vei seksi-Käärijän sydämen. Käärijän ja Bojanin seksiä tihkuva yhteisloma Kreikassa, kuvat vain Seiskassa. Suomalainen turisti kertoi Seiskalle, kuinka paljon hän joutui häpeämään ja olemaan nolona, kun nämä kaksi intoutuivat hieromaan öljyä toistensa vartaloille hotellin uima-altaalla. Kohukuvat lomasta vain Seiskassa.

Kiihkeä pumppaussessio altaalla. Kohupari vaikutti ottaneen mukaan kolmannen pyörän. Pitkäkaulaisen siron salarakkaan nimi on Frank, Seiskalle kiherrellään.

Vierailija
14093/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tämä menee asiattomaksi. Voisi nyt kuitenkin kunnioittaa poikia, eikä sotkea seksiä joka paikkaan.

Vierailija
14094/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/kurooscoffee/status/1667751480550367237?t=E6INXLjbv…

Tässä on tämä bojanin uusin haastattelu

Onko mun kielitaidossa jotain vikaa. Siis sanooko Bojan, että tärkeintä heidän ystävyydessään on musiikillinen yhteistyö. Ja siis Jeren isovanhemmat Tavastialla katsomassa tuota menoa lavalla?

Vierailija
14095/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tuota pään kääntämistä pois hetkeksi ja sen jälkeen Puppy-katse silmiin. Pään kääntämisestä tulee sellainen olo, että nyt on liian kuumaa.

Nehän esiintyy tuolla, ei siinä nyt mitään tollasia kerkeä miettiä! Ja todellisuudessa noi tilanteet menee sekunneissa, vähän eri juttu kuin veivata hidastuksia sata kertaa ja tehdä niistä jotain tulkintoja

Vierailija
14096/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NYT MANIFESTOIMAAN OIKEIN URAKALLA!!!

Vierailija
14097/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Akulle tuli varmaan erokin Bojanin takia.

Vierailija
14098/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Bojan on Suomessa niin se on erinomaisen hyvin piilotettu/piilossa. Jos pyörisi Helsingin kaduilla niin aivan varmasti joku bongaisi. Vaikka se ei vielä mikään superstara ole niin kaupunki on kuitenkin aika pieni.

Vierailija
14099/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tarkemmin sitä tv:tä joka on auki siinä videossa kun Jere peittelee sen pehmon niin siellä tv:ssä on oikeasti salkkarit C moresta, kävin katsomassa c moresta jaksojen kuvia ja vertasin siihen videoon niin samat kuvat.

Olisiko tosiaan mahdollista, että Bojan oli Jeren yksiössä Tavastian jälkeen🔥🔥. Muistatteko sen , kun joku silminnäkijä kertoi, että Bojan oli ollut erityisen onnellisen näköinen, kun oli ollut lähdössä Tavastialta. Onhan se ihan taivaassa ollut, jos on Jeren luo ollut menossa. mutta miten olisi mahdollista, että myrtti ei ole seurannut mukana.

Nii en tiiä, voihan se katella niitä yksinäänkin mutta mietityttää toi aikataulu että kun se videohan oli joskus ennen kuutta aamulla kun oli menossa nukkumaan että miksi silloin varsinkaan yksin tai sit sen tyttiksen kaa kattelisi niitä

Kuulostaa vaan liian kuumalta ollakseen totta. Kuumasta puheen ollen tuli mieleen Kuumaa ja Ylivoimainen. Muutama päivä sitten olin kavereiden kanssa syömässä ja jossain vaiheessa taustalla soi Ylivoimainen. Heti alkoi mielessä vilahdella kuvat noista kahdesta siinä videossa, jossa Ylivoimainen soi taustalla. Hetken olin ihan muissa maailmoissa ja piti vähän tsempata, että pääsin takaisin samaan tilaan ystävieni kanssa. 🌹🌹on tämä tosiaan.

Mä olen ruvennut kuuntelemaan Kuumaa ja tuota biisiä. Tulee aina K ja B siitä mieleen, kun olen nähnyt siihen tehdyn kollaasin

https://twitter.com/JYPETWIlICE/status/1659449392750034944?cxt=HHwWgIDU…

Ps. Ihanaa herätä kun täällä kuhina käy! En ole ehtinyt lukea vielä kaikkea aamulta ja silti pitänyt jo pariin viestiin vastata. Never stop The madness ja mennään taas 🚀

Ja pikku aamuitkut sitten. Tää KUUMAAn biisi on soinut myös mun päässä ja olen surrut sitä että sitä huumaavaa iskua ei ole tulossa tässä elämässä enää, oma avioliitto aivan pohjakuopissa, nuoruus takana ja raskaat vuodet vieneet veronsa. Tarvittiin sitten slovenialainen prinssi ja pottatukkainen vantaalainen räppäri, joiden kautta kokea noita tunteita..

Vierailija
14100/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen kaikkea: on noloa ja taas saa hävetä! Mitään merkkejä ei ole annettu, etteikö suhde olisi puhtaan musikaalinen.

Mun mielestä tämä menee asiattomaksi. Voisi nyt kuitenkin kunnioittaa poikia, eikä sotkea seksiä joka paikkaan.

Ketju on lukittu.