Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
14061/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikke laittoi kuvan Storyyn! Katsokaa nyt noita ilmeitä, miten onnelliselta näyttävät 😭

Mun uusi taustakuva. Pitää koittaa muistaa vaihtaa se, kun menee ihmisten ilmoille 😗

(Kuva, jossa K, Mikke ja Bojan Tavastian takahuoneesssa)

Vierailija
14062/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Videoita eiliseltä keikalta:

https://twitter.com/aehintikka/status/1667686352702390273

Savon Sanomien juttu: https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/5995165

Lavalla ollu myls Häärijä mutta ei Boitsua. Yleisöä 650 eli melkein sama määrä kuin Tavastialla. Ihan kivalta näyttää meno. Toki ei varmasti yhtä paljon "tosifaneja" joukossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14063/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin jos bojan ei tykkää jeren tyttöystävästä, koska hän ei seuraa häntä ja muita jeren perhettä seuraa kuten jeren veljeä ja ystäviä kuten tanssijoita.

Voi olla ettei seuraa ihan vaan siksi jos aiemmin on ollut puhetta että Jere haluaa pitåå hänet julkisuudesta poissa. Bojanhan ei mitään Seiskan juttuja ole lukenut.

Jep, tää on todennäköisesti se syy.

Bojan sisäistänyt Jeren toiveen paremmin kuin managerinsa.

Vierailija
14064/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa tämä B&K ilmiönä. Mikä ihme siinä on, että ihmiset tykkäävät tehdä heistä kaikenlaista kuumaa materiaalia? Piirustuksia, fanfiktionia ja parasta on noi Tavastian keikan kuvista/videoista tehty materiaali mm. se, kun video on pysäytetty niin, että ihan kuin K ja B suutelisivat kohta toisiaan. Jengi käy ihan kuumana näiden kahden yhdessäoloon.

Vierailija
14065/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin tarkemmin sitä tv:tä joka on auki siinä videossa kun Jere peittelee sen pehmon niin siellä tv:ssä on oikeasti salkkarit C moresta, kävin katsomassa c moresta jaksojen kuvia ja vertasin siihen videoon niin samat kuvat.

Olisiko tosiaan mahdollista, että Bojan oli Jeren yksiössä Tavastian jälkeen🔥🔥. Muistatteko sen , kun joku silminnäkijä kertoi, että Bojan oli ollut erityisen onnellisen näköinen, kun oli ollut lähdössä Tavastialta. Onhan se ihan taivaassa ollut, jos on Jeren luo ollut menossa. mutta miten olisi mahdollista, että myrtti ei ole seurannut mukana.

Nii en tiiä, voihan se katella niitä yksinäänkin mutta mietityttää toi aikataulu että kun se videohan oli joskus ennen kuutta aamulla kun oli menossa nukkumaan että miksi silloin varsinkaan yksin tai sit sen tyttiksen kaa kattelisi niitä

Kuulostaa vaan liian kuumalta ollakseen totta. Kuumasta puheen ollen tuli mieleen Kuumaa ja Ylivoimainen. Muutama päivä sitten olin kavereiden kanssa syömässä ja jossain vaiheessa taustalla soi Ylivoimainen. Heti alkoi mielessä vilahdella kuvat noista kahdesta siinä videossa, jossa Ylivoimainen soi taustalla. Hetken olin ihan muissa maailmoissa ja piti vähän tsempata, että pääsin takaisin samaan tilaan ystävieni kanssa. 🌹🌹on tämä tosiaan.

Mä olen ruvennut kuuntelemaan Kuumaa ja tuota biisiä. Tulee aina K ja B siitä mieleen, kun olen nähnyt siihen tehdyn kollaasin

https://twitter.com/JYPETWIlICE/status/1659449392750034944?cxt=HHwWgIDU…

Ps. Ihanaa herätä kun täällä kuhina käy! En ole ehtinyt lukea vielä kaikkea aamulta ja silti pitänyt jo pariin viestiin vastata. Never stop The madness ja mennään taas 🚀

Kuumaa on muutenkin hyvä, sekin jäi mulle viisujen jälkeen soittoon. 👌 Paljon hyviä kappaleita.

Tää täti oli satojen parikymppisten kanssa kattomassa Kuumaa Tavastialla pari viikkoa sitten ja vielä parille keikalle liput. Tykkään tosi paljon siitö niiden uudesta albumista, kaikki biisit on hyviä. Ne ei herätä mussa mitään tän ketjun kaltaisia tuntemuksia 😅, vaikka söpöjä poikia ovatkin. Vähän ohis, mutta tuli nyt vaan mieleen.

Tää täti aikoo myös mennä Kuumaan keikalle kunhan sopiva aika löytyy. Ei tosiaan herätä samoja tuntemuksia kuin K&B 😀 mutta kappaleet on ihania ja pojat symppiksiä.

Vierailija
14066/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavalla ollu myös Häärijä mutta ei Boitsua. Yleisöä 650 eli melkein sama määrä kuin Tavastialla. Ihan kivalta näyttää meno. Toki ei varmasti yhtä paljon "tosifaneja" joukossa.

Näin myös twitterissä videon keikan loppupuolelta ja innokkaasti jorasi jengi mukana. Jere veti energisesti eikä näkynyt mitään väsymystä. Se on on Se Mies, kun pääsee lavalle. Videoiden jälkeen tulikin oivallus!

Vierailija
14067/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat pitää "biisileiriä" Suomessa, mikä mahtava tekosyy <3. Sitä voi myös jatkaa Sloveniassa myöhemmin.

Vierailija
14068/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin jos bojan ei tykkää jeren tyttöystävästä, koska hän ei seuraa häntä ja muita jeren perhettä seuraa kuten jeren veljeä ja ystäviä kuten tanssijoita.

Voi olla ettei seuraa ihan vaan siksi jos aiemmin on ollut puhetta että Jere haluaa pitåå hänet julkisuudesta poissa. Bojanhan ei mitään Seiskan juttuja ole lukenut.

Bojan osaa varmasti lukea jo sujuvasti Seiskaakin. Multitalentti kun on. 🥰

Vierailija
14069/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keikkamyyntiä on kritisoitu moneen kertaan, että miksi ihmeessä kierretään jotain perähikiöitä ku pitäisi olla kansainvälisillä areenoilla. Oon itsekin tätä märissyt. Mutta toisaalta on tuossa myös jotain kauhean sympaattista, koko kansan Käärijä. Hänhän on moneen kertaan kiitellyt ja korostanut että Suomen kansa loi tämän ilmiön. Ehkä häntä ei vitutakaan ihan niin paljoa kierrellä siellä kansan parissa. Uskon kyllä että vielä syksyllä riittää kysyntää maailmalla. Ja sitten yhteiskiertue Jokereiden kanssa

Vierailija
14070/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin uusi sanavarasto; salarakas, kohukaunotar jne.

Vierailija
14071/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tämä video. Pihlajaden instasta sivelykohtaus. Ei voi olla ketjussa liian monta kertaa:

https://www.tumblr.com/jokaarija/719676135878885376/x-what-just-happene…

Vierailija
14072/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat pitää "biisileiriä" Suomessa, mikä mahtava tekosyy <3. Sitä voi myös jatkaa Sloveniassa myöhemmin.

Musiikki on kuitenkin heidän kummankin intohimo eli en usko että on mikään tekosyy.

Tämän vierailun myötä ainakin minä olen ihan hyvällä fiiliksellä heidän ystävyydestään. Selvästi kumpikin on iloinen ja haluavat nähdä toisiaan ja Jeren seurustelu ei vaikuta asiaan. Omasta mielestäni tämä kertoo ihan aidosta ystävyydestä eikä kumpikaan ole yksipuolisesti ihastunut yms mitä täällä on pelätty.

Vierailija
14073/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keikkamyyntiä on kritisoitu moneen kertaan, että miksi ihmeessä kierretään jotain perähikiöitä ku pitäisi olla kansainvälisillä areenoilla. Oon itsekin tätä märissyt. Mutta toisaalta on tuossa myös jotain kauhean sympaattista, koko kansan Käärijä. Hänhän on moneen kertaan kiitellyt ja korostanut että Suomen kansa loi tämän ilmiön. Ehkä häntä ei vitutakaan ihan niin paljoa kierrellä siellä kansan parissa. Uskon kyllä että vielä syksyllä riittää kysyntää maailmalla. Ja sitten yhteiskiertue Jokereiden kanssa

Yhteiskiertue Jokereiden kanssa.🥵 Toivottavasti nähdään heidän yhteinen possujuna.

Vierailija
14074/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän juuri on sitä oikeaa hyvän mielen Käärijää, että kaikilla on nyt mahdollisuus nähdä ja kokea tämä koko kansaa yhdistävä ilmiö. Stadin rock-temppelistä seuraavaksi vajaan 4000 asukkaan kesämökkikunnalle. Tuntuisi Rautalammin asukkaana aika hienolta. Röyhistäisin rintojani ja sivelisin hymyillen vaakunaani, jossa ne kaksi urossymbolia.

Vierailija
14075/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan yhtä lailla näiltä "perähikiän" ihmisiltä tulee artistille tuloja keikkalippujen ja tuotteiden myynnin sekä kuunteluiden myötä kuin isompien kaupunkien faneilta. Eli siinä mielessäkin turha dissata.

Vierailija
14076/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että se elää jo tosiaan unelmaansa kun saa kierrellä ympäri Suomea. Taisi sanoakin alkuvuodesta (?) jossain haastattelussa kun keikkoja aiemmin on ollut aika vähän ja painottui kai tänne pk-seudulle että toivoisi pääsevänsä kiertämään Suomea. On se ilmiömäinen viihdyttäjä ja antaa kaikkensa pikkulavoillakin.

Vierailija
14077/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tämä video. Pihlajaden instasta sivelykohtaus. Ei voi olla ketjussa liian monta kertaa:

Näettekö Frankin ilmeen? On varmasti kateellinen, ei ihme, että tarvitsi vähän pumppausta.

Vierailija
14078/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lavalla ollu myös Häärijä mutta ei Boitsua. Yleisöä 650 eli melkein sama määrä kuin Tavastialla. Ihan kivalta näyttää meno. Toki ei varmasti yhtä paljon "tosifaneja" joukossa.

Näin myös twitterissä videon keikan loppupuolelta ja innokkaasti jorasi jengi mukana. Jere veti energisesti eikä näkynyt mitään väsymystä. Se on on Se Mies, kun pääsee lavalle. Videoiden jälkeen tulikin oivallus!

Ihanaa kun olit siellä ja jorasit 😍

Tänään oon Se Mies - todella, lavalla hän on 🔥 Se Mies 🔥 joka ei pelkää tätä maailmaa vaan laittaa kaikki polvilleen syömään kädestä 🥵

Vierailija
14079/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näettekö Frankin ilmeen? On varmasti kateellinen, ei ihme, että tarvitsi vähän pumppausta.

Mä taas haluaisin olla Frankin tilalla. Frankilla taisi olla ihan kiva ilta kuitenkin.

Vierailija
14080/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin uusi sanavarasto; salarakas, kohukaunotar jne.

Bojan voisi olla Jeren kohukomistus 😊

Ketju on lukittu.