Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Oon niin kateellinen kun Käärijä saa hivellä Bojania :(.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta tarkoitan nimenomaan tuon kulman korostamista, että ennen kaikkea tässä ollaan musiikillisia yhteistyökumppaneita (vs. tehdään yksi biisi yhdessä).
Tuo on se linkki, joka heidät tavallaan yhdistää. Ja se on tosi hyvä!! Jos olisi esim yhteinen biisi sehän mahdollistaa, että voivat vierailla toistensa keikoilla loputtomasti, vaikka lähteä kiertueella yhdessä. Nuo yhteisesitykset oli Tavalla aivan mind blown kultaa 🌺💚🛳 mutta ei siinä riitä pitkässä juoksussa ilmakitara tai possujuna. Yhteiset musakuviot ja biisit sitoisi heitä yhteen ja siihen kuvioon ei kuulu muut 😍 (myrtti ym)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omissa fantasioissani bojan olisi suomessa olleessaan ollut jeren yksityisomaisuutta. On ollut vähän noloa tajuta vasta tässä vaiheessa, että kyllähän tollanen jumalainen sosiaalinen nuorukainen tutustuu muihinkin ihmisiin ja hengailee varmasti sujuvasti ihan kenen tahansa kanssa.
Puutarhailujoiden keski-ikä näkyy minusta hellyyttävästi siinä, että sosiaalisen parikymppisen oletetaan hinkuvan mökille. Kaipa sitä Helsingissäkin on tekemistä.
Taatusti on, mutta naku-uinnit valoisassa yössä ja saunarekkaa päheämmät löylyt ovat kyllä nuorisolaisillekin ihan haluttuja kokemuksia. Näihin yleensä kaikki yliopiston vaihtaritkin hinkuvat, mutta harvoin pääsevät.
T. KV-koordinaattori
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta tarkoitan nimenomaan tuon kulman korostamista, että ennen kaikkea tässä ollaan musiikillisia yhteistyökumppaneita (vs. tehdään yksi biisi yhdessä).
Kyllähän toi on ihan hyvä pointti että sitä on ns helppo korostaa ja siihen vedota. Ja siis voihan se olla tottakin. Mutta tosiasia on kyllä se, että ei tuo ystävyys mistään musiikillisesta yhteistyöstä tai sen suunnittelusta lähtenyt, korkeintaan Bojanin CCC:n fanituksesta
Oliko niin, että Jere oli sanonut uudessa musiikissaan/kappaleessa olevan enempi kitaraa? Koska sehän voisi sopia Joker Out yhteisbiisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Junalla kaiketi sinne Rautalammille menee? Ängetkää joku nyt samaa junaan ... Alkaa taas kauhee aikataulujen selvittely.
Vai meinaako ajaa 4h edes takasin? Neiti manageri?
No ei ne nyt herranjumala millään junalla keikkaile. Ihan autolla kiersivät koko keväänkin. Sitä en tiedä kuka ajaa.
Käärijä muuten meni junalla kerran tän matkan Tampereelle keikalle...ootas kun linkkaan, ihana klippi...
https://www.instagram.com/reel/Crfo0burRUS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tämä! Tuo on junavaunun taaimmainen istuin. Hattuhyllyt näkyy. t junailija (oisimpa ollu vieressä 😞)
Ei hitsi miten ihana klippi. Tätä en ollut ennen nähnytkään. Siis toi Jeren herkkä puoli, wau. Sekin vielä tähän kaiken päälle. Onkohan kaivannut tuossa jo Bojania (mietin musiikista, "yksinäinen").
Ja toi, että hän kirjoittaa, että saamansa tsempit tuovat hänelle hirveästi iloa ja energiaa, kun noi kaksi sanaa on nimenomaan se, mitä häneltä saa, ja se, että saa joltain ihmiseltä ruudun välityksellä energiaa, niin että se menee ajoittain sieluun saakka, on kyllä äärimmäisen harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tarkemmin sitä tv:tä joka on auki siinä videossa kun Jere peittelee sen pehmon niin siellä tv:ssä on oikeasti salkkarit C moresta, kävin katsomassa c moresta jaksojen kuvia ja vertasin siihen videoon niin samat kuvat.
Olisiko tosiaan mahdollista, että Bojan oli Jeren yksiössä Tavastian jälkeen🔥🔥. Muistatteko sen , kun joku silminnäkijä kertoi, että Bojan oli ollut erityisen onnellisen näköinen, kun oli ollut lähdössä Tavastialta. Onhan se ihan taivaassa ollut, jos on Jeren luo ollut menossa. mutta miten olisi mahdollista, että myrtti ei ole seurannut mukana.
Nii en tiiä, voihan se katella niitä yksinäänkin mutta mietityttää toi aikataulu että kun se videohan oli joskus ennen kuutta aamulla kun oli menossa nukkumaan että miksi silloin varsinkaan yksin tai sit sen tyttiksen kaa kattelisi niitä
Jossain haastattelussa sanoi muistaakseni, et kattoo niitä rentoutuakseen. Jos on kovasti adrenaliinit taivaissa aamuyöllä ennen nukkumaanmenoa niin varmasti Salkkarit rauhoittaa.
Käärijä on katsonut liikaa Salkkareita ja sen sisarsarjoja. Viisuissa meno Bojanin kanssa oli kuin joku Tuhmien tätien erikoisjakso. Seko-Reko sopisi myös yhdeksi hahmoksi, hän voisi heilastella vaikka Camilla Mustavaaran kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin tarkemmin sitä tv:tä joka on auki siinä videossa kun Jere peittelee sen pehmon niin siellä tv:ssä on oikeasti salkkarit C moresta, kävin katsomassa c moresta jaksojen kuvia ja vertasin siihen videoon niin samat kuvat.
Olisiko tosiaan mahdollista, että Bojan oli Jeren yksiössä Tavastian jälkeen🔥🔥. Muistatteko sen , kun joku silminnäkijä kertoi, että Bojan oli ollut erityisen onnellisen näköinen, kun oli ollut lähdössä Tavastialta. Onhan se ihan taivaassa ollut, jos on Jeren luo ollut menossa. mutta miten olisi mahdollista, että myrtti ei ole seurannut mukana.
Nii en tiiä, voihan se katella niitä yksinäänkin mutta mietityttää toi aikataulu että kun se videohan oli joskus ennen kuutta aamulla kun oli menossa nukkumaan että miksi silloin varsinkaan yksin tai sit sen tyttiksen kaa kattelisi niitä
Kuulostaa vaan liian kuumalta ollakseen totta. Kuumasta puheen ollen tuli mieleen Kuumaa ja Ylivoimainen. Muutama päivä sitten olin kavereiden kanssa syömässä ja jossain vaiheessa taustalla soi Ylivoimainen. Heti alkoi mielessä vilahdella kuvat noista kahdesta siinä videossa, jossa Ylivoimainen soi taustalla. Hetken olin ihan muissa maailmoissa ja piti vähän tsempata, että pääsin takaisin samaan tilaan ystävieni kanssa. 🌹🌹on tämä tosiaan.
Mä olen ruvennut kuuntelemaan Kuumaa ja tuota biisiä. Tulee aina K ja B siitä mieleen, kun olen nähnyt siihen tehdyn kollaasin
https://twitter.com/JYPETWIlICE/status/1659449392750034944?cxt=HHwWgIDU…
Ps. Ihanaa herätä kun täällä kuhina käy! En ole ehtinyt lukea vielä kaikkea aamulta ja silti pitänyt jo pariin viestiin vastata. Never stop The madness ja mennään taas 🚀
Vierailija kirjoitti:
WWF:n Instassa oli uutinen, että Saimaalla on syntynyt tänä keväänä sata kuuttia. Mitä ajattelin ensimmäisenä: KUUTTEJA BOJANILLE JA KÄÄRIJÄLLE
Norpatkin kävivät kuumana Käärijästä ja Bojanista.😅🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vaan liian kuumalta ollakseen totta. Kuumasta puheen ollen tuli mieleen Kuumaa ja Ylivoimainen. Muutama päivä sitten olin kavereiden kanssa syömässä ja jossain vaiheessa taustalla soi Ylivoimainen. Heti alkoi mielessä vilahdella kuvat noista kahdesta siinä videossa, jossa Ylivoimainen soi taustalla. Hetken olin ihan muissa maailmoissa ja piti vähän tsempata, että pääsin takaisin samaan tilaan ystävieni kanssa. 🌹🌹on tämä tosiaan.
Mä olen ruvennut kuuntelemaan Kuumaa ja tuota biisiä. Tulee aina K ja B siitä mieleen, kun olen nähnyt siihen tehdyn kollaasin
Ps. Ihanaa herätä kun täällä kuhina käy! En ole ehtinyt lukea vielä kaikkea aamulta ja silti pitänyt jo pariin viestiin vastata. Never stop The madness ja mennään taas 🚀
Kuumaa on muutenkin hyvä, sekin jäi mulle viisujen jälkeen soittoon. 👌 Paljon hyviä kappaleita.
Vierailija kirjoitti:
Oon niin kateellinen kun Käärijä saa hivellä Bojania :(.
Olen kateellinen vähän kummallekin siinä tilanteessa.
Mä mietin jos bojan ei tykkää jeren tyttöystävästä, koska hän ei seuraa häntä ja muita jeren perhettä seuraa kuten jeren veljeä ja ystäviä kuten tanssijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa on muutenkin hyvä, sekin jäi mulle viisujen jälkeen soittoon. 👌 Paljon hyviä kappaleita.
Tää täti oli satojen parikymppisten kanssa kattomassa Kuumaa Tavastialla pari viikkoa sitten ja vielä parille keikalle liput. Tykkään tosi paljon siitö niiden uudesta albumista, kaikki biisit on hyviä. Ne ei herätä mussa mitään tän ketjun kaltaisia tuntemuksia 😅, vaikka söpöjä poikia ovatkin. Vähän ohis, mutta tuli nyt vaan mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin jos bojan ei tykkää jeren tyttöystävästä, koska hän ei seuraa häntä ja muita jeren perhettä seuraa kuten jeren veljeä ja ystäviä kuten tanssijoita.
Tuo on kyllä jotenkin mielenkiintoista jos ei oikeasti seuraa. Luulisi että olisi hyväkäytöksisenä, ystävällisena ja sosiaalisena kaverina jo seurannut.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ettei seuraa ihan vaan siksi jos aiemmin on ollut puhetta että Jere haluaa pitåå hänet julkisuudesta poissa. Bojanhan ei mitään Seiskan juttuja ole lukenut.
Demoni kuulostaa kitaraosuuksissa aika paljon Kentiltä. Siksi se varmaan on omakin suosikkini.[/quote]
Mulle on tullut monestakin biisistä vahvat Kent-vibat! Nyt kuuntelulistalla onkin vuorotellen Jokerit ja Kentin ysärituotanto. Oikeastaan tämä yhteys ehkä selittääkin vähän tätä omaa täti-ikäisen hurahatamista, koska silloin Kentin aktiivisena kuuntelijana olin nuori ja onnellinen opiskelija, ja nyt ne samat elämänvimmaiset tunteet puskee pintaan. Ihan kuin en oisikaan pelkästään tämä sohvalla lötköttelevä tasapaksu viranhaltija! Ilmeisesti olen edelleen se sama tyttö kuin silloin! Ihanaa!!![/quote]
Tasapaksu viranhaltija, shippaaja ja vanha Kent-fani. Did we just become best friends?[/quote]
Muutama lähihoitaja tulee kanssasi riviin. Tiedän että monet minua nuoremmat työkaverit ovat jo mummoja.
Tulen palstalle aina sivuhistorian kautta, niin allaoleva otsake on shoppaus. Miksi luen aina shippaus?
Kiitokset tästä ketjusta, itsekseni täällä naureskelen ja tulee mukavan kevyt olo, tiedätte varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Tanssijoihin ja veljeen hän on tutustunut Euroviisuissa.
Tätä Jeren kiertue manageria voi seurata myös käytännön syistä. Hän voi hyvinkin järjestää kuljetuksia ja esim mökkien varaamisen yms. Eihän Bojan seuraa esim Häärijää ja niitä muita Käärijän keikalla esiintyviä henkilöitä jotka on tavannut Tavastialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ettei seuraa ihan vaan siksi jos aiemmin on ollut puhetta että Jere haluaa pitåå hänet julkisuudesta poissa. Bojanhan ei mitään Seiskan juttuja ole lukenut.
Jep, tää on todennäköisesti se syy.
Vierailija kirjoitti:
Missä se kuva kaksosista on eiliseltä?
Ei ole eiliseltä kaksosista kuvaa. Pilaisi tunnelman! Ewwee postasi kuvan kojusta, jossa myytiin Käärijä-paitoja. Siitä seuras murjaisu, että taitavat siis olla myrtti ja muratti hyödyllisissä töissä paitoja myymässä. Ei vaihteeksi kuvassa edes kynsiä näkynyt. Mutta eiköhän se takiainen ole siellä mukana ollut pitämässä *omaisuuttaan* silmällä. Ja niitä paitoja, ettei ilmaiseksi jaella. 😉🤣
Missä se kuva kaksosista on eiliseltä?