Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
120021/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalla tästä taisi itse asiassa olla kiss-fuck-marrysta versio, jossa sai valita Käärijä- tai Jokeriversestä kenet tahansa, siis tanssijat, kuvaajat yms. Sitten toki lähennellään jo häälistaa kai, tämä taisi olla about kesäkuussa.

Vierailija
120022/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen leikki tähän väliin. Jokereista pitäisi yksi tappaa, yhden kanssa panna, yhden kanssa mennä naimisiin? Miten nää teillä menis?

Minusta kivempi leikkiä tätä jollain kiss - marry - fuck -tyyppisellä kuten ainakin Plussalla on tehtykin, ei nyt aleta julkisesti listiä ketään plus hauskempi valita noin. :)

Joo ei tapeta ketään

Eikö edes pikkusen?

😇

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
120023/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä oikeasti uskomatonta. 6000 sivua ja kuinka monta kommenttia? Yli 100 000? Miettikää, jos tästä ketjusta ei olisi poistettu yhtään viestiä.

No jaa...semmosta lämpimikseen lätinää ja vuoroin jankkausta, etten yhtään ihmettele.

Varmaan pääsis Quineesin ennätysten ketjuun vuoden pienimmällä sisältö/pituus -suhteella.

Vierailija
120024/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte tylsiä.

Vierailija
120025/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa.

Kiss: Kris tai Jan,riippuen sen hetkisistä fiiliksistä

Fuck: Bojan (:D)

Marry: Nace

Vierailija
120026/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kauhistuttaa ajatus siitä, että joku teistä olisi mun äiti. Vielä kamalampaa ajatella, että oma äiti naittaa mua täällä.

Anteeksi traumoista😁 mun oma jälkikasvu kyllä tietää että olen täällä, ja vaihdellaan aika tiuhaan tahtiin K&B aiheisia linkkejä. Hän lähinnä tumpussa ja twitterissä aktiivinen. Iän puolesta myös oma äitini voisi olla täällä, enkä kyllä yhtään ihmettelisi jos olisi. Mä voisin itse asiassa naittaa sitäkin täällä jos sopivaa seuraa olisi tarjolla.

Ei muuten taida olla mitenkään uutta, että vanhemmat naittaa jälkikasvua. Mitäs olette niin saamattomia 🤣. Halutaan vaan että olisitte onnellisia.

Vierailija
120027/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen leikki tähän väliin. Jokereista pitäisi yksi tappaa, yhden kanssa panna, yhden kanssa mennä naimisiin? Miten nää teillä menis?

Minusta kivempi leikkiä tätä jollain kiss - marry - fuck -tyyppisellä kuten ainakin Plussalla on tehtykin, ei nyt aleta julkisesti listiä ketään plus hauskempi valita noin. :)

Vaihdetaan sitten eikä tapeta ex-rumpalia.

Kiss Jure (muistaisi sitten edes viimeisimmän jos ei ensimmäistä suudelmaa)

Fuck Jan (ei vaatine selityksiä)

Marry Bojan (voin hyvin olla kulissivaimo ja ottaa K:n meille asumaan itäsiipeen)

Vierailija
120028/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiss: Jan

fuck: Kärtsä (hän on ihan tarpeeksi Jokeri)

marry: Boitsu

Kiss: Kris

Fuck: Jan

Marry; Bojan

Vierailija
120029/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa.

Kiss: Kris tai Jan,riippuen sen hetkisistä fiiliksistä

Fuck: Bojan (:D)

Tai sitten se versio et biletys, pano, häät?

Vierailija
120030/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, otan tän vaihtoehdon, en todellakaan halua listiä yhtäkään Joksuista.

Kiss: Nace

Fuck: Jan

Marry: Bojan

...vaikka tosiasiassa mulla menis varmaan hermo B:n törttöilyihin niin äkkiä, että rehellinen vastaus on:

Kiss: Jan

Fuck: Bojan

Vierailija
120031/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites sattuikaan tuo Bn ig stoori. Juuri kun tänään puhuttu ettei siitä täydellisestä miehestä saa huonoja kuvia paitsi se yksi :D

Ja nyt on ihan väärät algoritmit Bojalla, jos näkee vaan kymmenittäin tyhmiä tekoälytrendejä eikä trendikkään poikkiksen kuvia! Vai onko tää taas näiden kissa ja hiiri -leikkiä?

Ehkä he rauhoittaa tilannetta vetämällä taas sen kontaktin enemmän yksityiseksi. Ettei tule pääasiaksi se mitä heidän välillä on tai ei ole.

Vierailija
120032/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko täällä jo puitu siitä Joker Out Subsin kääntämästä Popkast-haastiksesta se kohta, jossa Bojan toteaa palanneensa instaan lähinnä uuden biisin promoamista varten, ja odottaa jo että pääsee sieltä pois ("I actually can't wait to get away from it again")?

Siis sitä vaan, että porukka ei sitten turhaan täällä taas revi pelihousuja ja hiuksia jne analysoidessaan, miksi Bojan lähti uudestaan instasta, jos/kun näin joskus ehkä lähitulevaisuudessa tapahtuu. Siihen ei siis ole mitään yksittäistä syytä, vaan hän on vain todennut, että on parempi fiilis olla ilman (omaa tiliä).

Vierailija
120033/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quineesin ennätysten ketju listalle.

Vierailija
120034/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panen: Käärijä

Panen: Kärde

Panen: Kärtsäri

T.Annaliisa

Vierailija
120035/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heath Ledger (koska on jo kuollut), Jared Leto, Joaquin Phoenix.

🤣 Mä taidan olla väsynyt, koska nauroin tälle ääneen.

Vierailija
120036/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Quineesin ennätysten ketju listalle.

😂

Vierailija
120037/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aina oikein ymmärrä noita instatykkäysten seuraamisia. Bojan juuri kertoi palanneensa instaan vain markkinoimaan bändiä ja uutta biisiä, niin miksi pitäisi käydä tykkäilemässä Käärijän kuvista? Esim itse olen niin laiska somekäyttäjä etten juuri käy tykkäilemässä puolisoni julkaisuista. Hänellä on toisaalta tuhansia seuraajia, joten tykkäilijöitä postauksille kyllä riittää. Toivottavasti en ole huono puoliso tässä tykkäilemättömyydessäni.

Ehkä ois hyvä kysyä puolison mielipidettä. Ei meidän.

Tottakai tiedän puolisoni mielipiteen. Some liittyy hänen työhönsä ja minä yksityiselämään, eikä niitä ole tarvetta sotkea. Mietin vaan sitä että on hassua että jotkut seuraa toisten tykkäyksiä ja arvioivat sitä kautta suhteen laatua.

Vierailija
120038/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan tuntuu olevan suosittu pano/pusukaveri, mutta ei oikein ihmisten mielestä aviomiesmateriaalia? :D

Vierailija
120039/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kauhistuttaa ajatus siitä, että joku teistä olisi mun äiti. Vielä kamalampaa ajatella, että oma äiti naittaa mua täällä.

Anteeksi traumoista😁 mun oma jälkikasvu kyllä tietää että olen täällä, ja vaihdellaan aika tiuhaan tahtiin K&B aiheisia linkkejä. Hän lähinnä tumpussa ja twitterissä aktiivinen. Iän puolesta myös oma äitini voisi olla täällä, enkä kyllä yhtään ihmettelisi jos olisi. Mä voisin itse asiassa naittaa sitäkin täällä jos sopivaa seuraa olisi tarjolla.

Ei muuten taida olla mitenkään uutta, että vanhemmat naittaa jälkikasvua. Mitäs olette niin saamattomia 🤣. Halutaan vaan että olisitte onnellisia.

Miksi mä olen tässä ketjussa, oi miksi?!

- yks 22-vuotias

Vierailija
120040/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mayhem Tour 2024

N: Jere why are you putting Formula-sheets on Bojan's bunk?

K: It's not his, it's ours.

N: Does Bojan know that?

K: Yes he told me to put the sheets on this bunk.

N: Oh alright then.

K: Yes.

Part II

Kris: Where are the lovebirds?

Jan: Sleeping.

Kris: Really?

N: They need their sleep.

Jan: Yeah and they sleep best together.

N: Yes.

Kärtsyli on varmaan ihanan söpön näköinen, kun nukkuu 😊

Ketju on lukittu.