Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
120061/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kauhistuttaa ajatus siitä, että joku teistä olisi mun äiti. Vielä kamalampaa ajatella, että oma äiti naittaa mua täällä.

Anteeksi traumoista😁 mun oma jälkikasvu kyllä tietää että olen täällä, ja vaihdellaan aika tiuhaan tahtiin K&B aiheisia linkkejä. Hän lähinnä tumpussa ja twitterissä aktiivinen. Iän puolesta myös oma äitini voisi olla täällä, enkä kyllä yhtään ihmettelisi jos olisi. Mä voisin itse asiassa naittaa sitäkin täällä jos sopivaa seuraa olisi tarjolla.

Ei muuten taida olla mitenkään uutta, että vanhemmat naittaa jälkikasvua. Mitäs olette niin saamattomia 🤣. Halutaan vaan että olisitte onnellisia.

Miksi mä olen tässä ketjussa, oi miksi?!

- yks 22-vuotias

Älä nyt. Varmaan olet oppinut paljon täällä. Esimerkiksi että avohoito ei toimi, ja terapiaan kannattaa hakeutua ajoissa. Plus että viidenkympin kriisi iskee ja sitten himoitset kaikkea outoa, esim kahden random julkkiksen välistä homoerotiikkaa 😉. Ja sitä unohtamatta, että ei me aikuiset olla yhtään sen aikuisempia kuin sinä. Ihan kakaroita vielä, ja larpataan vaan tietävämme mitä tehdään 🤣.

Oma äiti ja vielä tuleva anoppi olisivat tuollaisia. Mä oikeasti muutan pois Suomesta.

Toivottavasti muutat Sloveniaan. Me tullaan sitten kokonaisen nauta ja sonni joukon kanssa morjenstaans sua sinne.

Kolmen kuukauden verran yövytään sun olkkarissa ja nolataan sut kaikkien uusien tuttavuuksien edessä 🥰

Vierailija
120062/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli ajatuksesta, että jos JO ja K tekis yhteiskiertueen <3 <3  Ja miten kivasti Kris puhui Kärtsästä.

Olisi kyllä huippu, mutta ei ne voi tehdä yhteiskiertuetta vain sillä perusteella, että heillä on kivaa keskenään. Kun Kris siirtyi puhumaan musiikillisesta yhteistyöstä, tuli esiin ihan muut nimet.

Onko joku syy miksi eivät voisi tehdä? Heillä on kuitenkin varsinkin Suomessa paljon samoja faneja, joille yhteiskiertue olisi unelmien täyttymys.

K tuskin myöskään ihan itse päättää kiertueistaan koska hänellä on niitä taustajoukkojakin siellä takana voi olla että eivät arvostaisi yhteiskiertuetta JO:n oon kanssa Ja tarkoitan nyt esim levy-yhtiötä

Olisipa tyhmää levy-yhtiöltä rajoittaa artistin omaa vapautta tuolla tavalla. Toivottavasti K tekee kuten haluaa ja haluaa sen yhteisen kiertueen.

Mietin kans tuota, että eihän se yhteiskiertue olisi samanlaista yhdessäoloa kuin NT:llä. K lla olisi koko oma porukka mukana.

Kyllä levy-yhtiöllä on osaltaan sanansa sanottavana artistin uran osalta. Minun kuten monen muunkin on vaikea nähdä minkäänlaista Kn ja JOn varsinaista yhteiskiertuetta, kun musiikkinsa on niin erilaisia. Ei yhteiskiertuetta järjestetä siksi, että on hauskaa kiertää keikkarundia yhdessä. Ei se ole mitään huvittelua, se on työntekoa. Tosi hieno juttu, että K lähti lomallaan JOn keikoille ja esiintyi heidän kanssaan kolme kertaa omaa Ccc:tä esittäen. Vaikea on kuvitella yhteisbiisiäkään. Yllättyisin, jos tekisivät. K ja B/JO ystävyys säilyy varmasti, todella iloinen yllätys olisi, jos K ja J suhde etenisi pidemmälle.

Musiikin erilaisuus tuskin on este jos fandomit on lähes 100% päällekkäiset.

Miten ne edes vois olla 100% päällekkäiset kun K:lla on kaikessa somessa tyyliin 3x JO:n seuraajamäärät, ja musiikin kuuntelijoita sitäkin suurempi ero? (ICIP:in ja SSOL:in ero kuunteluissa on tyyliin 7-kertainen.)  Eli vaikka 100% JO:n faneista ois K/B shippaajia niin ei päästä edes lähellekään puolta K:n fanikuntaa. Ja missään nimessä en usko että suurin osa JO:n faneistakaan on shippaajia (Suomen ulkopuolella, siis), vaan heillä on myös ihan omia musiikillisia fanejaan jotka ei kuuntele K:n musaa. Ja mitä kauemmas menemme viisuista, ja mitä enemmän uutta musiikkia K ja JO julkaiseva, sitä enemmän molemmille tulee kertymään uusia faneja jotka ovat juuri musiikin perään . Ja JO:n rokkimusiikin fanit eivät tule nauttimaan yhteiskiertueesta jossa toinen artisti on alt-räppäri, ja K:n musiikin fanit eivät tule nauttimaan lämppäristä joka vetää Britti- tai Balkan-tyylistä rokkia.

Ne jotka täällä uskovat K:n ja JO: fanikuntien olevan läheskään 100% päällekkäisiä ovat yhtä kuplaantuneet kuin se joka vähän aikaa sitten väitti että JO on yksi suurimpia bändejä Euroopassa juuri nyt, ja ihmetteli miksi ne ei ole ehdolla noissa palkintopippaloissa.

Jep. Harhaista. Joku laittoi sen hyvän linkin, mistä pääsi katselemaan statseja kuunteluista. Jokereilla kuunteluita jossakin yhdeksässä maassa ja Käärijällä, no, 60 maassa. Käärijän fanikunnassa myös miehiä huomattavasti paljon enemmän kuin Jokereilla (en puhu suomesta).

Mä en edes tiennyt et maailmassa on 60 eri maata.

Suovenian myötä maiden määrä vaan kasvaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
120063/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tuu tykkäystä, niin K varmaan tulostaa sen kuvan ja laittaa boksereiden mukana Sloveniaan. Nyt jumalauta mies katsot minua.

Siellä on 2,48 käytetty yksityisesti kuvien läpikäyntiin. 🔥🔥

Vierailija
120064/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol, joku ehti jo muokata B:n äskeisen stoorin hyötykäyttöön:

https://www.tumblr.com/sve-sto-znam/730278490992246785?source=share

Vierailija
120065/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei noi tykkäykset kerro onko kuvat kuumia B:n mielestä? Viestivät yksityisesti

Exactly. He probably sent something like this:

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

:)

Toivotaan näin. Mietin että ehkä B ei enää viitsi julkisesti tykätä mistään, kun heti Twitter ja Tiktok yms. laulaa että miten monen minuutin sisällä tykkäs mistäkin julkaisusta ja sitten hänelle naureskellaan ja sheimataan. Näin kävi just eilen, kun B tykkäsi siitä Deanin K kuvasta. Kyllä se varmaan tuntuu rasittavalta.

Vierailija
120066/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä varmaan vankilassa ole ollut, ehdollista todennäköisesti

No, he was definitely sentenced to prison.

Vierailija
120067/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perinteinen leikki tähän väliin. Jokereista pitäisi yksi tappaa, yhden kanssa panna, yhden kanssa mennä naimisiin? Miten nää teillä menis?

Minusta kivempi leikkiä tätä jollain kiss - marry - fuck -tyyppisellä kuten ainakin Plussalla on tehtykin, ei nyt aleta julkisesti listiä ketään plus hauskempi valita noin. :)

Joo ei tapeta ketään

Saako edes hiukan kuristaa?

Vierailija
120068/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa.

Kiss: Kris tai Jan,riippuen sen hetkisistä fiiliksistä

Fuck: Bojan (:D)

Marry: Nace

Tai sitten se versio et biletys, pano, häät?

BojanBojanBojan

Vierailija
120069/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nythän siellä porukka jo hädissään tägää Boitsua Kärtsän vogueihin, kun ei tykkäystä muuten kuulu. 🙄 Sanokaa, ettei kukaan meistä, eihän? 🤯

Vierailija
120070/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nythän siellä porukka jo hädissään tägää Boitsua Kärtsän vogueihin, kun ei tykkäystä muuten kuulu. 🙄 Sanokaa, ettei kukaan meistä, eihän? 🤯

No voihan ny v ttu, ei oo ees todellista! 🤬

Vierailija
120071/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä fomo kun en ole ehtinyt koko päivänä palstailemaan, I have a lot to catch up!!! Mutta haluan silti kertoa teille viime yön unestani.

Nimittäin seikkailin siinä öiseen aikaan jossain tyhjässä treenikämpässä tai vastaavassa paikassa JO:n Janin, siis kuulitteko JANIN kanssa!!! Olimme tulossa joltain keikalta yhdessä ja oli siinä ehkä jotain muutakin porukkaa mukana. Tarkoitus oli pitää jatkoja tuossa paikassa ja Janin kanssa etsiskelimme todella kuumeisesti mitä tahansa alkoholipitoista juotavaa, mieluiten tietysti punaviiniä. Kolusimme paikan läpi kellaria myöten ja mistään ei vaan löytynyt mitään. Unessa tilanteen kutkuttavuutta lisäsi lupaus "jostakin muustakin", eli välillämme vallitsi sanaton sopimus ja tieto siitä, että ilta tulee johtamaan fyysilliseen kanssakäymiseen tämän bedroom multi-instrumentalistin kanssa...

Harmillisesti kuitenkin heräsin ennen kuin mitään ehti tapahtua. Oikeassa elämässä olen enempi Bojaniin kallellaan, mutta ei ainakaan unessa näyttänyt olevan mitään ongelmaa antautua Janin kuuman katseen alla, joten tuskinpa olisi myöskään irl.. :D

Vierailija
120072/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harhaista porukkaa ovat eeiiivvv...

Vierailija
120073/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jo pelkäsin et siellä on hirvee kasa niitä, mut yks ihminen laittanu pari kommenttia. Mut ois kyl kyseinen ihminen voinu jättää laittamatta ne. Ja toivottavasti kukaan muu ei nyt innostu tägäilemään Bojania.

Vierailija
120074/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla menolla pilaa heidän ystävyytensä

Vierailija
120075/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen homopylly ketju tämäkin.🙄 Ei luoja.

Vierailija
120076/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
120077/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei miten sen nenä on noin leveä? Bojanin ig. Onhan se hirveä lähikuva siitä.

Voi kulta, söpö mun mielestä. Mutta ihan hitvittävän väsyneen näköinen 🥹💕

Vierailija
120078/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harhaista porukkaa ovat eeiiivvv...

Yritetääkö tägääjät saada B jättämään sometus pois taas? Luulisi että porukka tajuaisi olla vähän rennompi tuollaisten kanssa edes tässä alkuvaiheessa, kun jo tiedetään että B pitää somea aika raskaana juttuna ja on siellä vain koska se on artisteille vähän menestymisen ehtona nykyään. Laittaa jonkun assistentin hoitamaan somensa kohta...

Vierailija
120079/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa.

Kiss: Kris tai Jan,riippuen sen hetkisistä fiiliksistä

Fuck: Bojan (:D)

Marry: Nace

Tai sitten se versio et biletys, pano, häät?

BojanBojanBojan

Jan, Jan, Jan

Vierailija
120080/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei miten sen nenä on noin leveä? Bojanin ig. Onhan se hirveä lähikuva siitä.

Voi kulta, söpö mun mielestä. Mutta ihan hitvittävän väsyneen näköinen 🥹💕

Samaa ajattelin 💕

Ketju on lukittu.