Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mites sattuikaan tuo Bn ig stoori. Juuri kun tänään puhuttu ettei siitä täydellisestä miehestä saa huonoja kuvia paitsi se yksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarotkorttini näyttävät, että Bojan jäädyttää jälleen ig-tilinsä areenakeikan jälkeen.
Mä taas näen Tarot korteistani, että kaksi kuningasta vetää sauvansa esiin ja lähtevät vaakamamboilemaan.
Käännä sun pakan suunta. Pystypainilla ne laittaa, seinää vasten
Vierailija kirjoitti:
Mayhem Tour 2024
N: Jere why are you putting Formula-sheets on Bojan's bunk?
K: It's not his, it's ours.
N: Does Bojan know that?
K: Yes he told me to put the sheets on this bunk.N: Oh alright then.
K: Yes.
Part II
Kris: Where are the lovebirds?
Jan: Sleeping.
Kris: Really?
N: They need their sleep.
Jan: Yeah and they sleep best together.
N: Yes.
Perinteinen leikki tähän väliin. Jokereista pitäisi yksi tappaa, yhden kanssa panna, yhden kanssa mennä naimisiin? Miten nää teillä menis?
Onhan tämä oikeasti uskomatonta. 6000 sivua ja kuinka monta kommenttia? Yli 100 000? Miettikää, jos tästä ketjusta ei olisi poistettu yhtään viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Mites sattuikaan tuo Bn ig stoori. Juuri kun tänään puhuttu ettei siitä täydellisestä miehestä saa huonoja kuvia paitsi se yksi :D
Ja nyt on ihan väärät algoritmit Bojalla, jos näkee vaan kymmenittäin tyhmiä tekoälytrendejä eikä trendikkään poikkiksen kuvia! Vai onko tää taas näiden kissa ja hiiri -leikkiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisillä on oikeasti hyvä lauluääni, on tosi musikaalinen, mut ei vaan ole luultavasti tarpeeksi kokemusta. Ääni kaipaa selvästi harjaantumista. Jos olis laulanut kokoajan kuten B, tilanne olis toinen. Mut mä pidän sen äänestä. Äänestäkin. Olis mielenkiintoista kuulla Maksin laulavan (ja soittavan).
Joo, uskon kyllä että treenaamalla saisi paremman kuuloiseksi. Olin ällistynyt kun kuulin, ettei Bojan ole saanut mitään lauluopetusta.
Siis onhan se ollut laulutunneilla. Sen lauluope oli se omar.
Jossain sanoi, ettei ole ottanut mitään laulutunteja.
Muistan tämän haastattelun ja hämmentyneeni itsekin, mutta puhe taisi siinä olla kylläkin lausumisharjoitteista tai jostain muusta äänenkäyttöön liittyvästä (olisiko se haastattelija ollut joku juontaja, joten äänenkäytöstä olivat puhuneet), koska laulutunteja on B mielestäni ottanut. Se oli kyllä hyvin hämäävä haastis, täytyy kaivaa se joku kerta taas uudelleen esiin ja tarkistaa se sanamuoto.
Erikoista. En itse muista tällaista haastattelua ollenkaan, en ehkä ole nähnytkään. Mutta sen äänenavaukset kaikkine liikkumisineen on kuitenkin just sellasia mitä laulutunneilla ja kuoroharkoissa tehdään.
Piti ihan katsoa että muisyinko ton omarin väärin mutta löysin tän. Jostain muualta kuitenkin alun perin luin asiasta, siinä tais olla siitä niitten yhdessä laulamasta biisistä.
https://www.ogae.ie/2023/02/omar-naber-backs-joker-out-for-eurovision-v…Nyt kun muistelen, niin se taisi olla itse asiassa jokin podcast-jakso, jota ei kai ole vielä edes käännetty. LadySLO taisi kääntää muutamia kohtia siitä pyydettäessä, ja täällä sitten vähän ihmeteltiin sitä sanamuotoa, kun B tosiaan sanoi, ettei ole koskaan ottanut --tunteja. Se tarkka muoto vain oli vähän hämmennystä aiheuttava, muistaakseni käännöksessä oli sana "voice lessons", mutta kontekstista ei ihan auennut, tarkoitettiinko tuossa yleisesti jotain äänenkäyttöön liittyvää vai laulutunteja.
Yup yup!
I plan on translate the rest of it soon. The last few weeks there was just too much of everything. :)
It was Alkemija besed podcast.
Vierailija kirjoitti:
No ei se minusta tuossakaan kovin huonolta näytä 😅 Toisia on vaan siunattu sellaisilla piirteillä, että näyttävät aina hyvältä kameran läpi.
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen leikki tähän väliin. Jokereista pitäisi yksi tappaa, yhden kanssa panna, yhden kanssa mennä naimisiin? Miten nää teillä menis?
Minusta kivempi leikkiä tätä jollain kiss - marry - fuck -tyyppisellä kuten ainakin Plussalla on tehtykin, ei nyt aleta julkisesti listiä ketään plus hauskempi valita noin. :)
Vierailija kirjoitti:
Panen Jan
Naimisiin Bojan
Tapan Kris
Vierailija kirjoitti:
Helppo: panisin Jan, naimisiin Bojan ja tappaisin sen entisen rumpalin, koska ei mitään tunnesidettä häneen. Ja kyllä, hänet tulee laskea bändin vahvuuteen. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kivempi leikkiä tätä jollain kiss - marry - fuck -tyyppisellä kuten ainakin Plussalla on tehtykin, ei nyt aleta julkisesti listiä ketään plus hauskempi valita noin. :)
kiss: Jan
fuck: Kärtsä (hän on ihan tarpeeksi Jokeri)
marry: Boitsu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarotkorttini näyttävät, että Bojan jäädyttää jälleen ig-tilinsä areenakeikan jälkeen.
Mä taas näen Tarot korteistani, että kaksi kuningasta vetää sauvansa esiin ja lähtevät vaakamamboilemaan.
Taidat olla todella pahasti puutteessa ja projisoit sen Käärijään ja Bojaniin.
Hmmmm, itseasiassa en voi kyllä kiistäkään sun heittoa.😂
Vierailija kirjoitti:
Heath Ledger (koska on jo kuollut), Jared Leto, Joaquin Phoenix.
K: oh my God, he is gorgeous.
B: who?
K: well, Kris, you know what i mean, babe.
B: what, no i don't know what you mean?!
K: don't yell!
B: i am not yelling!
K: you are.
B: i'm not ..! I'm not yelling, okey? But .. Kris? You think Kris ... that way?
K: no i'm just saying ..
B: well fuck you, Pöyhönen!
K: i'd rather fuck you, Titanic?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei tapeta ketään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heath Ledger (koska on jo kuollut), Jared Leto, Joaquin Phoenix.
You are funny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli ajatuksesta, että jos JO ja K tekis yhteiskiertueen <3 <3 Ja miten kivasti Kris puhui Kärtsästä.
Olisi kyllä huippu, mutta ei ne voi tehdä yhteiskiertuetta vain sillä perusteella, että heillä on kivaa keskenään. Kun Kris siirtyi puhumaan musiikillisesta yhteistyöstä, tuli esiin ihan muut nimet.
Onko joku syy miksi eivät voisi tehdä? Heillä on kuitenkin varsinkin Suomessa paljon samoja faneja, joille yhteiskiertue olisi unelmien täyttymys.
K tuskin myöskään ihan itse päättää kiertueistaan koska hänellä on niitä taustajoukkojakin siellä takana voi olla että eivät arvostaisi yhteiskiertuetta JO:n oon kanssa Ja tarkoitan nyt esim levy-yhtiötä
Olisipa tyhmää levy-yhtiöltä rajoittaa artistin omaa vapautta tuolla tavalla. Toivottavasti K tekee kuten haluaa ja haluaa sen yhteisen kiertueen.
Mietin kans tuota, että eihän se yhteiskiertue olisi samanlaista yhdessäoloa kuin NT:llä. K lla olisi koko oma porukka mukana.
Kyllä levy-yhtiöllä on osaltaan sanansa sanottavana artistin uran osalta. Minun kuten monen muunkin on vaikea nähdä minkäänlaista Kn ja JOn varsinaista yhteiskiertuetta, kun musiikkinsa on niin erilaisia. Ei yhteiskiertuetta järjestetä siksi, että on hauskaa kiertää keikkarundia yhdessä. Ei se ole mitään huvittelua, se on työntekoa. Tosi hieno juttu, että K lähti lomallaan JOn keikoille ja esiintyi heidän kanssaan kolme kertaa omaa Ccc:tä esittäen. Vaikea on kuvitella yhteisbiisiäkään. Yllättyisin, jos tekisivät. K ja B/JO ystävyys säilyy varmasti, todella iloinen yllätys olisi, jos K ja J suhde etenisi pidemmälle.
Musiikin erilaisuus tuskin on este jos fandomit on lähes 100% päällekkäiset.
Miten ne edes vois olla 100% päällekkäiset kun K:lla on kaikessa somessa tyyliin 3x JO:n seuraajamäärät, ja musiikin kuuntelijoita sitäkin suurempi ero? (ICIP:in ja SSOL:in ero kuunteluissa on tyyliin 7-kertainen.) Eli vaikka 100% JO:n faneista ois K/B shippaajia niin ei päästä edes lähellekään puolta K:n fanikuntaa. Ja missään nimessä en usko että suurin osa JO:n faneistakaan on shippaajia (Suomen ulkopuolella, siis), vaan heillä on myös ihan omia musiikillisia fanejaan jotka ei kuuntele K:n musaa. Ja mitä kauemmas menemme viisuista, ja mitä enemmän uutta musiikkia K ja JO julkaiseva, sitä enemmän molemmille tulee kertymään uusia faneja jotka ovat juuri musiikin perään . Ja JO:n rokkimusiikin fanit eivät tule nauttimaan yhteiskiertueesta jossa toinen artisti on alt-räppäri, ja K:n musiikin fanit eivät tule nauttimaan lämppäristä joka vetää Britti- tai Balkan-tyylistä rokkia.
Ne jotka täällä uskovat K:n ja JO: fanikuntien olevan läheskään 100% päällekkäisiä ovat yhtä kuplaantuneet kuin se joka vähän aikaa sitten väitti että JO on yksi suurimpia bändejä Euroopassa juuri nyt, ja ihmetteli miksi ne ei ole ehdolla noissa palkintopippaloissa.
Vierailija kirjoitti:
6000 sivua!!! 🍒🍹
Oho! NT vauhditti aika lailla. Mulla on varmaan tuhat sivua lukematta nöyyy! Suurimmat käänteet tiedän mut mitä herkkua olen missannut?
Zara voitti jonain vuonna mutta ei hänkään varmaan joka vuosi voita.