Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kotityöt ovat mielestäsi turhia?

Vierailija
30.10.2024 |

Minä en koskaan petaa sänkyä paitsi silloin jos tulee vieraita. Ihan turhaa hommaa. Kuivuukin yön aikana tullut kosteus paremmin. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous,tiskaus ,pyykinpesu...tärkeitä ovat auton pesu ja imurointi,ja kunnon vahaus ja kuivaus..

Vierailija
2/10 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyn petaus. Kukaan vieras ei koskaan käy makuuhuoneessamme. Samaa mieltä ap:n kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin eilen amerikkalaisesta naisesta, joka petaa aina vuoteensa. Kun aikuinen tytär ihmetteli tätä, rouva vastasi, että vaikka kukaan ei näe eikä tiedä, hänestä on kivaa tulla päivän päätteeksi makuuhuoneeseen ja nähdä kauniisti pedattu sänky. Päiväpeiton viikkaaminen ja koristetyynyjen pinoaminen on kuin lahjapakettia avaisi. Peiton alle ryömiessään hän on joka ilta kiitollinen siitä, että on lämmin koti ja hyvä sänky. Niin kovin monella, aivan liian monella, ei ole. 

En itsekään yleensä petaa, mutta tuo ajatus kyllä pysäytti! Tässä maailmantilanteessa ja meidän nykyisessä talousahdingossa lannistuu helposti huonojen uutisten tulvan alle. Tänä iltana voi nukkumaan mennessä kuitenkin tuntea aitoa mielihyvää ja iloa siitä mitä on. Otin siis tuon rouvan "lahjapaketti itselle"-idean käyttöön! 🙂

- Tuuletan kyllä vuoteen hyvin ensin. 

Vierailija
4/10 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittäminen, pyykkien viikkaaminen ja sängyn petaaminen.

Vierailija
5/10 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verhojen vaihdot kausittain. Minulla samat verhot aina.

Vierailija
6/10 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylpyhuoneen ja ikkunoiden pesu

Vierailija
7/10 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole lainkaan verhoja. 

Vierailija
8/10 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole verhoja ollenkaan eli ne on turhakkeita. 

Vierailija
9/10 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkien levitys kuivausnarulle. Täysin turha työvaihe ja siksi käytän kuivausrumpua, vaikka asun yksin. 

Sen sijaan esim. Sängyn petaan aina, tämä on ihan lapsuudesta opittu tapa. Näyttää epäsiistiltä, jos sängyn jättää levälleen. Toisekseen en halua, että kissa mönkii päivän aikana siellä lakanoissa, joten senkin takia aina päiväpeitto paikalleen. 

Vierailija
10/10 |
30.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese vessaa/kylpyhuonetta pesuaineilla kovin usein eli kun ei ole näkyvää likaa vaan pelkästään pölyä, huuhtelen vain kuumalla vedellä suihkulla/käsisuihkulla ja pyyhkäisen rätillä. Vieraita ei käy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä