Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ei noi tykkäykset kerro onko kuvat kuumia B:n mielestä? Viestivät yksityisesti
Exactly. He probably sent something like this:
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
:)
Voiko joku jolla on spotify-appi katsoa mikä SSOL:in kuuntelumäärä on? Youtubessa on 88t eli aika pian menee 100t rikki. (Se on aika hyvä kun vertaa että Demoni mv on noin 560t katselua 11 kuukaudessa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mayhem Tour 2024
N: Jere why are you putting Formula-sheets on Bojan's bunk?
K: It's not his, it's ours.
N: Does Bojan know that?
K: Yes he told me to put the sheets on this bunk.N: Oh alright then.
K: Yes.
Part II
Kris: Where are the lovebirds?
Jan: Sleeping.Kris: Really?
N: They need their sleep.Jan: Yeah and they sleep best together.
N: Yes.
Kärtsyli on varmaan ihanan söpön näköinen, kun nukkuu 😊
Ihana pus pus hanipöö Kärtsyliini. 😍😍😚😚😚
Vierailija kirjoitti:
Jan tuntuu olevan suosittu pano/pusukaveri, mutta ei oikein ihmisten mielestä aviomiesmateriaalia? :D
Plussan vastaavassa, johon tuli varmaan 50 vastausta, taisi käydä niin, että keskimäärin Kärtsä haluttiin formulalakanoihin ja Bojan alttarille ja pusuja taidettiin jakaa kaikelle Rekosta Bulbasauriin. Jan ei ollut silloin vielä kovin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kauhistuttaa ajatus siitä, että joku teistä olisi mun äiti. Vielä kamalampaa ajatella, että oma äiti naittaa mua täällä.
Anteeksi traumoista😁 mun oma jälkikasvu kyllä tietää että olen täällä, ja vaihdellaan aika tiuhaan tahtiin K&B aiheisia linkkejä. Hän lähinnä tumpussa ja twitterissä aktiivinen. Iän puolesta myös oma äitini voisi olla täällä, enkä kyllä yhtään ihmettelisi jos olisi. Mä voisin itse asiassa naittaa sitäkin täällä jos sopivaa seuraa olisi tarjolla.
Ei muuten taida olla mitenkään uutta, että vanhemmat naittaa jälkikasvua. Mitäs olette niin saamattomia 🤣. Halutaan vaan että olisitte onnellisia.
Miksi mä olen tässä ketjussa, oi miksi?!
- yks 22-vuotias
Älä nyt. Varmaan olet oppinut paljon täällä. Esimerkiksi että avohoito ei toimi, ja terapiaan kannattaa hakeutua ajoissa. Plus että viidenkympin kriisi iskee ja sitten himoitset kaikkea outoa, esim kahden random julkkiksen välistä homoerotiikkaa 😉. Ja sitä unohtamatta, että ei me aikuiset olla yhtään sen aikuisempia kuin sinä. Ihan kakaroita vielä, ja larpataan vaan tietävämme mitä tehdään 🤣.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku jolla on spotify-appi katsoa mikä SSOL:in kuuntelumäärä on? Youtubessa on 88t eli aika pian menee 100t rikki. (Se on aika hyvä kun vertaa että Demoni mv on noin 560t katselua 11 kuukaudessa)
302 305
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli ajatuksesta, että jos JO ja K tekis yhteiskiertueen <3 <3 Ja miten kivasti Kris puhui Kärtsästä.
Olisi kyllä huippu, mutta ei ne voi tehdä yhteiskiertuetta vain sillä perusteella, että heillä on kivaa keskenään. Kun Kris siirtyi puhumaan musiikillisesta yhteistyöstä, tuli esiin ihan muut nimet.
Onko joku syy miksi eivät voisi tehdä? Heillä on kuitenkin varsinkin Suomessa paljon samoja faneja, joille yhteiskiertue olisi unelmien täyttymys.
K tuskin myöskään ihan itse päättää kiertueistaan koska hänellä on niitä taustajoukkojakin siellä takana voi olla että eivät arvostaisi yhteiskiertuetta JO:n oon kanssa Ja tarkoitan nyt esim levy-yhtiötä
Olisipa tyhmää levy-yhtiöltä rajoittaa artistin omaa vapautta tuolla tavalla. Toivottavasti K tekee kuten haluaa ja haluaa sen yhteisen kiertueen.
Mietin kans tuota, että eihän se yhteiskiertue olisi samanlaista yhdessäoloa kuin NT:llä. K lla olisi koko oma porukka mukana.
Kyllä levy-yhtiöllä on osaltaan sanansa sanottavana artistin uran osalta. Minun kuten monen muunkin on vaikea nähdä minkäänlaista Kn ja JOn varsinaista yhteiskiertuetta, kun musiikkinsa on niin erilaisia. Ei yhteiskiertuetta järjestetä siksi, että on hauskaa kiertää keikkarundia yhdessä. Ei se ole mitään huvittelua, se on työntekoa. Tosi hieno juttu, että K lähti lomallaan JOn keikoille ja esiintyi heidän kanssaan kolme kertaa omaa Ccc:tä esittäen. Vaikea on kuvitella yhteisbiisiäkään. Yllättyisin, jos tekisivät. K ja B/JO ystävyys säilyy varmasti, todella iloinen yllätys olisi, jos K ja J suhde etenisi pidemmälle.
Musiikin erilaisuus tuskin on este jos fandomit on lähes 100% päällekkäiset.
Miten ne edes vois olla 100% päällekkäiset kun K:lla on kaikessa somessa tyyliin 3x JO:n seuraajamäärät, ja musiikin kuuntelijoita sitäkin suurempi ero? (ICIP:in ja SSOL:in ero kuunteluissa on tyyliin 7-kertainen.) Eli vaikka 100% JO:n faneista ois K/B shippaajia niin ei päästä edes lähellekään puolta K:n fanikuntaa. Ja missään nimessä en usko että suurin osa JO:n faneistakaan on shippaajia (Suomen ulkopuolella, siis), vaan heillä on myös ihan omia musiikillisia fanejaan jotka ei kuuntele K:n musaa. Ja mitä kauemmas menemme viisuista, ja mitä enemmän uutta musiikkia K ja JO julkaiseva, sitä enemmän molemmille tulee kertymään uusia faneja jotka ovat juuri musiikin perään . Ja JO:n rokkimusiikin fanit eivät tule nauttimaan yhteiskiertueesta jossa toinen artisti on alt-räppäri, ja K:n musiikin fanit eivät tule nauttimaan lämppäristä joka vetää Britti- tai Balkan-tyylistä rokkia.
Ne jotka täällä uskovat K:n ja JO: fanikuntien olevan läheskään 100% päällekkäisiä ovat yhtä kuplaantuneet kuin se joka vähän aikaa sitten väitti että JO on yksi suurimpia bändejä Euroopassa juuri nyt, ja ihmetteli miksi ne ei ole ehdolla noissa palkintopippaloissa.
Jep. Harhaista. Joku laittoi sen hyvän linkin, mistä pääsi katselemaan statseja kuunteluista. Jokereilla kuunteluita jossakin yhdeksässä maassa ja Käärijällä, no, 60 maassa. Käärijän fanikunnassa myös miehiä huomattavasti paljon enemmän kuin Jokereilla (en puhu suomesta).
Bojan on tosi väsyneen näköinen tossa kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
302 305
Kiitos sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kauhistuttaa ajatus siitä, että joku teistä olisi mun äiti. Vielä kamalampaa ajatella, että oma äiti naittaa mua täällä.
Anteeksi traumoista😁 mun oma jälkikasvu kyllä tietää että olen täällä, ja vaihdellaan aika tiuhaan tahtiin K&B aiheisia linkkejä. Hän lähinnä tumpussa ja twitterissä aktiivinen. Iän puolesta myös oma äitini voisi olla täällä, enkä kyllä yhtään ihmettelisi jos olisi. Mä voisin itse asiassa naittaa sitäkin täällä jos sopivaa seuraa olisi tarjolla.
Ei muuten taida olla mitenkään uutta, että vanhemmat naittaa jälkikasvua. Mitäs olette niin saamattomia 🤣. Halutaan vaan että olisitte onnellisia.
- yks 22-vuotiasÄlä nyt. Varmaan olet oppinut paljon täällä. Esimerkiksi että avohoito ei toimi, ja terapiaan kannattaa hakeutua ajoissa. Plus että viidenkympin kriisi iskee ja sitten himoitset kaikkea outoa, esim kahden random julkkiksen välistä homoerotiikkaa 😉. Ja sitä unohtamatta, että ei me aikuiset olla yhtään sen aikuisempia kuin sinä. Ihan kakaroita vielä, ja larpataan vaan tietävämme mitä tehdään 🤣.
Mä olen muuten "vasta" 4-kymppinen ja kauhulla odotan viidenkympin kriisiä jos nyt jo olen näin sekaisin 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli ajatuksesta, että jos JO ja K tekis yhteiskiertueen <3 <3 Ja miten kivasti Kris puhui Kärtsästä.
Olisi kyllä huippu, mutta ei ne voi tehdä yhteiskiertuetta vain sillä perusteella, että heillä on kivaa keskenään. Kun Kris siirtyi puhumaan musiikillisesta yhteistyöstä, tuli esiin ihan muut nimet.
Onko joku syy miksi eivät voisi tehdä? Heillä on kuitenkin varsinkin Suomessa paljon samoja faneja, joille yhteiskiertue olisi unelmien täyttymys.
K tuskin myöskään ihan itse päättää kiertueistaan koska hänellä on niitä taustajoukkojakin siellä takana voi olla että eivät arvostaisi yhteiskiertuetta JO:n oon kanssa Ja tarkoitan nyt esim levy-yhtiötä
Olisipa tyhmää levy-yhtiöltä rajoittaa artistin omaa vapautta tuolla tavalla. Toivottavasti K tekee kuten haluaa ja haluaa sen yhteisen kiertueen.
Mietin kans tuota, että eihän se yhteiskiertue olisi samanlaista yhdessäoloa kuin NT:llä. K lla olisi koko oma porukka mukana.
Kyllä levy-yhtiöllä on osaltaan sanansa sanottavana artistin uran osalta. Minun kuten monen muunkin on vaikea nähdä minkäänlaista Kn ja JOn varsinaista yhteiskiertuetta, kun musiikkinsa on niin erilaisia. Ei yhteiskiertuetta järjestetä siksi, että on hauskaa kiertää keikkarundia yhdessä. Ei se ole mitään huvittelua, se on työntekoa. Tosi hieno juttu, että K lähti lomallaan JOn keikoille ja esiintyi heidän kanssaan kolme kertaa omaa Ccc:tä esittäen. Vaikea on kuvitella yhteisbiisiäkään. Yllättyisin, jos tekisivät. K ja B/JO ystävyys säilyy varmasti, todella iloinen yllätys olisi, jos K ja J suhde etenisi pidemmälle.
Musiikin erilaisuus tuskin on este jos fandomit on lähes 100% päällekkäiset.
Miten ne edes vois olla 100% päällekkäiset kun K:lla on kaikessa somessa tyyliin 3x JO:n seuraajamäärät, ja musiikin kuuntelijoita sitäkin suurempi ero? (ICIP:in ja SSOL:in ero kuunteluissa on tyyliin 7-kertainen.) Eli vaikka 100% JO:n faneista ois K/B shippaajia niin ei päästä edes lähellekään puolta K:n fanikuntaa. Ja missään nimessä en usko että suurin osa JO:n faneistakaan on shippaajia (Suomen ulkopuolella, siis), vaan heillä on myös ihan omia musiikillisia fanejaan jotka ei kuuntele K:n musaa. Ja mitä kauemmas menemme viisuista, ja mitä enemmän uutta musiikkia K ja JO julkaiseva, sitä enemmän molemmille tulee kertymään uusia faneja jotka ovat juuri musiikin perään . Ja JO:n rokkimusiikin fanit eivät tule nauttimaan yhteiskiertueesta jossa toinen artisti on alt-räppäri, ja K:n musiikin fanit eivät tule nauttimaan lämppäristä joka vetää Britti- tai Balkan-tyylistä rokkia.
Ne jotka täällä uskovat K:n ja JO: fanikuntien olevan läheskään 100% päällekkäisiä ovat yhtä kuplaantuneet kuin se joka vähän aikaa sitten väitti että JO on yksi suurimpia bändejä Euroopassa juuri nyt, ja ihmetteli miksi ne ei ole ehdolla noissa palkintopippaloissa.
Jep. Harhaista. Joku laittoi sen hyvän linkin, mistä pääsi katselemaan statseja kuunteluista. Jokereilla kuunteluita jossakin yhdeksässä maassa ja Käärijällä, no, 60 maassa. Käärijän fanikunnassa myös miehiä huomattavasti paljon enemmän kuin Jokereilla (en puhu suomesta).
Mä en edes tiennyt et maailmassa on 60 eri maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- yks 22-vuotiasÄlä nyt. Varmaan olet oppinut paljon täällä. Esimerkiksi että avohoito ei toimi, ja terapiaan kannattaa hakeutua ajoissa. Plus että viidenkympin kriisi iskee ja sitten himoitset kaikkea outoa, esim kahden random julkkiksen välistä homoerotiikkaa 😉. Ja sitä unohtamatta, että ei me aikuiset olla yhtään sen aikuisempia kuin sinä. Ihan kakaroita vielä, ja larpataan vaan tietävämme mitä tehdään 🤣.
Oma äiti ja vielä tuleva anoppi olisivat tuollaisia. Mä oikeasti muutan pois Suomesta.
Me 5-kymppiset ollaan periaatteessa vaan ryppysiä teinejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma äiti ja vielä tuleva anoppi olisivat tuollaisia. Mä oikeasti muutan pois Suomesta.
Mä asun ulkomailla eikä täällä ole yhtään sen selväjärkisempää porukkaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se oli, kun sanottiin jonkun vanhemman miehen, jolla sittemmin paljastui rikostaustaa olleen Bojanin ystävä? Eikö sekin ollut joku Omar? Oliko se tämä sama henkilö? Vähän paha poika.
Oof, googlaamalla ainakin löytyi tämä: "In 2011, Naber was sentenced to serve seven months in prison for sexually assaulting a woman in a Ljubljana club." Ja mun pikaisella päässälaskulla on siis tavannut 14-vuotiaan Bojanin 2013, tuomion jälkeen. Ja oli vielä 2017 edustamassa Sloveniaa viisuissa, ettei tuo tuomio ainakaan julkisuuskuvaa ole näköjään hirveästi haitannut...
Eipä taida olla itä-euroopassa niin tarkkaa..
Slovenia sijaitsee Keski-Euroopassa.
Thank you! 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muutat Sloveniaan. Me tullaan sitten kokonaisen nauta ja sonni joukon kanssa morjenstaans sua sinne.
Vierailija kirjoitti:
Me 5-kymppiset ollaan periaatteessa vaan ryppysiä teinejä.
😂👍
Vierailija kirjoitti:
Quineesin ennätysten ketju listalle.
🎶 I need another Quinees 🎶
Jaa a, miks me kukaan ollaan.
- yks 47-vuotias