Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
119961/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
119962/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä tuota "sisterwife" läppää Alessandrasta. TV:stä tulee sellainen sarjakin kuin sister wives (sisarvaimot) jossa sillä yhdellä amerikkalaismiekkosella on monta vaimoa :D

Kärsä ei varmaan miettinyt kovin pitkälle tätäkään heittoa.

Onhan K Behmiäkin pyytänyt vaimokseen :D kiirettä pitää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
119963/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

JO:n paras ja speciaalein Groupie ja B:n oma Tour Wife 💙💚

https://twitter.com/koppitules/status/1709627245986197571

Vierailija
119964/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina oikein ymmärrä noita instatykkäysten seuraamisia. Bojan juuri kertoi palanneensa instaan vain markkinoimaan bändiä ja uutta biisiä, niin miksi pitäisi käydä tykkäilemässä Käärijän kuvista? Esim itse olen niin laiska somekäyttäjä etten juuri käy tykkäilemässä puolisoni julkaisuista. Hänellä on toisaalta tuhansia seuraajia, joten tykkäilijöitä postauksille kyllä riittää. Toivottavasti en ole huono puoliso tässä tykkäilemättömyydessäni.

Vierailija
119965/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän Kärsä miettii, kun katselee ulos ikkunasäleikön läpi Vogue kuvassa!

Vastaukseksi muuta, kuin sitä ilmiselvintä B alkuista....

Vierailija
119966/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä pitelee tässä itse kullakin kun koko ajan joutuu äänestään!

Vierailija
119967/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
119968/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämä on ehditty ruotia? B näyttää apinoivan nyt jonkun risupartaa 😅

Luuletteko että joku tai jotkut noista ottaa yhteyttä noihin rintsikka-Riikkoihin tai tutkii niiden ig-sivuja? Tämän takiako niitä varastoidaan kämpille vai onko tuo bändien trofee-keräilyä? T. Ikäneito ihmeissään

Vierailija
119969/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli ajatuksesta, että jos JO ja K tekis yhteiskiertueen <3 <3  Ja miten kivasti Kris puhui Kärtsästä.

Olisi kyllä huippu, mutta ei ne voi tehdä yhteiskiertuetta vain sillä perusteella, että heillä on kivaa keskenään. Kun Kris siirtyi puhumaan musiikillisesta yhteistyöstä, tuli esiin ihan muut nimet.

Onko joku syy miksi eivät voisi tehdä? Heillä on kuitenkin varsinkin Suomessa paljon samoja faneja, joille yhteiskiertue olisi unelmien täyttymys.

K tuskin myöskään ihan itse päättää kiertueistaan koska hänellä on niitä taustajoukkojakin siellä takana voi olla että eivät arvostaisi yhteiskiertuetta JO:n oon kanssa Ja tarkoitan nyt esim levy-yhtiötä

Olisipa tyhmää levy-yhtiöltä rajoittaa artistin omaa vapautta tuolla tavalla. Toivottavasti K tekee kuten haluaa ja haluaa sen yhteisen kiertueen.

Mietin kans tuota, että eihän se yhteiskiertue olisi samanlaista yhdessäoloa kuin NT:llä. K lla olisi koko oma porukka mukana.

Kyllä levy-yhtiöllä on osaltaan sanansa sanottavana artistin uran osalta. Minun kuten monen muunkin on vaikea nähdä minkäänlaista Kn ja JOn varsinaista yhteiskiertuetta, kun musiikkinsa on niin erilaisia. Ei yhteiskiertuetta järjestetä siksi, että on hauskaa kiertää keikkarundia yhdessä. Ei se ole mitään huvittelua, se on työntekoa. Tosi hieno juttu, että K lähti lomallaan JOn keikoille ja esiintyi heidän kanssaan kolme kertaa omaa Ccc:tä esittäen. Vaikea on kuvitella yhteisbiisiäkään. Yllättyisin, jos tekisivät. K ja B/JO ystävyys säilyy varmasti, todella iloinen yllätys olisi, jos K ja J suhde etenisi pidemmälle.

Musiikin erilaisuus tuskin on este jos fandomit on lähes 100% päällekkäiset.

No eihän ne ole 100% päällekkäiset.

Vierailija
119970/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aina oikein ymmärrä noita instatykkäysten seuraamisia. Bojan juuri kertoi palanneensa instaan vain markkinoimaan bändiä ja uutta biisiä, niin miksi pitäisi käydä tykkäilemässä Käärijän kuvista? Esim itse olen niin laiska somekäyttäjä etten juuri käy tykkäilemässä puolisoni julkaisuista. Hänellä on toisaalta tuhansia seuraajia, joten tykkäilijöitä postauksille kyllä riittää. Toivottavasti en ole huono puoliso tässä tykkäilemättömyydessäni.

Ehkä ois hyvä kysyä puolison mielipidettä. Ei meidän.

Vierailija
119971/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko tämä on ehditty ruotia? B näyttää apinoivan nyt jonkun risupartaa 😅

Luuletteko että joku tai jotkut noista ottaa yhteyttä noihin rintsikka-Riikkoihin tai tutkii niiden ig-sivuja? Tämän takiako niitä varastoidaan kämpille vai onko tuo bändien trofee-keräilyä? T. Ikäneito ihmeissään

Ja ymmärsinkö oikein, että Jurelle otti oikeasti tosi koville toi rundaaminen ja ottaa nyt ekstralepoa?

Yhteinen lomamatkakin vahvistettiin taas, mutta kesto jäi auki.

Vierailija
119972/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en tiedä. Ei sitä puolison laatua somessa mitata, mutta täytyy sanoa et mulla ja miehelläni on molemmilla valokuvaukseen liittyvät instatilit ja kyllä se sen tykkäys siellä muitten joukossa sykähdyttää edelleen ihan eri tavalla kuin ne muut. Ja varsinkin kun en yleensä näytä sille kuvia etukäteen, ja se laittaa jonkun aivan ihanan kommentin vielä niihin, joista tykkää erityisen paljon ja jotka mahdollisesti yllättää esim. tyylin puolesta. Mun lemppariseuraaja ehdottomasti.

Vierailija
119973/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boitsujen aamuhaastiksesta puuttui Jure ja B selitti miten tourin jälkeen lepo tarpeen hänelle. NT:llakin nähtiin väsymystä. Toivotaan nyt voimistuvan.

😽💛

Vierailija
119974/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarotkorttini näyttävät, että Bojan jäädyttää jälleen ig-tilinsä areenakeikan jälkeen.

Vierailija
119975/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsit tuo Käärijän MTV Best Nordic Act olisi ansaittu voitto. Saisi vähän revanssia häviöstä Loreenille :) Mielenkiintoista muuten tuo että tuolla on ehdolla kolme euroviisuosallistujaa.

Vierailija
119976/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän Kärsä miettii, kun katselee ulos ikkunasäleikön läpi Vogue kuvassa!

Vastaukseksi muuta, kuin sitä ilmiselvintä B alkuista....

Miks ei sitä saa antaa vastaukseksi, kun tää ketju vähän kun perustuu sille?

Mut anyway, varmaan ristiriitaisia juttuja. Mielenmyrskyjä.

Vierailija
119977/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on mautonta heitellä alusvaatteita lavalle. Ja niin turhaa. Ikäneito, tuskin ne ehtii jokaisen rintsikan heittänyttä mimmiä tsekata ja sen jälkeen tutkia vielä somet, jos hlöllisyys selviää rintsikoista. Yhteydenottoja naisilta/miehiltä? varmaan tulee muutenkin niin hirveesti jäpille, varmaan ei mitenkään aika riitä kaikkeen. Luulis 'mielitietyn' löytyvän muuta kautta.

Itseasiassa pienet pitsialkkarit tai stringit (esim sparklatiiviset) on paljon järkevämpi ja pieneen tilaan menevä 'lahja', jos pakko heittää jotain alusvaatetta ylipäätään. Mut rintsikat, niin ei.

Vierailija
119978/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarotkorttini näyttävät, että Bojan jäädyttää jälleen ig-tilinsä areenakeikan jälkeen.

Mä en usko, se kuitenkin tykkää esimerkiksi laitella stooreja. Eri juttu sit, jos ottaa taas hyvinvoinnin päälle.

Vierailija
119979/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kauhistuttaa ajatus siitä, että joku teistä olisi mun äiti. Vielä kamalampaa ajatella, että oma äiti naittaa mua täällä.

Vierailija
119980/123801 |
04.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vitsit tuo Käärijän MTV Best Nordic Act olisi ansaittu voitto. Saisi vähän revanssia häviöstä Loreenille :) Mielenkiintoista muuten tuo että tuolla on ehdolla kolme euroviisuosallistujaa.

Zara Larssonilla 8,4 miljoonaa seuraajaa, joten pieni etumatka on näkyvyydestä. Meidän pitää vaan olla aktiivisempia, mutta kyllähän tuo Zara ennakkosuosikki taitaa olla.

Ketju on lukittu.