Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Joku ihmetteli aiemmin, onko siinä ryhmän nimessä oikeasti sana eliitti. On siinä, mutta englanninkielisenä versiona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tampereen lavan lattia varattu jo? Se missä B ryömi Demonin aikana? Jos ei, niin mä otan sen. Onkohan se pyyhe muuten varattu, joka oli siellä saunareissulla naulakossa?
Terve!
Saatiin sitten Boitsukka nätisti ja kauniisti meidän väliin! Onko tämä nyt sitten sellainen polysuhde?T. Janin kengän puoliso
Taitaa se olla, enpä olis ikinä uskonut että minä päädyn polysuhteeseen, mutta täällä kaikki on mahdollista 😂 T. Lattian varannut
No et varmaan ainakaan jonkun slovenialaisen kitaristin kengännauhan ja suomalaisen klubin lavan puisen lattian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ostan tän idean heti!
Aidolle kunnon feikkiprofiili ja troijalaisena Discordiin. Aidolla on trollaamisen suomenennätys 2023, ja jankkaamisessa myös olympiatason suorittamista!
Aito on hei saanut Suomen suosituimman keskustelupalstan suosituimman ketjun lukkoon vartin riehumisen jälkeen! Enkka jota ei helposti rikota ja hattutempun tehny parhaimmillaan monena päivänä peräkkäin! Siinä kuulkaa yks Discordi räjähtää kun Tsernobily kun Aito rupee riehumaan!
When I say AI you say TO! AI-TO AI-TO!
Ihanaa, että ideani saa näin hyvin kannatusta. Ja sanoitit mestarillisesti nuo perustelut.
(AI) TO (AI) TO 🥳
Mitä ne Tiian viestit on viime päivinä olleet siellä?
Vierailija kirjoitti:
Joku ihmetteli aiemmin, onko siinä ryhmän nimessä oikeasti sana eliitti. On siinä, mutta englanninkielisenä versiona.
Siis pantataanko täällä sitä ryhmän nimeä? Mitä väliä jos sinne nyt kuitenkaan ei kukaan meistä ole menossa. Joku Käärijä Elite Fan Club? Vau.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli nyt taas tänään ollenkaan tästä 'Kärtsän tissit' -asiasta.
En minäkään. Ajattelen niitä joka päivä 24/7.
T: Boitsu
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne Tiian viestit on viime päivinä olleet siellä?
Ei kai täällä ketään eliittiin kuuluvaa ole? Vai puhutko siitä julkisesta discordista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan näiden pituuseroa: Kris + Kärppä 💚
Kris kuuluu Härtsälle ja Härtsä Krisille! Homma on jo laitettu alulle. Dickpicistä ei ole paluuta eikä H voi pestä lumoavaa näkyä silmistään edes saippualla.
Krisin touhutippaa sinne simmuun vähän niin himmenee 🤣
Siis nyt mä kuolen. Tää on niin väärin, niin väärin. Miettikää nyt ittekkin.
Härtsän suu on muutenkin Krisin munan kohdalla, kun seisoo ihan suorassa ja Kris vähän taivuttaa polviaan.
Ei, ei ja vielä kerran EI helvetissä!!!Niin väärin ja sitten sun oli kuitenkin ihan pakko jatkaa 😂
Rakastan tätä palstaa 😁
No eihän se sinne simmuun päädy niinkuin palopostista jalankulkijan silmään sentään 😂Eiköhän siinä oo vähän tunnelmallisemmat koreografiat
Ihan ohis, mutta sen tipan eksyminen silmään ei ole mikään kiva kokemus 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tampereen lavan lattia varattu jo? Se missä B ryömi Demonin aikana? Jos ei, niin mä otan sen. Onkohan se pyyhe muuten varattu, joka oli siellä saunareissulla naulakossa?
Ja mä otan sen hiton Titanicin oven sitten.
Titanicin ovi on mun, mutta keskustelemme illemmalla polyamorisen suhteen mahdollisuudesta.
Harmi, että titanicin oven päälle mahtuu kerrallaan vain yksi henkilö ellei toinen puoliso sitten ole joku hyvin pienikokoinen tapaus kuten pyyhe tai kenkä. Muuten joudutte ottmaan vuoronumerot, että kaikki sopii olemaan keskenään.
Tai joku hikipisara, jota voi pitää vaikka omassa suussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pantataanko täällä sitä ryhmän nimeä? Mitä väliä jos sinne nyt kuitenkaan ei kukaan meistä ole menossa. Joku Käärijä Elite Fan Club? Vau.
Et voi mennä ryhmään, vaikka tietäisit sen koko nimen. Tarvitset kutsun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan näiden pituuseroa: Kris + Kärppä 💚
Kris kuuluu Härtsälle ja Härtsä Krisille! Homma on jo laitettu alulle. Dickpicistä ei ole paluuta eikä H voi pestä lumoavaa näkyä silmistään edes saippualla.
Krisin touhutippaa sinne simmuun vähän niin himmenee 🤣
Siis nyt mä kuolen. Tää on niin väärin, niin väärin. Miettikää nyt ittekkin.
Härtsän suu on muutenkin Krisin munan kohdalla, kun seisoo ihan suorassa ja Kris vähän taivuttaa polviaan.
Ei, ei ja vielä kerran EI helvetissä!!!Niin väärin ja sitten sun oli kuitenkin ihan pakko jatkaa 😂
Rakastan tätä palstaa 😁
No eihän se sinne simmuun päädy niinkuin palopostista jalankulkijan silmään sentään 😂Eiköhän siinä oo vähän tunnelmallisemmat koreografiat
Ihan ohis, mutta sen tipan eksyminen silmään ei ole mikään kiva kokemus 🙈
No siis sillä laitoin just ton alkuperäisen kommentin.
T. Todellakin himmenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mä otan sen hiton Titanicin oven sitten.
Titanicin ovi on mun, mutta keskustelemme illemmalla polyamorisen suhteen mahdollisuudesta.
Harmi, että titanicin oven päälle mahtuu kerrallaan vain yksi henkilö ellei toinen puoliso sitten ole joku hyvin pienikokoinen tapaus kuten pyyhe tai kenkä. Muuten joudutte ottmaan vuoronumerot, että kaikki sopii olemaan keskenään.
Ja muut joutuu sitten odottelemaan siellä hyisessä valtameressä vuoroaan ja saattaa päästä hengestään.
Kyllä ovi taitaa olla ihan suomenlinnassa jo, kun häätkin kerta on (oli?) siellä.
Täällä me Titanicin oven kanssa meidän futonilla pötkötellään.
Nooooou, saanko sen vilkkusilmäkarmin edes sitten?
Vähän haluaisin olla kurkkimassa eliitin menoa kärpäsenä katosta just nyt. Sielläkin varmaan on aika mayhem käynnissä parhaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi mennä ryhmään, vaikka tietäisit sen koko nimen. Tarvitset kutsun.
En oo menossakaan.
Mä oon elite-e-nauta, yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän haluaisin olla kurkkimassa eliitin menoa kärpäsenä katosta just nyt. Sielläkin varmaan on aika mayhem käynnissä parhaillaan.
Luulen että on hajauduttu takavasemmalle ja k usi sukassa yritetään olla mahdollisimman hiljaa ja huomaamattomia että tää kohu vaan häviäisi mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli nyt taas tänään ollenkaan tästä 'Kärtsän tissit' -asiasta.
En minäkään. Ajattelen niitä joka päivä 24/7.
T: Boitsu
En ihmettele.
https://www.tumblr.com/frikatilhi/729461307632435200/totally-forgot-abo…
Yritin avata lainausta liittyen Kärtsän tisseihin ja Vauva.fi heitti minut ovulaatiolaskuriin. No, ymmärrettävää kai.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli kuulemma ollut aika isoäänistä puolustelua meneillään, koska mitään ei ole tehty julkisesti. Tämän päivän meiningistä en tiedä.
Täällä me Titanicin oven kanssa meidän futonilla pötkötellään.