Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö, mikä "nukke" on sloveniaksi?
Vastaus: l u t K a
(Ei menny muuten läpi tosta valvomosta toi sana ...)
Right, LadySLO?
L u t K a means doll?
Yes, why do you ask?
Vierailija kirjoitti:
Siihen tyttäreni kaveriin liittyen. Jos tiedän nimimerkkejä screenshotin kautta, niin kenelle ne kannattaa kertoa? En siis aio kertoa niitä missään julkisesti, todellakaan en ja toki juttelen ensin tyttäreni kaverin kanssa. Hänkin on huomenna tulossa käymään. Olen vaan vähän hukassa, miten toimia asian kanssa ja kaverin vanhemmat eivät ilmeisesti nyt ihan ymmärrä, kuinka isosta asiasta on kysymys..
Poliisin sivuilta löytyy nuorille suunnattua tietoa nettikiusaamisesta. Eli voi olla jopa poliisiasia.
Vierailija kirjoitti:
Siihen tyttäreni kaveriin liittyen. Jos tiedän nimimerkkejä screenshotin kautta, niin kenelle ne kannattaa kertoa? En siis aio kertoa niitä missään julkisesti, todellakaan en ja toki juttelen ensin tyttäreni kaverin kanssa. Hänkin on huomenna tulossa käymään. Olen vaan vähän hukassa, miten toimia asian kanssa ja kaverin vanhemmat eivät ilmeisesti nyt ihan ymmärrä, kuinka isosta asiasta on kysymys..
Näin toimisin minä, mutta muilla voi olla eri ideoita
Itse blurraisin kuvatut henkilöt ja lähettäisin koko screenshotit asiallisen ja ystävällisen viestin kanssa (kerro lyhyesti kuka olet, mikä tilanne, miten sait screenshotit) insta-dm:in kautta joillekin K:n crew:n järjestäjä-jäsenille. Häärijä ja Mikke ainakin, ja kiertuemanagerille ehkä. K:lle laittaisin varmuuden vuoksi EHKÄ suoraan myös, mutta extra ystävällisellä viestillä jossa painottaisin että tässä on vain tilanteesta screenshotteja jos ne ovat hänelle mitenkään hyödyksi, enkä halua hänelle mitään taakkaa aiheuttaa niillä tjs.
Jos K on tietoinen asiasta niin Mikke ja H:kin varmaan ovat, ja todistusmateriaalia tapahtuneesta eri lähteistä voi olla heillekin hyödyksi, vaikka vain antamaan selvempää kuvaa mitä on tapahtunut. Ja jos joukossa on nimimerkkejä jotka ovat heille tuttuja (varsinkin H on niin paljon fanien kanssa tekemisissä) he voivat ehkä jotenkin puuttuakin asiaan jos niin haluavat, sisäisesti tai muuten.
Tsemppiä nuorille. Fandomit on joskus tosi rankkoja piirejä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä voi varmaan ottaa ihan poliisiin yhteyttä? Ainakin aikaisemmin alaikäisten vainoamisesta, kiusaamisesta tms on neuvottu näin.
Hyvä että on nimimerkit ylhäällä.
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Right, LadySLO?
L u t K a means doll?
Yes, why do you ask?
Just asking, no reason. 😁
Vierailija kirjoitti:
Right, LadySLO?
L u t K a means doll?
Yes, why do you ask?
Because it means s l u t in Finnish 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voi varmaan ottaa ihan poliisiin yhteyttä? Ainakin aikaisemmin alaikäisten vainoamisesta, kiusaamisesta tms on neuvottu näin.
Siis todellakin, toihan on poliisiasia. Rikosilmoitusta meneen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän haluaisin olla kurkkimassa eliitin menoa kärpäsenä katosta just nyt. Sielläkin varmaan on aika mayhem käynnissä parhaillaan.
Eilen oli kuulemma ollut aika isoäänistä puolustelua meneillään, koska mitään ei ole tehty julkisesti. Tämän päivän meiningistä en tiedä.
Mitä h*vettiä! Ai, että on ihan ok naureskella salaa otetuille kuville 40 tyypin kanssa yhdessä ja pilkata vieraita ihmisiä. Mä en tajua enkä edes halua tajuta. Tää on oikeasti ihan sairasta ja oksettavaa. Kuinka noi tyypit on edes löytäneet toisensa vai onko se vain niin, että roskat tuppaa kerääntymään samaan kasaan.
Sitä odotellessa, kun joku kirjoittaa fanficin, missä B ihmettelee, miksi K kutsuu häntä nukeksi.
Joo. Menossa jo vankilaan.
Jokereiden tiktokissa söpö B&K video autosta, jota en ainakaan muista nähneeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän haluaisin olla kurkkimassa eliitin menoa kärpäsenä katosta just nyt. Sielläkin varmaan on aika mayhem käynnissä parhaillaan.
Eilen oli kuulemma ollut aika isoäänistä puolustelua meneillään, koska mitään ei ole tehty julkisesti. Tämän päivän meiningistä en tiedä.
Mitä h*vettiä! Ai, että on ihan ok naureskella salaa otetuille kuville 40 tyypin kanssa yhdessä ja pilkata vieraita ihmisiä. Mä en tajua enkä edes halua tajuta. Tää on oikeasti ihan sairasta ja oksettavaa. Kuinka noi tyypit on edes löytäneet toisensa vai onko se vain niin, että roskat tuppaa kerääntymään samaan kasaan.
Varmaan sekä että.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Right, LadySLO?
L u t K a means doll?
Yes, why do you ask?
No höpö höpö... 😒🙄
L u t k a = s l u t enkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisiin yhteys. Kärtsän jättäisin rauhaan tän asian suhteen, ei oo sen vastuulla hoitaa tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Right, LadySLO?
L u t K a means doll?
Yes, why do you ask?
No höpö höpö... 😒🙄
L u t k a = s l u t enkuksi.
No juu juu vitsailin vaan 🙄😅
Vierailija kirjoitti:
Sitä odotellessa, kun joku kirjoittaa fanficin, missä B ihmettelee, miksi K kutsuu häntä nukeksi.
Joo. Menossa jo vankilaan.
Tai sellainen versio, missä B vaan vilpittömästi haluaa kertoa Kn näyttävän nukelta.
Joo ei se Kärtsä vastuussa ole sekopäisistä eliittitason faneistaan. Poliisi hoitaa. Paha mielihän tosta tietysti artistillekin tulee, jos ja kun kuulee, millasia faneja hänellä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin toimisin minä, mutta muilla voi olla eri ideoita
Itse blurraisin kuvatut henkilöt ja lähettäisin koko screenshotit asiallisen ja ystävällisen viestin kanssa (kerro lyhyesti kuka olet, mikä tilanne, miten sait screenshotit) insta-dm:in kautta joillekin K:n crew:n järjestäjä-jäsenille. Häärijä ja Mikke ainakin, ja kiertuemanagerille ehkä. K:lle laittaisin varmuuden vuoksi EHKÄ suoraan myös, mutta extra ystävällisellä viestillä jossa painottaisin että tässä on vain tilanteesta screenshotteja jos ne ovat hänelle mitenkään hyödyksi, enkä halua hänelle mitään taakkaa aiheuttaa niillä tjs.
Jos K on tietoinen asiasta niin Mikke ja H:kin varmaan ovat, ja todistusmateriaalia tapahtuneesta eri lähteistä voi olla heillekin hyödyksi, vaikka vain antamaan selvempää kuvaa mitä on tapahtunut. Ja jos joukossa on nimimerkkejä jotka ovat heille tuttuja (varsinkin H on niin paljon fanien kanssa tekemisissä) he voivat ehkä jotenkin puuttuakin asiaan jos niin haluavat, sisäisesti tai muuten.
Tsemppiä nuorille. Fandomit on joskus tosi rankkoja piirejä.
Itse unohtaisin tämän toimintatavan. On poliisin asia olla yhteydessä K:hen ja crew:hen, jos tarve vaatii. Yksityishenkilöt (nyt ei siis Janin) sekoittavat vaan pakkaa liikaa.
Jokerien uusi TikTok! Kärtsä tanssii autossa Loreenin liikkeillä :D (onhan tuo jo nähty siis aiemmin..)
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä ostan tän idean heti!
Aidolle kunnon feikkiprofiili ja troijalaisena Discordiin. Aidolla on trollaamisen suomenennätys 2023, ja jankkaamisessa myös olympiatason suorittamista!
Aito on hei saanut Suomen suosituimman keskustelupalstan suosituimman ketjun lukkoon vartin riehumisen jälkeen! Enkka jota ei helposti rikota ja hattutempun tehny parhaimmillaan monena päivänä peräkkäin! Siinä kuulkaa yks Discordi räjähtää kun Tsernobily kun Aito rupee riehumaan!
When I say AI you say TO! AI-TO AI-TO!
😂😂 Eis**tana!! 😂😂 Tästä viestistä ainakin yli 50% aivan ehtaa listakamaa!!
Note to self: älä lue tätä palstaa jos olet synnyttänyt, keski-ikäinen ja sinulla on vessahätä.
No, onneksi olen sentään kotona. Ja rakastan teitä silti!! 💚😂😂
Ei h*elvetti mä kuolen justiinsa 🤣🤣🤣