Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
110321/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerien uusi TikTok! Kärtsä tanssii autossa Loreenin liikkeillä :D (onhan tuo jo nähty siis aiemmin..)

En ole nähnyt aikaisemmin tätä. Ja aww miten onnelliselta Bojan näyttää.

Vierailija
110322/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän tissit, munakoiso, munakoiso, munakoisoemoji 🍆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
110323/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin olla sen kylpylän vesi, jossa Jokerit kävivät uimassa. Mä taidan muuten varata sen Tampereella? olevan saunan penkit, joissa Jokerit istuivat. Lattiakin käy, jos penkit meni jo. Varaan mitä vaan, mikä on koskenut Jokereihin.

Pelasikohan ne saunalonkut käsissään saunaklonkkua? Kai Kärvänä nyt sen ainakin niille opetti, turpasaunan lisäksi.. 🤔

Vierailija
110324/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokerien uusi TikTok! Kärtsä tanssii autossa Loreenin liikkeillä :D (onhan tuo jo nähty siis aiemmin..)

Tämä on uusi klippi mulle ainakin, ja Jokerit laittanut vasta 20 min sitten sen.

Vierailija
110325/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblerissa hauska panikointi käynnissä 😀

Vierailija
110326/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesittekö, mikä "nukke" on sloveniaksi?

Vastaus: l u t K a

(Ei menny muuten läpi tosta valvomosta toi sana ...)

Right, LadySLO?

L u t K a means doll?

Yes, why do you ask?

Because it means s l u t in Finnish 🤣

No höpö höpö... 😒🙄

No, onhan se. S lut= n arttu, h uora, l utka. Jos B ois Tavastia1.0 yönä opettanut, että tuo, minkä laitat nukkumaan, on l utka. K ois ihmetelly, mitä v ttua!🥸

Vierailija
110327/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen tyttäreni kaveriin liittyen. Jos tiedän nimimerkkejä screenshotin kautta, niin kenelle ne kannattaa kertoa? En siis aio kertoa niitä missään julkisesti, todellakaan en ja toki juttelen ensin tyttäreni kaverin kanssa. Hänkin on huomenna tulossa käymään. Olen vaan vähän hukassa, miten toimia asian kanssa ja kaverin vanhemmat eivät ilmeisesti nyt ihan ymmärrä, kuinka isosta asiasta on kysymys..

Näin toimisin minä, mutta muilla voi olla eri ideoita

Itse blurraisin kuvatut henkilöt ja lähettäisin koko screenshotit asiallisen ja ystävällisen viestin kanssa (kerro lyhyesti kuka olet, mikä tilanne, miten sait screenshotit) insta-dm:in kautta joillekin K:n crew:n järjestäjä-jäsenille. Häärijä ja Mikke ainakin, ja kiertuemanagerille ehkä. K:lle laittaisin varmuuden vuoksi EHKÄ suoraan myös, mutta extra ystävällisellä viestillä jossa painottaisin että tässä on vain tilanteesta screenshotteja jos ne ovat hänelle mitenkään hyödyksi, enkä halua hänelle mitään taakkaa aiheuttaa niillä tjs. 

Jos K on tietoinen asiasta niin Mikke ja H:kin varmaan ovat, ja todistusmateriaalia tapahtuneesta eri lähteistä voi olla heillekin hyödyksi, vaikka vain antamaan selvempää kuvaa mitä on tapahtunut. Ja jos joukossa on nimimerkkejä jotka ovat heille tuttuja (varsinkin H on niin paljon fanien kanssa tekemisissä) he voivat ehkä jotenkin puuttuakin asiaan jos niin haluavat, sisäisesti tai muuten. 

Tsemppiä nuorille. Fandomit on joskus tosi rankkoja piirejä.

Itse unohtaisin tämän toimintatavan. On poliisin asia olla yhteydessä K:hen ja crew:hen, jos tarve vaatii. Yksityishenkilöt (nyt ei siis Janin) sekoittavat vaan pakkaa liikaa.

No se olisikin näky kun Janin yksityishenkilö tulisi täydessä taisteluvalmiudessa puolustamaan kaikkien fanien kunniaa ja oikeuksia! 😅😅

Sori, oli pakko vaikka varmaan näin vakavalla asialla ei saisi vitsailla.

Vierailija
110328/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko avata ihan vähän enemmän?

Vierailija
110329/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä?

Vierailija
110330/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään se, että screenshotit jossa kiusaajien nimimerkit näkyy on lähetetty K:n crewlle, ja kiusaajaeliitin jäsenet saa tietää tästä voi estää heitä tekemästä samaa uudelleen. Varsinkin jos kyseiset nimimerkit ovat joillakin samoja joita ovat käyttäneet tägätessään K:ta muualla somessa. Heillä tulee nimittäin roikkumaan kuvainnollinen Damoclesin miekka yllään siitä tiedosta, että K tai joku hänen tiimistään saattaa jossain vaiheessa yhdistää heidän nimimerkkinsä oikeaan persoonaan (jos ovat vaikka jonkun yhteiskuvan tägänneet) ja siten tietää mitä he ovat hänen keikoillaan tehneet. Sellaisessa epävarmuuden tilassa kiusaajatkin yleensä käpristyvät hieman itseensä, koska tietävät miten häpeällistä heidä toimintansa oli, ja paljastetuksi tulemisen pelko on suuri.

Vierailija
110331/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä odotellessa, kun joku kirjoittaa fanficin, missä B ihmettelee, miksi K kutsuu häntä nukeksi.

Joo. Menossa jo vankilaan.

Tai sellainen versio, missä B vaan vilpittömästi haluaa kertoa Kn näyttävän nukelta.

No onhan siinä niitä piirteitä. Nuken siis.

Vierailija
110332/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin sekoittaa siihen toiseen vastaavaan.

Vierailija
110333/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsä lumoaa hihittävän Bubbelinsa upeilla käsiliikkeillä. Selvästi B hiukan ihastuneen kiusaantunut ja K:n silmät lopuksi pikkusen demoniset.

Vierailija
110335/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen tyttäreni kaveriin liittyen. Jos tiedän nimimerkkejä screenshotin kautta, niin kenelle ne kannattaa kertoa? En siis aio kertoa niitä missään julkisesti, todellakaan en ja toki juttelen ensin tyttäreni kaverin kanssa. Hänkin on huomenna tulossa käymään. Olen vaan vähän hukassa, miten toimia asian kanssa ja kaverin vanhemmat eivät ilmeisesti nyt ihan ymmärrä, kuinka isosta asiasta on kysymys..

Näin toimisin minä, mutta muilla voi olla eri ideoita

Itse blurraisin kuvatut henkilöt ja lähettäisin koko screenshotit asiallisen ja ystävällisen viestin kanssa (kerro lyhyesti kuka olet, mikä tilanne, miten sait screenshotit) insta-dm:in kautta joillekin K:n crew:n järjestäjä-jäsenille. Häärijä ja Mikke ainakin, ja kiertuemanagerille ehkä. K:lle laittaisin varmuuden vuoksi EHKÄ suoraan myös, mutta extra ystävällisellä viestillä jossa painottaisin että tässä on vain tilanteesta screenshotteja jos ne ovat hänelle mitenkään hyödyksi, enkä halua hänelle mitään taakkaa aiheuttaa niillä tjs. 

Jos K on tietoinen asiasta niin Mikke ja H:kin varmaan ovat, ja todistusmateriaalia tapahtuneesta eri lähteistä voi olla heillekin hyödyksi, vaikka vain antamaan selvempää kuvaa mitä on tapahtunut. Ja jos joukossa on nimimerkkejä jotka ovat heille tuttuja (varsinkin H on niin paljon fanien kanssa tekemisissä) he voivat ehkä jotenkin puuttuakin asiaan jos niin haluavat, sisäisesti tai muuten. 

Tsemppiä nuorille. Fandomit on joskus tosi rankkoja piirejä.

Itse unohtaisin tämän toimintatavan. On poliisin asia olla yhteydessä K:hen ja crew:hen, jos tarve vaatii. Yksityishenkilöt (nyt ei siis Janin) sekoittavat vaan pakkaa liikaa.

No se olisikin näky kun Janin yksityishenkilö tulisi täydessä taisteluvalmiudessa puolustamaan kaikkien fanien kunniaa ja oikeuksia! 😅😅

Sori, oli pakko vaikka varmaan näin vakavalla asialla ei saisi vitsailla.

Justiinsa olin tulossa sanomaan että Janin yksityishlö se vasta sen pakan saisikin sekaisin 😂

Vierailija
110336/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumblrissa on siis paniikki käynnissä, kun joku Instassa jakoi kuvakaappauksen tumpussa viikon aikana trendanneista aiheista, ja JO oli kolmantena musiikissa (Kärtsä neljäntenä). JO Instatili jakoi tän onnellisena, ja nyt on hirveä siivous käynnissä tumpussa ja yritetään lakaista maton alle niitä kuolauskommentteja, fikkejä sun muuta. Huumorilla siis. :D

Vierailija
110337/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa pitkästä aikaa Boitsun ja Kärpän punaiset pallukat vierekkäin instassa

Vierailija
110338/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärsä lumoaa hihittävän Bubbelinsa upeilla käsiliikkeillä. Selvästi B hiukan ihastuneen kiusaantunut ja K:n silmät lopuksi pikkusen demoniset.

Hihittävä Bubbeli listalle.

Vierailija
110339/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt faktaa pöytään mitä missäkin tapahtuu, Tumppu??!!

Vierailija
110340/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt vaan, mutta mua kyl epäilyttää nää tarinat tästä eliittiryhmästä. Joo, sellainen ilmeisesti on olemassa, mutta kukaan ei tiedä muita jäseniä kuin tämän valokuvaajan? Ryhmässä on kuitenkin noin 40 jäsentä. Näistä huhutuista kuvista, haukkumisista jne ei ole MITÄÄN muuta todistetta kuin anonyymien kertomukset netissä? Ei ole olemassa esim screenshotteja ryhmästä (josta ois vaikka itse kuvat ja käyttäjänimet blurrattu)?

On kyllä aika hurjaa, että ilman mitään todisteita syytetään ketään tosi vakavasta kiusaamisesta. Mitä kautta tämä jonkun kaveri ja tämä toinen lapsen kaveri ovat edes saaneet tietää omista kuvistaan? Ilmeisesti ainakaan ensimmäinen ei ole mitenkään aktiivinen fandomissa, joten miten hänelle kuva on eksynyt? Näitä kuvia ei ole tullut (ONNEKSI) itsellä ainakaan vastaan twitterissä tms.

Toivottavasti asia selviää ja tosi ikävä homma, jos näin on käynyt. Mut kai kaikki kuitenkin tajuaa, että tällaisten huhujen keksiminen on myös tehokas trollauksen keino, jolla nyt selkeästi on saatu käärijän fandomin sisällä riitaa. EI siis hypätä mihinkään johtopäätöksiin PELKÄSTÄÄN anonyymien kertomusten perusteella (tässä tapauksessa jonkinlaisten todistusten saaminen luulisi olevan helppoa, kun on tapahtunut kokonaan internetissä).

Ketju on lukittu.