Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden instassa on se story, missä on Janin kissan kuva. Mitä sillä mainostetaan?
Keikkalippuja ilmeisesti. Ja kodin tuloa keikalle mukaan 😁
Siis kisun eikä minkään kodin, prkle
Kotia ajattelin myös. Kuvittelin heidän kaikkien viiden isät, äidit ja sisarukset ylpeään riviin kannustamaan rakkaita poikiaan! 💙💜🧡🖤💛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan näiden pituuseroa: Kris + Kärppä 💚
Kris kuuluu Härtsälle ja Härtsä Krisille! Homma on jo laitettu alulle. Dickpicistä ei ole paluuta eikä H voi pestä lumoavaa näkyä silmistään edes saippualla.
Krisin touhutippaa sinne simmuun vähän niin himmenee 🤣
Siis nyt mä kuolen. Tää on niin väärin, niin väärin. Miettikää nyt ittekkin.
Härtsän suu on muutenkin Krisin munan kohdalla, kun seisoo ihan suorassa ja Kris vähän taivuttaa polviaan.
Ei, ei ja vielä kerran EI helvetissä!!!
Niin väärin ja sitten sun oli kuitenkin ihan pakko jatkaa 😂
Rakastan tätä palstaa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tampereen lavan lattia varattu jo? Se missä B ryömi Demonin aikana? Jos ei, niin mä otan sen. Onkohan se pyyhe muuten varattu, joka oli siellä saunareissulla naulakossa?
Terve!
Saatiin sitten Boitsukka nätisti ja kauniisti meidän väliin! Onko tämä nyt sitten sellainen polysuhde?T. Janin kengän puoliso
Taitaa se olla, enpä olis ikinä uskonut että minä päädyn polysuhteeseen, mutta täällä kaikki on mahdollista 😂 T. Lattian varannut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt oikeasti enää ottako Käärijään yhteyttä tästä valokuvakeissistä. Odotetaan edes tuleeko lähipäivinä/seuraavalta keikalta kommenttia häneltä. Ei se hyödytä mitään, että mailit ja somet tukitaan miljoonalla viestillä. Ja vaikka kuinka olisi epäoikeudenmukainen ja väärä tapahtuma, niin K ei edelleenkään ole velvollinen sitä setvimään.
Kukaanhan ei tässä edes pyytänyt sellaista varsinaisesti tekemään edes. Edelleenkään asia ei ole Käärijän tekosia.
Toki olisin iloinen jos ottaa jollain lauseella kantaa. Senhän voi tehdä myös ihan yleisesti osallistumalla johonkin kiusaamisen vastaiseen kampanjaan tms. Tai yleisesti vaan puhumalla asiasta vähän samoin kuin taannoin toimittajien käytöksestä aikanaan. Jos haluaa.
Mutta ei tämä Käärijän vastuulla ole vaan jonkun ylimielisen mulkun
Kiusaamiseen on ottanut kantaa parikin kertaa, toki ei juuri tähän caseen. Mutta hänen mielipide asiasta on selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla sen kylpylän vesi, jossa Jokerit kävivät uimassa. Mä taidan muuten varata sen Tampereella? olevan saunan penkit, joissa Jokerit istuivat. Lattiakin käy, jos penkit meni jo. Varaan mitä vaan, mikä on koskenut Jokereihin.
Mites se keikkabussi?
Minkä tahansa NT:n keikkapaikan wc-istuinrinkula mulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan hetkeksi puheenaihetta, ja pyydän panemaan merkille (jos tästä ei vielä ollut puhe), että niistä neljästä kuvasta, jotka K valitsi kertomaan JO:n Suomen turneesta, kolmessa B koskettaa häntä, käytännössä hän on niissä B:n syleilyssä.
Minä olen ainakin jankannut asiasta useampaan kertaan. :) Niissä kolmessa kuvassa on myös selvä jännite, ja neljännessä on se tilanne, missä Boitsulla tilttasi hetkeksi.
Ja B:llä on tuo ihana pitsipaita. Onkohan se K:n lempivaate?
Varmaankin. Ei ole sattumaa, että valikoitui Tavalle. Tosin Kärtsän lempivaatteita ovat varmaan kaikki vaatteet Boitsun päällä paitsi ykkösenä ...no.
Vierailija kirjoitti:
Mä en pääse yli nyt taas tänään ollenkaan tästä 'Kärtsän tissit' -asiasta.
En mäkään..mieluiten muuttaisin sinne väliin
Vierailija kirjoitti:
Mikä on hiljainen tila? IG joo, mut näettekö siis jostain jos joku sellasen tilan "asettanut" tms? Miten?
Sorry ja juu olen älykääpiö.
Kyllä, näet sen ainakin kun avaat viestisi kyseisen henkilön kanssa, näet kuukuvakkeen. K oli hiljaisessa tilassa IG:ssä muutama päivä ennen kuin hänen yhteistyönsä Tommyn kanssa paljastettiin esimerkiksi. Tällä hetkellä hän ei ole hiljaisessa tilassa. Hän oli aktiivinen tunti sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tampereen lavan lattia varattu jo? Se missä B ryömi Demonin aikana? Jos ei, niin mä otan sen. Onkohan se pyyhe muuten varattu, joka oli siellä saunareissulla naulakossa?
Ja mä otan sen hiton Titanicin oven sitten.
Titanicin ovi on mun, mutta keskustelemme illemmalla polyamorisen suhteen mahdollisuudesta.
Harmi, että titanicin oven päälle mahtuu kerrallaan vain yksi henkilö ellei toinen puoliso sitten ole joku hyvin pienikokoinen tapaus kuten pyyhe tai kenkä. Muuten joudutte ottmaan vuoronumerot, että kaikki sopii olemaan keskenään.
Ja muut joutuu sitten odottelemaan siellä hyisessä valtameressä vuoroaan ja saattaa päästä hengestään.
Kyllä ovi taitaa olla ihan suomenlinnassa jo, kun häätkin kerta on (oli?) siellä.
Mä kyllä ostan tän idean heti!
Aidolle kunnon feikkiprofiili ja troijalaisena Discordiin. Aidolla on trollaamisen suomenennätys 2023, ja jankkaamisessa myös olympiatason suorittamista!
Aito on hei saanut Suomen suosituimman keskustelupalstan suosituimman ketjun lukkoon vartin riehumisen jälkeen! Enkka jota ei helposti rikota ja hattutempun tehny parhaimmillaan monena päivänä peräkkäin! Siinä kuulkaa yks Discordi räjähtää kun Tsernobily kun Aito rupee riehumaan!
When I say AI you say TO! AI-TO AI-TO!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris kuuluu Härtsälle ja Härtsä Krisille! Homma on jo laitettu alulle. Dickpicistä ei ole paluuta eikä H voi pestä lumoavaa näkyä silmistään edes saippualla.
Saako Krisin touhutipan varata vai kuuluuko se Häärijälle?
No siis. Jos on jo roiskunut ohi suun ja muitten paikkojen niin eikö se ole silleen finders keepers sitten. Eli eksyneen tipan saat varmaan adoptoida puolisoksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan pituuseroa, mutta samaa mieltä Kärtsän on Boitsun ja Kris saa omansa 👍
Musta se pituusero on se kamalin asia tässä. Missä on varmaan jotain vikaa. Mut musta se on ihan luonnotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Titanicin ovi on mun, mutta keskustelemme illemmalla polyamorisen suhteen mahdollisuudesta.
Harmi, että titanicin oven päälle mahtuu kerrallaan vain yksi henkilö ellei toinen puoliso sitten ole joku hyvin pienikokoinen tapaus kuten pyyhe tai kenkä. Muuten joudutte ottmaan vuoronumerot, että kaikki sopii olemaan keskenään.
Puolisoni Titanicin ovi vinkkasi, että siltä ovenkarmilta kannattaa kysäistä kiinnostusta. On kuulemma melko vauhdikas vilkkusilmä tää ovenkarmi. Ei ole monogaaminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt mä kuolen. Tää on niin väärin, niin väärin. Miettikää nyt ittekkin.
Härtsän suu on muutenkin Krisin munan kohdalla, kun seisoo ihan suorassa ja Kris vähän taivuttaa polviaan.
Ei, ei ja vielä kerran EI helvetissä!!!Niin väärin ja sitten sun oli kuitenkin ihan pakko jatkaa 😂
Rakastan tätä palstaa 😁
No eihän se sinne simmuun päädy niinkuin palopostista jalankulkijan silmään sentään 😂Eiköhän siinä oo vähän tunnelmallisemmat koreografiat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta se pituusero on se kamalin asia tässä. Missä on varmaan jotain vikaa. Mut musta se on ihan luonnotonta.
Piti olla et MUSSA on varmaan jotain vikaa. Vikaa. Vikaa ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On paljon irl pariskuntia, joilla on todella huomattava pituusero eikä se tunnu heitä itseään haittaavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut voihan se olla et ovi onkin top eikä bottom eli kaikkien ei tarvii välttis mahtua sen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä varaan sen veden, minkä Bojan sylkäisi Kärtsää kohti.
Hei, mulle ne vedet mitkä B sylkäs Janin päälle Tavastian toisella keikalla (todistusaineistoa löytyy) Katrinan aikana. Voin tarvittaessa käydä nuolemassa ne Janin hiuksista ja selästä jos Janin varannut ei tykkää pahaa 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii minulle, kunhan saan sen tikkuisen oven vaikka jaettuna.
Ja muut joutuu sitten odottelemaan siellä hyisessä valtameressä vuoroaan ja saattaa päästä hengestään.