Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoista, että nimeltä tiedetään ainoastaan tiia joka sinne discord ryhmään kuuluu
Ainakin julkisessa discordissa hän on nimenomaan omalla nimellään. Discordissa voi käyttää halutessaan myös nimimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan näiden pituuseroa: Kris + Kärppä 💚
Kris kuuluu Härtsälle ja Härtsä Krisille! Homma on jo laitettu alulle. Dickpicistä ei ole paluuta eikä H voi pestä lumoavaa näkyä silmistään edes saippualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris kuuluu Härtsälle ja Härtsä Krisille! Homma on jo laitettu alulle. Dickpicistä ei ole paluuta eikä H voi pestä lumoavaa näkyä silmistään edes saippualla.
Rakastan pituuseroa, mutta samaa mieltä Kärtsän on Boitsun ja Kris saa omansa 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tampereen lavan lattia varattu jo? Se missä B ryömi Demonin aikana? Jos ei, niin mä otan sen. Onkohan se pyyhe muuten varattu, joka oli siellä saunareissulla naulakossa?
Ja mä otan sen hiton Titanicin oven sitten.
Titanicin ovi on mun, mutta keskustelemme illemmalla polyamorisen suhteen mahdollisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:n suusta K:n tisseille lentänyt vesi, joka sekoittuu K:n hyväntuoksuiseen pieneen pintahikeen ja tipahtelee lavalla siihen kohtaan, missä B hetkeä aiemmin kiemurteli ja mihin Janin jalka vielä tiiviimmin B:n lantiota painoi ...niin se pisara, se yks pisara mulle, se on mun puolisoni.
Älä yritä, varasin jo koko veden. Aion olla tällä kertaa ahne ja itsekäs. Pisaraakaan en anna.
🥺😭
Okei saat sen pisaran.🤗😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisin touhutippaa sinne simmuun vähän niin himmenee 🤣
Vierailija kirjoitti:
Eiks se oo paidatonriehuja @ gmail.com, ainakin jossain netissä on ollut toi
Firman email osoite. Voi vastata vaikka joku palkattu sihteeri.
Mä en pääse yli nyt taas tänään ollenkaan tästä 'Kärtsän tissit' -asiasta.
B selkeästi kaapannut Eurovision tiktok tilin kun katsoo viimeisintä postausta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdan hetkeksi puheenaihetta, ja pyydän panemaan merkille (jos tästä ei vielä ollut puhe), että niistä neljästä kuvasta, jotka K valitsi kertomaan JO:n Suomen turneesta, kolmessa B koskettaa häntä, käytännössä hän on niissä B:n syleilyssä.
Minä olen ainakin jankannut asiasta useampaan kertaan. :) Niissä kolmessa kuvassa on myös selvä jännite, ja neljännessä on se tilanne, missä Boitsulla tilttasi hetkeksi.
Ja B:llä on tuo ihana pitsipaita. Onkohan se K:n lempivaate?
Mä haluaisin olla sen kylpylän vesi, jossa Jokerit kävivät uimassa. Mä taidan muuten varata sen Tampereella? olevan saunan penkit, joissa Jokerit istuivat. Lattiakin käy, jos penkit meni jo. Varaan mitä vaan, mikä on koskenut Jokereihin.
Siihen tyttäreni kaveriin liittyen. Jos tiedän nimimerkkejä screenshotin kautta, niin kenelle ne kannattaa kertoa? En siis aio kertoa niitä missään julkisesti, todellakaan en ja toki juttelen ensin tyttäreni kaverin kanssa. Hänkin on huomenna tulossa käymään. Olen vaan vähän hukassa, miten toimia asian kanssa ja kaverin vanhemmat eivät ilmeisesti nyt ihan ymmärrä, kuinka isosta asiasta on kysymys..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako Krisin touhutipan varata vai kuuluuko se Häärijälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Tampereen lavan lattia varattu jo? Se missä B ryömi Demonin aikana? Jos ei, niin mä otan sen. Onkohan se pyyhe muuten varattu, joka oli siellä saunareissulla naulakossa?
Ja mä otan sen hiton Titanicin oven sitten.
Titanicin ovi on mun, mutta keskustelemme illemmalla polyamorisen suhteen mahdollisuudesta.
Harmi, että titanicin oven päälle mahtuu kerrallaan vain yksi henkilö ellei toinen puoliso sitten ole joku hyvin pienikokoinen tapaus kuten pyyhe tai kenkä. Muuten joudutte ottmaan vuoronumerot, että kaikki sopii olemaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt oikeasti enää ottako Käärijään yhteyttä tästä valokuvakeissistä. Odotetaan edes tuleeko lähipäivinä/seuraavalta keikalta kommenttia häneltä. Ei se hyödytä mitään, että mailit ja somet tukitaan miljoonalla viestillä. Ja vaikka kuinka olisi epäoikeudenmukainen ja väärä tapahtuma, niin K ei edelleenkään ole velvollinen sitä setvimään.
Kukaanhan ei tässä edes pyytänyt sellaista varsinaisesti tekemään edes. Edelleenkään asia ei ole Käärijän tekosia.
Toki olisin iloinen jos ottaa jollain lauseella kantaa. Senhän voi tehdä myös ihan yleisesti osallistumalla johonkin kiusaamisen vastaiseen kampanjaan tms. Tai yleisesti vaan puhumalla asiasta vähän samoin kuin taannoin toimittajien käytöksestä aikanaan. Jos haluaa.
Mutta ei tämä Käärijän vastuulla ole vaan jonkun ylimielisen mulkun
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin olla sen kylpylän vesi, jossa Jokerit kävivät uimassa. Mä taidan muuten varata sen Tampereella? olevan saunan penkit, joissa Jokerit istuivat. Lattiakin käy, jos penkit meni jo. Varaan mitä vaan, mikä on koskenut Jokereihin.
Mites se keikkabussi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella että jatkossa nähdään joltain muualta kun Tiialta kuvia. Jokainen sen priva discordiin kuuluva on syyllinen johonkin. Tai jos on puhdas omatunto Tiialla, IHMETTELEN
Hän on ottanut kantaa vain salakuvaukseen, ei ryhmään kuulumiseen tai toisen valokuvaajan haukkumiseen. Eikä aio kuulemma sanoa enempää.
Aina se vääryys ei olekaan siinä mitä on sanonut tai tehnyt vaan siinä, mitä jättää sanomatta tai tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleenkin, Härtsä. Pidäthän kalenterin täynnä niillä tv-n jumppatuokioilla, ettet ehdi selailla nettia 🤗🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt mä kuolen. Tää on niin väärin, niin väärin. Miettikää nyt ittekkin.
Härtsän suu on muutenkin Krisin munan kohdalla, kun seisoo ihan suorassa ja Kris vähän taivuttaa polviaan.
Ei, ei ja vielä kerran EI helvetissä!!!
Ja jokaisessa kostopitsit Boitsun päällä 😉