Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109841/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö jonkun vaikka varata toi Tiia häihin niin päästäisiin tästä mayhemista.

Uskaltaako, kun eiks Mikkekin ollut jo varattu. 😂 Tai ehkä ne vois yhdessä ottaa sit hääkuvat kaikista.

Mä alan shippaa kohta niitä niin päättyy tämä sirkus. Poliittisista syistä vitsailen.

Vierailija
109842/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä TÖ -asian puiminen saisi mun mielestä jo loppua. Mutta kuvista ja kuvaajista puheenollen, käykää instassa katsomassa meggs.photo n kuvia Jokereissa. On niitä tänne jo linkattukin. Ne on kuumia!

Kyllä. Meggs.photo johtaa munkin mielestä tällä hetkellä taitokisaa. Niissä kuvissa on herkkyyttä ja voimaa. Päästään lähelle, olematta tungetteleva.

Lemppari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109843/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Btw is T now Tiia? No longer Tommy? 😅

T has to be Tommy still and Tiia is TÖ. In my opinion at least.

Vierailija
109844/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako, kun eiks Mikkekin ollut jo varattu. 😂 Tai ehkä ne vois yhdessä ottaa sit hääkuvat kaikista.

Mä alan shippaa kohta niitä niin päättyy tämä sirkus. Poliittisista syistä vitsailen.

Miia?

Vierailija
109845/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se näin et Mikke tosiaan kuvaa omaa pikkuveljeään eli voi olla ihan oikeasti vaikea edes nähdä, mitkä kuvakulmat tai asennot tms on niitä mitä fanit haluaa nähdä. Et mikä tekee kuvista ja Jerestä kuumia. En itse ole tainnut nähdä Miken muita kuvia, et millaisia ovat.

Mut omasta mielestäni myös esim TÖ:n kuvat K:sta jne ovat olleet kiinnostavampia.

Mitä? Pikkuveljestäkö ei tiedä, mitkä kuvakulmat on kuumia? Eikös "bro":t just hiplaile toistensa peppuja ja anna kaulapusuja 😂😂😂

Mikke ei tajua mistään mitään! Sano jossain stoorissakin, ettei mahtunu nyt Kärden kanssa samaan koneeseen, kun sen perse on niin kasvanu Malediiveilla 😁

Vierailija
109846/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Jodelissa väläytti että Krisin ja Häärijän shippinimi on Käärijä.

Vierailija
109847/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kuka kääntäisi sujuvasti nää kalvakat luiset pyllykät Lady SLO:lle ja Serenalle? Ne on varmaan ihan pihalla 😅 (ehkä parempi niin).

Yes, please do! 😅  I actually wanted to share the sentence this was used in yesterday as "Yesterday's Google Translate Jewel Of The Day" but then lost track of it. Slimy bony balls ?!?!?

No, it is more or less "pale, bony butt". Except imagine all those terms written in the most unappealing, vomit inducing, unattractive way imaginable. 😂😭🤭

Got it. Bleda koščena rit!

Wait, what are you talking about now? 😅

Someone described poor Jure's butt like that

Ah okay. Nah, doesn't look boney to me, just small. Has to even out Kris' peach. :))

Vierailija
109848/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä s aatana kohta on joku minificcaaja vauhdissa ja mä en pysty

Vierailija
109849/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se näin et Mikke tosiaan kuvaa omaa pikkuveljeään eli voi olla ihan oikeasti vaikea edes nähdä, mitkä kuvakulmat tai asennot tms on niitä mitä fanit haluaa nähdä. Et mikä tekee kuvista ja Jerestä kuumia. En itse ole tainnut nähdä Miken muita kuvia, et millaisia ovat.

Mut omasta mielestäni myös esim TÖ:n kuvat K:sta jne ovat olleet kiinnostavampia.

Mitä? Pikkuveljestäkö ei tiedä, mitkä kuvakulmat on kuumia? Eikös "bro":t just hiplaile toistensa peppuja ja anna kaulapusuja 😂😂😂

Mikke ei tajua mistään mitään! Sano jossain stoorissakin, ettei mahtunu nyt Kärden kanssa samaan koneeseen, kun sen perse on niin kasvanu Malediiveilla 😁

Tää on siis ihan oikea story.

Vierailija
109850/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kohta laitetaan jo miestä seinälle jos ei päästä takaisin Kärpsyyn ja Bojkaan!

T: Ake, Make ja Pera

PS. Muutkin Joksut ja Härpäkekin sopii!

Vierailija
109851/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana I g o r mainostaa JO stoorissa lippuja.

Tulee kuulemma konserttiin myös 🤣

Vierailija
109852/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että tämä TÖ postaa ja tägää Kärdeä nyt stoorissaan.

Hyvittelyä ja pe rseennuolentaa. Sori, mut sitähän toi on.

Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.

En minäkään seuraisi vähälahjaisempia kollegoitani...😏 Noin niinkuin yleisolettamuksena

Tässä puhutaankin vähän eri asiasta ja siitä, kuinka on kehunut niitä kuvia sosiaalisessa mediassa ja samalla haukkunut niitä muualla. Ei todellakaan ole ammattilaisen toimintaa ja kertoo kyllä aika paljon.

"Niitä".. Kyse on eri yksittäisistä onnistuneista kuvista, mitä on kehuttu. Jokainen kuva on itsenäinen teos.

Mutta kritiikki kohdistunut yleisemmin käytettyyn kalustoon ja mitä niistä saadaan irti, siihen nähden, mitkä mahdollisuudet ja resurssit on annettu. Katkeruutta tai sitten asiantynkää sisältävää kritiikkiä 🤷 Itse kallistun jälkimmäiseen

En ymmärrä miksi antaa edes sitä kritiikkiä. Jos Mikke tykkää kuvata noilla ja saa sellaisia kuvia kuin haluaa ja Jerekin on niihin tyytyväinen, miksi pitäisi tehdä toisin? Kai jokainen voi tehdä omalla tyylillään.

Kyllä Suomeen kuvaajia mahtuu, en kaipaa Tiian kuvia. Harmittaa ihan kun yksi lemppari bändeistäni käyttää tätä kuvaajaa.

No ajattelepa sitten niin, ettei se ihan paska voi olla, jos Poets of the fallkin käyttää.

Ei täällä ole Tiian kuvia nyt haukuttu, vaan lähinnä hänen muuta toimintaansa.

Niin, tuskin Poetsitkaan jotain paskaa kokonaispsykopakettia hankkis. Vaikuttaa ihan aidolta ja ok tyypiltä. Lue hänen pitkä esittelynsä discordista nyt ihan ensin.

Ei kiitos, ei kiinnosta tietää yhtään enempää. Olen törmännyt tän tyypin inhottavaa käytökseen ennenkin muissa kanavissa. Oon saanut jo hänestä tietyn kuvan ja pitäydyn siinä. Niinkuin sanottu, on niitä muitakin kuvaajia

Vierailija
109853/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kurkkaamassa tätä kiimailukanavaa ja jotenkin otti sydämestä ton yhden tunnustus, että kun ei saa unta, niin miettii, millaista olisi nukahtaa Kärtsän viereen. 💚

Vierailija
109854/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten loppuu se Kris ja Häärijä -sekoilu.

Vierailija
109855/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset jaksaa tätä fiilistellä melkein 6000 sivua. Ei ole vihakommentti kysyn tosissani

Vierailija
109856/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten loppuu se Kris ja Häärijä -sekoilu.

Johan meni tunteisiin nyt. Jos Kris shippaa, ei me voida sille mitään.

Vierailija
109857/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset jaksaa tätä fiilistellä melkein 6000 sivua. Ei ole vihakommentti kysyn tosissani

Live, love, Jere.

Vierailija
109858/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kurkkaamassa tätä kiimailukanavaa ja jotenkin otti sydämestä ton yhden tunnustus, että kun ei saa unta, niin miettii, millaista olisi nukahtaa Kärtsän viereen. 💚

Mulla lähtis nukkumatti horny jailiin. Ei tulis mieleenkään vaan nukkua.

Vierailija
109859/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7281879573111835937?is_fro…

Koklasin vaan jakaa jotain tiktokista 😚 ja että näkyykö mun käyttis. (Mulle ihan sama ku ei kontenttia)

En ole mikään ammattilainen tässä asiassa mutta mielestäni kaikki tuon linkissä olevan kysymysmerkin jälkeen olevat on turhaa ja niistä voi paljastua se käyttäjä. Samoin toimii esim. jos klikkaat tällä sivulla mainosta niin sen kysymysmerkin jälkeinen osuus kertoo mistä olet päätynyt sille sivulle. Jos haluaa että ei jaa muuta kuin linkin niin poistaa kysymysmerkin ja kaiken mitä on sen oikealla puolella eli tähän tapaan. Joku voi korjata jos olen väärässä.

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7281879573111835937

Todella hyvä ja toimiva huomio! Kiitos.

Ei tuo pidempi rimpsukaan TikTokin käyttäjätunnusta paljasta, kun ei ole kirjautunut. Mutta kyllä tuolla web id:llä voisi toki viranomainen tutkia laittomuudet helposti.

T.tuo linkittäjä

Vierailija
109860/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Btw is T now Tiia? No longer Tommy? 😅

T has to be Tommy still and Tiia is TÖ. In my opinion at least.

Tämä on ainoa oikea mielipide.

T. Tommy (p.s. minäkin olen kiinnostunut tuosta Häärijästä)

Ketju on lukittu.