Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109881/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kurkkaamassa tätä kiimailukanavaa ja jotenkin otti sydämestä ton yhden tunnustus, että kun ei saa unta, niin miettii, millaista olisi nukahtaa Kärtsän viereen. 💚

Mulla lähtis nukkumatti horny jailiin. Ei tulis mieleenkään vaan nukkua.

Nyt nauta ne sorkat irti mun miehestä.

T. Boitsu

Mä katoin aamulla taas sen pätkän, missä Boitsu suorastaan kiitää paikalle Tavastialla kun K meinaa mennä Krisin luo CCC:n aikana, nappaa kiinni olkapäästä :D... ai että.. siinä Madam Cykan pätkässä näkyy hyvin...

Vierailija
109882/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että tämä TÖ postaa ja tägää Kärdeä nyt stoorissaan.

Hyvittelyä ja pe rseennuolentaa. Sori, mut sitähän toi on.

Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.

En minäkään seuraisi vähälahjaisempia kollegoitani...😏 Noin niinkuin yleisolettamuksena

Tässä puhutaankin vähän eri asiasta ja siitä, kuinka on kehunut niitä kuvia sosiaalisessa mediassa ja samalla haukkunut niitä muualla. Ei todellakaan ole ammattilaisen toimintaa ja kertoo kyllä aika paljon.

"Niitä".. Kyse on eri yksittäisistä onnistuneista kuvista, mitä on kehuttu. Jokainen kuva on itsenäinen teos.

Mutta kritiikki kohdistunut yleisemmin käytettyyn kalustoon ja mitä niistä saadaan irti, siihen nähden, mitkä mahdollisuudet ja resurssit on annettu. Katkeruutta tai sitten asiantynkää sisältävää kritiikkiä 🤷 Itse kallistun jälkimmäiseen

En ymmärrä miksi antaa edes sitä kritiikkiä. Jos Mikke tykkää kuvata noilla ja saa sellaisia kuvia kuin haluaa ja Jerekin on niihin tyytyväinen, miksi pitäisi tehdä toisin? Kai jokainen voi tehdä omalla tyylillään.

Kyllä Suomeen kuvaajia mahtuu, en kaipaa Tiian kuvia. Harmittaa ihan kun yksi lemppari bändeistäni käyttää tätä kuvaajaa.

No ajattelepa sitten niin, ettei se ihan paska voi olla, jos Poets of the fallkin käyttää.

Ei täällä ole Tiian kuvia nyt haukuttu, vaan lähinnä hänen muuta toimintaansa.

Niin, tuskin Poetsitkaan jotain paskaa kokonaispsykopakettia hankkis. Vaikuttaa ihan aidolta ja ok tyypiltä. Lue hänen pitkä esittelynsä discordista nyt ihan ensin.

Ei kiitos, ei kiinnosta tietää yhtään enempää. Olen törmännyt tän tyypin inhottavaa käytökseen ennenkin muissa kanavissa. Oon saanut jo hänestä tietyn kuvan ja pitäydyn siinä. Niinkuin sanottu, on niitä muitakin kuvaajia

Olet oikeassa, on muitakin vähintään yhtä taitavia ja parempia. Kärde taitaa olla oikea valokuvausjalostamo! Nuo Meggsin tosiaan ihan loistavia tunnelmaltaan ja tekniseltä tasolta.

Ja ihan perustason fanikuvissakin on mielettösti silmää hyville...hömm..kuvakulmille. Viimeksi selasin Kärden kuvia Käärijsupportersin Instasta. Huhh

Mä rakastan näitä Twitter Kärtsä-fanin kuvia:

https://twitter.com/arendellepeach/status/1686884670565187584

https://twitter.com/arendellepeach/status/1687021945991094273

https://twitter.com/arendellepeach/status/1687029869102669826

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109883/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh olispa ihana nukahtaa K:n viereen ja uni varmaan tulis kyllä, lopulta, kun hän olis siinä lähellä, lämpöisenä, suloisena, ja pitäs kädestä kiinni ... Ilman paitaa, siniset silmät katsoisi suoraan sydämeen, ennenkuin menis kiinni, ja sanos jotain hassua ensin ja meitä naurattas molempia vähän, mut ei liikaa, sitten se silittäs mun poskea hellästi, ja ehkä antas pusun, "hyvää yötä, nuku hyvin, rakas, nähdään aamulla".

Täällähän piti vaan toivoa että nämä kaksi saavat toisensa. Vai ootko Bojan?

Vierailija
109884/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko LadySlo varannut jo puolison? En enää muista.😂

I was too confused and scared to! Whois left now? Some of the security guards in Olympia?!? 😂

They don't need to be people 😁 you can get creative with it!

(I am marrying Jure's gift socks from our forum member and, indeed, his pasty bony ass....)

Then I'll just take this chain! :P It should keep me busy in the mental hospital where I'll probably end up in at some point. 😂

You are a very brave woman 😂 (unless you are indeed Gregor🤣)

Vierailija
109885/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.

Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.

Vierailija
109886/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooh olispa ihana nukahtaa K:n viereen ja uni varmaan tulis kyllä, lopulta, kun hän olis siinä lähellä, lämpöisenä, suloisena, ja pitäs kädestä kiinni ... Ilman paitaa, siniset silmät katsoisi suoraan sydämeen, ennenkuin menis kiinni, ja sanos jotain hassua ensin ja meitä naurattas molempia vähän, mut ei liikaa, sitten se silittäs mun poskea hellästi, ja ehkä antas pusun, "hyvää yötä, nuku hyvin, rakas, nähdään aamulla".

Näin sanoo mulle joka ilta, kun lopetetaan puhelu 2h48minuutin kohdalla.

T. Bojci

Vierailija
109887/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun Only fans tuli puheeksi, niin vaikka itsekin olen täällä palstalla välillä rietastellut ja lumpustellut oikein kunnolla menemään, niin mulle riittäis näiden poikien OF sisällöksi ihan kilttikin kama. Maksaisin silti!

Just vaikka J:n ja B :n kielikoulu.

Ööööö huh eli siis language, you know! Välillä voisivat sitten nuolla toisiaan vaikka kaulalta yms. 🥵🥹 😅😅

Mutta pointtina vaan, että ihan heidän normisekoilunsa ja välillä sitten jotain tunteellista ois jo ihan riittävää kontenttia mulle.

Vierailija
109888/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs osaa Boitsu jo hyvin suomea!

Vierailija
109889/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
109890/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

B on 178cm ja K 170cm, ihan näyttävät pituisiltaan

Vierailija
109891/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei. En ole tänne aiemmin kirjoittanut, mutta nyt haluaisin fanien tietoon yhden asian josta on tullut itsellekin aika paska fiilis. Keikoilla on otettu vanhemmista ja esim lihavista ihmisistä kuvia ja sitten reposteltu näitä kuvia eteenpäin. Ystäväni joutui uhriksi mm. Olin niin iloinen kun uskalsi lähteä keikalle kun potee sosiaalisten tilanteiden pelkoa ja on epävarma itsestään. Nyt sitten hänestä on ollut netissä kuvia otettu oikein vissiin ammattilaiskameralla zoomaten ja pilkattu päälle mitä tuokin lehmä täältä hakee. Mitä nyt on asiaa tutkittu kuvaaja ilmeisesti kuuluu näihin Käärijäfanittajiin.

Voisitteko oikeasti antaa ihmisille rauhan ja jos näette tuollaista toimintaa puuttukaa siihen. Tietenkään kaikki eivät ole kollektiivisesti syyllisiä, mutta eipä kuvien levittelyyn puuttunut muutkaan tai kuvaamiseen. Minusta tosi törkeää ja oksettavaa käytöstä.

JÄRKYTTÄVÄÄ!!! 😡😡😡😢😢😢

Vierailija
109892/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kenen kuvaama tämä on mutta katsokaa mitä Bojan ja Jan tekee. Tämä oli Oslossa ennen kuin Bojan aktivoi Instan 😂

https://instagram.com/stories/joker_out_mexico/3199565671582615626?utm_…

Kyllähän me tää tiedettiin :D

Mitä ne siis teki? Story hävinnyt jo 🤔

Vierailija
109893/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että tämä TÖ postaa ja tägää Kärdeä nyt stoorissaan.

Hyvittelyä ja pe rseennuolentaa. Sori, mut sitähän toi on.

Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.

En minäkään seuraisi vähälahjaisempia kollegoitani...😏 Noin niinkuin yleisolettamuksena

Tässä puhutaankin vähän eri asiasta ja siitä, kuinka on kehunut niitä kuvia sosiaalisessa mediassa ja samalla haukkunut niitä muualla. Ei todellakaan ole ammattilaisen toimintaa ja kertoo kyllä aika paljon.

"Niitä".. Kyse on eri yksittäisistä onnistuneista kuvista, mitä on kehuttu. Jokainen kuva on itsenäinen teos.

Mutta kritiikki kohdistunut yleisemmin käytettyyn kalustoon ja mitä niistä saadaan irti, siihen nähden, mitkä mahdollisuudet ja resurssit on annettu. Katkeruutta tai sitten asiantynkää sisältävää kritiikkiä 🤷 Itse kallistun jälkimmäiseen

En ymmärrä miksi antaa edes sitä kritiikkiä. Jos Mikke tykkää kuvata noilla ja saa sellaisia kuvia kuin haluaa ja Jerekin on niihin tyytyväinen, miksi pitäisi tehdä toisin? Kai jokainen voi tehdä omalla tyylillään.

Kyllä Suomeen kuvaajia mahtuu, en kaipaa Tiian kuvia. Harmittaa ihan kun yksi lemppari bändeistäni käyttää tätä kuvaajaa.

No ajattelepa sitten niin, ettei se ihan paska voi olla, jos Poets of the fallkin käyttää.

Ei täällä ole Tiian kuvia nyt haukuttu, vaan lähinnä hänen muuta toimintaansa.

Niin, tuskin Poetsitkaan jotain paskaa kokonaispsykopakettia hankkis. Vaikuttaa ihan aidolta ja ok tyypiltä. Lue hänen pitkä esittelynsä discordista nyt ihan ensin.

Ei kiitos, ei kiinnosta tietää yhtään enempää. Olen törmännyt tän tyypin inhottavaa käytökseen ennenkin muissa kanavissa. Oon saanut jo hänestä tietyn kuvan ja pitäydyn siinä. Niinkuin sanottu, on niitä muitakin kuvaajia

Olet oikeassa, on muitakin vähintään yhtä taitavia ja parempia. Kärde taitaa olla oikea valokuvausjalostamo! Nuo Meggsin tosiaan ihan loistavia tunnelmaltaan ja tekniseltä tasolta.

Ja ihan perustason fanikuvissakin on mielettösti silmää hyville...hömm..kuvakulmille. Viimeksi selasin Kärden kuvia Käärijsupportersin Instasta. Huhh

Mä rakastan näitä Twitter Kärtsä-fanin kuvia:

https://twitter.com/arendellepeach/status/1686884670565187584

https://twitter.com/arendellepeach/status/1687021945991094273

https://twitter.com/arendellepeach/status/1687029869102669826

OMG! It's astronomically beautiful! Just wonderful!

Vierailija
109894/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän piti vaan toivoa että nämä kaksi saavat toisensa. Vai ootko Bojan?

Olen eri, mutta mä ehkä mieluiten nukahtaisin Jn ja Bn väliin 😅 Ja vuoropäivinä Janin ja Nacen, että sain J&B touhuta rauhassa.

Vierailija
109895/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon pahoillani. Kaverilla samanlainen kokemus, mutta häntä kuvattu jonossa, ei keikalla ja hän on nuori (muunsukupuolinen).

Vierailija
109896/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kamalaa, jos tälläistä tapahtuu oikeasti. Ei ole tullut mieleenkään, että itsekin kun paljon keikoilla käyn, että musta otettaisiin kuvia ja niille naurettaisiin jossain takanapäin. Oksettavaa käytöstä.

Vierailija
109897/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Kärtsä pistää ton eliittiryhmän solmuun silleen, ettei ole kenellekkään enää kivaa. Varmaan on vaikeaa, jos ei tiedä, keitä siihen oikeastaan kuuluu yhtä ihmistä lukuunottamatta.

Vierailija
109898/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh kun on kuuma Kärtsylin kuva!

https://twitter.com/dnklblauundgelb/status/1706433338829836674

No nyt!!! Herrajeesus and his saints!!! 😳😳😳😭

Vierailija
109899/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Don't discriminate against the bass! I'm 1.55m.

Vierailija
109900/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Don't discriminate against the bass! I'm 1.55m.

Bassi=lyhyet suom. huom. 😉

Ketju on lukittu.