Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109861/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset jaksaa tätä fiilistellä melkein 6000 sivua. Ei ole vihakommentti kysyn tosissani

Sanoppa se. Tosin välillä on vähän turnausväsymystä ollut kyllä nyt itselläni näkyvissä. Typerät onlinerit ja trollaukset sun muut saavat hihittelemään ääneen.

Vierailija
109862/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Btw is T now Tiia? No longer Tommy? 😅

T has to be Tommy still and Tiia is TÖ. In my opinion at least.

Tämä on ainoa oikea mielipide.

T. Tommy (p.s. minäkin olen kiinnostunut tuosta Häärijästä)

Kyllä me tiedetään kenestä sinä oot kiinnostunut, mutta se bulbasaur meni jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109863/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei riitä enää kolmiodraama vaan siirrytään sit neliödraamaan, kun ei vaan Kris ja Jure kisaa Härtsästä, vaan Tommykin hyppäs tähän mukaan. Aikamoista.

Vierailija
109864/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset jaksaa tätä fiilistellä melkein 6000 sivua. Ei ole vihakommentti kysyn tosissani

No kun joka viikko puskee uutta somematskua ja/tai draamaa, eihän tästä pääse irti jos koukkuun on jäänyt! 

Vierailija
109865/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt sitten loppuu se Kris ja Häärijä -sekoilu.

Johan meni tunteisiin nyt. Jos Kris shippaa, ei me voida sille mitään.

Hris elää ja voi hyvin! 😂

Vierailija
109866/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kurkkaamassa tätä kiimailukanavaa ja jotenkin otti sydämestä ton yhden tunnustus, että kun ei saa unta, niin miettii, millaista olisi nukahtaa Kärtsän viereen. 💚

Mulla lähtis nukkumatti horny jailiin. Ei tulis mieleenkään vaan nukkua.

Nyt nauta ne sorkat irti mun miehestä.

T. Boitsu

Vierailija
109867/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumatti horny jailiin listalle. Tai horny jailiin.

Vierailija
109868/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiempiin kommentteihin, onko muuten missään netissä mahdollisuus opetella sloveniaa? Haluan uuden kielen ja tämähän nyt avustaisi heidänkin ymmärtämistä

Mä olen jonkin verran käyttänyt näitä sivustoja:

https://www.slonline.si

https://www.lingohut.com/fi/v555113/slovenian-oppitunteja-tutustuminen

Ja lisäksi olen kännykkään ladannut Memrise-appin, muistuttaa vähän DuoLingoa. Se on ollut mun oppimistyylille paras, mutta jokainen toki tykästyy eri asioihin. Kielioppia siitä en tosin vielä ainakaan ole juuri oppinut, vaan enemmän sanoja ja fraaseja.

Vitsit näitähän siis löytyy! Kiitos!

Vierailija
109869/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kurkkaamassa tätä kiimailukanavaa ja jotenkin otti sydämestä ton yhden tunnustus, että kun ei saa unta, niin miettii, millaista olisi nukahtaa Kärtsän viereen. 💚

Millainen meno siellä on? Onko samantyylinen kuin täällä? Yhtä hyviä vai parempia kuolausjuttuja?

Itse kun aion pysytellä pelkästään täällä.

Vierailija
109870/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla lähtis nukkumatti horny jailiin. Ei tulis mieleenkään vaan nukkua.

Mä olen nukkunut sen verran p askasti viime aikoina, että voisin ottaa kyllä tän viattomankin skenaarion. Mutta toisaalta oon se sama, jonka comfort person J on, että.

Vierailija
109871/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kohta laitetaan jo miestä seinälle jos ei päästä takaisin Kärpsyyn ja Bojkaan!

T: Ake, Make ja Pera

PS. Muutkin Joksut ja Härpäkekin sopii!

Millon olette ollut Kärtsyssä ja Bojassa? 😅

Vierailija
109872/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että tämä TÖ postaa ja tägää Kärdeä nyt stoorissaan.

Hyvittelyä ja pe rseennuolentaa. Sori, mut sitähän toi on.

Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.

En minäkään seuraisi vähälahjaisempia kollegoitani...😏 Noin niinkuin yleisolettamuksena

Tässä puhutaankin vähän eri asiasta ja siitä, kuinka on kehunut niitä kuvia sosiaalisessa mediassa ja samalla haukkunut niitä muualla. Ei todellakaan ole ammattilaisen toimintaa ja kertoo kyllä aika paljon.

"Niitä".. Kyse on eri yksittäisistä onnistuneista kuvista, mitä on kehuttu. Jokainen kuva on itsenäinen teos.

Mutta kritiikki kohdistunut yleisemmin käytettyyn kalustoon ja mitä niistä saadaan irti, siihen nähden, mitkä mahdollisuudet ja resurssit on annettu. Katkeruutta tai sitten asiantynkää sisältävää kritiikkiä 🤷 Itse kallistun jälkimmäiseen

En ymmärrä miksi antaa edes sitä kritiikkiä. Jos Mikke tykkää kuvata noilla ja saa sellaisia kuvia kuin haluaa ja Jerekin on niihin tyytyväinen, miksi pitäisi tehdä toisin? Kai jokainen voi tehdä omalla tyylillään.

Kyllä Suomeen kuvaajia mahtuu, en kaipaa Tiian kuvia. Harmittaa ihan kun yksi lemppari bändeistäni käyttää tätä kuvaajaa.

No ajattelepa sitten niin, ettei se ihan paska voi olla, jos Poets of the fallkin käyttää.

Ei täällä ole Tiian kuvia nyt haukuttu, vaan lähinnä hänen muuta toimintaansa.

Niin, tuskin Poetsitkaan jotain paskaa kokonaispsykopakettia hankkis. Vaikuttaa ihan aidolta ja ok tyypiltä. Lue hänen pitkä esittelynsä discordista nyt ihan ensin.

Ei kiitos, ei kiinnosta tietää yhtään enempää. Olen törmännyt tän tyypin inhottavaa käytökseen ennenkin muissa kanavissa. Oon saanut jo hänestä tietyn kuvan ja pitäydyn siinä. Niinkuin sanottu, on niitä muitakin kuvaajia

Olet oikeassa, on muitakin vähintään yhtä taitavia ja parempia. Kärde taitaa olla oikea valokuvausjalostamo! Nuo Meggsin tosiaan ihan loistavia tunnelmaltaan ja tekniseltä tasolta.

Ja ihan perustason fanikuvissakin on mielettösti silmää hyville...hömm..kuvakulmille. Viimeksi selasin Kärden kuvia Käärijsupportersin Instasta. Huhh

Vierailija
109873/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kohta laitetaan jo miestä seinälle jos ei päästä takaisin Kärpsyyn ja Bojkaan!

T: Ake, Make ja Pera

PS. Muutkin Joksut ja Härpäkekin sopii!

Millon olette ollut Kärtsyssä ja Bojassa? 😅

Make oli viime yönä unissaan. Piti ihan kauheaa ääntä.

T: Ake ja Pera

Vierailija
109874/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaikkiruokainen. Hojan kuumottelee. Otan ens vuonna Milanoon mukaan ja näytän taivaanmerkit.

T. Tommy

Vierailija
109875/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.

En minäkään seuraisi vähälahjaisempia kollegoitani...😏 Noin niinkuin yleisolettamuksena

Tässä puhutaankin vähän eri asiasta ja siitä, kuinka on kehunut niitä kuvia sosiaalisessa mediassa ja samalla haukkunut niitä muualla. Ei todellakaan ole ammattilaisen toimintaa ja kertoo kyllä aika paljon.

"Niitä".. Kyse on eri yksittäisistä onnistuneista kuvista, mitä on kehuttu. Jokainen kuva on itsenäinen teos.

Mutta kritiikki kohdistunut yleisemmin käytettyyn kalustoon ja mitä niistä saadaan irti, siihen nähden, mitkä mahdollisuudet ja resurssit on annettu. Katkeruutta tai sitten asiantynkää sisältävää kritiikkiä 🤷 Itse kallistun jälkimmäiseen

En ymmärrä miksi antaa edes sitä kritiikkiä. Jos Mikke tykkää kuvata noilla ja saa sellaisia kuvia kuin haluaa ja Jerekin on niihin tyytyväinen, miksi pitäisi tehdä toisin? Kai jokainen voi tehdä omalla tyylillään.

Kyllä Suomeen kuvaajia mahtuu, en kaipaa Tiian kuvia. Harmittaa ihan kun yksi lemppari bändeistäni käyttää tätä kuvaajaa.

No ajattelepa sitten niin, ettei se ihan paska voi olla, jos Poets of the fallkin käyttää.

Ei täällä ole Tiian kuvia nyt haukuttu, vaan lähinnä hänen muuta toimintaansa.

Niin, tuskin Poetsitkaan jotain paskaa kokonaispsykopakettia hankkis. Vaikuttaa ihan aidolta ja ok tyypiltä. Lue hänen pitkä esittelynsä discordista nyt ihan ensin.

Ei kiitos, ei kiinnosta tietää yhtään enempää. Olen törmännyt tän tyypin inhottavaa käytökseen ennenkin muissa kanavissa. Oon saanut jo hänestä tietyn kuvan ja pitäydyn siinä. Niinkuin sanottu, on niitä muitakin kuvaajia

Olet oikeassa, on muitakin vähintään yhtä taitavia ja parempia. Kärde taitaa olla oikea valokuvausjalostamo! Nuo Meggsin tosiaan ihan loistavia tunnelmaltaan ja tekniseltä tasolta.

Ja ihan perustason fanikuvissakin on mielettösti silmää hyville...hömm..kuvakulmille. Viimeksi selasin Kärden kuvia Käärijsupportersin Instasta. Huhh

Viineksi tämä 😳 huh sentään

https://www.instagram.com/p/CxYeGzwNypL/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
109876/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivän paras.

Vierailija
109877/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko LadySlo varannut jo puolison? En enää muista.😂

I was too confused and scared to! Whois left now? Some of the security guards in Olympia?!? 😂

They don't need to be people 😁 you can get creative with it!

(I am marrying Jure's gift socks from our forum member and, indeed, his pasty bony ass....)

Then I'll just take this chain! :P It should keep me busy in the mental hospital where I'll probably end up in at some point. 😂

Vierailija
109878/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna Miken kuvat on kaikkeen kovan luokan rummutukseen nähden aika riittämätöntä tasoa, omasta mielestäni. Jopa fanikuviinkin verrattuna. Sen saa sanoa mielipiteena suljetussa keskusteluryhmässä, jos sitä mieltä on. Kyseinen ryhmä vastaa suljettua whatsapp ryhmää. Itsekin varmasti juoruatte porukassa mielipiteitä, jotka eivät aina ole poliittisesti korrekteja

Ja kannattaa lukea Discordista julkinen esittely, missä Tiia kertoo itsestään. Niinkuin Discordissa on esittelyt tapana

Mikke on vähän one trick pony. Kuvat on näyttäviä joo, mutta siitä olen Tiian kanssa samaa mieltä että voisi käyttää välillä muutakin kuin laajakulmaobjektiiveja.

Mulla ainakin sormet syyhyäis päästä Kärden kimppuun ihan semmoisen perus 50-millisen linssin kanssa. (Sori tästä lauseesta mutta oli ihan pakko 🤭)

T. Harrastuskuvaaja

Mikset käy kuvaamassa? Saatais Tiian tilalle jotain uutta.

Voisin vaikka käydä. Tosin en tiedä tulisiko K:no lähietäisyydellä kuvaamisesta yhtään mitään.

Käys koittaan joskus ja kerro sit mistä saa tulla katsoon kuvia!

Hei nyt kun tätä vähän kypsyttelin ajatuksen tasolla, niin tulin siihen tulokseen että näitä kuvaajia on jo niin paljon, että keikkakuvat on jo vähän last season.

Ajattelin ehdottaa Kärppylille, että otan siitä (ja tarvittaessa Bojanista myös) boudoir -tyylisiä kuvia vaikka sit sinne Onlyfanssiin. 50-millinen on just bueno tohon hommaan.

Vierailija
109879/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh olispa ihana nukahtaa K:n viereen ja uni varmaan tulis kyllä, lopulta, kun hän olis siinä lähellä, lämpöisenä, suloisena, ja pitäs kädestä kiinni ... Ilman paitaa, siniset silmät katsoisi suoraan sydämeen, ennenkuin menis kiinni, ja sanos jotain hassua ensin ja meitä naurattas molempia vähän, mut ei liikaa, sitten se silittäs mun poskea hellästi, ja ehkä antas pusun, "hyvää yötä, nuku hyvin, rakas, nähdään aamulla".

Vierailija
109880/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä siellä ole Käärijän toisessa suhteessa paljon hempeilty. Kun tietää mikä on gf:n ensikieli, niin olisi voinut kuvitella että sana ja ilmaus olisi tullut tutuksi tai joskus esiin. Käytännössä sama sana kuin Bojanim arvuuttelema

Tämä oli kyllä vähän jännä ettei tiennyt. Jopa itselleni on tuttu sana vaikka en ole tuntenut ketään joka puhuisi niitä kieliä missä se ljuba eri muodoissaan tarkoittaa rakkautta. Tai sitten ei vaan tuossa tilanteessa juolahtanut mieleen.

Luulenpa että se vaan leikki ettei tiennyt.

Hyvä pointti! Tuli itsellenikin juuri äsken mieleen. Ehkä J halusikin pitkittää tilannetta ja jäädä asumaan siihen Bn katseeseen ja kuulla tuo sana sanottavan pehmeästi yhä uudelleen ja uudelleen Ehkä J odotti että B sanoo: ITS something what we - you and I - have. 😍

Tämä sen täytyy kyllä olla shippilasien läpi katsottuna.

Ketju on lukittu.