Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
109821/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä että tämä TÖ postaa ja tägää Kärdeä nyt stoorissaan.

Hyvittelyä ja pe rseennuolentaa. Sori, mut sitähän toi on.

Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.

Rehellisesti sanottuna Miken kuvat on kaikkeen kovan luokan rummutukseen nähden aika riittämätöntä tasoa, omasta mielestäni. Jopa fanikuviinkin verrattuna. Sen saa sanoa mielipiteena suljetussa keskusteluryhmässä, jos sitä mieltä on. Kyseinen ryhmä vastaa suljettua whatsapp ryhmää. Itsekin varmasti juoruatte porukassa mielipiteitä, jotka eivät aina ole poliittisesti korrekteja

Ja kannattaa lukea Discordista julkinen esittely, missä Tiia kertoo itsestään. Niinkuin Discordissa on esittelyt tapana

Mikke on vähän one trick pony. Kuvat on näyttäviä joo, mutta siitä olen Tiian kanssa samaa mieltä että voisi käyttää välillä muutakin kuin laajakulmaobjektiiveja.

Mulla ainakin sormet syyhyäis päästä Kärden kimppuun ihan semmoisen perus 50-millisen linssin kanssa. (Sori tästä lauseesta mutta oli ihan pakko 🤭)

T. Harrastuskuvaaja

Mikset käy kuvaamassa? Saatais Tiian tilalle jotain uutta.

Voisin vaikka käydä. Tosin en tiedä tulisiko K:no lähietäisyydellä kuvaamisesta yhtään mitään.

Vierailija
109822/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7281879573111835937?is_fro…

Koklasin vaan jakaa jotain tiktokista 😚 ja että näkyykö mun käyttis. (Mulle ihan sama ku ei kontenttia)

En ole mikään ammattilainen tässä asiassa mutta mielestäni kaikki tuon linkissä olevan kysymysmerkin jälkeen olevat on turhaa ja niistä voi paljastua se käyttäjä. Samoin toimii esim. jos klikkaat tällä sivulla mainosta niin sen kysymysmerkin jälkeinen osuus kertoo mistä olet päätynyt sille sivulle. Jos haluaa että ei jaa muuta kuin linkin niin poistaa kysymysmerkin ja kaiken mitä on sen oikealla puolella eli tähän tapaan. Joku voi korjata jos olen väärässä.

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7281879573111835937

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109823/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko LadySlo varannut jo puolison? En enää muista.😂

I was too confused and scared to! Whois left now? Some of the security guards in Olympia?!? 😂

Vierailija
109824/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä mun Härtsäni on? Vieläkö se mökkeilee Kärpän kanssa?

T. Kris

Vierailija
109825/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.

Rehellisesti sanottuna Miken kuvat on kaikkeen kovan luokan rummutukseen nähden aika riittämätöntä tasoa, omasta mielestäni. Jopa fanikuviinkin verrattuna. Sen saa sanoa mielipiteena suljetussa keskusteluryhmässä, jos sitä mieltä on. Kyseinen ryhmä vastaa suljettua whatsapp ryhmää. Itsekin varmasti juoruatte porukassa mielipiteitä, jotka eivät aina ole poliittisesti korrekteja

Ja kannattaa lukea Discordista julkinen esittely, missä Tiia kertoo itsestään. Niinkuin Discordissa on esittelyt tapana

Mikke on vähän one trick pony. Kuvat on näyttäviä joo, mutta siitä olen Tiian kanssa samaa mieltä että voisi käyttää välillä muutakin kuin laajakulmaobjektiiveja.

Mulla ainakin sormet syyhyäis päästä Kärden kimppuun ihan semmoisen perus 50-millisen linssin kanssa. (Sori tästä lauseesta mutta oli ihan pakko 🤭)

T. Harrastuskuvaaja

Mikset käy kuvaamassa? Saatais Tiian tilalle jotain uutta.

Voisin vaikka käydä. Tosin en tiedä tulisiko K:no lähietäisyydellä kuvaamisesta yhtään mitään.

Käys koittaan joskus ja kerro sit mistä saa tulla katsoon kuvia!

Vierailija
109826/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se näin et Mikke tosiaan kuvaa omaa pikkuveljeään eli voi olla ihan oikeasti vaikea edes nähdä, mitkä kuvakulmat tai asennot tms on niitä mitä fanit haluaa nähdä. Et mikä tekee kuvista ja Jerestä kuumia. En itse ole tainnut nähdä Miken muita kuvia, et millaisia ovat.

Mut omasta mielestäni myös esim TÖ:n kuvat K:sta jne ovat olleet kiinnostavampia.

Vierailija
109827/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään seuraisi vähälahjaisempia kollegoitani...😏 Noin niinkuin yleisolettamuksena

Tässä puhutaankin vähän eri asiasta ja siitä, kuinka on kehunut niitä kuvia sosiaalisessa mediassa ja samalla haukkunut niitä muualla. Ei todellakaan ole ammattilaisen toimintaa ja kertoo kyllä aika paljon.

"Niitä".. Kyse on eri yksittäisistä onnistuneista kuvista, mitä on kehuttu. Jokainen kuva on itsenäinen teos.

Mutta kritiikki kohdistunut yleisemmin käytettyyn kalustoon ja mitä niistä saadaan irti, siihen nähden, mitkä mahdollisuudet ja resurssit on annettu. Katkeruutta tai sitten asiantynkää sisältävää kritiikkiä 🤷 Itse kallistun jälkimmäiseen

En ymmärrä miksi antaa edes sitä kritiikkiä. Jos Mikke tykkää kuvata noilla ja saa sellaisia kuvia kuin haluaa ja Jerekin on niihin tyytyväinen, miksi pitäisi tehdä toisin? Kai jokainen voi tehdä omalla tyylillään.

Kyllä Suomeen kuvaajia mahtuu, en kaipaa Tiian kuvia. Harmittaa ihan kun yksi lemppari bändeistäni käyttää tätä kuvaajaa.

No ajattelepa sitten niin, ettei se ihan paska voi olla, jos Poets of the fallkin käyttää.

Ei täällä ole Tiian kuvia nyt haukuttu, vaan lähinnä hänen muuta toimintaansa.

Niin, tuskin Poetsitkaan jotain paskaa kokonaispsykopakettia hankkis. Vaikuttaa ihan aidolta ja ok tyypiltä. Lue hänen pitkä esittelynsä discordista nyt ihan ensin.

Vierailija
109828/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö jonkun vaikka varata toi Tiia häihin niin päästäisiin tästä mayhemista.

Vierailija
109829/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I was too confused and scared to! Whois left now? Some of the security guards in Olympia?!? 😂

They don't need to be people 😁 you can get creative with it!

(I am marrying Jure's gift socks from our forum member and, indeed, his pasty bony ass....)

Vierailija
109830/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanomani myös et esim SF:n keikkakuvat on todella laadukkaita ja upeita.

Vierailija
109831/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

I already lost track of the message but someone asked about B and Jan kiss video, here it is:

https://twitter.com/marvelthings_/status/1645093926242492424

I can't remember if there was something else the same person asked in that message. :/

Bojan really shows his love. What a cutie. And Jan is more than ready, nothing to doubt about, he just goes for it, like it's something they do all the time. Love this.

I was after Bojans lick and here it is, finally found it! And heres also the kiss. Lucky to get two in One! 🔥🔥

https://www.tumblr.com/gasstationpopcorn/720328387752787968?source=share

Jos joku löytää sen pidemmän pätkän missä B nuolaisun jälkeen nauraa ja katsoo kameraan, niin kelpaa myös oikein hyvin!

Gosh, which one? The man licks so many cameras like it's his side job!

Vierailija
109832/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin ottaa Tiian koiran.

Hei olikos Ruby varattu jo?

Vierailija
109833/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei kanssanaudat, mun on nyt aivan pakottava tarve kertoa teille, että olen sekä tämä käännöstyön kanssa tappeleva tyyppi että palstan toinen Italian vahvistus. Ja käännös sattuu olemaan enkusta italiaksi käännettävä anatomian oppikirja tuleville lääkäreille. Tungen ton kaljun luunystyrän italiaksi sinne johonkin väliin 😂. Kukaan ei takuulla huomaa.

Hei, minäkin olen tehnyt vähän vastaavia käännöksiä, kielipari vain eri! Ja olen myös kääntänyt suomeksi kirjan, jonka aihe liittyy hyvin paljon tähän ketjuun, mutta jos paljastaisin sen aiheen niin doxaisin suoraan itseni. :D Mutta tietokirja horny jail -kamaa enivei.

Nyt kyllä jäi vähän vaivaamaan että minkälaista on tietokirja horny jail -kama 😁 kuulostaa äärimmäisen mielenkiintoiselta.

Tai ainakin tosi paljon mielenkiintoisemmalta kuin viidessadas painos siitä samasta anatomian pskasta jossa aivan samat tiedot, muutama sanamuoto muutettu ja kirjoitettu vähän uusiksi ettei ole ihan suoraa plagiointia ihan vaan sen takia että uudet "kirjoittajat" saa siitä kivan tilin.

Mun ehkä mielenkiintoisimmat käännökset on ollut psykologian ja psykiatrian erikoisjulkaisut mm. aihepiiristä perhesalaisuudet, ja mitenkä ne vaikuttaa myös tuleviin sukupolviin. Näissä oli tosi hyvin edustettuna esimerkiksi tukahdutetut seksuaaliset suuntaukset. Oikeasti tosi havahduttavaa lukemista.

T. Italian kääntäjä

No siis, seksi/seksuaalisuusaiheinen tietokirja, vähän liittyy siis anatomiakin. Minulla olisi siitä käännösprosessista vaikka mitä päättömiä tarinoitakin, mutta en kyllä voi oikein sanoa mitään enempää tai joku saattaa arvata kuka olen. :)

Vierailija
109834/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaako, kun eiks Mikkekin ollut jo varattu. 😂 Tai ehkä ne vois yhdessä ottaa sit hääkuvat kaikista.

Vierailija
109835/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään seuraisi vähälahjaisempia kollegoitani...😏 Noin niinkuin yleisolettamuksena

Tässä puhutaankin vähän eri asiasta ja siitä, kuinka on kehunut niitä kuvia sosiaalisessa mediassa ja samalla haukkunut niitä muualla. Ei todellakaan ole ammattilaisen toimintaa ja kertoo kyllä aika paljon.

"Niitä".. Kyse on eri yksittäisistä onnistuneista kuvista, mitä on kehuttu. Jokainen kuva on itsenäinen teos.

Mutta kritiikki kohdistunut yleisemmin käytettyyn kalustoon ja mitä niistä saadaan irti, siihen nähden, mitkä mahdollisuudet ja resurssit on annettu. Katkeruutta tai sitten asiantynkää sisältävää kritiikkiä 🤷 Itse kallistun jälkimmäiseen

En ymmärrä miksi antaa edes sitä kritiikkiä. Jos Mikke tykkää kuvata noilla ja saa sellaisia kuvia kuin haluaa ja Jerekin on niihin tyytyväinen, miksi pitäisi tehdä toisin? Kai jokainen voi tehdä omalla tyylillään.

Kyllä Suomeen kuvaajia mahtuu, en kaipaa Tiian kuvia. Harmittaa ihan kun yksi lemppari bändeistäni käyttää tätä kuvaajaa.

No ajattelepa sitten niin, ettei se ihan paska voi olla, jos Poets of the fallkin käyttää.

Ei täällä ole Tiian kuvia nyt haukuttu, vaan lähinnä hänen muuta toimintaansa.

Niin, tuskin Poetsitkaan jotain paskaa kokonaispsykopakettia hankkis. Vaikuttaa ihan aidolta ja ok tyypiltä. Lue hänen pitkä esittelynsä discordista nyt ihan ensin.

Paska kokonaispsykopaketti listalle 😁

Vierailija
109836/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä TÖ -asian puiminen saisi mun mielestä jo loppua. Mutta kuvista ja kuvaajista puheenollen, käykää instassa katsomassa meggs.photo n kuvia Jokereissa. On niitä tänne jo linkattukin. Ne on kuumia!

Vierailija
109837/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Is Dean and Marc taken? That one who took Jan has been sharing Jan and his private person too 🤣

Vierailija
109838/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan se näin et Mikke tosiaan kuvaa omaa pikkuveljeään eli voi olla ihan oikeasti vaikea edes nähdä, mitkä kuvakulmat tai asennot tms on niitä mitä fanit haluaa nähdä. Et mikä tekee kuvista ja Jerestä kuumia. En itse ole tainnut nähdä Miken muita kuvia, et millaisia ovat.

Mut omasta mielestäni myös esim TÖ:n kuvat K:sta jne ovat olleet kiinnostavampia.

Mitä? Pikkuveljestäkö ei tiedä, mitkä kuvakulmat on kuumia? Eikös "bro":t just hiplaile toistensa peppuja ja anna kaulapusuja 😂😂😂

Vierailija
109839/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw is T now Tiia? No longer Tommy? 😅

Vierailija
109840/123801 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Btw is T now Tiia? No longer Tommy? 😅

At the moment, and in relation to photography, yes 😅. Hard to keep up even for us Finnish speakers.

Ketju on lukittu.