Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääntäjä kääntää kalvakka luinen pyllykkä sloveniaksi plešasta kostna bula
Italiaksi un nodulo osseo calvo
Ei hajuakaan onko oikeinpleša kostna Bula makes absolutely no sense whatsover! 🤣
So "Bula" isn't ass? 🤭🤔
No, "bula" would be a swelling (e.g. when you get stung by a wasp) or a non-malign tumour! 🤣🤣🤣 Seriously.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että tämä TÖ postaa ja tägää Kärdeä nyt stoorissaan.
Mut eiks ne ollu sopineet. Ainakin mainosti discordissa Käärijän lähettäneen ihanan viestin
Ja jatkaa samalla toisaalla asian ruotimista. Ei ole kovin fresh.
Ai ihan tälläkin hetkellä?
Ei jatka.
Ootko siis siinä eliittiryhmässä? Hyvä, jos ei jatka nyt enää.
Jos joku tästä ryhmästä on siellä, niin poistu heti sieltä. Ja anna parhaat juorut samalla.
Eliittiryhmäläinen voi täällä pintapuolisesti jotain, mutta yksityiskohdat ja sanasta sanaan jutut on top secret. Eliittiryhmäläinen on luotettava, ei mässäile asioilla eikä juorua niitä eteenpäin.
Kyllä sieltä tapahtu eilen vuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Aiempiin kommentteihin, onko muuten missään netissä mahdollisuus opetella sloveniaa? Haluan uuden kielen ja tämähän nyt avustaisi heidänkin ymmärtämistä
Mä olen jonkin verran käyttänyt näitä sivustoja:
https://www.lingohut.com/fi/v555113/slovenian-oppitunteja-tutustuminen
Ja lisäksi olen kännykkään ladannut Memrise-appin, muistuttaa vähän DuoLingoa. Se on ollut mun oppimistyylille paras, mutta jokainen toki tykästyy eri asioihin. Kielioppia siitä en tosin vielä ainakaan ole juuri oppinut, vaan enemmän sanoja ja fraaseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvittelyä ja pe rseennuolentaa. Sori, mut sitähän toi on.
Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.
En minäkään seuraisi vähälahjaisempia kollegoitani...😏 Noin niinkuin yleisolettamuksena
Tässä puhutaankin vähän eri asiasta ja siitä, kuinka on kehunut niitä kuvia sosiaalisessa mediassa ja samalla haukkunut niitä muualla. Ei todellakaan ole ammattilaisen toimintaa ja kertoo kyllä aika paljon.
"Niitä".. Kyse on eri yksittäisistä onnistuneista kuvista, mitä on kehuttu. Jokainen kuva on itsenäinen teos.
Mutta kritiikki kohdistunut yleisemmin käytettyyn kalustoon ja mitä niistä saadaan irti, siihen nähden, mitkä mahdollisuudet ja resurssit on annettu. Katkeruutta tai sitten asiantynkää sisältävää kritiikkiä 🤷 Itse kallistun jälkimmäiseen
En ymmärrä miksi antaa edes sitä kritiikkiä. Jos Mikke tykkää kuvata noilla ja saa sellaisia kuvia kuin haluaa ja Jerekin on niihin tyytyväinen, miksi pitäisi tehdä toisin? Kai jokainen voi tehdä omalla tyylillään.
Kyllä Suomeen kuvaajia mahtuu, en kaipaa Tiian kuvia. Harmittaa ihan kun yksi lemppari bändeistäni käyttää tätä kuvaajaa.
Oisko TÖ caselle oma ketjunsa tai ->>>> Jodeliin!! Tai Discordiin!!
Ilmoitan poistoon tästä hetkestä alkaen.
"Käärijä & Bojan fiilistelyketju"
Ehkä täällä ei nyt lähdetä tähän kuvien vertailuun myös, ollaan nyt edes vähän fiksumpia pliis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kuka kääntäisi sujuvasti nää kalvakat luiset pyllykät Lady SLO:lle ja Serenalle? Ne on varmaan ihan pihalla 😅 (ehkä parempi niin).
Yes, please do! 😅 I actually wanted to share the sentence this was used in yesterday as "Yesterday's Google Translate Jewel Of The Day" but then lost track of it. Slimy bony balls ?!?!?
No, it is more or less "pale, bony butt". Except imagine all those terms written in the most unappealing, vomit inducing, unattractive way imaginable. 😂😭🤭
Got it. Bleda koščena rit!
Wait, what are you talking about now? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääntäjä kääntää kalvakka luinen pyllykkä sloveniaksi plešasta kostna bula
Italiaksi un nodulo osseo calvo
Ei hajuakaan onko oikeinpleša kostna Bula makes absolutely no sense whatsover! 🤣
So "Bula" isn't ass? 🤭🤔
No, "bula" would be a swelling (e.g. when you get stung by a wasp) or a non-malign tumour! 🤣🤣🤣 Seriously.
Also the Italian translation was similar, nodule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltähän tää enimmäkseen vaikuttaa. Jos ei tosiaan oo hampaankolossa asioita, niin voisi osoittaa itse oman kypsyytensä vaikka napauttamalla sen Miken takasin seurantaan.
En minäkään seuraisi vähälahjaisempia kollegoitani...😏 Noin niinkuin yleisolettamuksena
Tässä puhutaankin vähän eri asiasta ja siitä, kuinka on kehunut niitä kuvia sosiaalisessa mediassa ja samalla haukkunut niitä muualla. Ei todellakaan ole ammattilaisen toimintaa ja kertoo kyllä aika paljon.
"Niitä".. Kyse on eri yksittäisistä onnistuneista kuvista, mitä on kehuttu. Jokainen kuva on itsenäinen teos.
Mutta kritiikki kohdistunut yleisemmin käytettyyn kalustoon ja mitä niistä saadaan irti, siihen nähden, mitkä mahdollisuudet ja resurssit on annettu. Katkeruutta tai sitten asiantynkää sisältävää kritiikkiä 🤷 Itse kallistun jälkimmäiseen
En ymmärrä miksi antaa edes sitä kritiikkiä. Jos Mikke tykkää kuvata noilla ja saa sellaisia kuvia kuin haluaa ja Jerekin on niihin tyytyväinen, miksi pitäisi tehdä toisin? Kai jokainen voi tehdä omalla tyylillään.
Kyllä Suomeen kuvaajia mahtuu, en kaipaa Tiian kuvia. Harmittaa ihan kun yksi lemppari bändeistäni käyttää tätä kuvaajaa.
No ajattelepa sitten niin, ettei se ihan paska voi olla, jos Poets of the fallkin käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän huono fiilis mennä enää keikalle, kun kuulin, että siellä eliitti ryhmässä salakuvataan faneja ja arvostellaan niitä. Oon todella arka muutenkin ja ujo, ja sit vielä ajatus että ruoditaan jossain ryhmässä miltä näytän.
Sama kävi mielessä mutta menen silti. Kiinnostaisi tietää arvostellaan siellä jotain random faneja vai enemmänkin näitä jotka kiertävät enemmän keikkoja. Samoin se että onko tämä enemmän etelän ongelma vai koko Suomen laajuinen.
Ja eikä siellä Jodelissa (vai discordissa, en ole enää kärryillä kumpi se oli) ole mitään modea joka pääsee kaikkiin ryhmiin katsomaan mitä siellä kirjoitellaan? Ja sulkee ryhmän jossa on vihapuhetta tms. Eihän sen nyt mikään sipulikava pitäisi olla jossa saa mellastaa miten tahtoo. Vai onko tässä nyt tehty kärpäsestä härkänen?
Ei discord ryhmiä valvota. Jokaisessa on oma moderaattori, eiköhän se tuollaisessa ryhmässä ole yhtä p erseestä kun muutkin jäsenet.
Eli se eliittiryhmä on siellä discordissa?
Nimenomaan discordissa. En tiedä, onko Jodelissa ees tälläsiä pienempiä ryhmiä. Paitsi Käärijäkiimailijat. Siellä oon itsekin.
Eih onko siellä joku Kärtsän kiimailukanava. Kai se täytyy laittaa Jodel lataukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna Miken kuvat on kaikkeen kovan luokan rummutukseen nähden aika riittämätöntä tasoa, omasta mielestäni. Jopa fanikuviinkin verrattuna. Sen saa sanoa mielipiteena suljetussa keskusteluryhmässä, jos sitä mieltä on. Kyseinen ryhmä vastaa suljettua whatsapp ryhmää. Itsekin varmasti juoruatte porukassa mielipiteitä, jotka eivät aina ole poliittisesti korrekteja
Ja kannattaa lukea Discordista julkinen esittely, missä Tiia kertoo itsestään. Niinkuin Discordissa on esittelyt tapana
Mikke on vähän one trick pony. Kuvat on näyttäviä joo, mutta siitä olen Tiian kanssa samaa mieltä että voisi käyttää välillä muutakin kuin laajakulmaobjektiiveja.
Mulla ainakin sormet syyhyäis päästä Kärden kimppuun ihan semmoisen perus 50-millisen linssin kanssa. (Sori tästä lauseesta mutta oli ihan pakko 🤭)
T. Harrastuskuvaaja
Mikset käy kuvaamassa? Saatais Tiian tilalle jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei kuka kääntäisi sujuvasti nää kalvakat luiset pyllykät Lady SLO:lle ja Serenalle? Ne on varmaan ihan pihalla 😅 (ehkä parempi niin).
Yes, please do! 😅 I actually wanted to share the sentence this was used in yesterday as "Yesterday's Google Translate Jewel Of The Day" but then lost track of it. Slimy bony balls ?!?!?
No, it is more or less "pale, bony butt". Except imagine all those terms written in the most unappealing, vomit inducing, unattractive way imaginable. 😂😭🤭
Got it. Bleda koščena rit!
Wait, what are you talking about now? 😅
Someone described poor Jure's butt like that
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ajattelepa sitten niin, ettei se ihan paska voi olla, jos Poets of the fallkin käyttää.
Ei täällä ole Tiian kuvia nyt haukuttu, vaan lähinnä hänen muuta toimintaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän huono fiilis mennä enää keikalle, kun kuulin, että siellä eliitti ryhmässä salakuvataan faneja ja arvostellaan niitä. Oon todella arka muutenkin ja ujo, ja sit vielä ajatus että ruoditaan jossain ryhmässä miltä näytän.
Sama kävi mielessä mutta menen silti. Kiinnostaisi tietää arvostellaan siellä jotain random faneja vai enemmänkin näitä jotka kiertävät enemmän keikkoja. Samoin se että onko tämä enemmän etelän ongelma vai koko Suomen laajuinen.
Ja eikä siellä Jodelissa (vai discordissa, en ole enää kärryillä kumpi se oli) ole mitään modea joka pääsee kaikkiin ryhmiin katsomaan mitä siellä kirjoitellaan? Ja sulkee ryhmän jossa on vihapuhetta tms. Eihän sen nyt mikään sipulikava pitäisi olla jossa saa mellastaa miten tahtoo. Vai onko tässä nyt tehty kärpäsestä härkänen?
Ei discord ryhmiä valvota. Jokaisessa on oma moderaattori, eiköhän se tuollaisessa ryhmässä ole yhtä p erseestä kun muutkin jäsenet.
Eli se eliittiryhmä on siellä discordissa?
Nimenomaan discordissa. En tiedä, onko Jodelissa ees tälläsiä pienempiä ryhmiä. Paitsi Käärijäkiimailijat. Siellä oon itsekin.
Eih onko siellä joku Kärtsän kiimailukanava. Kai se täytyy laittaa Jodel lataukseen.
Sinne kaivataankin vikkeliä kyniä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiian oikea luonne ei ole niille vielä näyttäytynyt...
Kris ja Kärde! 🔥
Vierailija kirjoitti:
Oisko TÖ caselle oma ketjunsa tai ->>>> Jodeliin!! Tai Discordiin!!
Ilmoitan poistoon tästä hetkestä alkaen.
"Käärijä & Bojan fiilistelyketju"
Älä hitossa, ollaan kohta taas lukossa. Antaa noiden nyt puhista kiukkunsa ja jatketaan me muuta keskustelua.
Käärijäkiimailijat kanava saa kohta monta uutta jäsentä. Kattokaa, ettette vahingossa mene käärijäv ittuilijat kanavalle.
Mitä tarkoitat? Miken kuvien arvosteluako? Jos sitä niin niitä on arvosteltu kyllä pitkin matkaa, samoin tosin myös Tiian kuvia ainakin muistaakseni (pikselien määrästä tms taisi olla kyse). Itse en näistä kyllä mitään ymmärrä.