Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jonkinlainen keikkakrapula tai jälkimasennus. Tai jälkihäpeä. Vein niille kaikille villasukat, mutta en tietenkään saanut niitä annettua suoraan vaan lykkäsin pussin jollekin työntekijälle. En siis tiedä onko ne saaneet niitä ollenkaan. Näin tietysti paljon vaivaa niitten sukkien kanssa, ja nyt tuntuu niin tyhmältä ajatella, että villasukkapussi makaa vaan jossain takahuoneen nurkassa avaamattomana. Tai että ne on kattoneet pussiin ja todenneet että juu ei, ei tällasta paskaa lähetä kotiin raahaamaan. Nace ja kris olivat katsoneet jotain mun keikkakuvia instastooreista, ja ensin ajattelin että laitan sinne kuvat sukistakin ja tägään ne kaikki omiinsa, mutta on vaan niin tyhmä olo etten haluakaan. Ja sitten vielä näin sen kuvan jossa Jure iloisena pitelee niitä nättejä raitasukkia (oliko ne just jonkun palstalaisen neulomat?), ja tunsin itseni vielä hölmömmäksi. Että eihän ne nyt jokaisia sukkia ryhdy esittelemään eikä ne tietenkään tarvitse monia villasukkia ja kuinka paljon niitä ärsyttää tulla tägätyksi johonkin samperin villasukkakuvaan.
Kävin kahdella keikalla ja oli aivan mahtavaa, mutta tämä arkeen laskeutuminen on ollut tätä. Neuloin varmaan yli kuukauden ja se oli iso osa sitä nousuhuumaa keikkoja odotellessa. Varmaan ihan oikeasti ajattelin että saisin jonkun kontaktin niihin, siis ihan vaan jonkun yleiskuvan niitten saamasta lahjavuoresta, jossa sukistakin näkyisi vilaus. Nyt katson sitä viime viikkojen itseäni ihan epäuskoisena, että mitä ihmettä olen oikein kuvitellut koko touhulla. En ole ikinä hävennyt villasukkien antamista, mutta nyt nolottaa!
No, ei teidän tartte ottaa kovin vakavasti tätä, halusin vaan avautua ja kirjoittaminen helpottikin heti.
Uskon että itsetehdyt sukat ovat ilahduttaneet poikia kuten Juren kuvasta näkyi! Ne eivät myöskään vie niin paljoa tilaa matkalaukussa kuin jotkut pehmoeläimet yms. Rintsikat ja liput varmaan jätettiin johonkin.
Ihan varmasti tykkäsivät lahjastasi ja tulevat käyttöön 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat K&B
https://twitter.com/nouroblem/status/1706293136572453304?t=OrfOwJiAzx1p…
Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺
Oli kyllä. Huomasin.
Joo, ehkä se oli se oli pehmeys, mikä oli erilaista.. oon nimittäin miettinyt että jotain oli eri lailla kuin aiemmissa kohtaamisissa. (ja en väitä edelleenkään/vieläkään, että kyse on romanttisista tunteista). Mutta ehkä B oli aiemmin jotenkin..en mä edes tiedä mitä sanaa käyttäisin. Mutta nyt mun mielestä hän oli ainakin nähdyissä klipeissä uskalsi enemmän näyttää sen että välittää J:stä tosi paljon eikä yrittänyt piilotella mitään tunteita tai esittää mitään.
Mun mielestä niistä näkyi nyt jotenkin se, että tiesivät selkeästi kumpikin, kuinka tärkeitä ovat toisilleen. Ja se toi jotain seesteisyyttä niiden välille... jos tätä sanaa nyt mitenkään voi käyttää noista kahdesta :D
Mutta siis näki, että heillä oli hyvä olla yhdessä ja toista tai toisen tunteita tai reaktioita ei tarvinnut yhtään jännittää, vaan luottivat toisiinsa kaikessa tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Ja mihin nää kaikki gayt katosi yhtäkkiä yhdessä RR:n kanssa. Samalla oven avauksella.
Just saying.
Homot on yleensä heteroita paljonkin fiksumpia. Tämän palstan nykyistä menoa kun katsoo, ei ihmettele yhtään.
Mä en pääse yli noista nänneistä, jotka vilkkuu kostopitsin läpi. Näin viime yönä unta, että Jokerit oli nänni rivissä.
Siis y ä k noita härskejä Härstis-fantsuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat K&B
Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺
Oli kyllä. Huomasin.
Joo, ehkä se oli se oli pehmeys, mikä oli erilaista.. oon nimittäin miettinyt että jotain oli eri lailla kuin aiemmissa kohtaamisissa. (ja en väitä edelleenkään/vieläkään, että kyse on romanttisista tunteista). Mutta ehkä B oli aiemmin jotenkin..en mä edes tiedä mitä sanaa käyttäisin. Mutta nyt mun mielestä hän oli ainakin nähdyissä klipeissä uskalsi enemmän näyttää sen että välittää J:stä tosi paljon eikä yrittänyt piilotella mitään tunteita tai esittää mitään.
Mun mielestä molempien puolelta pystyi aistimaan jotenkin vapautuneemman olon toistensa seurassa. Se uskomaton kemia oli edelleen tallella, mutta se silmitön jännite oli jotenkin laantunut. Ja tilalla tosiaan jotain muuta, jopa syvempää. Mulla on itse asiassa tästä teoria, mutta en taida viitsiä täällä sitä avata koska trollit/moraalimarketat/loukkaantujat. Ehkä siellä toisaalla vähän illemmalla.
Joo, ne on nyt sasseet. Kerran pari ainakin. Ja kielisuuteloa on ollut.
https://www.tumblr.com/chocolatepersonafun/729309808490168320/interesti…
En tiedä onko täällä jo tutkittu tumblr alusta loppuun, mutta tässä on mielestäni hyviä pointteja Bojanin vapautuneisuudesta ja jopa instaan palaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mä fiilistelen edelleen tätä herrojen toilailua, ovat aivan ihania yhdessä. Joku vissiin pahoitti siitäkin(kin) mielensä, että K sekoili sanoissa mutta ei se ketään ainakaan lavalla vaikuttanut haittaavan, hyväntuulisesti vain naureskelivat.
Ja voi herraisä tuo Bojanin ilme, kun Kärtsy tulee silittämään sen kasvoja tuossa lavan reunalla, tarvittaisiin kyllä jo palokuntaa 🥵🔥😍
https://www.instagram.com/reel/CxbUjWZNs8X/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Sama täällä! Brothers and maybe something more, ihan sama mitä se on ja tartteeko kaikelle edes olla sanoja. Ihanaa seurattavaa se on joka tapauksessa 🥰
(ja kyllä, ajoittain myös niin kuumaa että polttaa 🥵)
Minua kyllä kiinnostaisi pohtia miten nuo kolme asianosaista ovat selvitelleet tilannetta. Ihan oikeassa elämässä. Jos nyt lähdetään siitä että K ja B välillä on jotain muuta kuin perusystävyyttä ja se näkyy koko maailmalle. Tällaista pohdiskelua vaan ei pysty missään foorumilla käymään, koska yksityish. Minua ei yhtään kiinnosta shippailu, jossa häiriötekijät vaan unohdetaan ja jätetään ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat K&B
Oli kyllä. Huomasin.
Mun mielestä molempien puolelta pystyi aistimaan jotenkin vapautuneemman olon toistensa seurassa. Se uskomaton kemia oli edelleen tallella, mutta se silmitön jännite oli jotenkin laantunut. Ja tilalla tosiaan jotain muuta, jopa syvempää. Mulla on itse asiassa tästä teoria, mutta en taida viitsiä täällä sitä avata koska trollit/moraalimarketat/loukkaantujat. Ehkä siellä toisaalla vähän illemmalla.
Kuulisin mielelläni toisaalla. :)
Joo lähden koiran kanssa lenkille ja palaan asiaan vähän myöhemmin siellä.
Oi minä myös! Onko toisaalla se toinen paikka jonka tiedämme? Ja siellä puutarha vai NT nightshift?
Vierailija kirjoitti:
Ei jumalauta, joko se äskeinen Kris/Härtsä minifikki ehti poistua? xD Mun uusi suosikkipari, miksi joku vihaa niiden rakkautta näin kovasti? Lisää näitä!
Ei se ollu poistunu, sivut vaan etenee nopsaan.
Sehän sai jo yllättävän pienen sivukäänteenkin...eikä Härtsä taida vieläkään olla herännyt sieltä pukuhuoneen lattialta vaikka hänen poskiaan taputellaan hellästi Jurella.. 🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat K&B
Oli kyllä. Huomasin.
Mä luulen, että mulla on samansuuntaiset ajatukset, mutta mielellään kuulisin sun teorian. Käyn siellä toisaalla kurkkaamassa illemmalla.
Vierailija kirjoitti:
Oli hyvä tuo K:n stoori lahjoista. En tajua muutenkaan mitä järkeä lahjoja on ostella artisteille (en puhu nyt itsetehdyistä villasukista, niissä oli ihan nätti ajatus) jotka ei oikeasti tarvitse niitä.
Kyllä. Tärkeä ulostulo. Erityisen hyvä ilmaista jo etukäteen. Ei sitä krääsäpaljoutta kukaan rupea tullaamaan ja kuljettelemaan maasta toiseen mukanaan. Ulkomaan kiertueensa kuluistahan K sanoi muutenkin tässä jossain haastattelussa kuittasi, että niin yllättäviä kuluja juuri noissa tullaushommissa etc, ettei sellaisia ollut osannut kuvitellakaan.
Eli valitettavasti luulen, että tuskin jokeritkaan muutamia laukkuun mahtuvia lahjoja enempää on vieneet mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jonkinlainen keikkakrapula tai jälkimasennus. Tai jälkihäpeä. Vein niille kaikille villasukat, mutta en tietenkään saanut niitä annettua suoraan vaan lykkäsin pussin jollekin työntekijälle. En siis tiedä onko ne saaneet niitä ollenkaan. Näin tietysti paljon vaivaa niitten sukkien kanssa, ja nyt tuntuu niin tyhmältä ajatella, että villasukkapussi makaa vaan jossain takahuoneen nurkassa avaamattomana. Tai että ne on kattoneet pussiin ja todenneet että juu ei, ei tällasta paskaa lähetä kotiin raahaamaan. Nace ja kris olivat katsoneet jotain mun keikkakuvia instastooreista, ja ensin ajattelin että laitan sinne kuvat sukistakin ja tägään ne kaikki omiinsa, mutta on vaan niin tyhmä olo etten haluakaan. Ja sitten vielä näin sen kuvan jossa Jure iloisena pitelee niitä nättejä raitasukkia (oliko ne just jonkun palstalaisen neulomat?), ja tunsin itseni vielä hölmömmäksi. Että eihän ne nyt jokaisia sukkia ryhdy esittelemään eikä ne tietenkään tarvitse monia villasukkia ja kuinka paljon niitä ärsyttää tulla tägätyksi johonkin samperin villasukkakuvaan.
Kävin kahdella keikalla ja oli aivan mahtavaa, mutta tämä arkeen laskeutuminen on ollut tätä. Neuloin varmaan yli kuukauden ja se oli iso osa sitä nousuhuumaa keikkoja odotellessa. Varmaan ihan oikeasti ajattelin että saisin jonkun kontaktin niihin, siis ihan vaan jonkun yleiskuvan niitten saamasta lahjavuoresta, jossa sukistakin näkyisi vilaus. Nyt katson sitä viime viikkojen itseäni ihan epäuskoisena, että mitä ihmettä olen oikein kuvitellut koko touhulla. En ole ikinä hävennyt villasukkien antamista, mutta nyt nolottaa!
No, ei teidän tartte ottaa kovin vakavasti tätä, halusin vaan avautua ja kirjoittaminen helpottikin heti.
Uskon että itsetehdyt sukat ovat ilahduttaneet poikia kuten Juren kuvasta näkyi! Ne eivät myöskään vie niin paljoa tilaa matkalaukussa kuin jotkut pehmoeläimet yms. Rintsikat ja liput varmaan jätettiin johonkin.
Ihan varmasti tykkäsivät lahjastasi ja tulevat käyttöön 💚
Oot ihan superihana kun sanot näin! Olen yleensä varsin itsevarma ja rento tyyppi, mutta nyt olen todella horjahdellut tän asian kanssa. Ehkä se kertoo siitäkin kuinka iso merkitys tällä bändillä on mulle todella ollut. En ole vuosiin innostunut kenenkään musasta näin, ja tää kollektiivinen fanitus täällä aikuisosastolla on tosi kivaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en ymmärrä, miksei noita ficcejä voida vaan laittaa sinne, minne ovat tarkoitettu (ao3) ja sieltä voidaan tänne linkata ja halukkaat voivat käydä lukemassa. Itse voin tottakai hyppää yli, mut onhan siinä isompi riski, että tältä palstalta päätyvät asianomaisten tai läheisten silmille, kuin tuolta ao3...
Ja mä tarkoitan siis nimenomaan noita saunaficcien tyylisiä, selkeästi seksiä sisältäviä tarinoita. Pikkusöpistelyt ja esim bojanin, käärijän ja/tai muiden jo kuolaamiset tänne tietty kuuluu.
Luulisi, että ihmiset ymmärtävät, kuinka fucked up voi olla, kun silmien eteen lävähtääkin googlehaulla itsestään ja ystävästään tarinoita joissa kuvaillaan esim. jotain käsihoitoja saunassa... Tämä palsta kuitenkin on varmasti hakutulosten joukossa, kun nimillä hakee, eikä ketjun nimi itsessään varoita tuosta sisällöstä.
Siis kuvittelet ihan tosissasi, että kun K tai B haluaa etsiä keskustelua itsestään, vauvapalsta on se eka osoite heille? :'D
Kun nyt kuitenkin googlehaulla löytyy yhtä helposti ne ao3 ficit, vähän helpommin vielä kun pääsee suoraan lukemaan eikä tarvi kahlata tällaista määrää kommentteja läpi...
No ehkä tsekkaa molemmat, sekä vauva että ao3? Ainakin tää palsta tulee viidentenä tuloksissa kun hain ihan yksinkertaisella haulla.
Miten vaikea se on ymmärtää, että oikeista ihmisistä oikeilla nimillä ei ole sopivaa kirjoittaa suoranaista p*rnoa tällaisella avoimella foorumilla?
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/chocolatepersonafun/729309808490168320/interesti…
En tiedä onko täällä jo tutkittu tumblr alusta loppuun, mutta tässä on mielestäni hyviä pointteja Bojanin vapautuneisuudesta ja jopa instaan palaamisesta.
Ihan hyviä mietteitä. Mun mielestä näkyvin asia on se, että B ihan selvästi säkenöi Suomessa ollessaan. Oli B ja K välillä mitä tahansa, jokin siinä suhteessa tuo niille molemmille niin hyvän olon ja luottamuksen, että uskaltaa tehdä vaikka mitä - kuten palata Instaan ennen aikojaan, niin kuin B.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat K&B
Oli kyllä. Huomasin.
Mun mielestä niistä näkyi nyt jotenkin se, että tiesivät selkeästi kumpikin, kuinka tärkeitä ovat toisilleen. Ja se toi jotain seesteisyyttä niiden välille... jos tätä sanaa nyt mitenkään voi käyttää noista kahdesta :D
Mutta siis näki, että heillä oli hyvä olla yhdessä ja toista tai toisen tunteita tai reaktioita ei tarvinnut yhtään jännittää, vaan luottivat toisiinsa kaikessa tosi paljon.
Olen miettinyt sanaa, jolla kuvata näiden kahden välejä, ja ensimmäisenä mieleen tulee hellyys. Sehän voi olla täysin platonistakin, mutta kuvastaa sellaista peruskaveruutta paljon syvempää ja suurempaa tunnetta ja toisesta välittämistä. Kulminoitui jotenkin siihen hetkeen, kun K yritti keksiä mitä ljubav tarkoittaa, ja miten B:n katse ja ääni olivat siinä niin täynnä juurikin hellyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanat K&B
Oli kyllä. Huomasin.
Kuulisin mielelläni toisaalla. :)
Joo lähden koiran kanssa lenkille ja palaan asiaan vähän myöhemmin siellä.
Oi minä myös! Onko toisaalla se toinen paikka jonka tiedämme? Ja siellä puutarha vai NT nightshift?
Eiköhän me olla kaikki palailtu pikkuhiljaa puutarhan puolelle kun NT on nyt ohi 🥺
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monelle on ok, että ficcejä julkaistaan täällä, nuoli ylös. Kuinka moni ei halua ficcejä tänne, nuoli alas.
Hyvältä näyttää!
🤗🤗