Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108661/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä näe mitään samaa Bojanin isässä. Tai siis Bojanissa kuin isässään. Liekö enemmän äitinsä näköinen. Ihan vaan totean tämän.

Minusta hänellä on isänsä silmät ja myös tavassa puhua jotain samaa.

Siskonsa on kyllä kaunotar.

VAROITUS: Seuraava sisältö voi loukata herkkiä.

Bojanilla on kyllä niin täydelliset geenit kuin ihmisellä voi olla. Saisinpa jostakin hänen sperm aansa.

Vaikka jostain saisitkin, sussa menis täydelliset geenit hukkaan.

No kukas ois täydellinen geeniyhdistelmä B:lle, oisko se eräs tumma tanssija.......😏

Etel, ollaan nähty kyllä että tykkäät Bojanista. 😎

Vierailija
108662/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härtsän puhelin piippasi saunan pukuhuoneessa. Hän lähti taapertamaan alas lauteilta ja kaivoi kännykkänsä housun taskusta. Siihen oli tullut d*ckpick Krisiltä. Härtsä pyörtyi suorin jaloin pukkarin lattialle.

Jure syöksyi saunasta katsomaan lattialla pötköttävää miestä ja hellästi taputteli tämän poskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108663/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää kun ficeissä nauretaan seksin jälkeen. Musta se on jotenkin todellisuudelle vierasta ja pinnallista, ei oo sit kummosen räjäyttävä kyyti ollu. . Raukeahan siinä on ja tyyni.

Tai sit meitä vaan on moneen junaan.

Minä en epäile yhtään, että Bojan ja Kärtsä pystyisivät nauramaan ihan missä vain tilanteessa. :D

Mä en oo ihan niin varma, onko J siviilissä samanlainem kestonauravainen härdellinpyörittäjä. Voi olla hyvinkin vähän vakavampi mies.

Siks toi ainainen hekotuksentyöntäminen ficciin joka paikkaan vähän töksähtää mulle. Vie emotionaalista uskottavuutta pois.

Suomen-kiertueen ajalta on useita kommentteja palstalaisilta, jotka törmäsivät K&B:hen livenä mm. kadulla, huoltsikalla ja baarissa ja kaikki sanoivat, että heidät kuulee jo kaukaa kun nauravat niin kovaa. En siis sano, etteivät ole koskaan vakavissaan (tai etteivät voisi olla vaikka maintisemassasi tilanteessa myös nauramatta), mutta kyllä se yhden yhteisen aivosolun kanssa sekoilu tuntuu heille olevan ihan oikea juttu. :)

Joo siis aivan pikkasen eri kontekstit......🤷

Vierailija
108664/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä William tapasi K:n gf:n, mistä me se tiedetään. Ja tosiaan Wiwibloggs ei kyllä ala kirjoittelemaan mitään KB saunaficcejä. 😀

Niin, tietääkseni se on Euroviisut-blogi, eikä shippausfoorumi.

Ei kai vauvapalstakaan mikään varsinainen shippausfoorumi ole? 

Vierailija
108665/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se klippi, missä B valkoisessa pitsipaidassa istuu lavalla ja K tulee niin kauniisti sivelemään sen kasvoja, on niin ihanaa katseltavaa, oli se sit mikä performanssi tahansa tai hetken mielijohde, mut ne eleet on niin hellät ja hienovaraiset, kuin K koskettaisi varovasti jotain maailman kauneinta ja herkintä ja jotain helposti särkyvää ...

Ja B on ihanan lapsellinen, kun se pruittailee tota vettä. Sitä harrastaa muutenkin sitä aika usein.

Rakas pikku kiusankappale.

Minun oma.

T. Kärde

Vierailija
108666/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse fiilistelen sitä something more, eivätpä ole sitä ainakaan millään tapaa hillinneet

Mitenkäs se Ylen haastattelu, jossa B vastaa ensin terrible kun toimittaja kysyy millaista on taas tavata. Siinä K alkaa taas selittää jotain erityisestä suhteesta ja B mainitsee turvallisesti ystävyyden. Siinä vaan tuli taas se erityisyys esille.

Vierailija
108667/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

https://twitter.com/nouroblem/status/1706293136572453304?t=OrfOwJiAzx1p…

Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺

Onhan ne molemmat ihan babygirleja toistensa seurassa.

Vierailija
108668/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härtsän puhelin piippasi saunan pukuhuoneessa. Hän lähti taapertamaan alas lauteilta ja kaivoi kännykkänsä housun taskusta. Siihen oli tullut d*ckpick Krisiltä. Härtsä pyörtyi suorin jaloin pukkarin lattialle.

Jure syöksyi saunasta katsomaan lattialla pötköttävää miestä ja hellästi taputteli tämän poskia.

....innostuneella lemmenvaltikallaan, joka ennalta varoittamatta oli alkanut kasvaa harmaiden collagehousujen sisällä.....

Vierailija
108669/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Something more shippaajia 29 ja ystävyysajattelijoita 5, paljon meitä shippaajia vielä tuntuu olevan

Montako kertaa itse olet jo peukuttanut!

Perjantain 22.9. gallup näyttää tältä:

VIELÄKÖ SHIPPAAT-gallup!

Eli jos shippaat poikia edelleen parhaimpina ystävinä, platonisena bromancena tai mahdollisesti jonain suurempanakin, peukku ylös.

Jos pidät poikia hyvinä kavereina, jotka vetävät fanserviceä ja yhteydenpitokin tulee olemaan vain satunnaista NT:n jälkeen.

ylös 129

alas 3

https://www.vauva.fi/keskustelu/5121537/kaarija-ja-bojan-fiilistelyketj…

Vierailija
108670/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ymmärrä, miksei noita ficcejä voida vaan laittaa sinne, minne ovat tarkoitettu (ao3) ja sieltä voidaan tänne linkata ja halukkaat voivat käydä lukemassa. Itse voin tottakai hyppää yli, mut onhan siinä isompi riski, että tältä palstalta päätyvät asianomaisten tai läheisten silmille, kuin tuolta ao3...

Ja mä tarkoitan siis nimenomaan noita saunaficcien tyylisiä, selkeästi seksiä sisältäviä tarinoita. Pikkusöpistelyt ja esim bojanin, käärijän ja/tai muiden jo kuolaamiset tänne tietty kuuluu.

Luulisi, että ihmiset ymmärtävät, kuinka fucked up voi olla, kun silmien eteen lävähtääkin googlehaulla itsestään ja ystävästään tarinoita joissa kuvaillaan esim. jotain käsihoitoja saunassa... Tämä palsta kuitenkin on varmasti hakutulosten joukossa, kun nimillä hakee, eikä ketjun nimi itsessään varoita tuosta sisällöstä.

Siis kuvittelet ihan tosissasi, että kun K tai B haluaa etsiä keskustelua itsestään, vauvapalsta on se eka osoite heille? :'D

Kun nyt kuitenkin googlehaulla löytyy yhtä helposti ne ao3 ficit, vähän helpommin vielä kun pääsee suoraan lukemaan eikä tarvi kahlata tällaista määrää kommentteja läpi...

Vierailija
108671/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härde parka!! 🤭🤭🤭🤭

Vierailija
108672/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

https://twitter.com/nouroblem/status/1706293136572453304?t=OrfOwJiAzx1p…

Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺

Oli kyllä. Huomasin.

Vierailija
108673/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

....innostuneella lemmenvaltikallaan, joka ennalta varoittamatta oli alkanut kasvaa harmaiden collagehousujen sisällä.....

Oliko nämä ihan uutta tuotantoa vai jo kertaalleen poisteltuja?

Vierailija
108674/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt vaan pääse yli noista keikoista (olin kahdella) tuntuu kauhealta, että vasta ensi kesänä (EHKÄ) pääsisi näkemään jokerit livenä. Mitähän taikapölyä ne levittää siellä keikoilla, kun on tuntuu että moni on ihan fiiliksissä yhä. 

Vierailija
108675/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaan aikaa saunan puolella Jan ja Nace eivät edes huomanneet toisten poistumista, niin keskittyneitä he olivat tuijottamaan toisiaan silmiin ja painautumaan toisiaan lähemmäs saunan kosteassa kuumuudessa...

Vierailija
108676/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ottikin odottamattoman käänteen!

Vierailija
108677/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jonkinlainen keikkakrapula tai jälkimasennus. Tai jälkihäpeä. Vein niille kaikille villasukat, mutta en tietenkään saanut niitä annettua suoraan vaan lykkäsin pussin jollekin työntekijälle. En siis tiedä onko ne saaneet niitä ollenkaan. Näin tietysti paljon vaivaa niitten sukkien kanssa, ja nyt tuntuu niin tyhmältä ajatella, että villasukkapussi makaa vaan jossain takahuoneen nurkassa avaamattomana. Tai että ne on kattoneet pussiin ja todenneet että juu ei, ei tällasta paskaa lähetä kotiin raahaamaan. Nace ja kris olivat katsoneet jotain mun keikkakuvia instastooreista, ja ensin ajattelin että laitan sinne kuvat sukistakin ja tägään ne kaikki omiinsa, mutta on vaan niin tyhmä olo etten haluakaan. Ja sitten vielä näin sen kuvan jossa Jure iloisena pitelee niitä nättejä raitasukkia (oliko ne just jonkun palstalaisen neulomat?), ja tunsin itseni vielä hölmömmäksi. Että eihän ne nyt jokaisia sukkia ryhdy esittelemään eikä ne tietenkään tarvitse monia villasukkia ja kuinka paljon niitä ärsyttää tulla tägätyksi johonkin samperin villasukkakuvaan.

Kävin kahdella keikalla ja oli aivan mahtavaa, mutta tämä arkeen laskeutuminen on ollut tätä. Neuloin varmaan yli kuukauden ja se oli iso osa sitä nousuhuumaa keikkoja odotellessa. Varmaan ihan oikeasti ajattelin että saisin jonkun kontaktin niihin, siis ihan vaan jonkun yleiskuvan niitten saamasta lahjavuoresta, jossa sukistakin näkyisi vilaus. Nyt katson sitä viime viikkojen itseäni ihan epäuskoisena, että mitä ihmettä olen oikein kuvitellut koko touhulla. En ole ikinä hävennyt villasukkien antamista, mutta nyt nolottaa!

No, ei teidän tartte ottaa kovin vakavasti tätä, halusin vaan avautua ja kirjoittaminen helpottikin heti.

Vierailija
108678/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RIP minä. Olin pari tuntia palstalta pois ja sitten kahlaan näitä trollinsekaisia viestejä kiireesti läpi ennenkö työt kutsuu.

Ekana näkökentälle iskeytyy Bojan kiinnittelemässä räkäpalloja seinään silmät sumeina yksin iltaisin. Reps kops kahvit rinnuksilla.

Sit kun olen niitä pyyhkinyt muutaman minuutin pois ja tunkenut fiksuna tyttönä keksiä suuhun sen lopun kahvin, joka ei pärskynyt pitkin paitaa, kyytipojaksi vähän keksiä, niin tulee vastaan palstanauta joka kauhistelee kuinka karmivaa on nähdä B:n silmät jonkun toisen (isänsä) päässä.

Auttakaa. En saa henkeä. Kiitos ja anteeksi!

Ihanaa että olette olemassa 😅

Vierailija
108679/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jurella oli collegehousut saunassa? :O :D :D

Vierailija
108680/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko nämä ihan uutta tuotantoa vai jo kertaalleen poisteltuja?

Uutta. Ja eri kirjoittaja kuin tuo alkuperäinen. Mutta hienoa että tää lähti lentoon!

Ketju on lukittu.