Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108741/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

https://twitter.com/nouroblem/status/1706293136572453304?t=OrfOwJiAzx1p…

Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺

Kieltämättä jotain samaa fiilistä, mitä nähtiin Liverpoolissa.

Vierailija
108742/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan poikkeuksellisen hurja meno näin maanantaina alkuillasta. Ei meinaa perässä pysyä.

Johtuu siitä että emme ole vieläkään toipuneet nordic tourista 💙💚🔥🔥🔥

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108743/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääriä-ketjusta lainattua: Kärtsän Fantastista-albumi ilmestyi vasta nyt fyysisenä levynä ja on Suomen fyysisen albumilistan ykkösenä tällä hetkellä! https://www.ifpi.fi/lista/2023/38/

Vierailija
108744/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ihan poikkeuksellisen hurja meno näin maanantaina alkuillasta. Ei meinaa perässä pysyä.

Ollaan vielä NT:n jäljiltä laskuhumalassa. Ja iloisia siitä, että B on taas instassa. Eiköhän tämä tästä tasaannu taas siihen asti, kun jompikumpi poitsuista päättää laittaa lisää vettä myllyyn (koska niinhän ne taitaa taas tehdä 😁).

Vierailija
108745/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kääriä-ketjusta lainattua: Kärtsän Fantastista-albumi ilmestyi vasta nyt fyysisenä levynä ja on Suomen fyysisen albumilistan ykkösenä tällä hetkellä! https://www.ifpi.fi/lista/2023/38/

Yes yes. Pyysin ja sain synttärilahjaksi kun ilmestyi just sopivasti.

(Terkkuja äitille jos on myös täällä shippaamassa 🤣)

Vierailija
108746/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Vantaan Käärijä muraali muuten jo kokonaan valmis? Ois tarkoitus käydä siellä pyörähtämässä, kunhan ovat saaneet sen valmiiksi.

Vierailija
108747/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jonkinlainen keikkakrapula tai jälkimasennus. Tai jälkihäpeä. Vein niille kaikille villasukat, mutta en tietenkään saanut niitä annettua suoraan vaan lykkäsin pussin jollekin työntekijälle. En siis tiedä onko ne saaneet niitä ollenkaan. Näin tietysti paljon vaivaa niitten sukkien kanssa, ja nyt tuntuu niin tyhmältä ajatella, että villasukkapussi makaa vaan jossain takahuoneen nurkassa avaamattomana. Tai että ne on kattoneet pussiin ja todenneet että juu ei, ei tällasta paskaa lähetä kotiin raahaamaan. Nace ja kris olivat katsoneet jotain mun keikkakuvia instastooreista, ja ensin ajattelin että laitan sinne kuvat sukistakin ja tägään ne kaikki omiinsa, mutta on vaan niin tyhmä olo etten haluakaan. Ja sitten vielä näin sen kuvan jossa Jure iloisena pitelee niitä nättejä raitasukkia (oliko ne just jonkun palstalaisen neulomat?), ja tunsin itseni vielä hölmömmäksi. Että eihän ne nyt jokaisia sukkia ryhdy esittelemään eikä ne tietenkään tarvitse monia villasukkia ja kuinka paljon niitä ärsyttää tulla tägätyksi johonkin samperin villasukkakuvaan.

Kävin kahdella keikalla ja oli aivan mahtavaa, mutta tämä arkeen laskeutuminen on ollut tätä. Neuloin varmaan yli kuukauden ja se oli iso osa sitä nousuhuumaa keikkoja odotellessa. Varmaan ihan oikeasti ajattelin että saisin jonkun kontaktin niihin, siis ihan vaan jonkun yleiskuvan niitten saamasta lahjavuoresta, jossa sukistakin näkyisi vilaus. Nyt katson sitä viime viikkojen itseäni ihan epäuskoisena, että mitä ihmettä olen oikein kuvitellut koko touhulla. En ole ikinä hävennyt villasukkien antamista, mutta nyt nolottaa!

No, ei teidän tartte ottaa kovin vakavasti tätä, halusin vaan avautua ja kirjoittaminen helpottikin heti.

Twitteristä... En muista mikä lahja oli, mutta joku tyttö antoi heille jotain (ei rannekoruja tai tavaroita) Iso-Britannian kiertueella, tai ehkä se oli keikka Sloveniassa, mutta hän ei ollut täältä kotoisin.

Hän huomasi esineet vasta juuri ennen NT:tä valokuvassa tai ehkä se oli video, ei varma, hän oli niin onnellinen. Hän kirjoitti menettäneensä jo toivonsa, hän ei uskonut saavansa koskaan tietää, saivatko he lahjan. Hän antoi sen myös miehistön jäsenelle.

Vierailija
108748/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hele K:n uusinta ig-stooria 😂😂😂

Ei vissiin olla ainoita, joilla vieroitusoireita NT:n jäljiltä... 🤪

Vierailija
108749/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housutonriehuja on melkein enemmän mieleeni kun paidaton. Ja tuo paita on niin kauhean kiva sekin. Pehmeen näkönen.

Vierailija
108750/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sorry musta Häärijä ei ole millään muotoa seksikäs eikä ole Juren kalvakka luinen pyllykään. Nää on jotenkin ihan väärin. Mä voin pahoin näistä mielikuvista.

Kalvakka luinen pylly !!!! 🤭😱 🤣

Vierailija
108751/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä mitä mitä 🤣

Vierailija
108752/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko keskittyä hetki siihen et Kärtsä on taas ilman housuja kun sillä on toi paita päällä. Näkyy siinä vaiheessa, kun kuvaa Härtsän "kokkailuja".

KYLLÄ KYLLÄ.

Joko B on kommentoinut sydämin?

Vierailija
108753/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/chocolatepersonafun/729309808490168320/interesti…

En tiedä onko täällä jo tutkittu tumblr alusta loppuun, mutta tässä on mielestäni hyviä pointteja Bojanin vapautuneisuudesta ja jopa instaan palaamisesta.

Ihan hyviä mietteitä. Mun mielestä näkyvin asia on se, että B ihan selvästi säkenöi Suomessa ollessaan. Oli B ja K välillä mitä tahansa, jokin siinä suhteessa tuo niille molemmille niin hyvän olon ja luottamuksen, että uskaltaa tehdä vaikka mitä - kuten palata Instaan ennen aikojaan, niin kuin B.

Mun mielestä on aivan ihanaa, että omalla esimerkillään niin B kuin K, tuovat ihmisille viestiä olla oma itsensä. Siitä huolimatta mitä muut ajattelee. Koko fandom on viime viikon leijunut jossain pumpulissa. Olen niin onnellinen K ja B ystävyydestä ja siitä yhteydestä, mikä heillä on vaan vahvistunut. K ystävyys on selkeästi B turvasatama ja toisinpäin <3

Vierailija
108754/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä mitä mitä 🤣

Watafak Jere, suorastaan!

Vierailija
108755/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaanko keskittyä hetki siihen et Kärtsä on taas ilman housuja kun sillä on toi paita päällä. Näkyy siinä vaiheessa, kun kuvaa Härtsän "kokkailuja".

KYLLÄ KYLLÄ.

Joko B on kommentoinut sydämin?

Hän voi kommentoida stooriin tai reagoida, mutta me ei saada sitä tietoomme.

Vierailija
108756/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jonkinlainen keikkakrapula tai jälkimasennus. Tai jälkihäpeä. Vein niille kaikille villasukat, mutta en tietenkään saanut niitä annettua suoraan vaan lykkäsin pussin jollekin työntekijälle. En siis tiedä onko ne saaneet niitä ollenkaan. Näin tietysti paljon vaivaa niitten sukkien kanssa, ja nyt tuntuu niin tyhmältä ajatella, että villasukkapussi makaa vaan jossain takahuoneen nurkassa avaamattomana. Tai että ne on kattoneet pussiin ja todenneet että juu ei, ei tällasta paskaa lähetä kotiin raahaamaan. Nace ja kris olivat katsoneet jotain mun keikkakuvia instastooreista, ja ensin ajattelin että laitan sinne kuvat sukistakin ja tägään ne kaikki omiinsa, mutta on vaan niin tyhmä olo etten haluakaan. Ja sitten vielä näin sen kuvan jossa Jure iloisena pitelee niitä nättejä raitasukkia (oliko ne just jonkun palstalaisen neulomat?), ja tunsin itseni vielä hölmömmäksi. Että eihän ne nyt jokaisia sukkia ryhdy esittelemään eikä ne tietenkään tarvitse monia villasukkia ja kuinka paljon niitä ärsyttää tulla tägätyksi johonkin samperin villasukkakuvaan.

Kävin kahdella keikalla ja oli aivan mahtavaa, mutta tämä arkeen laskeutuminen on ollut tätä. Neuloin varmaan yli kuukauden ja se oli iso osa sitä nousuhuumaa keikkoja odotellessa. Varmaan ihan oikeasti ajattelin että saisin jonkun kontaktin niihin, siis ihan vaan jonkun yleiskuvan niitten saamasta lahjavuoresta, jossa sukistakin näkyisi vilaus. Nyt katson sitä viime viikkojen itseäni ihan epäuskoisena, että mitä ihmettä olen oikein kuvitellut koko touhulla. En ole ikinä hävennyt villasukkien antamista, mutta nyt nolottaa!

No, ei teidän tartte ottaa kovin vakavasti tätä, halusin vaan avautua ja kirjoittaminen helpottikin heti.

Uskon että itsetehdyt sukat ovat ilahduttaneet poikia kuten Juren kuvasta näkyi! Ne eivät myöskään vie niin paljoa tilaa matkalaukussa kuin jotkut pehmoeläimet yms. Rintsikat ja liput varmaan jätettiin johonkin.

Ihan varmasti tykkäsivät lahjastasi ja tulevat käyttöön 💚

Oot ihan superihana kun sanot näin! Olen yleensä varsin itsevarma ja rento tyyppi, mutta nyt olen todella horjahdellut tän asian kanssa. Ehkä se kertoo siitäkin kuinka iso merkitys tällä bändillä on mulle todella ollut. En ole vuosiin innostunut kenenkään musasta näin, ja tää kollektiivinen fanitus täällä aikuisosastolla on tosi kivaa!

Tosi kiva, että kirjoitit tuosta sukkien neulomisen aiheuttamasta häpeästä ja jälkimasennuksesta. Mulla on suurin piirtein sama tilanne ja sama ihmetyksen aihe, miten otin niin tosissani lahjojen tekemisen. Olen nyt päätynyt siihen, että olin valinnut ensinnäkin väärän värin. Enkä tiedä onko kutomiskäsiala tarpeeksi hyvä. Ja muut ovat varmaan tehneet paljon hienompia. Sukista ei ole kyse, niissähän väri ei ole niin oleellinen. Häpeä ja nolous on nyt päällimmäisenä tunteena. Ja juuri tuo, että miksi otin tämän lahjonnan niin tosissani. Mietin myös sitä, että enhän mä oikeastaan edes tiedä, mitä tyyliä tuon ikäiset haluaa. No aika neutraali tyyliltään se mun lahja, ettei ehkä ihan outo. Mietin myös sitä, menikö lahja edes perille. Toisaalta melkein toivon, että ei olisi mennyt, eipä tarttis hävetä. Kummallisuuksien sarjaan kuuluu myös se, että tuo bändi on noin tärkeäksi tullut, en ymmärrä sitäkään. No kohtalotoveri, ainakin me tehtiin jotain,🙂

Vierailija
108757/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä että emme ole vieläkään toipuneet nordic tourista 💙💚🔥🔥🔥

Mulle toi suomen osuus oli niin mykistävä kokemus, että pystyin vasta tänään tulemaan tänne. Olin siis kaikilla muilla keikoilla paitsi tavastian ekalla, enkä kyennyt avaamaan twitteriä enkä tätä kertaakaan niiden päivien aikana, enkä oikein viikonloppunakaan vielä. Jotain kuvia olen instasta ja tumpusta katsellut, mutta nyt vasta alkaa olla sellainen olo että voin pikkuhiljaa keskustella nordic tourin tapahtumista. Eli ei tosiaan olla toivuttu!

Oon muuten ihan varma että kohtasin logomon jonossa estronautoja, mutta koska asiasta ei ole soveliasta puhua julkisesti, en tietenkään kysynyt mitään. Mutta olitte tosi cooleja ja kivoja!

Vierailija
108758/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oon ehkä tyhmä mut en tajua tota Jeren viimeistä ig stooria.

Vierailija
108759/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juren leivinuunin kokoinen, nätiksi supistuva perse.

*pyllykkä TM

Vierailija
108760/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nace on ehtinyt tykkäämään tästä Häärijän instassa. 😂

Ketju on lukittu.