Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108681/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt vaan pääse yli noista keikoista (olin kahdella) tuntuu kauhealta, että vasta ensi kesänä (EHKÄ) pääsisi näkemään jokerit livenä. Mitähän taikapölyä ne levittää siellä keikoilla, kun on tuntuu että moni on ihan fiiliksissä yhä. 

Joo mä aloin jo katella noita Joksujen ulkomaan keikkoja, jos vaikka pääsis Espanjaan joulukuussa. 🤔

Vierailija
108682/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shippaan shippaan ja shippaa niin perhanasti kuulkaa, ei oo loppua näkyvissä. Eläkää sen kanssa, itsekin elän ja hyvin menee.

"Shippaamaan, shippaamaan,

joka päivä shippaamaan.

Ja kun päivä on ohi niin

lisää shippaillaan.

Tahdon olla shippaamassa

aina sekä maanantaina,

tiistaina, keskiviikkona ja torstaina."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108683/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ymmärrä, miksei noita ficcejä voida vaan laittaa sinne, minne ovat tarkoitettu (ao3) ja sieltä voidaan tänne linkata ja halukkaat voivat käydä lukemassa. Itse voin tottakai hyppää yli, mut onhan siinä isompi riski, että tältä palstalta päätyvät asianomaisten tai läheisten silmille, kuin tuolta ao3...

Ja mä tarkoitan siis nimenomaan noita saunaficcien tyylisiä, selkeästi seksiä sisältäviä tarinoita. Pikkusöpistelyt ja esim bojanin, käärijän ja/tai muiden jo kuolaamiset tänne tietty kuuluu.

Luulisi, että ihmiset ymmärtävät, kuinka fucked up voi olla, kun silmien eteen lävähtääkin googlehaulla itsestään ja ystävästään tarinoita joissa kuvaillaan esim. jotain käsihoitoja saunassa... Tämä palsta kuitenkin on varmasti hakutulosten joukossa, kun nimillä hakee, eikä ketjun nimi itsessään varoita tuosta sisällöstä.

Tänne vaan, mut ehdottomasti kannattaa käyttää Etukirjaimia tai hieman muunneltua nimeä toiminnallisimmissa jutuissa.

Vierailija
108684/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on jonkinlainen keikkakrapula tai jälkimasennus. Tai jälkihäpeä. Vein niille kaikille villasukat, mutta en tietenkään saanut niitä annettua suoraan vaan lykkäsin pussin jollekin työntekijälle. En siis tiedä onko ne saaneet niitä ollenkaan. Näin tietysti paljon vaivaa niitten sukkien kanssa, ja nyt tuntuu niin tyhmältä ajatella, että villasukkapussi makaa vaan jossain takahuoneen nurkassa avaamattomana. Tai että ne on kattoneet pussiin ja todenneet että juu ei, ei tällasta paskaa lähetä kotiin raahaamaan. Nace ja kris olivat katsoneet jotain mun keikkakuvia instastooreista, ja ensin ajattelin että laitan sinne kuvat sukistakin ja tägään ne kaikki omiinsa, mutta on vaan niin tyhmä olo etten haluakaan. Ja sitten vielä näin sen kuvan jossa Jure iloisena pitelee niitä nättejä raitasukkia (oliko ne just jonkun palstalaisen neulomat?), ja tunsin itseni vielä hölmömmäksi. Että eihän ne nyt jokaisia sukkia ryhdy esittelemään eikä ne tietenkään tarvitse monia villasukkia ja kuinka paljon niitä ärsyttää tulla tägätyksi johonkin samperin villasukkakuvaan.

Kävin kahdella keikalla ja oli aivan mahtavaa, mutta tämä arkeen laskeutuminen on ollut tätä. Neuloin varmaan yli kuukauden ja se oli iso osa sitä nousuhuumaa keikkoja odotellessa. Varmaan ihan oikeasti ajattelin että saisin jonkun kontaktin niihin, siis ihan vaan jonkun yleiskuvan niitten saamasta lahjavuoresta, jossa sukistakin näkyisi vilaus. Nyt katson sitä viime viikkojen itseäni ihan epäuskoisena, että mitä ihmettä olen oikein kuvitellut koko touhulla. En ole ikinä hävennyt villasukkien antamista, mutta nyt nolottaa!

No, ei teidän tartte ottaa kovin vakavasti tätä, halusin vaan avautua ja kirjoittaminen helpottikin heti.

Toivottavasti ovat ottaneet mukaansa edes nämä itse tehdyt lahjat. Ettei niitä kohta bongata jossain K kuvissa ties kenen crew jäsenen jaloissa. Siitä se soppa taas tulee.

Vierailija
108685/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härtsän puhelin piippasi saunan pukuhuoneessa. Hän lähti taapertamaan alas lauteilta ja kaivoi kännykkänsä housun taskusta. Siihen oli tullut d*ckpick Krisiltä. Härtsä pyörtyi suorin jaloin pukkarin lattialle.

Jure syöksyi saunasta katsomaan lattialla pötköttävää miestä ja hellästi taputteli tämän poskia.

....innostuneella lemmenvaltikallaan, joka ennalta varoittamatta oli alkanut kasvaa harmaiden collagehousujen sisällä.....

Miksi Jurella oli collegehousut saunassa? :O :D :D

Koska on niin siveä. Kunnes näkee Häärijän.

Vierailija
108686/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Härtsän puhelin piippasi saunan pukuhuoneessa. Hän lähti taapertamaan alas lauteilta ja kaivoi kännykkänsä housun taskusta. Siihen oli tullut d*ckpick Krisiltä. Härtsä pyörtyi suorin jaloin pukkarin lattialle.

Jure syöksyi saunasta katsomaan lattialla pötköttävää miestä ja hellästi taputteli tämän poskia.

....innostuneella lemmenvaltikallaan, joka ennalta varoittamatta oli alkanut kasvaa harmaiden collagehousujen sisällä.....

Oliko nämä ihan uutta tuotantoa vai jo kertaalleen poisteltuja?

Uutta. Ja eri kirjoittaja kuin tuo alkuperäinen. Mutta hienoa että tää lähti lentoon!

Niin on. Oikein semmoinen jatkokertomus tyylinen. Antakaa mennä vaan!

Vierailija
108687/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

https://twitter.com/nouroblem/status/1706293136572453304?t=OrfOwJiAzx1p…

Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺

Oli kyllä. Huomasin.

Joo, ehkä se oli se oli pehmeys, mikä oli erilaista.. oon nimittäin miettinyt että jotain oli eri lailla kuin aiemmissa kohtaamisissa. (ja en väitä edelleenkään/vieläkään, että kyse on romanttisista tunteista). Mutta ehkä B oli aiemmin jotenkin..en mä edes tiedä mitä sanaa käyttäisin. Mutta nyt mun mielestä hän oli ainakin nähdyissä klipeissä uskalsi enemmän näyttää sen että välittää J:stä tosi paljon eikä yrittänyt piilotella mitään tunteita tai esittää mitään.  

Vierailija
108688/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härtsän poskien taputtelu innostuneella lemmenvaltikalla listalle, jos et ole sir Listis vielä heittänyt pyyhettä kehään.

Vierailija
108689/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt vaan pääse yli noista keikoista (olin kahdella) tuntuu kauhealta, että vasta ensi kesänä (EHKÄ) pääsisi näkemään jokerit livenä. Mitähän taikapölyä ne levittää siellä keikoilla, kun on tuntuu että moni on ihan fiiliksissä yhä. 

Parhaassa tapauksessa saadaan Jokerit tänne muutamankin kerran ensi vuonna :D

Hehän sanoivat että haluavat kesällä festareille ja Lappiin katsomaan revontulia ja pilkkimään

Vierailija
108690/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä me ei voida tietää 😂😂😂 Ehkä kuuma laude poltti Juren pientä pyllyä niin, että hän oli puolet ajasta collegehousuissa ..

Vierailija
108691/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan kiinnittelemässä räkäpalloja seinään silmät sumeina yksin iltaisin listalle.

Vierailija
108692/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä me ei voida tietää 😂😂😂 Ehkä kuuma laude poltti Juren pientä pyllyä niin, että hän oli puolet ajasta collegehousuissa ..

Ei oikeesti, mä hytkyn ja röhkin junavaunussa....jotain rajaa........🤣🤣

Vierailija
108693/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehän sanoivat että haluavat kesällä festareille ja Lappiin katsomaan revontulia ja pilkkimään <3

No noita ei voi onneksi tehdä samaan vuodenaikaan että tulisivat nyt sitten jo talvella kattomaan niitä revontulia ja pilkkimään <3

Vierailija
108694/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä tuo K:n stoori lahjoista. En tajua muutenkaan mitä järkeä lahjoja on ostella artisteille (en puhu nyt itsetehdyistä villasukista, niissä oli ihan nätti ajatus) jotka ei oikeasti tarvitse niitä.

Vierailija
108695/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehän sanoivat että haluavat kesällä festareille ja Lappiin katsomaan revontulia ja pilkkimään <3

No jospa joku naudoista onnistuu saamaan sen lottovoiton ja järkkää meille Jokereiden yksityiskeikan Lappiin. 🙏

Vierailija
108696/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺

Oli kyllä. Huomasin.

Joo, ehkä se oli se oli pehmeys, mikä oli erilaista.. oon nimittäin miettinyt että jotain oli eri lailla kuin aiemmissa kohtaamisissa. (ja en väitä edelleenkään/vieläkään, että kyse on romanttisista tunteista). Mutta ehkä B oli aiemmin jotenkin..en mä edes tiedä mitä sanaa käyttäisin. Mutta nyt mun mielestä hän oli ainakin nähdyissä klipeissä uskalsi enemmän näyttää sen että välittää J:stä tosi paljon eikä yrittänyt piilotella mitään tunteita tai esittää mitään.  

Mun mielestä molempien puolelta pystyi aistimaan jotenkin vapautuneemman olon toistensa seurassa. Se uskomaton kemia oli edelleen tallella, mutta se silmitön jännite oli jotenkin laantunut. Ja tilalla tosiaan jotain muuta, jopa syvempää. Mulla on itse asiassa tästä teoria, mutta en taida viitsiä täällä sitä avata koska trollit/moraalimarketat/loukkaantujat. Ehkä siellä toisaalla vähän illemmalla.

Vierailija
108697/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jospa joku naudoista onnistuu saamaan sen lottovoiton ja järkkää meille Jokereiden yksityiskeikan Lappiin. 🙏

Kaikki naudat laittamaan testamentteihinsa tämän tärkeän tarkoituksen. :P

Vierailija
108698/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

Oli kyllä. Huomasin.

Mun mielestä molempien puolelta pystyi aistimaan jotenkin vapautuneemman olon toistensa seurassa. Se uskomaton kemia oli edelleen tallella, mutta se silmitön jännite oli jotenkin laantunut. Ja tilalla tosiaan jotain muuta, jopa syvempää. Mulla on itse asiassa tästä teoria, mutta en taida viitsiä täällä sitä avata koska trollit/moraalimarketat/loukkaantujat. Ehkä siellä toisaalla vähän illemmalla.

Kuulisin mielelläni toisaalla. :)

Vierailija
108699/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta, joko se äskeinen Kris/Härtsä minifikki ehti poistua? xD Mun uusi suosikkipari, miksi joku vihaa niiden rakkautta näin kovasti? Lisää näitä!

Vierailija
108700/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

Oli kyllä. Huomasin.

Kuulisin mielelläni toisaalla. :)

Joo lähden koiran kanssa lenkille ja palaan asiaan vähän myöhemmin siellä.

Ketju on lukittu.