Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108721/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ymmärrä, miksei noita ficcejä voida vaan laittaa sinne, minne ovat tarkoitettu (ao3) ja sieltä voidaan tänne linkata ja halukkaat voivat käydä lukemassa. Itse voin tottakai hyppää yli, mut onhan siinä isompi riski, että tältä palstalta päätyvät asianomaisten tai läheisten silmille, kuin tuolta ao3...

Ja mä tarkoitan siis nimenomaan noita saunaficcien tyylisiä, selkeästi seksiä sisältäviä tarinoita. Pikkusöpistelyt ja esim bojanin, käärijän ja/tai muiden jo kuolaamiset tänne tietty kuuluu.

Luulisi, että ihmiset ymmärtävät, kuinka fucked up voi olla, kun silmien eteen lävähtääkin googlehaulla itsestään ja ystävästään tarinoita joissa kuvaillaan esim. jotain käsihoitoja saunassa... Tämä palsta kuitenkin on varmasti hakutulosten joukossa, kun nimillä hakee, eikä ketjun nimi itsessään varoita tuosta sisällöstä.

Siis kuvittelet ihan tosissasi, että kun K tai B haluaa etsiä keskustelua itsestään, vauvapalsta on se eka osoite heille? :'D

Kun nyt kuitenkin googlehaulla löytyy yhtä helposti ne ao3 ficit, vähän helpommin vielä kun pääsee suoraan lukemaan eikä tarvi kahlata tällaista määrää kommentteja läpi...

No ehkä tsekkaa molemmat, sekä vauva että ao3? Ainakin tää palsta tulee viidentenä tuloksissa kun hain ihan yksinkertaisella haulla.

Miten vaikea se on ymmärtää, että oikeista ihmisistä oikeilla nimillä ei ole sopivaa kirjoittaa suoranaista p*rnoa tällaisella avoimella foorumilla?

Taistelet tuulimyllyjä vastaan täällä...

Vierailija
108722/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tää muuten jo täällä? En tiennyt, että toi bbq-paikka mistä JO sai ruokansa matkalla Turkuun ei ollutkaan siinä tien vieressä, vaan ruuat toimitettiin heille tien varteen K:n pyynnöstä! :o

https://www.tumblr.com/korvessa/729412826132889600/hey-remember-when-je…

Vain parasta poikkikselle. 💕

Kärde is love, live and laughter!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108723/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

https://twitter.com/nouroblem/status/1706293136572453304?t=OrfOwJiAzx1p…

Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺

Oli kyllä. Huomasin.

Joo, ehkä se oli se oli pehmeys, mikä oli erilaista.. oon nimittäin miettinyt että jotain oli eri lailla kuin aiemmissa kohtaamisissa. (ja en väitä edelleenkään/vieläkään, että kyse on romanttisista tunteista). Mutta ehkä B oli aiemmin jotenkin..en mä edes tiedä mitä sanaa käyttäisin. Mutta nyt mun mielestä hän oli ainakin nähdyissä klipeissä uskalsi enemmän näyttää sen että välittää J:stä tosi paljon eikä yrittänyt piilotella mitään tunteita tai esittää mitään.  

Mun mielestä molempien puolelta pystyi aistimaan jotenkin vapautuneemman olon toistensa seurassa. Se uskomaton kemia oli edelleen tallella, mutta se silmitön jännite oli jotenkin laantunut. Ja tilalla tosiaan jotain muuta, jopa syvempää. Mulla on itse asiassa tästä teoria, mutta en taida viitsiä täällä sitä avata koska trollit/moraalimarketat/loukkaantujat. Ehkä siellä toisaalla vähän illemmalla.

Tämä jäi kiinnostamaan, muistathan kertoa ajatuksesi sitten myöhemmin!

Vierailija
108724/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis y ä k noita härskejä Härstis-fantsuja.

Allekirjotan Kärtsä Härtsä hyhhyh fiiliksen

Vierailija
108725/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mihin nää kaikki gayt katosi yhtäkkiä yhdessä RR:n kanssa. Samalla oven avauksella.

Just saying.

Juuri eilenhän tänne kirjoitti heistä yksi, mutta ilman nimimerkkiä (paljasti henkilöllisyytensä muulla tavoin myöhemmin). Hän kirjoitti, ettei halua käyttää nimimerkkiä, koska heti alkaa se ikä mayhem.

Vierailija
108726/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺

Oli kyllä. Huomasin.

Joo, ehkä se oli se oli pehmeys, mikä oli erilaista.. oon nimittäin miettinyt että jotain oli eri lailla kuin aiemmissa kohtaamisissa. (ja en väitä edelleenkään/vieläkään, että kyse on romanttisista tunteista). Mutta ehkä B oli aiemmin jotenkin..en mä edes tiedä mitä sanaa käyttäisin. Mutta nyt mun mielestä hän oli ainakin nähdyissä klipeissä uskalsi enemmän näyttää sen että välittää J:stä tosi paljon eikä yrittänyt piilotella mitään tunteita tai esittää mitään.  

Mun mielestä niistä näkyi nyt jotenkin se, että tiesivät selkeästi kumpikin, kuinka tärkeitä ovat toisilleen. Ja se toi jotain seesteisyyttä niiden välille... jos tätä sanaa nyt mitenkään voi käyttää noista kahdesta :D

Mutta siis näki, että heillä oli hyvä olla yhdessä ja toista tai toisen tunteita tai reaktioita ei tarvinnut yhtään jännittää, vaan luottivat toisiinsa kaikessa tosi paljon.

Olen miettinyt sanaa, jolla kuvata näiden kahden välejä, ja ensimmäisenä mieleen tulee hellyys. Sehän voi olla täysin platonistakin, mutta kuvastaa sellaista peruskaveruutta paljon syvempää ja suurempaa tunnetta ja toisesta välittämistä. Kulminoitui jotenkin siihen hetkeen, kun K yritti keksiä mitä ljubav tarkoittaa, ja miten B:n katse ja ääni olivat siinä niin täynnä juurikin hellyyttä.

Sitten taustalla vaikuttaa näiden väleihin se älyttömän tunteellinen viisuaika ja nostalgia sieltä.

Vierailija
108727/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli hyvä tuo K:n stoori lahjoista. En tajua muutenkaan mitä järkeä lahjoja on ostella artisteille (en puhu nyt itsetehdyistä villasukista, niissä oli ihan nätti ajatus) jotka ei oikeasti tarvitse niitä.

Kyllä. Tärkeä ulostulo. Erityisen hyvä ilmaista jo etukäteen. Ei sitä krääsäpaljoutta kukaan rupea tullaamaan ja kuljettelemaan maasta toiseen mukanaan. Ulkomaan kiertueensa kuluistahan K sanoi muutenkin tässä jossain haastattelussa kuittasi, että niin yllättäviä kuluja juuri noissa tullaushommissa etc, ettei sellaisia ollut osannut kuvitellakaan.

Eli valitettavasti luulen, että tuskin jokeritkaan muutamia laukkuun mahtuvia lahjoja enempää on vieneet mukanaan.

Suomen ja Slovenian välissä ei onneksi tullaamista tarvitse tehdä. Mutta muuten joo, tuskin heillä mitään ylimääräistä matkalaukkua oli pelkästään lahjoja varten kun muutenkin on niin hirveästi roudattavaa ja erilaisia vaatteita viikon keikkoja varten. Eikän niiillä edes kädet riittäis extralaukkujen raahaamiseen.

Vierailija
108728/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
108729/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet jo Juren pyllyvideon

https://vm.tiktok.com/ZGJv1hr7B/

Miten se on aluksi tommonen leivinuuni ja sitten supistuu nätiksi pyllykäksi?

Vierailija
108730/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

Oli kyllä. Huomasin.

Mun mielestä molempien puolelta pystyi aistimaan jotenkin vapautuneemman olon toistensa seurassa. Se uskomaton kemia oli edelleen tallella, mutta se silmitön jännite oli jotenkin laantunut. Ja tilalla tosiaan jotain muuta, jopa syvempää. Mulla on itse asiassa tästä teoria, mutta en taida viitsiä täällä sitä avata koska trollit/moraalimarketat/loukkaantujat. Ehkä siellä toisaalla vähän illemmalla.

Mua kiinnostaa myös. Kerro jotain edes?

Vierailija
108731/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fanitaidetta nätistä babygirl-K:sta 💚

https://www.tumblr.com/varabos/729375630106476544/the-obvious-aside-i-w…

Öhhh...no.

Vierailija
108732/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

Oli kyllä. Huomasin.

Kuulisin mielelläni toisaalla. :)

Tahtoo kans kuulla.

Vierailija
108733/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko nähneet jo Juren pyllyvideon

https://vm.tiktok.com/ZGJv1hr7B/

Miten se on aluksi tommonen leivinuuni ja sitten supistuu nätiksi pyllykäksi?

Laitetaanko pyllykkää seinälle? Eiku The Listalle 🤣

Vierailija
108734/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanat K&B

Oli kyllä. Huomasin.

Mua kiinnostaa myös. Kerro jotain edes?

Se on koiran kaa lenkillä nyt!

Vierailija
108735/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sorry musta Häärijä ei ole millään muotoa seksikäs eikä ole Juren kalvakka luinen pyllykään. Nää on jotenkin ihan väärin. Mä voin pahoin näistä mielikuvista.

Vierailija
108736/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juren leivinuunin kokoinen, nätiksi supistuva perse.

Vierailija
108737/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta, joko se äskeinen Kris/Härtsä minifikki ehti poistua? xD Mun uusi suosikkipari, miksi joku vihaa niiden rakkautta näin kovasti? Lisää näitä!

Ei se ollu poistunu, sivut vaan etenee nopsaan.

Sehän sai jo yllättävän pienen sivukäänteenkin...eikä Härtsä taida vieläkään olla herännyt sieltä pukuhuoneen lattialta vaikka hänen poskiaan taputellaan hellästi Jurella.. 🤭🤭

Kirjoitin sen alkuperäisen sillä ajatuksella että olivat siellä mökillä saunassa ja ihmettelinkin miten ne Jokrut nyt sinne tuli... No, tarina lähti elämään omaa elämää. Ja hei koitin kirjoittaa suht viatonta mutta pitihän se arvata mihin te pervot sen viette... :D

Vierailija
108738/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sorry musta Häärijä ei ole millään muotoa seksikäs eikä ole Juren kalvakka luinen pyllykään. Nää on jotenkin ihan väärin. Mä voin pahoin näistä mielikuvista.

Mä aloin jo innostua Hrisistä, Häärijä ja Kris ne yhteen soppii. Jure ja Härtsä eiii.

Vierailija
108739/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas en ymmärrä, miksei noita ficcejä voida vaan laittaa sinne, minne ovat tarkoitettu (ao3) ja sieltä voidaan tänne linkata ja halukkaat voivat käydä lukemassa. Itse voin tottakai hyppää yli, mut onhan siinä isompi riski, että tältä palstalta päätyvät asianomaisten tai läheisten silmille, kuin tuolta ao3...

Ja mä tarkoitan siis nimenomaan noita saunaficcien tyylisiä, selkeästi seksiä sisältäviä tarinoita. Pikkusöpistelyt ja esim bojanin, käärijän ja/tai muiden jo kuolaamiset tänne tietty kuuluu.

Luulisi, että ihmiset ymmärtävät, kuinka fucked up voi olla, kun silmien eteen lävähtääkin googlehaulla itsestään ja ystävästään tarinoita joissa kuvaillaan esim. jotain käsihoitoja saunassa... Tämä palsta kuitenkin on varmasti hakutulosten joukossa, kun nimillä hakee, eikä ketjun nimi itsessään varoita tuosta sisällöstä.

Siis kuvittelet ihan tosissasi, että kun K tai B haluaa etsiä keskustelua itsestään, vauvapalsta on se eka osoite heille? :'D

Kun nyt kuitenkin googlehaulla löytyy yhtä helposti ne ao3 ficit, vähän helpommin vielä kun pääsee suoraan lukemaan eikä tarvi kahlata tällaista määrää kommentteja läpi...

No ehkä tsekkaa molemmat, sekä vauva että ao3? Ainakin tää palsta tulee viidentenä tuloksissa kun hain ihan yksinkertaisella haulla.

Miten vaikea se on ymmärtää, että oikeista ihmisistä oikeilla nimillä ei ole sopivaa kirjoittaa suoranaista p*rnoa tällaisella avoimella foorumilla?

Tää on viimeinen viesti, jonka laitan aiheeseen liittyen, koska selvästi tässä on kaksi niin erilaista näkökantaa esillä, ettei yhteisymmärrykseen edes ole mahdollisuutta.

1) Ao3 on ihan yhtä avoin foorumi. Itse asiassa niitä suorasukaisia seksijuttuja pääsee lukemaan vielä helpommin, kun hakee vain ihmisten omilla nimillä.

2) RPF on laajempi ilmiö kuin vain K/B. Tämäntyyppinen shippaus ei ole mitenkään harvinaista. Eettisyys sitten tämäntyylisessä shippauksessa on asia erikseen, ja sitä on ehkä turha lähteä käymään läpi ketjussa, jossa suurin osa shippaa tai ei ainakaan välitä, jos shipataan.

3) K ei välitä. B ei välitä. B on eksplisiittisesti sanonut haastattelussa, ettei häntä haittaa hänestä ja K:sta kirjoitetut tarinat.

4) Vauvapalstan jutut on niin lepsua tasoa, ettei tätä oikein voi edes verrata siihen keskusteluun/kommentteihin, joita TikTok, Twitter tai tumblr on täynnä. Edelleenkään en usko, että tämä olisi se foorumi, jonka jutuista K tai B ottaisi nokkiinsa, jos nyt jostain loukkaantuisi.

5) Ihanko oikeasti jollain B:llä olisi aikaa lähteä Google Translaten avulla lukemaan Vauvapalstaa ja kaivamaan täältä ne roiseimmat kommentit?

Vierailija
108740/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan poikkeuksellisen hurja meno näin maanantaina alkuillasta. Ei meinaa perässä pysyä.

Ketju on lukittu.