Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä muutkin viisukaverit huomasi K ja B kemian ja omanlaatuisen yhteyden
Eiks ne lähinnä huomanneet miten B juoksi K:n perässä (Selena esim.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko keskittyä hetki siihen et Kärtsä on taas ilman housuja kun sillä on toi paita päällä. Näkyy siinä vaiheessa, kun kuvaa Härtsän "kokkailuja".
Miksei näistä kahdesta koskaan shippailla, nehän on käytännössä aina yhdessä kuin paita ja peppu.
Taitaa olla muutama ficci näistäkin ao3, itselle ei uppoa
Hyi itsekkin menin äkkiä eteenpäin kun huomasin että tälläistäkin on. Ne on kyllä jollekin muulle kuin minulle suunnattuja.
Wiwibloggs on asiallinen sivusto, ei se nyt ala kirjoittaa jotain "Onko Bojanilla ja Käärijällä suhde?" vaikka saitin ylläpitäjä itse tätä epäilisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä poistuko ne Hojan ja Kris/Jure jututkin, nehän oli hauskoja?
No höh. Jollain mennyt todella tunteisiin. Jos jollain on tallessa noita viestejä, laittakaa vaan uudestaan tänne!
ja jos poistuvat yhä niin illallakin voi laitella aina väliin niin ehdin minäkin lukemaan. Kohta kutsuu taas oikea elämä nimittäin. Muutenkin täällä vaikuttaa nyt olevan tuo "tämä olkoon varoitus" jeesustelija paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Bojanissa ei ole riittävästi omavoimaisuutta. Se reagoi aina johonkin toiseen, kun katsotte tarkemmin. Yksinään vähän voimaton tapaus, varmaan kiinnittelee räkäpalloja seinään silmät sumeina yksin iltaisin.
Vaikea kuvitella sitä samanlaisena omavoimaisena dynamona kuin Kärtsää
🤣
Vierailija kirjoitti:
Wiwibloggs on asiallinen sivusto, ei se nyt ala kirjoittaa jotain "Onko Bojanilla ja Käärijällä suhde?" vaikka saitin ylläpitäjä itse tätä epäilisikin.
Kannattaa siirtyä siis sinne jos tämän ketjun meno ei ole sopivaa itselleen.
Ehkäpä William tapasi K:n gf:n, mistä me se tiedetään. Ja tosiaan Wiwibloggs ei kyllä ala kirjoittelemaan mitään KB saunaficcejä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä William tapasi K:n gf:n, mistä me se tiedetään. Ja tosiaan Wiwibloggs ei kyllä ala kirjoittelemaan mitään KB saunaficcejä. 😀
Niin, tietääkseni se on Euroviisut-blogi, eikä shippausfoorumi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ne tietää, ettei mitään suhdetta ole eikä tule.
Öh, niin? Eihän nyt herranjestas Euroviisu-aiheinen sivusto rupea kirjoittelemaan ficcejä sivustollaan. "Best friendship in Eurovision history"-nimikettä sen sijaan on Kärtsästä ja Boitsusta käytetty ihan virallisella uutissivustollakin.
Onneks B on palannut instaan, ettei housutonriehuja mee ohi.
Vierailija kirjoitti:
Onkos Joksulla tänään jotain mediajuttuja SSOL:iin liittyen Sloveniassa? Haastatteluja ym?
I noticed only this: https://siol.net/trendi/glasba/joker-out-imajo-novo-pesem-kako-zvenijo-…
https://cosmopolitan.metropolitan.si/zvezde/joker-out-nova-pesem-sunny-…
The same article is recycled on other similar websites.
Vierailija kirjoitti:
Härtsän puhelin piippasi saunan pukuhuoneessa. Hän lähti taapertamaan alas lauteilta ja kaivoi kännykkänsä housun taskusta. Siihen oli tullut d*ckpick Krisiltä. Härtsä pyörtyi suorin jaloin pukkarin lattialle.
Ei apua :'D Jatkakaa, mä alan kohta shipata tätä tosissani!
/vitsi
Vierailija kirjoitti:
Härtsän puhelin piippasi saunan pukuhuoneessa. Hän lähti taapertamaan alas lauteilta ja kaivoi kännykkänsä housun taskusta. Siihen oli tullut d*ckpick Krisiltä. Härtsä pyörtyi suorin jaloin pukkarin lattialle.
Sori Härtsä, tähän tää nyt meni. Ole kiltti äläkä avaa tätä Sanomien keskustelupalstaa... ..😂😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä näe mitään samaa Bojanin isässä. Tai siis Bojanissa kuin isässään. Liekö enemmän äitinsä näköinen. Ihan vaan totean tämän.
Minusta hänellä on isänsä silmät ja myös tavassa puhua jotain samaa.
Siskonsa on kyllä kaunotar.
VAROITUS: Seuraava sisältö voi loukata herkkiä.
Bojanilla on kyllä niin täydelliset geenit kuin ihmisellä voi olla. Saisinpa jostakin hänen sperm aansa.
Vaikka jostain saisitkin, sussa menis täydelliset geenit hukkaan.
No kukas ois täydellinen geeniyhdistelmä B:lle, oisko se eräs tumma tanssija.......😏
Matti? Eiku...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä näe mitään samaa Bojanin isässä. Tai siis Bojanissa kuin isässään. Liekö enemmän äitinsä näköinen. Ihan vaan totean tämän.
Minusta hänellä on isänsä silmät ja myös tavassa puhua jotain samaa.
Ihan samanlaiset silmät kuin isällään! Oli jopa vähän karmivaa nähdä B:n silmät jonkun toisen päässä 😀
Mä taas en ymmärrä, miksei noita ficcejä voida vaan laittaa sinne, minne ovat tarkoitettu (ao3) ja sieltä voidaan tänne linkata ja halukkaat voivat käydä lukemassa. Itse voin tottakai hyppää yli, mut onhan siinä isompi riski, että tältä palstalta päätyvät asianomaisten tai läheisten silmille, kuin tuolta ao3...
Ja mä tarkoitan siis nimenomaan noita saunaficcien tyylisiä, selkeästi seksiä sisältäviä tarinoita. Pikkusöpistelyt ja esim bojanin, käärijän ja/tai muiden jo kuolaamiset tänne tietty kuuluu.
Luulisi, että ihmiset ymmärtävät, kuinka fucked up voi olla, kun silmien eteen lävähtääkin googlehaulla itsestään ja ystävästään tarinoita joissa kuvaillaan esim. jotain käsihoitoja saunassa... Tämä palsta kuitenkin on varmasti hakutulosten joukossa, kun nimillä hakee, eikä ketjun nimi itsessään varoita tuosta sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanat K&B
https://twitter.com/nouroblem/status/1706293136572453304?t=OrfOwJiAzx1p…
Bojanissa oli tällä reissulla erityistä pehmeyttä ollessaan Kärtsyn seurassa, oikeastaan aika koskettavaa. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Antakaa armoa pliis.🤣 Ei mun Härtsä puppya saa kiusata.
Suomen-kiertueen ajalta on useita kommentteja palstalaisilta, jotka törmäsivät K&B:hen livenä mm. kadulla, huoltsikalla ja baarissa ja kaikki sanoivat, että heidät kuulee jo kaukaa kun nauravat niin kovaa. En siis sano, etteivät ole koskaan vakavissaan (tai etteivät voisi olla vaikka maintisemassasi tilanteessa myös nauramatta), mutta kyllä se yhden yhteisen aivosolun kanssa sekoilu tuntuu heille olevan ihan oikea juttu. :)