Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.
Kiinnitittekö huomiota siihen mitä Bojan jutteli keikka-autossa matkalla Tampereelle.Hän mainitsi siinä lokakuun ja tapaamisen Dublinissa.No, Kärtsärihän on juuri lokakuussa Dublinissa keikalla (muistaakseni 22.10).Mahtaakohan Bojan mennä katsomaan keikkaa, vähän sellainen olo tuli, että menee.Vai menevätkö kaikki JO kundit katsomaan meidän Käärijää,kenties.
Klla on synttärit päivä ennen.💚 Bojan reagoi Dublinin keikkaan myös livessä nopeammin, kun K.
Oishan se ihanaa jos menis mutta oon efelleen siinä käsityksessä että lähtevät sinne Thaimaaseen, eikö ne siitåkin livessäkin puhuneet. Ja mä en kuullut mitään Dublin-juttua keikka-autossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän löytyis Turun keikan introsta klipin? Olin Turussa takana ja keikka oli niin magee, seurata, kun näki edessään ne kaikkk valot ja yleisömeren 💥
Samaa etsin! Onko linkkiä? :)
Joku lupasi laittaa klipin myöhemmin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K: Thank you Joker out
3/4 kuvista on hänestä ja Bojanista 💚😂Ja B kaikissa neljässä 💚💚
K ei edes jaksa/viitsi lähteä esittämään, että B nyt olisi ollut vain yksi muiden joukossa 😍Mua melkein nolottaa sen puolesta. Olisi nyt laittanut edes yhden yhteiskuvan koko porukasta hämäykseksi mukaan! :'D
Mulle tuli kans vähän paha mieli Janin puolesta 🥺 toivottavasti postaa vielä lisää yhteiskuvia muista kaupungeista!
Mä taas luulen että Jan nauraa tuolle K postaukselle ja kuittailee vielä pitkään B asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.
Kiinnitittekö huomiota siihen mitä Bojan jutteli keikka-autossa matkalla Tampereelle.Hän mainitsi siinä lokakuun ja tapaamisen Dublinissa.No, Kärtsärihän on juuri lokakuussa Dublinissa keikalla (muistaakseni 22.10).Mahtaakohan Bojan mennä katsomaan keikkaa, vähän sellainen olo tuli, että menee.Vai menevätkö kaikki JO kundit katsomaan meidän Käärijää,kenties.
Klla on synttärit päivä ennen.💚 Bojan reagoi Dublinin keikkaan myös livessä nopeammin, kun K.
Oishan se ihanaa jos menis mutta oon efelleen siinä käsityksessä että lähtevät sinne Thaimaaseen, eikö ne siitåkin livessäkin puhuneet. Ja mä en kuullut mitään Dublin-juttua keikka-autossa?
Ei puhuttu uudessa livessä Thaimaasta. Thaimaa on mainittu kerran toukokuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Tiia on discordissa myös haukkunut Miken ottamia kuvia
Oikeasti? Jaiks, ei noin voi tehdä jos haluaa olla ammattilainen.
On ainakin sanonut että se vaikuttaa kun veli ottaa veljelle kuvia että millasia niistä tulee. Ja tuonut omia kuviaan esille parempina
Ja arvostellut hänen käyttämiä välineitä, sekä sitä, kuinka K aina jakaa Miken ottamia kuvia.
Jos todella näin, niin jessus. 😳 Jo se että mollaa toisen ottamia kuvia, mutta kun vielä tietää miten paljon Mikke on vuosien varrella veljeään tukenut ja jeesinyt, niin on todella ala-arvoista vetää tuollaista "jakaa vain veljensä ottamia kuvia" -korttia. Ei näin, ei missään nimes näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Live, love, Jere 💚.
Jokereiden kommentti Kn postauksessa. Otetaanhan sama asenne täällä.Taidan tatuoida tämän iholleni💚
Tämä oli jotenkin todella suloinen kommentti, ja tavallaan uskon että kertoo tosi paljon B:n fiiliksistä juuri nyt (joo jokereiden tilin kommentti, mutta lyön tonnista vetoa että se on B:n käsialaa)
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei ole ok keskustella sellaisesta henkilöstä, joka ei ole täällä puolustamassa itseään (valokuvaaja). Pysytään nyt vaan K ja B:ssä.
Mikä sitä estää tänne tulemasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.
Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭
Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.
Sitten kun sinua ollaan vainottu ja solvattu palstalla viikkoja putkeen, niin tuleva kirjoittamaan tuo uudestaan. Oletko hetkeäkään miettinyt, että miltä Aidon uhrista tuntuu?
Olet oikeassa. Varmasti tuntuu todella pahalta. Vaikka olen sivustaseuraaja, niin silti meinaa iskeä päänsärky tällaisen systemaattisen kiusaamisen takia. En voi kuvitellakaan minkälainen olo on esim. jollakin julkkiksella, joka saa tuollaisen kiusaajan peräänsä. Anonyymistä ketjusta voi sentään poistua, mutta julkkis ei pysty poistumaan omasta elämästään. Voi kun voisimme olla toisillemme kiltempiä.💖
Nyt on pakko sanoa, että hyvin rankasti hän itse on kiusannut yhtä ihmistä systemaattisesti vuorokauden ympäri nyt.
En ymmärrä kommenttiasi? Niinhän mä tuolla juuri kirjoitin, että todella rankkaa kiusaamista.
Pistänpä minäkin lusikkani tähän, kun mun mielestä Aito ei ketään kiusannut. Mutta hän itse on kyllä saanut kuraa niskaansa turhan paljon ja mitättömistä asioista.
Vaikuttaa siltä, että mitä tahansa Aito sanoo joidenkin mielestä se on aina väärin ja jotain vastaan. Jo hänen nimimerkkinsä nostaa joidenkin niskakarvat pystyyn.
Miksi Aito varasti mun nimimerkin?
Mitä tarkoitat, vai trollailetko?
En trollaile. En vaan voi käsittää tuollaista, että varastetaan toisen nimimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plääh taas hierotaan kommenteissa shippiä naamaan.
Jos Käärijä kuvatekstissä kiittää bändiä ja koko heidän crewtaan, ei ole syytä alkaa kommentoida "so when is the wedding"
Mutta se ei selkeästi heitä haittaa.
Ihan kuin good all times instakommentteineen ja jakoineen, mutta nyt on tunne, että he tai lähinnä Bojan on paljon rennompi asian suhteen, en edes tiedä minkä asian mutta ehkä ymmärrätte
En usko, että Bojanilla on koskaan ollut mitään ongelmaa.
Eikö juuri Bojan poistunut instasta?
Joo. Ei Kn tai shippauksen takia.
Sanoo shippaaja.
En ole shippaaja, mutta luulisi kenen tahansa tietävän, miksi B instasta poistui.
Pakko myöntää että minä en enää muista mitä B itse siitä sanoi. JO tiktokissa on kyllä se pätkä missä puhuu ettei ole olemassa yhtään sen vähemmän vaikka ei olisi instassa ja toisaalta löytyi joku maininta että koska tekee lyriikoita uudelle albumilla. Onko se itse puhunut mitään ajojahdeista vai onko tämä taas sitä kun tarpeeksi toistellaan niin muuttuu todeksi.
Ei "ajojahdista" näillä sanoilla, mutta haastattelussa (voin kaivaa myöhemmin, nyt ei ole linkkiä hollilla) hän puhuu "ikävästä tilanteesta" heidän henkilökuntansa jäseneen liittyen sekä yhden konsertin aikana saamastaan paniikkikohtauksesta ja siitä, kuinka inhottavalta tuntui, kun Twitterissä oli levitetty juoruja tähän paniikkikohtausiltaan liittyen. Twitterin mukaan nimittäin B olisi pyytänyt bäkkärille (implikaatio: seksiä varten) eturivin tyttöä, joka lauloi Umazane Mislin aikana. Ja tosiasia oli se, että samaan aikaan B:llä oli paha paniikkikohtaus ja hän oli Nacen avustuksella lähtenyt saman tien konsertin jälkeen pois, eikä ollut jutellutkaan tämän tytön kanssa eikä liioin pyytänyt tätä bäkkärille. Nämä kaikki oli sitten kulminoitunut siihen, että hän ei ollut voinut enää hyvin.
Laita vaan linkkiä. B lähti instasta jo pari kuukautta sitten ja tuo paniikkikohtaus oli mielestäni vasta sen jälkeen jos näitä ei sitten ole ollut useampia. Todennäköistä tietenkin on ajojahti liittyi siihen instasta lähtöön (vaikka jutut olivat pääosin twitterissä) mutta syitä voi olla muitakin.
Löysin linkin tähän haastatteluun! Ja myönnän että muistin itse aikajanan hivenen väärin, mutta kaikki nämä asiat tapahtuivat niin päällekkäin, ettei ihme.
Haastattelu, tehty 3.8.2023: https://jokeroutsubs.tumblr.com/post/724661675937136640/music-202-joker…
Eli aikajana: G:n ajojahti/ulosajo JO:n tiimistä on ollut tuossa haastattelun mukaan "viime viikolla" (siis heinäkuussa), B poistui Instasta 24.7. ja B puhuu paniikkikohtauksestaan Ptujin konsertissa 29.7. Haastattelu päivätty 3.8.
Aika selvästi tuossa haastattelussa tulee ilmi, että tilanne G:n kanssa on ollut se suurin syy, miksi hän on halunnut sulkea Instansa. B sanoo, että "I’ve withdrawn from social media now, because I want to make this album under positive influences, not negative influences, and really, on social media I feel like I’m trapped in a world that I don’t really want to be trapped in." Tämän jälkeen puhuu sitten näistä ilkeistä juoruista liittyen siihen "bäkkärityttöön" Ptujin konsertin jälkeen, eli tämä juoruilu on vain vahvistanut hänen päätöstään pysyä poissa somesta. Muistelisin myös, että ennen kuin G oli erotettu ja tilanne oli vielä vain purnausta somessa, B:n Instaan tuli hirveästi kyselyitä tästä tilanteesta, ja samoin Twitterissä taisi levitä jopa näitä juttuja, että B on kamala G:n puolustelija ja hänet pitäisi ajaa pois koko bändistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Ketju kaipaa selvästi kostopitsiä ja nöpötystä. Laitanko tänne oman kuvani?
Bojan, sinäkö se täällä?
Bojan on tällä hetkellä nukkumassa, hän näkee ihania unia Jerestä.💚
T: Hojan
Vierailija kirjoitti:
Jan: Has he been up all night?
Kris: Yes! Singing "Are You?"...Jure: ...and watching the Finland concerts on repeat!
Kris: Where's Nace?
Jan: Sleeping on my...still sleeping.Jure: How can he sleep in this noise?
B: Im singing..."Ota kaksi käsin kiinni Jerestä"...
Jan, Kris, Jure: Nace!!!!
Nace: Yes I call Jere.
Kiitokset kirjoittajalle! 💚
Minulle Aito on tarkoittanut yhtä kirjoittajaa. Sitä joka hermostui K ja H pyllistyskuvasta tai siitä toisesta missä oli K ja taustalla boyfriendbiisi ja aiheutti poistomayhemin jolloin juuri mikään viesti ei jäänyt palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.
Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭
Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.
Sitten kun sinua ollaan vainottu ja solvattu palstalla viikkoja putkeen, niin tuleva kirjoittamaan tuo uudestaan. Oletko hetkeäkään miettinyt, että miltä Aidon uhrista tuntuu?
Olet oikeassa. Varmasti tuntuu todella pahalta. Vaikka olen sivustaseuraaja, niin silti meinaa iskeä päänsärky tällaisen systemaattisen kiusaamisen takia. En voi kuvitellakaan minkälainen olo on esim. jollakin julkkiksella, joka saa tuollaisen kiusaajan peräänsä. Anonyymistä ketjusta voi sentään poistua, mutta julkkis ei pysty poistumaan omasta elämästään. Voi kun voisimme olla toisillemme kiltempiä.💖
Nyt on pakko sanoa, että hyvin rankasti hän itse on kiusannut yhtä ihmistä systemaattisesti vuorokauden ympäri nyt.
En ymmärrä kommenttiasi? Niinhän mä tuolla juuri kirjoitin, että todella rankkaa kiusaamista.
Pistänpä minäkin lusikkani tähän, kun mun mielestä Aito ei ketään kiusannut. Mutta hän itse on kyllä saanut kuraa niskaansa turhan paljon ja mitättömistä asioista.
Vaikuttaa siltä, että mitä tahansa Aito sanoo joidenkin mielestä se on aina väärin ja jotain vastaan. Jo hänen nimimerkkinsä nostaa joidenkin niskakarvat pystyyn.
En trollaile. En vaan voi käsittää tuollaista, että varastetaan toisen nimimerkki.
Kannattaa nyt kirjautua virallisesti. Virallinen Aito on se, joka ehtii ensimmäisenä kirjautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No-niin, huooh. Tästä sitten arvattavasti jankataan seuraavat viisikymmentä sivua.
Kyllä mä ainakin keskustelen mistä haluan sorke. Ja ei tosiaan ole ensimmäinen kerta kun törmään tän kuvaajan valituksiin. Kaikille ei noi krediitti jutut ole niin selviä ja netti pullollaan kuvia artisteista niin helposti menee sekaisin nämä hommat. Kannattais vähän tarkistaa asennettaan, vaikuttaa ikävästi omaan maineeseen.
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeä tuon Tiian puolesta... oikeesti. Nyt aloin miettii et olikohan tää sama muija joka viisi yhden toisen fanisivuilla facessa kun ei taas joku fani muistanut laittaa mistä oli kuvan postannut sinne. Hänen ottama siis. Silloin jo tuli tosi tyly kuva muijasta.
Jaahas, millaiset ihmiset hakee itselleen aina uuden kiusaamisen kohteen? Tällä kertaa tulilla on valokuvaaja-Tiia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
K: Thank you Joker out
3/4 kuvista on hänestä ja Bojanista 💚😂Ja B kaikissa neljässä 💚💚
K ei edes jaksa/viitsi lähteä esittämään, että B nyt olisi ollut vain yksi muiden joukossa 😍Mua melkein nolottaa sen puolesta. Olisi nyt laittanut edes yhden yhteiskuvan koko porukasta hämäykseksi mukaan! :'D
Mulle tuli kans vähän paha mieli Janin puolesta 🥺 toivottavasti postaa vielä lisää yhteiskuvia muista kaupungeista!
Mä taas luulen että Jan nauraa tuolle K postaukselle ja kuittailee vielä pitkään B asiasta.
Se on juurikin näin, se on Kärtsä!
T: Janci
Vierailija kirjoitti:
Minulle Aito on tarkoittanut yhtä kirjoittajaa. Sitä joka hermostui K ja H pyllistyskuvasta tai siitä toisesta missä oli K ja taustalla boyfriendbiisi ja aiheutti poistomayhemin jolloin juuri mikään viesti ei jäänyt palstalle.
Titanicin ovi -jankkaaja oli myös Aito, ilmeisestikin. Tyyli oli ainakin täysin sama.
Ihan alkuperäinen Aito tätä parin päivän mayhemia on nyt kyllä pyörittänyt, vaikka väittäisi muuta. Kirjoitustapa tismalleen sama. Ei voi nyt väittää yhtäkkiä muuta.
He vaihtelevat usein paitoja keskenään ja käyttävät paljon samoja vaatteita. En tiedä, toimitaanko näin esim. kustannusten tai ekologisuuden takia.