Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107041/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö missään ole vielä kiinnitetty huomiota tuohon Tampereen ccc:n loppuun, jossa sen jälkeen K irtaantuu B:n otteesta lähtee hänestä pois päin selkä notkolla piukkoja pakaroita korostaen ja vilkaisee taakse, huomaako B? Ja huomaahan B ja tuijottaa sydämet silmissään niitä kun K pakittaa takaisin B:n luo. Tästä kaipaisi omaa klippiä ja miksei hidastettunakin.

Nämä taitavat olla siitä hetkestä

https://www.tumblr.com/hunters-angel/729206227768377344

Olen nähnyt myös klipin vähän eri kulmasta jossa notko näkyy enemmän, mutta en taas muistanut missä. Pitäisi selvästi perustaa jokin arkistointijärjestelmä kaikelle kontentille!

Ai että, nuo kommentit tuon alla, kualen!!! 😂😍 Ihana!

Kiitos, juuri tätä hetkeä tarkoitin. Toivoisin myös että löytyisi klippi siitä toisesta kuvakulmasta otetusta videosta, jonka minäkin olen nähnyt. Tästä näki hyvin kuitenkin molempien katseet. K niin flirttaileva kuin ikinä voi olla ja B saa tuolla katseella vuoden kanta-asiakkuuden horny jailiin 🥵

Ja noo Tumpun kommentit on tosiaan ihan huippuja 🤣

Vierailija
107042/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä edelleen kaipaan sitä Jure-perämies kuvaa 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107043/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole ok keskustella sellaisesta henkilöstä, joka ei ole täällä puolustamassa itseään (valokuvaaja). Pysytään nyt vaan K ja B:ssä. 

Onko K ja B täällä puolustamassa itseään?  Ei ole.

Vierailija
107044/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on ihan oikeasti rakastunut Jereen. Esteet on tehty ylitettäviksi.

Vierailija
107045/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku tehdä (ellei ole jo olemassa) video koosteen kaikista sanoista/lauseista mitä Boitsu on sanonut suomeksi? Rakastan niin paljon B:tä puhumassa Suomea <3

Tumblr:ssa tuli vastaan siitä livestä tehty B puhumassa suomea.

Vierailija
107046/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunne on molemminpuolinen. Mulle se karaokeklippi vahvisti asian. Luoja jos joku mua katsoisi ikinä samalla tavalla, kun K siinä tai kuten B Kta tässä viimeisessä livessä. Jättäisin kaiken.

Vierailija
107047/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle Aito on tarkoittanut yhtä kirjoittajaa. Sitä joka hermostui K ja H pyllistyskuvasta tai siitä toisesta missä oli K ja taustalla boyfriendbiisi ja aiheutti poistomayhemin jolloin juuri mikään viesti ei jäänyt palstalle. 

Vahvistan tämän. En tiedä, halusiko joku *auttaa minua* ja sekoittaa pakkaa, mutta itse oon itseni tilanteeseeni jankuttanut ja koen vääränä myöskin alkaa hämätä keitään.

Sen verran palstaillutkin tässä kesän aikana, ettei ole ikinä tullut sitä toista vastaan, jota olisinkin nyt sikaillen esittänyt.

Sukat kutonut Aito

Vierailija
107048/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin keskustelen mistä haluan sorke. Ja ei tosiaan ole ensimmäinen kerta kun törmään tän kuvaajan valituksiin. Kaikille ei noi krediitti jutut ole niin selviä ja netti pullollaan kuvia artisteista niin helposti menee sekaisin nämä hommat. Kannattais vähän tarkistaa asennettaan, vaikuttaa ikävästi omaan maineeseen.

Sulla taitaa olla tapana törmätä jatkuvasti  ihmisten valituksiin. Mistähän se johtuu.

Huomaatko, että sinäkin valitat. Kannattais vähän tarkistaa asennettaan kun sellainen vaikuttaa maineeseen.

Sanon vaan, kun täällä saa keskustella mistä itse haluaa.

Vierailija
107049/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että tämän ketjun nimi on Aidon fiilistelyketju.

Vierailija
107050/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeesti ois uskonut että joku Tiia lukee tätä palstaa :D

Vierailija
107051/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerit näyttää kiertävän loppuvuoden aikana kotimaan lisäksi ainakin 11 muussa maassa. Voipi olla, että Suomi käärijöineen unohtuu nopeasti.

Vierailija
107052/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunne on molemminpuolinen. Mulle se karaokeklippi vahvisti asian. Luoja jos joku mua katsoisi ikinä samalla tavalla, kun K siinä tai kuten B Kta tässä viimeisessä livessä. Jättäisin kaiken.

Ei ole rakastunut, olisin sen keikalla huomannut kun ihan eturivissä fiilistelin. Ovat hyviä frendejä ja heillä on hauskaa yhdessä.

Vierailija
107053/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö missään ole vielä kiinnitetty huomiota tuohon Tampereen ccc:n loppuun, jossa sen jälkeen K irtaantuu B:n otteesta lähtee hänestä pois päin selkä notkolla piukkoja pakaroita korostaen ja vilkaisee taakse, huomaako B? Ja huomaahan B ja tuijottaa sydämet silmissään niitä kun K pakittaa takaisin B:n luo. Tästä kaipaisi omaa klippiä ja miksei hidastettunakin.

Nämä taitavat olla siitä hetkestä

https://www.tumblr.com/hunters-angel/729206227768377344

Olen nähnyt myös klipin vähän eri kulmasta jossa notko näkyy enemmän, mutta en taas muistanut missä. Pitäisi selvästi perustaa jokin arkistointijärjestelmä kaikelle kontentille!

Ai että, nuo kommentit tuon alla, kualen!!! 😂😍 Ihana!

Kiitos, juuri tätä hetkeä tarkoitin. Toivoisin myös että löytyisi klippi siitä toisesta kuvakulmasta otetusta videosta, jonka minäkin olen nähnyt. Tästä näki hyvin kuitenkin molempien katseet. K niin flirttaileva kuin ikinä voi olla ja B saa tuolla katseella vuoden kanta-asiakkuuden horny jailiin 🥵

Ja noo Tumpun kommentit on tosiaan ihan huippuja 🤣

Showtahan nää tietysti on mutta en ole kyllä missään esityksessä/videoissa jossa B esiintyy jonkun naisen/naisten kanssa nähnyt mitään lähelläkään näihin esityksiin rinnastettavaa kemiaa tai edes flirttiä. En vaan ole. Että hienosti vedettyä showta pojat, hyvin uskottavaa😉

Vierailija
107054/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.

Kiinnitittekö huomiota siihen mitä Bojan jutteli keikka-autossa matkalla Tampereelle.Hän mainitsi siinä lokakuun ja tapaamisen Dublinissa.No, Kärtsärihän on juuri lokakuussa Dublinissa keikalla (muistaakseni 22.10).Mahtaakohan Bojan mennä katsomaan keikkaa, vähän sellainen olo tuli, että menee.Vai menevätkö kaikki JO kundit katsomaan meidän Käärijää,kenties.

Klla on synttärit päivä ennen.💚 Bojan reagoi Dublinin keikkaan myös livessä nopeammin, kun K.

Oishan se ihanaa jos menis mutta oon efelleen siinä käsityksessä että lähtevät sinne Thaimaaseen, eikö ne siitåkin livessäkin puhuneet. Ja mä en kuullut mitään Dublin-juttua keikka-autossa?

Ei puhuttu uudessa livessä Thaimaasta. Thaimaa on mainittu kerran toukokuussa.

Kundeilla on seuraava keikka 6.10 ja sen jälkeen pitkä tauko.Vasta 27.10 olisi tulossa keikka Serbiassa.Joten kyllähän tuossa välissä ehtii matkustelemaan ja näkemään enemmän ja vähemmän tuttuja.

Vierailija
107055/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nace ja Jure on kommentoinut K:n postaukseen sydänemojilla.

Vierailija
107056/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle Aito on tarkoittanut yhtä kirjoittajaa. Sitä joka hermostui K ja H pyllistyskuvasta tai siitä toisesta missä oli K ja taustalla boyfriendbiisi ja aiheutti poistomayhemin jolloin juuri mikään viesti ei jäänyt palstalle. 

Vahvistan tämän. En tiedä, halusiko joku *auttaa minua* ja sekoittaa pakkaa, mutta itse oon itseni tilanteeseeni jankuttanut ja koen vääränä myöskin alkaa hämätä keitään.

Sen verran palstaillutkin tässä kesän aikana, ettei ole ikinä tullut sitä toista vastaan, jota olisinkin nyt sikaillen esittänyt.

Sukat kutonut Aito

Nyt oikeasti riittää. Tämä ketju on B&K fiilistelyketju. Voitko jo lopettaa itsestäsi kirjoittamisen. Ketään ei oikeasti kiinnosta.

Vierailija
107057/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rakastunut, olisin sen keikalla huomannut kun ihan eturivissä fiilistelin. Ovat hyviä frendejä ja heillä on hauskaa yhdessä.

Päinvastainen kokemus, eturivistä Tampereelta.

Vierailija
107058/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nace ja Jure on kommentoinut K:n postaukseen sydänemojilla.

Niin kultaisia. Ja tähän liittyen: tumblrissa on memeilty sille, kuinka Nace-parka tykkäilee jatkuvasti K:n postauksista eikä koskaan saa vastakaikua.

https://www.tumblr.com/echoes-of-mia/729343547858468864/nace-one-day-he…

Vierailija
107059/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin keskustelen mistä haluan sorke. Ja ei tosiaan ole ensimmäinen kerta kun törmään tän kuvaajan valituksiin. Kaikille ei noi krediitti jutut ole niin selviä ja netti pullollaan kuvia artisteista niin helposti menee sekaisin nämä hommat. Kannattais vähän tarkistaa asennettaan, vaikuttaa ikävästi omaan maineeseen.

Sulla taitaa olla tapana törmätä jatkuvasti  ihmisten valituksiin. Mistähän se johtuu.

Huomaatko, että sinäkin valitat. Kannattais vähän tarkistaa asennettaan kun sellainen vaikuttaa maineeseen.

Sanon vaan, kun täällä saa keskustella mistä itse haluaa.

Saatkin sanoa, en koe tarpeelliseksi sua estellä :))

Vierailija
107060/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.

Kiinnitittekö huomiota siihen mitä Bojan jutteli keikka-autossa matkalla Tampereelle.Hän mainitsi siinä lokakuun ja tapaamisen Dublinissa.No, Kärtsärihän on juuri lokakuussa Dublinissa keikalla (muistaakseni 22.10).Mahtaakohan Bojan mennä katsomaan keikkaa, vähän sellainen olo tuli, että menee.Vai menevätkö kaikki JO kundit katsomaan meidän Käärijää,kenties.

No sehän voi olla että he on Cameltoe-bändin kanssa jo sopineet treffit sinne. :D Todennäköistäkin.

Ketju on lukittu.