Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö missään ole vielä kiinnitetty huomiota tuohon Tampereen ccc:n loppuun, jossa sen jälkeen K irtaantuu B:n otteesta lähtee hänestä pois päin selkä notkolla piukkoja pakaroita korostaen ja vilkaisee taakse, huomaako B? Ja huomaahan B ja tuijottaa sydämet silmissään niitä kun K pakittaa takaisin B:n luo. Tästä kaipaisi omaa klippiä ja miksei hidastettunakin.
Nämä taitavat olla siitä hetkestä
https://www.tumblr.com/hunters-angel/729206227768377344
Olen nähnyt myös klipin vähän eri kulmasta jossa notko näkyy enemmän, mutta en taas muistanut missä. Pitäisi selvästi perustaa jokin arkistointijärjestelmä kaikelle kontentille!
Ai että, nuo kommentit tuon alla, kualen!!! 😂😍 Ihana!
Kiitos, juuri tätä hetkeä tarkoitin. Toivoisin myös että löytyisi klippi siitä toisesta kuvakulmasta otetusta videosta, jonka minäkin olen nähnyt. Tästä näki hyvin kuitenkin molempien katseet. K niin flirttaileva kuin ikinä voi olla ja B saa tuolla katseella vuoden kanta-asiakkuuden horny jailiin 🥵
Ja noo Tumpun kommentit on tosiaan ihan huippuja 🤣
Tämä alkaa olla ihan Tavastia 1 meininkin mullakin kun yritän etsiä sitä ja tätä minkä olen nähnyt täällä linkitetyn ja ajattelin että kyllä tämä vielä vastaan jossain tulee ja en tietenkään tallettanut niitä mihinkään. Nyt niitä sitten saakin etsiä taas ihan tosisssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö missään ole vielä kiinnitetty huomiota tuohon Tampereen ccc:n loppuun, jossa sen jälkeen K irtaantuu B:n otteesta lähtee hänestä pois päin selkä notkolla piukkoja pakaroita korostaen ja vilkaisee taakse, huomaako B? Ja huomaahan B ja tuijottaa sydämet silmissään niitä kun K pakittaa takaisin B:n luo. Tästä kaipaisi omaa klippiä ja miksei hidastettunakin.
Olen nähnyt myös klipin vähän eri kulmasta jossa notko näkyy enemmän, mutta en taas muistanut missä. Pitäisi selvästi perustaa jokin arkistointijärjestelmä kaikelle kontentille!
Kiitos, juuri tätä hetkeä tarkoitin. Toivoisin myös että löytyisi klippi siitä toisesta kuvakulmasta otetusta videosta, jonka minäkin olen nähnyt. Tästä näki hyvin kuitenkin molempien katseet. K niin flirttaileva kuin ikinä voi olla ja B saa tuolla katseella vuoden kanta-asiakkuuden horny jailiin 🥵
Showtahan nää tietysti on mutta en ole kyllä missään esityksessä/videoissa jossa B esiintyy jonkun naisen/naisten kanssa nähnyt mitään lähelläkään näihin esityksiin rinnastettavaa kemiaa tai edes flirttiä. En vaan ole. Että hienosti vedettyä showta pojat, hyvin uskottavaa😉
Heh, yhtä hyvin voisin väittää että se mitä näen ottamassani minun ja B:n yhteiskuvassa että B on vahvasti ihastunut minuun. Hänellä nyt sattuu olemaan tietynlainen ilme ihmisen lähellä, myös naisen lähellä. Ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nace ja Jure on kommentoinut K:n postaukseen sydänemojilla.
Niin kultaisia. Ja tähän liittyen: tumblrissa on memeilty sille, kuinka Nace-parka tykkäilee jatkuvasti K:n postauksista eikä koskaan saa vastakaikua.
https://www.tumblr.com/echoes-of-mia/729343547858468864/nace-one-day-he…
Mä en ymmärrä miksi Kärtsy ei seuraa noita kaikkia :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.
Kiinnitittekö huomiota siihen mitä Bojan jutteli keikka-autossa matkalla Tampereelle.Hän mainitsi siinä lokakuun ja tapaamisen Dublinissa.No, Kärtsärihän on juuri lokakuussa Dublinissa keikalla (muistaakseni 22.10).Mahtaakohan Bojan mennä katsomaan keikkaa, vähän sellainen olo tuli, että menee.Vai menevätkö kaikki JO kundit katsomaan meidän Käärijää,kenties.
Klla on synttärit päivä ennen.💚 Bojan reagoi Dublinin keikkaan myös livessä nopeammin, kun K.
Oishan se ihanaa jos menis mutta oon efelleen siinä käsityksessä että lähtevät sinne Thaimaaseen, eikö ne siitåkin livessäkin puhuneet. Ja mä en kuullut mitään Dublin-juttua keikka-autossa?
Ei puhuttu uudessa livessä Thaimaasta. Thaimaa on mainittu kerran toukokuussa.
Kundeilla on seuraava keikka 6.10 ja sen jälkeen pitkä tauko.Vasta 27.10 olisi tulossa keikka Serbiassa.Joten kyllähän tuossa välissä ehtii matkustelemaan ja näkemään enemmän ja vähemmän tuttuja.
Hyvä, että ymmärtävät pitää taukoa ennen loppuvuoden euroopan kiertuetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.
Kiinnitittekö huomiota siihen mitä Bojan jutteli keikka-autossa matkalla Tampereelle.Hän mainitsi siinä lokakuun ja tapaamisen Dublinissa.No, Kärtsärihän on juuri lokakuussa Dublinissa keikalla (muistaakseni 22.10).Mahtaakohan Bojan mennä katsomaan keikkaa, vähän sellainen olo tuli, että menee.Vai menevätkö kaikki JO kundit katsomaan meidän Käärijää,kenties.
No sehän voi olla että he on Cameltoe-bändin kanssa jo sopineet treffit sinne. :D Todennäköistäkin.
Fandom kyllä itkisi jos B menisi WY:n konserttiin lähellä K:n konserttia, mutta ei K:n konserttiin xD Taas tulisi avioero :D
Päivän biisi Plastikaa😆 tätä ei pysty enää ikinä kuuntelemaan samoin silmin 🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kultaisia. Ja tähän liittyen: tumblrissa on memeilty sille, kuinka Nace-parka tykkäilee jatkuvasti K:n postauksista eikä koskaan saa vastakaikua.
Jaa-a. Juhlan paikka oli, kun K vihdoin seurasi Jurea Suomen reissun aikana. Ja vastapainoksi Kris ei seuraa K:ta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Showtahan nää tietysti on mutta en ole kyllä missään esityksessä/videoissa jossa B esiintyy jonkun naisen/naisten kanssa nähnyt mitään lähelläkään näihin esityksiin rinnastettavaa kemiaa tai edes flirttiä. En vaan ole. Että hienosti vedettyä showta pojat, hyvin uskottavaa😉
Heh, yhtä hyvin voisin väittää että se mitä näen ottamassani minun ja B:n yhteiskuvassa että B on vahvasti ihastunut minuun. Hänellä nyt sattuu olemaan tietynlainen ilme ihmisen lähellä, myös naisen lähellä. Ei sen kummempaa.
Hän on ilmeikäs ihminen, mutta tota tiettyä katsetta en ole muille nähnyt. Hitto onnekas olet, jos oot sen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nekään kaikki sitä. 😅 Ei taida olla niin vakavaa.
Missä autoklipissä B puhuu dublinista? en kuule niissä mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ihan oikeasti rakastunut Jereen. Esteet on tehty ylitettäviksi.
Tunne on molemminpuolinen. Mulle se karaokeklippi vahvisti asian. Luoja jos joku mua katsoisi ikinä samalla tavalla, kun K siinä tai kuten B Kta tässä viimeisessä livessä. Jättäisin kaiken.
Ei ole rakastunut, olisin sen keikalla huomannut kun ihan eturivissä fiilistelin. Ovat hyviä frendejä ja heillä on hauskaa yhdessä.
Päinvastainen kokemus, eturivistä Tampereelta.
Ihmiset tulkitsee, jokainen vähän eri tavalla, näkemäänsä. Joku näkee rakkautta ja flirttiä vaikka kiiltomadon katseessa ja joku toinen näkee siinä vain kiiltomadon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Juhlan paikka oli, kun K vihdoin seurasi Jurea Suomen reissun aikana. Ja vastapainoksi Kris ei seuraa K:ta. :D
Mutta Kris seuraa H:ta xD onkohan tämä jokin heidän leikki xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän voi olla että he on Cameltoe-bändin kanssa jo sopineet treffit sinne. :D Todennäköistäkin.
Siis mikä keikka-autovideo matkalla Treelle???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei muista ettei jo seuraa heitä? Tai sitten he ei vaan ole esim. Krisin kanssa samalla aaltopituudella riittävästi että kokisi tarpeelliseksi seurata instassa. Välillä mietin miten paljon K on oikeasti edes viettänyt aikaa muiden bändin poikien kanssa kuin B:n xD.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ilmeikäs ihminen, mutta tota tiettyä katsetta en ole muille nähnyt. Hitto onnekas olet, jos oot sen saanut.
No sanos muuta! Kun kuvaa vilkaisen, joka kerta alkaa hymyillyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.
Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭
Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.
Sitten kun sinua ollaan vainottu ja solvattu palstalla viikkoja putkeen, niin tuleva kirjoittamaan tuo uudestaan. Oletko hetkeäkään miettinyt, että miltä Aidon uhrista tuntuu?
Olet oikeassa. Varmasti tuntuu todella pahalta. Vaikka olen sivustaseuraaja, niin silti meinaa iskeä päänsärky tällaisen systemaattisen kiusaamisen takia. En voi kuvitellakaan minkälainen olo on esim. jollakin julkkiksella, joka saa tuollaisen kiusaajan peräänsä. Anonyymistä ketjusta voi sentään poistua, mutta julkkis ei pysty poistumaan omasta elämästään. Voi kun voisimme olla toisillemme kiltempiä.💖
Nyt on pakko sanoa, että hyvin rankasti hän itse on kiusannut yhtä ihmistä systemaattisesti vuorokauden ympäri nyt.
En ymmärrä kommenttiasi? Niinhän mä tuolla juuri kirjoitin, että todella rankkaa kiusaamista.
Pistänpä minäkin lusikkani tähän, kun mun mielestä Aito ei ketään kiusannut. Mutta hän itse on kyllä saanut kuraa niskaansa turhan paljon ja mitättömistä asioista.
Vaikuttaa siltä, että mitä tahansa Aito sanoo joidenkin mielestä se on aina väärin ja jotain vastaan. Jo hänen nimimerkkinsä nostaa joidenkin niskakarvat pystyyn.
Kerran trolli aina trolli. Valitettavasti. Aidon trollaushistoria taitaa olla varsin pitkä. Sekin kannattaa huomioida, että Aito kirjoittaa välillä ilman nimimerkkiään. Ja mitä ilmeisimmin vastailee välillä omiin kommentteihinsa. Aikamoista meininkiä kiusaamisena ja palstan häiriköintinä näyttää olleen.
Oliko jollain tallessa sitä klippiä jossa K tulee Tavalle, halaa B:n, höpisee jotain nice to see you..bye bye ja lähtee halamaan muut jokerit. Haluan vielä analysoida siitä kaikki mikroilmeet, mutta en tietenkään laittanut talteen.
Ois kiva tietää, mitkä on bändin poikien todelliset mietteet/käsitykset noiden kahden väleistä.. emme varmaan koskaan saa tietää mutta ai että tämä kiinnostaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä keikka-autovideo matkalla Treelle???
Taisi kyllä olla siinä livessä tuo Dublin-keskustelu?
-eri
Nyt saa riittää. Poistatan jatkossa kaikki kommentit, joissa mainitaan sana aito. Mitta on aivan täynnä.