Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107001/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.

Kiinnitittekö huomiota siihen mitä Bojan jutteli keikka-autossa matkalla Tampereelle.Hän mainitsi siinä lokakuun ja tapaamisen Dublinissa.No, Kärtsärihän on juuri lokakuussa Dublinissa keikalla (muistaakseni 22.10).Mahtaakohan Bojan mennä katsomaan keikkaa, vähän sellainen olo tuli, että menee.Vai menevätkö kaikki JO kundit katsomaan meidän Käärijää,kenties.

Vierailija
107002/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Ketju kaipaa selvästi kostopitsiä ja nöpötystä. Laitanko tänne oman kuvani?

Bojan, sinäkö se täällä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107003/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole ok keskustella sellaisesta henkilöstä, joka ei ole täällä puolustamassa itseään (valokuvaaja). Pysytään nyt vaan K ja B:ssä. 

Tuosta instakommentista nyt voi keskustella kun se on kaikkien näkyvissä. Minusta siitä siinä nyt tehdään vaan kärpäsestä härkänen jne. Itse löysin siis vaan tuon yhden kommentin missä oli hymiökin eikä siitä nyt mitään kamalaa purnaamisvaikutelmaa saanut.

On purnannut discordissa. Myös siitä kun ei meinannut saada keikalle kuvauslupaa Tavastialle

Vierailija
107004/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
107005/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä palsta-poliiseja jotka tulee sanomaan mistä täällä saa puhua ja mistä ei. Tämä on yleinen palsta ja Suomessa sanan vapaus joten eiköhän jokainen saa kirjoittaa mistä itse haluaa...

Vierailija
107006/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo nuoret poitsut on kiusaantuneita tän Käärijän läsnäolosta mutta ottavat hyödyn irti

Sinä taisit itse olla kiusaantunut. Miksi?

Vierailija
107007/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.

Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭

Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.

Sitten kun sinua ollaan vainottu ja solvattu palstalla viikkoja putkeen, niin tuleva kirjoittamaan tuo uudestaan. Oletko hetkeäkään miettinyt, että miltä Aidon uhrista tuntuu?

Olet oikeassa. Varmasti tuntuu todella pahalta. Vaikka olen sivustaseuraaja, niin silti meinaa iskeä päänsärky tällaisen systemaattisen kiusaamisen takia. En voi kuvitellakaan minkälainen olo on esim. jollakin julkkiksella, joka saa tuollaisen kiusaajan peräänsä. Anonyymistä ketjusta voi sentään poistua, mutta julkkis ei pysty poistumaan omasta elämästään. Voi kun voisimme olla toisillemme kiltempiä.💖

Nyt on pakko sanoa, että hyvin rankasti hän itse on kiusannut yhtä ihmistä systemaattisesti vuorokauden ympäri nyt.

En ymmärrä kommenttiasi? Niinhän mä tuolla juuri kirjoitin, että todella rankkaa kiusaamista.

Pistänpä minäkin lusikkani tähän, kun mun mielestä Aito ei ketään kiusannut. Mutta hän itse on kyllä saanut kuraa niskaansa turhan paljon ja mitättömistä asioista.

Vaikuttaa siltä, että mitä tahansa Aito sanoo joidenkin mielestä se on aina väärin ja jotain vastaan. Jo hänen nimimerkkinsä nostaa joidenkin niskakarvat pystyyn.

Nyt täytyy ottaa huomioon se, että Aito ja Aina ovat yleisiä nimityksiä trolleille. Tai noh, Aito tulee siitä aito tunne jankkaajasta. Itse hän on ottanut käyttöön nimimerkin, joka on yleisilmaus tietyille asioille. T: se alkuperäinen ja aito Aito, joka on saanut apua ongelmiinsa. (Enkä enää jankkaa täällä vaan fiilistelen asioita. Toivon, että muut Ainat ja Aidot tekee samoin. Ei ole ok terrorisoida palstaa ja hyökätä muita kommentoijia vastaan).

Vai niin. Ihan samalla lailla jankkaavat "vanha" ja "uusi" Aito. Eli sama henkilö kyseessä.

Vierailija
107008/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Ketju kaipaa selvästi kostopitsiä ja nöpötystä. Laitanko tänne oman kuvani?

Älä pliis pakota minua taas katsomaan sitä nöpötystä. 

Vierailija
107009/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.

Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭

Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.

Sitten kun sinua ollaan vainottu ja solvattu palstalla viikkoja putkeen, niin tuleva kirjoittamaan tuo uudestaan. Oletko hetkeäkään miettinyt, että miltä Aidon uhrista tuntuu?

Olet oikeassa. Varmasti tuntuu todella pahalta. Vaikka olen sivustaseuraaja, niin silti meinaa iskeä päänsärky tällaisen systemaattisen kiusaamisen takia. En voi kuvitellakaan minkälainen olo on esim. jollakin julkkiksella, joka saa tuollaisen kiusaajan peräänsä. Anonyymistä ketjusta voi sentään poistua, mutta julkkis ei pysty poistumaan omasta elämästään. Voi kun voisimme olla toisillemme kiltempiä.💖

Nyt on pakko sanoa, että hyvin rankasti hän itse on kiusannut yhtä ihmistä systemaattisesti vuorokauden ympäri nyt.

En ymmärrä kommenttiasi? Niinhän mä tuolla juuri kirjoitin, että todella rankkaa kiusaamista.

Pistänpä minäkin lusikkani tähän, kun mun mielestä Aito ei ketään kiusannut. Mutta hän itse on kyllä saanut kuraa niskaansa turhan paljon ja mitättömistä asioista.

Vaikuttaa siltä, että mitä tahansa Aito sanoo joidenkin mielestä se on aina väärin ja jotain vastaan. Jo hänen nimimerkkinsä nostaa joidenkin niskakarvat pystyyn.

Nyt täytyy ottaa huomioon se, että Aito ja Aina ovat yleisiä nimityksiä trolleille. Tai noh, Aito tulee siitä aito tunne jankkaajasta. Itse hän on ottanut käyttöön nimimerkin, joka on yleisilmaus tietyille asioille. T: se alkuperäinen ja aito Aito, joka on saanut apua ongelmiinsa. (Enkä enää jankkaa täällä vaan fiilistelen asioita. Toivon, että muut Ainat ja Aidot tekee samoin. Ei ole ok terrorisoida palstaa ja hyökätä muita kommentoijia vastaan).

Ihmettelen, että miksi kirjoitat olevasi aito Aito, itse ainakin ymmärrän, että Aito-nimitys tuli housukuvasta jankuttamisesta ja minulle? Ja pahoittelut ketjun aiheen ohi puhumisesta, mutta hämmennyin nyt.

Sukka-Aito

Vierailija
107010/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatepohdintaa.

Huomasin, että käyttävät paljon samoja vaatteita, vaikka äkkiseltään näyttävät hyvin eri kokoisilta. Esimerkiksi Krisillä ja B:llä on ollut kahdestikin sama paita käytössä (toista en nyt muista, toinen oli sellainen ruskearaidallinen vuoden takaa), Jurella on ollut tuo lintupaita, mitä B on nyt käyttänyt jo useamman kerran. Onko muut huomanneet näitä paitavaihtoja? Jossakin vaiheessa huomasin niitä mielestäni useammankin, mutta nyt ei tule mieleen ja harmittaa, kun en kirjannut niitä ylös.

Vierailija
107011/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K: Thank you Joker out

3/4 kuvista on hänestä ja Bojanista 💚😂

Ja B kaikissa neljässä 💚💚

K ei edes jaksa/viitsi lähteä esittämään, että B nyt olisi ollut vain yksi muiden joukossa 😍

Mua melkein nolottaa sen puolesta. Olisi nyt laittanut edes yhden yhteiskuvan koko porukasta hämäykseksi mukaan! :'D

Mulle tuli kans vähän paha mieli Janin puolesta 🥺 toivottavasti postaa vielä lisää yhteiskuvia muista kaupungeista!

Vierailija
107012/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän löytyis Turun keikan introsta klipin? Olin Turussa takana ja keikka oli niin magee, seurata, kun näki edessään ne kaikkk valot ja yleisömeren 💥

Samaa etsin! Onko linkkiä? :)

Joku aitiolainen lupasi tehdä sellaisen.

Vierailija
107013/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää K&B/Jokerit ystävyys on kyllä jotain niin upeaa ja koskettavaa. Samalla lähentänyt suomalaisia ja slovenialaisia tavalla, jota ei varmaan koskaan ole käynyt Euroviisujen historiassa. B tuntuu jo täysin Suomen omalta vävypojalta ja Slovenia toiselta kotimaalta. Ihmeellinen 4-5 kuukauden matka ollut, eikä loppua ole (onneksi) vielä näköpiirissä.

Kiinnitittekö huomiota siihen mitä Bojan jutteli keikka-autossa matkalla Tampereelle.Hän mainitsi siinä lokakuun ja tapaamisen Dublinissa.No, Kärtsärihän on juuri lokakuussa Dublinissa keikalla (muistaakseni 22.10).Mahtaakohan Bojan mennä katsomaan keikkaa, vähän sellainen olo tuli, että menee.Vai menevätkö kaikki JO kundit katsomaan meidän Käärijää,kenties.

Klla on synttärit päivä ennen.💚 Bojan reagoi Dublinin keikkaan myös livessä nopeammin, kun K.

Vierailija
107014/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo on vähän liianki koskettavaa ku meinaa nyt koko ajan itkettää :D

Luulin että se on vaan tää mun kuumetauti kun meinasi vedet tulla silmiin siitä B:n nopeasta reagoinnista K:n päivitykseen, mutta ilmeisesti ei, kun muillakin täällä kurkkua kuristaa. :D

Vierailija
107015/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
107016/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Aito varasti mun nimimerkin?

Mitä tarkoitat, vai trollailetko?

Vierailija
107017/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole ok keskustella sellaisesta henkilöstä, joka ei ole täällä puolustamassa itseään (valokuvaaja). Pysytään nyt vaan K ja B:ssä. 

Tuosta instakommentista nyt voi keskustella kun se on kaikkien näkyvissä. Minusta siitä siinä nyt tehdään vaan kärpäsestä härkänen jne. Itse löysin siis vaan tuon yhden kommentin missä oli hymiökin eikä siitä nyt mitään kamalaa purnaamisvaikutelmaa saanut.

On purnannut discordissa. Myös siitä kun ei meinannut saada keikalle kuvauslupaa Tavastialle

Ollaanko siellä discordissa siis omalla nimellä?

t.discorditon

Vierailija
107018/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Live, love, Jere 💚.

Jokereiden kommentti Kn postauksessa. Otetaanhan sama asenne täällä.

Taidan tatuoida tämän iholleni💚

Vierailija
107019/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden asian ihminen?

Vierailija
107020/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko linkkiä? Muistan tän, mutten tajunnut keskittyä keskusteluun.

Ketju on lukittu.