Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
106981/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä tuon Tiian puolesta... oikeesti. Nyt aloin miettii et olikohan tää sama muija joka viisi yhden toisen fanisivuilla facessa kun ei taas joku fani muistanut laittaa mistä oli kuvan postannut sinne. Hänen ottama siis. Silloin jo tuli tosi tyly kuva muijasta.

Vierailija
106982/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Tiia on discordissa myös haukkunut Miken ottamia kuvia

Oikeasti? Jaiks, ei noin voi tehdä jos haluaa olla ammattilainen.

On ainakin sanonut että se vaikuttaa kun veli ottaa veljelle kuvia että millasia niistä tulee. Ja tuonut omia kuviaan esille parempina

No ehkä ajoi takaa sitä, että hän pystyy itse kuvaamaan Jereä ns. naiskatseen alla, vähän eroottisemmin?

Tällaista lausuntoa ammattivalokuvaajan tuskin kannattaisi julkisesti sanoa. Voi luoja. Suhtautuisi ammattimaisemmin työhönsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
106984/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ainakin sanonut että se vaikuttaa kun veli ottaa veljelle kuvia että millasia niistä tulee. Ja tuonut omia kuviaan esille parempina

No tuohan pitää ihan paikkansa, että tottakai vaikuttaa, kun kuvaa omaa läheistään. Kyllä ammattikuvaajat varmaan itsekin mielellään vastaanottaa rehellistä palautetta työnsä jäljestä, kuten me muutkin eri ammateissa olevat vastaanotamme. Toki siis palautteen voisi kertoa suoraan, eikä selän takana, mutta saahan toisaalta kuvaajilla olla mielipiteitä muiden kuvista, ei sitä ole kielletty. Myös mun mielestä Miken kuvat on enimmäkseen vähän kliinisiä, mutta nää on ihan makuasioita kans. Tosi hyviä kuvia on saatu nyt eri kuvaajilta Suomen keikoista.

Vierailija
106985/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää antako Aitolle enempää huomiota ja kommentteja pliis. Ja noi sen puolustamiset on siltä itseltään. Eiköhän jatketa.

Ei ole siltä itseltään, vaan ihan eri ihmiseltä :D

Aidon puolustajalta siis.

Olin vähän aikaa pois ja näköjään aito pyörittää palstaa edelleen miten tahtoo. Antakaa nyt sen olla täysin huomiotta ja vaikka joku näyttäisikin vastaava tai puolustava sitä niin tää kaikki on pelkkää trollausta, jolla saadaan palsta sekaisin, palstakaiset riitelemään keskenään ja keskustelu pois aiheesta.

Vierailija
106986/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin katse ja ilme on niin pehmeä tässä. 😭

https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1704640019955060911?t=qgB5G9C…

Vierailija
106987/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeä tuon Tiian puolesta... oikeesti. Nyt aloin miettii et olikohan tää sama muija joka viisi yhden toisen fanisivuilla facessa kun ei taas joku fani muistanut laittaa mistä oli kuvan postannut sinne. Hänen ottama siis. Silloin jo tuli tosi tyly kuva muijasta.

Annetaanko olla tämänkin asian pyörittelyn pois täältä, kiitos.

Vierailija
106988/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.

Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭

Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.

Sitten kun sinua ollaan vainottu ja solvattu palstalla viikkoja putkeen, niin tuleva kirjoittamaan tuo uudestaan. Oletko hetkeäkään miettinyt, että miltä Aidon uhrista tuntuu?

Olet oikeassa. Varmasti tuntuu todella pahalta. Vaikka olen sivustaseuraaja, niin silti meinaa iskeä päänsärky tällaisen systemaattisen kiusaamisen takia. En voi kuvitellakaan minkälainen olo on esim. jollakin julkkiksella, joka saa tuollaisen kiusaajan peräänsä. Anonyymistä ketjusta voi sentään poistua, mutta julkkis ei pysty poistumaan omasta elämästään. Voi kun voisimme olla toisillemme kiltempiä.💖

Nyt on pakko sanoa, että hyvin rankasti hän itse on kiusannut yhtä ihmistä systemaattisesti vuorokauden ympäri nyt.

En ymmärrä kommenttiasi? Niinhän mä tuolla juuri kirjoitin, että todella rankkaa kiusaamista.

Pistänpä minäkin lusikkani tähän, kun mun mielestä Aito ei ketään kiusannut. Mutta hän itse on kyllä saanut kuraa niskaansa turhan paljon ja mitättömistä asioista.

Vaikuttaa siltä, että mitä tahansa Aito sanoo joidenkin mielestä se on aina väärin ja jotain vastaan. Jo hänen nimimerkkinsä nostaa joidenkin niskakarvat pystyyn.

Nyt täytyy ottaa huomioon se, että Aito ja Aina ovat yleisiä nimityksiä trolleille. Tai noh, Aito tulee siitä aito tunne jankkaajasta. Itse hän on ottanut käyttöön nimimerkin, joka on yleisilmaus tietyille asioille. T: se alkuperäinen ja aito Aito, joka on saanut apua ongelmiinsa. (Enkä enää jankkaa täällä vaan fiilistelen asioita. Toivon, että muut Ainat ja Aidot tekee samoin. Ei ole ok terrorisoida palstaa ja hyökätä muita kommentoijia vastaan).

Vierailija
106989/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole ok keskustella sellaisesta henkilöstä, joka ei ole täällä puolustamassa itseään (valokuvaaja). Pysytään nyt vaan K ja B:ssä. 

Aika monesta henkilöstä täällä puhutaan. Eikä kukaan heistä ole itseään puolustamassa.

Vierailija
106990/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän siis on ihan totta. Mikke ei voi nähdä veljeään aggressiivisen seksikkäänä ja siksi kuvissakaan ei yleensä ole tätä komponenttia. Toisin kuin Tiialla. En tinne Tiiaa mutta kuvaan paljon itsekin.

Vierailija
106991/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
106992/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kenenkään haukkumisesta mutta kommentoida voi kai sellaisia asioita, joita on laittanut julkisesti näkyville. En siis lainkaan ymmärrä, miksi kommentoi kuviansa jonkun kommentin alla eikä laita asiallisesti yksityisviestiä K:lle siitä, että on ottanut ne kuvat. Tai siis onhan hän niin voinut tehdä, mutta siinä julkisessa kommentoinnissa jotenkin purnaa, että kun ei koskaan hänen kuviaan käytä, niin nyt kun käyttää, niin ei anna siitä krediittiä. Typerää purnausta, kun asian voi hoitaa ihan fiksullakin tavalla.

Ei tässä muuta. En pidä tuollaisesta julkisesta sheimauksesta. Tuskin K on tahallaan jättänyt hänet huomiotta.

Vierailija
106993/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän siis on ihan totta. Mikke ei voi nähdä veljeään aggressiivisen seksikkäänä ja siksi kuvissakaan ei yleensä ole tätä komponenttia. Toisin kuin Tiialla. En tinne Tiiaa mutta kuvaan paljon itsekin.

Mutta jotenkin tökeröä silti. Tuskin Kärtsä on Tiiaa pyytänyt kuvaamaan hänestä seksikkäitä kuvia, ainakaan sillä ei ole syytä suuttua kun kuvia ei jaeta.

Ja on se myös muutakin haukkunut

Vierailija
106994/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku tehdä (ellei ole jo olemassa) video koosteen kaikista sanoista/lauseista mitä Boitsu on sanonut suomeksi? Rakastan niin paljon B:tä puhumassa Suomea <3

Vierailija
106995/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Ketju kaipaa selvästi kostopitsiä ja nöpötystä. Laitanko tänne oman kuvani?

Vierailija
106996/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun on tosi vaikea jotenkin suhtautua siihen, että kaksi päivää jotakuta toista kiusannut ja toisen fiilistä alas työntänyt ihminen on se, joka saa tällaisen ilon päiväänsä. Sori.

Ehkä Aidon pitää laittaa se lotto vetämään, jotta saadaan ne yksityisbileet Lappiin.🤭

Mä ehdotin yhtenä lippusukkia, kun en itse osaa neuloa, ja ehdotin yksityisbileitä Lappiin. Olen tosi iloinen että Aidon sukat löysivät perille ja että joku osasi neuloa sen idean. Kiitos Aito. Elämässä tulee paljon pettymyksiä eteen ja meistä jokainen on vastuussa vain omista tunteistaan, miten reagoimme asioihin, niin hyviin kuin ikäviin. Toivoisin että tämä tietty jankkaus loppuisi jo. Kiitos vielä kerran sukkien toteutuksesta Aito.

Sitten kun sinua ollaan vainottu ja solvattu palstalla viikkoja putkeen, niin tuleva kirjoittamaan tuo uudestaan. Oletko hetkeäkään miettinyt, että miltä Aidon uhrista tuntuu?

Olet oikeassa. Varmasti tuntuu todella pahalta. Vaikka olen sivustaseuraaja, niin silti meinaa iskeä päänsärky tällaisen systemaattisen kiusaamisen takia. En voi kuvitellakaan minkälainen olo on esim. jollakin julkkiksella, joka saa tuollaisen kiusaajan peräänsä. Anonyymistä ketjusta voi sentään poistua, mutta julkkis ei pysty poistumaan omasta elämästään. Voi kun voisimme olla toisillemme kiltempiä.💖

Nyt on pakko sanoa, että hyvin rankasti hän itse on kiusannut yhtä ihmistä systemaattisesti vuorokauden ympäri nyt.

En ymmärrä kommenttiasi? Niinhän mä tuolla juuri kirjoitin, että todella rankkaa kiusaamista.

Pistänpä minäkin lusikkani tähän, kun mun mielestä Aito ei ketään kiusannut. Mutta hän itse on kyllä saanut kuraa niskaansa turhan paljon ja mitättömistä asioista.

Vaikuttaa siltä, että mitä tahansa Aito sanoo joidenkin mielestä se on aina väärin ja jotain vastaan. Jo hänen nimimerkkinsä nostaa joidenkin niskakarvat pystyyn.

Miksi Aito varasti mun nimimerkin?

Vierailija
106997/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. Ketju kaipaa selvästi kostopitsiä ja nöpötystä. Laitanko tänne oman kuvani?

Tarviiko tätä edes kysyä!? Kuvat jakoon asap.

Vierailija
106998/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plääh taas hierotaan kommenteissa shippiä naamaan.

Jos Käärijä kuvatekstissä kiittää bändiä ja koko heidän crewtaan, ei ole syytä alkaa kommentoida "so when is the wedding"

No, onhan B jo valkoisissa pitseissä, eli ihan aiheellinen kysymys... (HUOM: VITSI) 😘

Tästä tuli nyt aika jänniä ajatuksia minulle. Ei edes mitään umazane misliä vaan muunlaisia jänniä ajatuksia. :)

Kerro ihmeessä lisää 😘

Vierailija
106999/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei ole ok keskustella sellaisesta henkilöstä, joka ei ole täällä puolustamassa itseään (valokuvaaja). Pysytään nyt vaan K ja B:ssä. 

Tuosta instakommentista nyt voi keskustella kun se on kaikkien näkyvissä. Minusta siitä siinä nyt tehdään vaan kärpäsestä härkänen jne. Itse löysin siis vaan tuon yhden kommentin missä oli hymiökin eikä siitä nyt mitään kamalaa purnaamisvaikutelmaa saanut.

Vierailija
107000/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän löytyis Turun keikan introsta klipin? Olin Turussa takana ja keikka oli niin magee, seurata, kun näki edessään ne kaikkk valot ja yleisömeren 💥

Samaa etsin! Onko linkkiä? :)

Ketju on lukittu.