Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
99761/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan iloisen näköisinä ovat Suomeen lähdössä, vaikka on aikainen herätys taas ollut.

Tai tietenkin ovat iloisen näköisiä, kun ovat tänne tulossa :D

Vierailija
99762/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavastialla noin 50-60 henkeä jonossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
99763/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Do you think K. will wait for them at the airport? That would be so cute.

Vierailija
99764/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta

Vierailija
99765/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

Propably not, because people have just a hard time of leaving him alone in public places.

Vierailija
99766/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta

Tuota, on.

Vierailija
99767/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks täällä taas joku turhanpäiväinen alapeukuttaja aamuvuorossa?

Vierailija
99768/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mutta mulla on jotenkin super rauhallinen olo. Kuvittelin näiden edellisten päivien adrenaliiniryöppyjen perusteella, ettei tästäkään päivästä tule yhtään mitään enkä ainakaan saa unta. No päinvastoin, olen levänneempi kuin aikoihin ja rauhallisesti ja iloisin mielin odotan illan keikkaa. Ja materiaalia, jonka jotkut muut saa sieltä eturivistä sitten luvan kuvata, koska itse aion kokea keikan vain omien silmieni ja korvieni kautta ja nauttia siitä täysillä. Ei mun perunalla mitään taideaarteita kuvattaisikaan, niin jätän sen muiden kontolle. Ihanaa päivää kaikille, nautitaan kukin tavallamme tästä!

Vierailija
99769/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... satun olemaan lähellä lentokenttää. Kiusaus on suuri.

Vierailija
99770/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo älä edes vitsaile.

Vierailija
99771/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oo totta

Jonotusnumerot on yli viidessäkympissä, joten taitaa olla totta.

Vierailija
99772/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tälle illalle sovittu jotkut etkot tai jatkot? Sain lipun vasta eilen.

Kummalle keikalle sait? K-18 on sovittu pienet naudattarien etkot Tavastian lähibaarissa.

K-18. Mihin aikaan tapaatta tai lähdette jonottamaan? Voi olla etten kyllä ehdi mukaan kun olen hotellilla vasta seitsemän maissa.

Jonottamisesta en osaa vielä sanoa, täytyy tarkkailla illalla tilannetta. Nähdään kyllä aikaisemmin kuin seiskalta. Voisin laittaa nyt kaksplussan yöketjuun yhteysmeilin jos haluat ottaa yhteyttä? Täältä poistuu meili saman tien.

Kiitos, sain talteen ja laitan myöhemmin viestiä jos näyttää yhtään todennäköiseltä että voisin ehtiä etkoille. Vähän kyllä epäilen 🥲 Keikkaseurakin kyllä kelpaisi.

Vierailija
99773/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Made in Italy kirjoitti:

No, he would get recogninized instantly.

Vierailija
99774/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on Kärtsän vakituinen alaikäisten eturivi jonossa, ovat numerotkin laittaneet käsiinsä. Jodelissa porukka suunnittelee vaan kävelevänsä heidän eteen jonoon kello 14 ja tähän osallistun myös.

Mä en käsitä tätä miten jotkut fanit voi vain itse päättää jonotuskäytännöt ja tuon numerosysteemin. Ei vaikuta muhun mitenkään mutta ihmettelen vaan.

Hyvä, että jotenkin yrittävät organisoida järkevästi eivätkä ala esimerkiksi riitelemään ja tappelemaan keskenään.

Kyllä sinne pientä vipinää saadaan, kun aika iso porukka suunnittelee menevänsä heidän eteen kello 14.

Haluan videon tästä.

en ymmärrä, millä oikeudella suunnittelevat kävelevänsä tuon "nuorison" eteen klo 14. Tuohan on ihan perikansallista oikeaoppista suomalaista jonottamista, josta yleensä palkitaan muoviämpärillä.

Vierailija
99775/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo älä edes vitsaile.

Niin siis kurkkisin ujosti jonkun tolpan takaa, mitäpä tuo haittaisi. Saahan siellä kentällä muutkin liikkua.

Vierailija
99776/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, ettei tämä meille kuulu ja hyvä niin, mutta maksaisin mitä vaan, jos näkisin pätkän K:n ja jokereiden ensikohtaamisesta nyt Suomen maaperällä.

Vierailija
99777/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonossa tulee kyl helvetin kylmä ja kurjuus kourii, vaikka olis mitä tiedossa. Jotenkin ihan älytöntä. Mut joo ymmärrän.

Vierailija
99778/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on Kärtsän vakituinen alaikäisten eturivi jonossa, ovat numerotkin laittaneet käsiinsä. Jodelissa porukka suunnittelee vaan kävelevänsä heidän eteen jonoon kello 14 ja tähän osallistun myös.

Mä en käsitä tätä miten jotkut fanit voi vain itse päättää jonotuskäytännöt ja tuon numerosysteemin. Ei vaikuta muhun mitenkään mutta ihmettelen vaan.

Hyvä, että jotenkin yrittävät organisoida järkevästi eivätkä ala esimerkiksi riitelemään ja tappelemaan keskenään.

Kyllä sinne pientä vipinää saadaan, kun aika iso porukka suunnittelee menevänsä heidän eteen kello 14.

Haluan videon tästä.

en ymmärrä, millä oikeudella suunnittelevat kävelevänsä tuon "nuorison" eteen klo 14. Tuohan on ihan perikansallista oikeaoppista suomalaista jonottamista, josta yleensä palkitaan muoviämpärillä.

Jos he ei pysty kunnioittamaan virallista ohjeistusta, miksi heitä pitää kunnioittaa?

Vierailija
99779/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo älä edes vitsaile.

Niin siis kurkkisin ujosti jonkun tolpan takaa, mitäpä tuo haittaisi. Saahan siellä kentällä muutkin liikkua.

Saa liikkua, ja olisi kiva kuulla heidän saapumisestaa Hki-Vantaalle.

Vierailija
99780/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan paljon Bojania ja Jereä jännittää toistensa näkeminen pitkästä aikaa 💕💕💕

Ketju on lukittu.