Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Molemmille keikoille jonottajia paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tälle illalle sovittu jotkut etkot tai jatkot? Sain lipun vasta eilen.
Kummalle keikalle sait? K-18 on sovittu pienet naudattarien etkot Tavastian lähibaarissa.
K-18. Mihin aikaan tapaatta tai lähdette jonottamaan? Voi olla etten kyllä ehdi mukaan kun olen hotellilla vasta seitsemän maissa.
Jonottamisesta en osaa vielä sanoa, täytyy tarkkailla illalla tilannetta. Nähdään kyllä aikaisemmin kuin seiskalta. Voisin laittaa nyt kaksplussan yöketjuun yhteysmeilin jos haluat ottaa yhteyttä? Täältä poistuu meili saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on Kärtsän vakituinen alaikäisten eturivi jonossa, ovat numerotkin laittaneet käsiinsä. Jodelissa porukka suunnittelee vaan kävelevänsä heidän eteen jonoon kello 14 ja tähän osallistun myös.
Mä en käsitä tätä miten jotkut fanit voi vain itse päättää jonotuskäytännöt ja tuon numerosysteemin. Ei vaikuta muhun mitenkään mutta ihmettelen vaan.
Hyvä, että jotenkin yrittävät organisoida järkevästi eivätkä ala esimerkiksi riitelemään ja tappelemaan keskenään.
Hyvä tietää, ettei tarvi eturivistä haaveilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on Kärtsän vakituinen alaikäisten eturivi jonossa, ovat numerotkin laittaneet käsiinsä. Jodelissa porukka suunnittelee vaan kävelevänsä heidän eteen jonoon kello 14 ja tähän osallistun myös.
Mä en käsitä tätä miten jotkut fanit voi vain itse päättää jonotuskäytännöt ja tuon numerosysteemin. Ei vaikuta muhun mitenkään mutta ihmettelen vaan.
Hyvä, että jotenkin yrittävät organisoida järkevästi eivätkä ala esimerkiksi riitelemään ja tappelemaan keskenään.
Kyllä sinne pientä vipinää saadaan, kun aika iso porukka suunnittelee menevänsä heidän eteen kello 14.
Nyt on iloiset Boitsut helsingissä:D
Juren ig
Oliko kentällä komitea vastassa?
Vierailija kirjoitti:
Oliko kentällä komitea vastassa?
Ei ne ehdi, ne on Tavastialla.
Vierailija kirjoitti:
Juren ig
Bojan varautunut selkeästi matkalaukkukaaokseen, kun on ollut erikseen käsimatkatavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Juren ig
Jumaliste, missä on punainen matto ja torvisoittokunta?
Vierailija kirjoitti:
Juren ig
Oliko toi tosiaan Suomesta vai vasta Tukholman kentältä? Bromma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinne pientä vipinää saadaan, kun aika iso porukka suunnittelee menevänsä heidän eteen kello 14.
Haluan videon tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juren igBojan varautunut selkeästi matkalaukkukaaokseen, kun on ollut erikseen käsimatkatavaraa.
Ei voi ottaa riskiä, et kostopitsi jäis jonnekin matkan varrelle 🤭
Vierailija kirjoitti:
Juren ig
Vaiko oliko toi Tukholman kentältä? Kun tekstinä "via Helsinki"? No tulossa joka tapauksessa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jaa, ei tuo oikein ole että samat naamat kellä aikaa tököttävät joka paikassa eturiviin.
Kärtsän edellisellä Tavan keikalla ei ollut jonossa rähinää.
Kaikki jonotti ja meininki oli suorastaan hauskaa. Kaikki lauloivat iloisina.
Ja jonon ohittajat ilmiannetaan suoraan järkkäreille. sit se on porttikielto.
Ostin liputtomasta lipun ikärajattomalle. Se oli K 18 lippu, mutta ostetussa lipussa ei kuitenkaan näy tuota K 18 merkintää. Näytänkö vaan puhelimesta lippuni ovella vai miten tämä homma menee.
It looks like JO are boarding the plane to Helsinki right now. :)
(Jure's IG)
To those who are going - enjoy the concert tonight TO THE MAX!!!! :-)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä tietää, ettei tarvi eturivistä haaveilla.
Mua kyllä vähän harmittaa tällainen ohjeiden vastaisesti jonotus. Ei sillä että nyt erityisesti eturivistä olisin haaveillut, mutta kurja tietää, ettei siihen sitten mitään mahista ole tällaisten tyyppien edessä. No, onpahan managed expectations etukäteen, voi ne suurimmat haavekuvat heivata romukoppaan. Ja kuulemma Tavastialla aika hyvin joka paikasta näkee...