Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
99721/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on Kärtsän vakituinen alaikäisten eturivi jonossa, ovat numerotkin laittaneet käsiinsä. Jodelissa porukka suunnittelee vaan kävelevänsä heidän eteen jonoon kello 14 ja tähän osallistun myös.

Mä en käsitä tätä miten jotkut fanit voi vain itse päättää jonotuskäytännöt ja tuon numerosysteemin. Ei vaikuta muhun mitenkään mutta ihmettelen vaan.

Vierailija
99722/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmille keikoille jonottajia paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
99723/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tälle illalle sovittu jotkut etkot tai jatkot? Sain lipun vasta eilen.

Kummalle keikalle sait? K-18 on sovittu pienet naudattarien etkot Tavastian lähibaarissa.

K-18. Mihin aikaan tapaatta tai lähdette jonottamaan? Voi olla etten kyllä ehdi mukaan kun olen hotellilla vasta seitsemän maissa.

Jonottamisesta en osaa vielä sanoa, täytyy tarkkailla illalla tilannetta. Nähdään kyllä aikaisemmin kuin seiskalta. Voisin laittaa nyt kaksplussan yöketjuun yhteysmeilin jos haluat ottaa yhteyttä? Täältä poistuu meili saman tien.

Vierailija
99724/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on Kärtsän vakituinen alaikäisten eturivi jonossa, ovat numerotkin laittaneet käsiinsä. Jodelissa porukka suunnittelee vaan kävelevänsä heidän eteen jonoon kello 14 ja tähän osallistun myös.

Mä en käsitä tätä miten jotkut fanit voi vain itse päättää jonotuskäytännöt ja tuon numerosysteemin. Ei vaikuta muhun mitenkään mutta ihmettelen vaan.

Hyvä, että jotenkin yrittävät organisoida järkevästi eivätkä ala esimerkiksi riitelemään ja tappelemaan keskenään.

Vierailija
99725/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tietää, ettei tarvi eturivistä haaveilla.

Vierailija
99726/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että jotenkin yrittävät organisoida järkevästi eivätkä ala esimerkiksi riitelemään ja tappelemaan keskenään.

Kyllä sinne pientä vipinää saadaan, kun aika iso porukka suunnittelee menevänsä heidän eteen kello 14.

Vierailija
99727/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on iloiset Boitsut helsingissä:D

Juren ig

Vierailija
99728/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kentällä komitea vastassa?

Vierailija
99729/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kentällä komitea vastassa?

Ei ne ehdi, ne on Tavastialla.

Vierailija
99730/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juren ig

Bojan varautunut selkeästi matkalaukkukaaokseen, kun on ollut erikseen käsimatkatavaraa.

Vierailija
99731/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juren ig

Jumaliste, missä on punainen matto ja torvisoittokunta?

Vierailija
99732/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juren ig

Oliko toi tosiaan Suomesta vai vasta Tukholman kentältä? Bromma?

Vierailija
99733/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinne pientä vipinää saadaan, kun aika iso porukka suunnittelee menevänsä heidän eteen kello 14.

Haluan videon tästä.

Vierailija
99734/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juren ig

Bojan varautunut selkeästi matkalaukkukaaokseen, kun on ollut erikseen käsimatkatavaraa.

Ei voi ottaa riskiä, et kostopitsi jäis jonnekin matkan varrelle 🤭

Vierailija
99735/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juren ig

Vaiko oliko toi Tukholman kentältä? Kun tekstinä "via Helsinki"? No tulossa joka tapauksessa!

Vierailija
99736/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, ei tuo oikein ole että samat naamat kellä aikaa tököttävät joka paikassa eturiviin.

Vierailija
99737/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsän edellisellä Tavan keikalla ei ollut jonossa rähinää.

Kaikki jonotti ja meininki oli suorastaan hauskaa. Kaikki lauloivat iloisina.

Ja jonon ohittajat ilmiannetaan suoraan järkkäreille. sit se on porttikielto.

Vierailija
99738/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin liputtomasta lipun ikärajattomalle. Se oli K 18 lippu, mutta ostetussa lipussa ei kuitenkaan näy tuota K 18 merkintää. Näytänkö vaan puhelimesta lippuni ovella vai miten tämä homma menee.

Vierailija
99739/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

It looks like JO are boarding the plane to Helsinki right now. :)

(Jure's IG)

To those who are going - enjoy the concert tonight TO THE MAX!!!! :-)

Vierailija
99740/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä tietää, ettei tarvi eturivistä haaveilla.

Mua kyllä vähän harmittaa tällainen ohjeiden vastaisesti jonotus. Ei sillä että nyt erityisesti eturivistä olisin haaveillut, mutta kurja tietää, ettei siihen sitten mitään mahista ole tällaisten tyyppien edessä. No, onpahan managed expectations etukäteen, voi ne suurimmat haavekuvat heivata romukoppaan. Ja kuulemma Tavastialla aika hyvin joka paikasta näkee...

Ketju on lukittu.