Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ostin liputtomasta lipun ikärajattomalle. Se oli K 18 lippu, mutta ostetussa lipussa ei kuitenkaan näy tuota K 18 merkintää. Näytänkö vaan puhelimesta lippuni ovella vai miten tämä homma menee.
Joo näytät. :)
Vierailija kirjoitti:
Boitsulla Tukholmassa paita 'Bojan loves Swedish girls'. Any thoughts?
Tasteless.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on Kärtsän vakituinen alaikäisten eturivi jonossa, ovat numerotkin laittaneet käsiinsä. Jodelissa porukka suunnittelee vaan kävelevänsä heidän eteen jonoon kello 14 ja tähän osallistun myös.
Mä en käsitä tätä miten jotkut fanit voi vain itse päättää jonotuskäytännöt ja tuon numerosysteemin. Ei vaikuta muhun mitenkään mutta ihmettelen vaan.
Hyvä, että jotenkin yrittävät organisoida järkevästi eivätkä ala esimerkiksi riitelemään ja tappelemaan keskenään.
Kyllä sinne pientä vipinää saadaan, kun aika iso porukka suunnittelee menevänsä heidän eteen kello 14.
Haluan videon tästä.
Siis miten ihmeessä jotkut voisi vaan kävellä jo jonottamassa olevien eteen? Ilmeisesti en nyt ymmärrä näitä jonotussääntöjä. Osaako joku vääntää rautalangasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, kuka tekee sen Bojan loves Finnish boys-paidan?
Mä voin tehdä, mut laitan siihen suoraan Bojan loves Jere.
Yes yes:
Bojan 🧡 Jere
Milloinkohan ne tapaa k:n suomessa
Vierailija kirjoitti:
Milloinkohan ne tapaa k:n suomessa
Ja missä niitten tukikohta Helsingissä on ennen keikkoja? Nyt päivystäjät valppaina!
Ihana toi Juren ig!!!! Hän näyttää erittäin hyvältä ja pikku pipopää myös 😂😍 He ovat täällä!!!! Jeeeee!!!!
Nyt on B jo toooosi lähellä K:a ....
Ovat joko 9.40 tai 10.05 saapuvalla lennolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on Kärtsän vakituinen alaikäisten eturivi jonossa, ovat numerotkin laittaneet käsiinsä. Jodelissa porukka suunnittelee vaan kävelevänsä heidän eteen jonoon kello 14 ja tähän osallistun myös.
Mä en käsitä tätä miten jotkut fanit voi vain itse päättää jonotuskäytännöt ja tuon numerosysteemin. Ei vaikuta muhun mitenkään mutta ihmettelen vaan.
Hyvä, että jotenkin yrittävät organisoida järkevästi eivätkä ala esimerkiksi riitelemään ja tappelemaan keskenään.
Kyllä sinne pientä vipinää saadaan, kun aika iso porukka suunnittelee menevänsä heidän eteen kello 14.
Haluan videon tästä.
Siis miten ihmeessä jotkut voisi vaan kävellä jo jonottamassa olevien eteen? Ilmeisesti en nyt ymmärrä näitä jonotussääntöjä. Osaako joku vääntää rautalangasta
Kävelevät sinne silloin, kun virallisen ohjeen mukaan oli ok tulla jonoon.
Mikseiköhän toi Jure aina pidä hiuksia noin kuin tuossa lentokenttästoorissa? Näyttää niin paljon paremmalta kuin hänen normi hiustyyli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsulla Tukholmassa paita 'Bojan loves Swedish girls'. Any thoughts?
Tasteless.
Miettikääpä jos Gregor olisi laittanut tollasen paidan päälleen
Kaksoisstandardit.
Aa niin ovat vielä Ruotsin puolella, luulin jo että Hki-Vantaalla.
Jure on super söpö! Todellakin hiukset pois otsalta! Näkyy nätti nassu.
Vierailija kirjoitti:
Mikseiköhän toi Jure aina pidä hiuksia noin kuin tuossa lentokenttästoorissa? Näyttää niin paljon paremmalta kuin hänen normi hiustyyli.
Saa olla rauhassa hulluilta fanilaumoilta :D Harkittu naamio-otsis.
Vierailija kirjoitti:
Ihana toi Juren ig!!!! Hän näyttää erittäin hyvältä ja pikku pipopää myös 😂😍 He ovat täällä!!!! Jeeeee!!!!
Onko B saanut enemmänkin pipoja? Selvästi ovat mieluisia 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne muuta ole tainnut saada Oslossa ja Tukholmassa, kun itse neulottuja juttuja.
Toi Bojanin pipo on kyllä söpö, ja ilmeisesti B tykkää siitä itsekin kun noin ahkerasti sitä käyttää. Saa pipon tekijä kyllä nyt olla tyytyväinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne muuta ole tainnut saada Oslossa ja Tukholmassa, kun itse neulottuja juttuja.
Pipo on parempi lahja kuin nolot naisten alusvaatteet.
Kaikissa lukee ikärajaton, vaikka olisi K18. Just noin menee, hauskaa iltaa!