Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
99781/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tälle illalle sovittu jotkut etkot tai jatkot? Sain lipun vasta eilen.

Kummalle keikalle sait? K-18 on sovittu pienet naudattarien etkot Tavastian lähibaarissa.

K-18. Mihin aikaan tapaatta tai lähdette jonottamaan? Voi olla etten kyllä ehdi mukaan kun olen hotellilla vasta seitsemän maissa.

Jonottamisesta en osaa vielä sanoa, täytyy tarkkailla illalla tilannetta. Nähdään kyllä aikaisemmin kuin seiskalta. Voisin laittaa nyt kaksplussan yöketjuun yhteysmeilin jos haluat ottaa yhteyttä? Täältä poistuu meili saman tien.

Kiitos, sain talteen ja laitan myöhemmin viestiä jos näyttää yhtään todennäköiseltä että voisin ehtiä etkoille. Vähän kyllä epäilen 🥲 Keikkaseurakin kyllä kelpaisi.

Laita vaan viestiä niin voidaan jotenkin yrittää sopia miten löydät laumaan viimeistään Tavastialla. :D Vaikeaa se toki voi olla kun on paljon porukkaa.

Vierailija
99782/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on Kärtsän vakituinen alaikäisten eturivi jonossa, ovat numerotkin laittaneet käsiinsä. Jodelissa porukka suunnittelee vaan kävelevänsä heidän eteen jonoon kello 14 ja tähän osallistun myös.

Mä en käsitä tätä miten jotkut fanit voi vain itse päättää jonotuskäytännöt ja tuon numerosysteemin. Ei vaikuta muhun mitenkään mutta ihmettelen vaan.

Hyvä, että jotenkin yrittävät organisoida järkevästi eivätkä ala esimerkiksi riitelemään ja tappelemaan keskenään.

Kyllä sinne pientä vipinää saadaan, kun aika iso porukka suunnittelee menevänsä heidän eteen kello 14.

Haluan videon tästä.

en ymmärrä, millä oikeudella suunnittelevat kävelevänsä tuon "nuorison" eteen klo 14. Tuohan on ihan perikansallista oikeaoppista suomalaista jonottamista, josta yleensä palkitaan muoviämpärillä.

Jos he ei pysty kunnioittamaan virallista ohjeistusta, miksi heitä pitää kunnioittaa?

ainiin oliks siinä joku toive, ettei tultas jonottaa ennen jotain kellonaikaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
99783/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Olen ollut jonottamassa aamulla kansainvälisten supertähtien areena/stadionkeikoille (siitä on tosin aikaa) eikä ole kyllä ollut tähän aikaan päivästä koskaan ollut vielä 50 ihmistä.

Vierailija
99784/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on Kärtsän vakituinen alaikäisten eturivi jonossa, ovat numerotkin laittaneet käsiinsä. Jodelissa porukka suunnittelee vaan kävelevänsä heidän eteen jonoon kello 14 ja tähän osallistun myös.

Mä en käsitä tätä miten jotkut fanit voi vain itse päättää jonotuskäytännöt ja tuon numerosysteemin. Ei vaikuta muhun mitenkään mutta ihmettelen vaan.

Hyvä, että jotenkin yrittävät organisoida järkevästi eivätkä ala esimerkiksi riitelemään ja tappelemaan keskenään.

Kyllä sinne pientä vipinää saadaan, kun aika iso porukka suunnittelee menevänsä heidän eteen kello 14.

Haluan videon tästä.

en ymmärrä, millä oikeudella suunnittelevat kävelevänsä tuon "nuorison" eteen klo 14. Tuohan on ihan perikansallista oikeaoppista suomalaista jonottamista, josta yleensä palkitaan muoviämpärillä.

Jos he ei pysty kunnioittamaan virallista ohjeistusta, miksi heitä pitää kunnioittaa?

Joo, ekalle keikalle 14 ja tokalle alkaen 18.15. Kahta jonoa ei saa tehdä, mut kaks jonoa siellä on.

Vierailija
99785/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh. Olen ollut jonottamassa aamulla kansainvälisten supertähtien areena/stadionkeikoille (siitä on tosin aikaa) eikä ole kyllä ollut tähän aikaan päivästä koskaan ollut vielä 50 ihmistä.

No, nyt on.

Vierailija
99786/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan paljon Bojania ja Jereä jännittää toistensa näkeminen pitkästä aikaa 💕💕💕

Jännittää? Varmaan Jere käy jännäkakalla 7 krt/tunti ja Bojan yrjöilee kalpeana hotellin vessassa ja lopulta kummatkin päätyvät tiputukseen ja korvaavaksi solistiksi otetaan Johannes

Vierailija
99787/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, nyt on.

Joo, en siis epäile, olen vain hämmentynyt.

Vierailija
99788/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkakohan paljon Bojania ja Jereä jännittää toistensa näkeminen pitkästä aikaa 💕💕💕

Jännittää? Varmaan Jere käy jännäkakalla 7 krt/tunti ja Bojan yrjöilee kalpeana hotellin vessassa ja lopulta kummatkin päätyvät tiputukseen ja korvaavaksi solistiksi otetaan Johannes

Pyhimystä toivottiin.

T. Pyhimys

Vierailija
99789/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan videon tästä.

Joo, ekalle keikalle 14 ja tokalle alkaen 18.15. Kahta jonoa ei saa tehdä, mut kaks jonoa siellä on.

Ahaaa, eiku popparit esiin vaan sitten!

Vierailija
99790/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pientä hysteriaa selvästi ilmassa tässä. Jotenkin toivoisin, että JO saisi uudelleen ja enemmän pohjoismaiden keikkoja järjestymään, niin ehkä seuraavilla kerroilla olisi vähän rennompi meininki. Kaikki taitaa nyt olla vähän ylikierroksilla tästä ja menee ajatuksella, että tää on ainutkertaista, pakko tehdä sitä ja tätä. Toki voi ollakin ainutkertainen kokemus, mutta siksi toivoisin että se seuraavakin kiertue tänne järjestyisi.

Vierailija
99791/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksut trendaa Suomi-Twitterissä 😎🥰

Vierailija
99792/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pääasia että Jokerit ylipäätään näkee ja kuulee, mutta totta kai haluttaisi päästä mahdollisimman eteen tai edes puolivälin paremmalle puolelle. Hieman hirvittää, tulen pohjoisesta päin aamun ensimmäisellä junalla, mutta sekin on vasta kahden maissa perillä...

Vierailija
99793/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Helsingissä on nyt myrsky laantunut ja taivas kirkastunut. Tervetuloa pojat

Vierailija
99794/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan videon tästä.

No toivottavasti henkilökunta käy ne sieltä pian häätämässä, menee ihan mahdottomaksi tää homma jo aamusta.

Vierailija
99795/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin pääasia että Jokerit ylipäätään näkee ja kuulee, mutta totta kai haluttaisi päästä mahdollisimman eteen tai edes puolivälin paremmalle puolelle. Hieman hirvittää, tulen pohjoisesta päin aamun ensimmäisellä junalla, mutta sekin on vasta kahden maissa perillä...

Turkuun olen siis tulossa, se jäi mainitsematta.

Vierailija
99796/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhimystä toivottiin.

T. Pyhimys

Ja sitten Pyhimys heräsi.

Vierailija
99797/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoin eilen että aurinko paistaa kun pojat astelee Tavastialle 🌞

Vierailija
99798/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, liput hävis sellaista vauhtia, etten yhtään ihmettele jonottajien määrää näin aamusella.

Kärtsän Tavastian keikalle ekat olivat tulleet aamu-seiskalta jonoon.

Itse olin jonossa sijalla 35+ ja olin jonottamassa 3,5h ennen ovien avautumista.

Tavastian suosituimpien keikkojen jonotus on aika taidelaji. Toisille keikoille eturiviin pääsyyn riittää, että tulee tuntia ennen ovien aukaisua jonoon. Ja sitten on Joker Outeja. Ja Japanilaisia bändejä, joiden fanit raahautuvat aamujonoon tai jopa edellisiltana jonoon.

Ja joo. Oon jonottanut monta kertaa Tavastialle.

Vierailija
99799/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, liput hävis sellaista vauhtia, etten yhtään ihmettele jonottajien määrää näin aamusella.

Kärtsän Tavastian keikalle ekat olivat tulleet aamu-seiskalta jonoon.

Itse olin jonossa sijalla 35+ ja olin jonottamassa 3,5h ennen ovien avautumista.

Tavastian suosituimpien keikkojen jonotus on aika taidelaji. Toisille keikoille eturiviin pääsyyn riittää, että tulee tuntia ennen ovien aukaisua jonoon. Ja sitten on Joker Outeja. Ja Japanilaisia bändejä, joiden fanit raahautuvat aamujonoon tai jopa edellisiltana jonoon.

Ja joo. Oon jonottanut monta kertaa Tavastialle.

Kärtsän keikalle tai yhtään millekkään ei yleensä tehdä erikseen ohjeita jonotuksesta. Nyt ne tuli.

Vierailija
99800/123801 |
20.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan videon tästä.

On kyllä nähty näitä ylikävely-yrityksiä. Keski-ikäiset naiset, nousukänni päällä ja tullaan mahat pitkällä vaatimaan eturivin paikkaa itselleen, käyvät myös fyysisesti käsiksi mm. purevat. Kun pääsevät lähelle eturiviä, eivät siinä pitkään omilla jaloillaan seiso vaan humalan takia pötköllään lattialla aika nopeasti. Siinä sitten röhnöttävät ja jossain vaiheessa heräilevät tai itse kampeavat ylös ellei järkkäri ole taluttanut veks.  Olkaahan ihmisiksi.

Ketju on lukittu.