Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä Kärtsä ois Liverpoolissa kutsunut Boitsun formulakanoihin jos asu gf:n kans yksiössä jo maaliskuussa
A) Ajatteli, että gf voi ihan hyvin olla samassa kämpässä samaan aikaan
B) ei ajatellut ollenkaan
B.
Sehän oli aivan sekaisin Bojanin seurassa ja viisujen aikaan muutenkin.
Strange things happen ja turkoosi carpe diem. Never let you go. Are you. Bojan Bojan Bojan Bojan Bojan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin.
Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.
No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.
Kyllähän sitä tietysti mahtuu, mutta eri asia on, onko kiva pariskunnan kanssa 20 neliön yksiössä majoittua. Minä kyllä olisin mieluummin hotellissa.
Nuori mies pystyy nukkumaan hyvin vaikka patjan päällä lattialla.
Boitsulla on muutenkin selkä aina kipeä.
No itseasiassa siihen voi tehdäkin hyvää nukkua vähän kovemmalla alustalla esim. lattialla. 🤓
Sille teki oikein hyvää nukkua vasten Jertsun kovaa alustaa. Ja välillä valvottiin kovat alustat vastakkain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä Kärtsä ois Liverpoolissa kutsunut Boitsun formulakanoihin jos asu gf:n kans yksiössä jo maaliskuussa
B) ei ajatellut ollenkaanB.
Strange things happen ja turkoosi carpe diem. Never let you go. Are you. Bojan Bojan Bojan Bojan Bojan.
Miksi strange things happen yhdistetään muuten B:hen? Tiedän, että olivat edellisenä iltana siellä baarissa, oli juomapeliä ja Are You:ta, mutta eihän me oikeasti tiedetä mihin se tuolla viittasi, jos mihinkään konkreettiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin.
Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.
No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.
Kyllähän sitä tietysti mahtuu, mutta eri asia on, onko kiva pariskunnan kanssa 20 neliön yksiössä majoittua. Minä kyllä olisin mieluummin hotellissa.
Nuori mies pystyy nukkumaan hyvin vaikka patjan päällä lattialla.
Boitsulla on muutenkin selkä aina kipeä.
No itseasiassa siihen voi tehdäkin hyvää nukkua vähän kovemmalla alustalla esim. lattialla. 🤓
Sille teki oikein hyvää nukkua vasten Jertsun kovaa alustaa. Ja välillä valvottiin kovat alustat vastakkain.
Jertsun kova alusta listalle.
Kyllä. Jere meni ihan sekasin Bojanista ja toista päin. Harvoin tässä universumissa natsaa niin hyvin kahdella ventovieraalla ihmisellä. Mutta joskus näin käy ja silloin kun se tapahtuu, onhan se maagista. Kadehdittavaa, mutta ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä oikein tapahtuu? Oon päivän pois ja ekana nään juttu K&T gang bangista😆 Ja K kiertueelle JO kanssa?
Ei kyllä tule tapahtumaan, että K pääsisi kiertueelle jokereitten kanssa. Kyllä se vain käväisee keikoilla, Suomessa. Ihan utopistinen ajatus, vaikka kiehtova toki.
No se ite kyllä lipsautti sen syyskuun kiertueen stoorissaan. Joo tuskin se Norjassa ja Ruotsissa on, mut eiköhän se noi Suomen keikat kierrä. Ja tuskin ajelee Turusta Helsinkiin ja sieltä Tampereella. Eiköhän se mielummin kierrä poikien mukana ku siihen mahollisuus on. Ja ne ei varmaan ees tiiä milloin näkevät seuraavan kerran ni kaikki mahollinen näkemisaika varmasti kelpaa.
Tänään klo 22 meidän aikaa pitäs tulla sitä josubs mainostamaa lasten kokkiohjelmaa heidän youtubessa B mukana. Sitä ennen tehty pari ruokaan liittyvää pätkää. B kertoo, et käteen alkaa koskea, niin ei pysty vatkaamaan. 🤭
Onko muilla lipun saaneilla samanlaista ongelmaa että pitää käydä vähintään viis kertaa päivässä tsekkaamassa liputon tai muu kanava mistä lippu/liput on ostettu, että ne liput on oikeesti siellä 🤭😅
Vierailija kirjoitti:
Tänään klo 22 meidän aikaa pitäs tulla sitä josubs mainostamaa lasten kokkiohjelmaa heidän youtubessa B mukana. Sitä ennen tehty pari ruokaan liittyvää pätkää. B kertoo, et käteen alkaa koskea, niin ei pysty vatkaamaan. 🤭
Tässä. https://instagram.com/stories/joker.out.subs/3187932969448021425?utm_so…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B) ei ajatellut ollenkaanB.
C) ei muistanut, että hänellä on tyttöystävä. Noita mainittuja klippejä on hauska katsoa, kun sekopäisyys on niissä niin ilmeistä.
Vierailija kirjoitti:
🤣🤣🤣
Oon kyllä kateellinen J:n gflle. Living her best life.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummankohan idea oli K:n osallistuminen kiertueelle? Mietin vaan, että jos jotain tulee näiden välillä tapahtumaan, on se kyllä kiertueella, kun ei ole gf vahtimassa ja pari pina coladaa voi tulla nautittua keikkailun lomassa. Yhteinen hotellikin ja silleen. Taitaa olla niin, ettei Bojan ole vielä luovuttanut....
Dream on, mitään ei tule tapahtumaan. Ei K varmaan kiertueelle ole lähdössä, pistäytyy ehkä joissain Suomen keikoilla.
Ootko sä yks niistä monista, jotka hoki loppuun asti, ettei Bojan tule kesäkuussa Suomeen? 😏
Vierailija kirjoitti:
Olisin vielä kateellisempi, jos sekä J että gf ymmärtäisivät myös antaa. Siis onhan se nyt oikeasti isommalla porukalla kivempi olla 😅 tai siis kolmestaan eikä vaan kahdestaan. Mulle kelpaisi kyllä mut mies ei valitettavasti ole samaa mieltä. Tai ehkä meille ei vaan ole tullut oikeaa Boitsua vielä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä oikein tapahtuu? Oon päivän pois ja ekana nään juttu K&T gang bangista😆 Ja K kiertueelle JO kanssa?
Ei kyllä tule tapahtumaan, että K pääsisi kiertueelle jokereitten kanssa. Kyllä se vain käväisee keikoilla, Suomessa. Ihan utopistinen ajatus, vaikka kiehtova toki.
No se ite kyllä lipsautti sen syyskuun kiertueen stoorissaan. Joo tuskin se Norjassa ja Ruotsissa on, mut eiköhän se noi Suomen keikat kierrä. Ja tuskin ajelee Turusta Helsinkiin ja sieltä Tampereella. Eiköhän se mielummin kierrä poikien mukana ku siihen mahollisuus on. Ja ne ei varmaan ees tiiä milloin näkevät seuraavan kerran ni kaikki mahollinen näkemisaika varmasti kelpaa.
Ihana ajatus, jos K tosiaan on yksin reissussa. Melkein liian hyvältä kuulostaa ollakseen totta. Valmistelen tässä itseäni katkeraan pettymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cool proffa irrottelee...eli ihana Kärtsä silmälaseissa 😀
https://pbs.twimg.com/media/F5ldeAKX0AA3jmo?format=jpg&name=large
Alkuperäinen postaus:
Hyvin sopii Klle nuo lasit. Ei näytä olevan omat, kun ei yllä sangan loppu korvan taakse.
Katoin samaa. Onhan se kesän aikana kuvattu vaikka minkälaisissa lainalaseissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin vielä kateellisempi, jos sekä J että gf ymmärtäisivät myös antaa. Siis onhan se nyt oikeasti isommalla porukalla kivempi olla 😅 tai siis kolmestaan eikä vaan kahdestaan. Mulle kelpaisi kyllä mut mies ei valitettavasti ole samaa mieltä. Tai ehkä meille ei vaan ole tullut oikeaa Boitsua vielä vastaan.
Kyllä se miehellesi passaa, jos kolmas osapuoli on nainen 😅 (ellet ole homosuhteessa, jolloin syön sanani)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cw-IJjWt0oS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Tulipas tästä nyt pitkä keikka hornyjailiin! 😳 Pikkasen K kiltti rajoita näitä kuvakulmia 🙏
Tekis mieli kommentoida tähän jotain hempeän arkaluonteista, tyyliin UMK ketjun legendaariset tiistai-iltavuorot.......🔥😋 Mutta jätän tältä erää tähån.
Mä satuin siihen yhteen tiistain iltavuoroon. Ikävä sitä iltaa. Onkohan siitä muistot jäljellä vai lähtikö kaikki sen illan viestit?