Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cool proffa irrottelee...eli ihana Kärtsä silmälaseissa 😀
https://pbs.twimg.com/media/F5ldeAKX0AA3jmo?format=jpg&name=large
Alkuperäinen postaus:
Kärtsä silmälaseissa?!?!?! STOP THE PRESS! 🤤 Miks se ei pidä noita aina?
Olihan sillä Bojan-pullo kuvassakin lasit.
Ai niin olikin! Mutta siinä oli silmät kiinni, niin ehkä siks ei aiheuttanut ihan yhtä suurta Imatrankoski-efektiä 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin.
Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.
No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.
Kyllähän sitä tietysti mahtuu, mutta eri asia on, onko kiva pariskunnan kanssa 20 neliön yksiössä majoittua. Minä kyllä olisin mieluummin hotellissa.
Nuori mies pystyy nukkumaan hyvin vaikka patjan päällä lattialla.
Boitsulla on muutenkin selkä aina kipeä.
No itseasiassa siihen voi tehdäkin hyvää nukkua vähän kovemmalla alustalla esim. lattialla. 🤓
Vierailija kirjoitti:
Kummankohan idea oli K:n osallistuminen kiertueelle? Mietin vaan, että jos jotain tulee näiden välillä tapahtumaan, on se kyllä kiertueella, kun ei ole gf vahtimassa ja pari pina coladaa voi tulla nautittua keikkailun lomassa. Yhteinen hotellikin ja silleen. Taitaa olla niin, ettei Bojan ole vielä luovuttanut....
Siis mikä kiertue? Eikös kyseessä ole korkeintaan Suomen keikat. Ja niiden välissä K on valitettavasti kotona yöpymässä luultavasti. Miksi se näillä etäisyyksillä hotelliin menisi? Ja jos on hotellissa, miksei gf olisi mukana?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin. Eikä tietenkään nukkunut missään lattioilla.
En sano enempää. Tieto asiasta tutun kautta.
Nukkuko sit jeren ja gf kanssa samassa kämpässä?
Zau, Jokereitapokereita💙 siellä sun täällä, lopuksi toooosi hikinen punapaita. Coming soon!💞
https://www.instagram.com/reel/CwVoPCXtpGq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.
No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.
Kyllähän sitä tietysti mahtuu, mutta eri asia on, onko kiva pariskunnan kanssa 20 neliön yksiössä majoittua. Minä kyllä olisin mieluummin hotellissa.
No itseasiassa siihen voi tehdäkin hyvää nukkua vähän kovemmalla alustalla esim. lattialla. 🤓
Totta Mooses. Niin taitaakin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä, en kyllä nyt ymmärrä miksi me näistä kesäkuun nukkumisjärjestelyistä taas väännetään mutta on tää nyt kivempaa kuin kitinä niistä nimimerkeistä. Vähän vaan tuntuu että been there, done that already.
Mitä täällä oikein tapahtuu? Oon päivän pois ja ekana nään juttu K&T gang bangista😆 Ja K kiertueelle JO kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mä pokkana laitan K n paidan Jokereiden keikalle. Koska tykkään siitä, mulla on mukava olla siinä enkä usko, että artisteja tämä haittaisi lainkaan.
Käärijä T- paita, farkut ja maiharit T. Neiti 52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä, en kyllä nyt ymmärrä miksi me näistä kesäkuun nukkumisjärjestelyistä taas väännetään mutta on tää nyt kivempaa kuin kitinä niistä nimimerkeistä. Vähän vaan tuntuu että been there, done that already.
Ne on sentäs kiinnostavia edelleenkin. Täällä suurin osa jutuista kiertää kehää ja on tylsää..
Vierailija kirjoitti:
Zau, Jokereitapokereita💙 siellä sun täällä, lopuksi toooosi hikinen punapaita. Coming soon!💞
Ja paidaton jokeri
https://twitter.com/barvegustin/status/1700263929778479526?t=tyXpHsVVKS…
Old clip of Kris performing with his dad, B and Jan in the audience :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nukku niiden välissä. 🤷🏻 Mun kaverin kissa kerto. Oli kuullu Janin kissalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan nukku niiden välissä. 🤷🏻 Mun kaverin kissa kerto. Oli kuullu Janin kissalta.
Hups. En sano enempää unohtu. Ja että jätän tän vaan tähän.
Vierailija kirjoitti:
Ja heti kerrot mitä tiedät. Ei me kerrota kenellekään.🙊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paidaton jokeri
Boitsu ei näytä kovin innostuneelta tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paidaton jokeri
Voi ei, ei mahd meillä, jos ei ensi kesänä🥴
Vierailija kirjoitti:
Samassa sängyssä J kanssa ja gf jossain muualla. Älä sanokaan mitään. Peukkuja vaan jos oon oikeassa.🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just, ja mä tunnen henkilökohtaisesti Salen. Pitääpä laittaa sille WhatsAppissa viestiä että järjestyyhän sille Boitsulle kutsu kuitenkin linnaan, vaikkeivat vielä Jeren kanssa asukaan yhdessä. Vähän nää keikkailut on estänyt muuttohommia.
Mähän sanoin sulle jo et nää ei-viralliset viestit telegramilla eikä whatsapilla. Ja Boitsun kutsu on jo kirjoitettu.
T. Sale