Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Cool proffa irrottelee...eli ihana Kärtsä silmälaseissa 😀
https://pbs.twimg.com/media/F5ldeAKX0AA3jmo?format=jpg&name=large
Alkuperäinen postaus:
Huh, olipas K timmissä kunnossa 🔥.
Vierailija kirjoitti:
Joku kaipaili minua täällä?
On ollut ylitöitä kun pomo on niihin muihin työntekijöihin niin kyrsiintynyt et kaipaa vähän rentouttavaa let's put coconut oil on Pomo's body -toimintaa. Ja koisotkin on maistunut.
T. Kake
Apua, nauroin tälle ääneen. :D Ei, ei todellakaan mitään jalostunutta huumoria, mutta no, pas kat vitsit ovat usein hauskimpia. Terveisin AMP-, Pomo- ja Kake-vihaajille.
Vierailija kirjoitti:
Kummankohan idea oli K:n osallistuminen kiertueelle? Mietin vaan, että jos jotain tulee näiden välillä tapahtumaan, on se kyllä kiertueella, kun ei ole gf vahtimassa ja pari pina coladaa voi tulla nautittua keikkailun lomassa. Yhteinen hotellikin ja silleen. Taitaa olla niin, ettei Bojan ole vielä luovuttanut....
Dream on, mitään ei tule tapahtumaan. Ei K varmaan kiertueelle ole lähdössä, pistäytyy ehkä joissain Suomen keikoilla.
LadySLO:) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/Cw9-Iv9oQp4/?igshid=MTc4MmM1YmI2Ng==
Interview with Kris, he talks about the new single!
Thank you for this, LadySLO! Phew, it seems definite that the new single can't be an English translation of Umazane Misli, then, but a completely new song (and with new sound!). That's great news, I was afraid of the other option. Still doesn't answer the question why they've not promoted the new single at all apart from the announcement... and Jure's shirtless post just now. xD
I'm speculating that the promotion starts when they release it. And the Nordic tour will go hand in hand with the promotion. And you guys will be lucky to be the first to hear the new song live. 🥺😃🤷
I don't know why I didn't connect the dots earlier, but you're right, it's possible we'll hear the new song live. ...Holy shit, I don't think I can handle it if K visits the gig and performs his new song (probably not but maybe? At least he'll visit the gig) and JO plays their new song (more probable?). I'm going to lose my mind.
Vierailija kirjoitti:
Vaatekeskusteluista innostuneena kävin ostamassa uudet maiharit. Ainoastaan keikkalippu Tampereelle puuttuu 🤷
Jännä, että maiharit tulivat uudelleen muotiin vuosikymmenten jälkeen. Mutta niinhän se muoti kiertää.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/wthisClau/status/1700411188205514808?s=20https://tw…
Samalla tavallahan monet dissaa Kärtsää täällä, vaikka lopulta on tosi suosittu. Kateutta taitaa olla toisten lahjakkuudesta, menestyksestä, hyvästä ulkonäöstä jne.
Vierailija kirjoitti:
Kummankohan idea oli K:n osallistuminen kiertueelle? Mietin vaan, että jos jotain tulee näiden välillä tapahtumaan, on se kyllä kiertueella, kun ei ole gf vahtimassa ja pari pina coladaa voi tulla nautittua keikkailun lomassa. Yhteinen hotellikin ja silleen. Taitaa olla niin, ettei Bojan ole vielä luovuttanut....
Sulla on todellisuus taas vähän hämärtynyt. K ja B ovat ystäviä, jotka ovat varmasti onnellisia kun pääsevät tapaamaan toisensa ja ovat yhdessä sopineet, että K tulee ainakin jollekin keikalla mukaan lavalle. En jaksa uskoa, että K yöpyy JO:n hotellissa.
Huuto.netissä lippu Tavastian K-18 keikalle myynnissä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei Jerekään ole vielä luovuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin.
Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.
No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.
Kyllähän sitä tietysti mahtuu, mutta eri asia on, onko kiva pariskunnan kanssa 20 neliön yksiössä majoittua. Minä kyllä olisin mieluummin hotellissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.
No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.
Ei sitten ihan koko JO ois mahtunut.
Pöh, koko JO mahtuu vaikka Titanicin oven päälle! Aletaanko jankkaamaan. :D
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin. Eikä tietenkään nukkunut missään lattioilla.
En sano enempää. Tieto asiasta tutun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen postaus:
Hyvin sopii Klle nuo lasit. Ei näytä olevan omat, kun ei yllä sangan loppu korvan taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei Jerekään ole vielä luovuttanut.
Ainoat, jotka ei oo luovuttaneet, on shipparit! Bllä ja Klla ei oo ees mitään luovuttamista, kun jatkavat kavereina niinku tähänki asti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sitä tietysti mahtuu, mutta eri asia on, onko kiva pariskunnan kanssa 20 neliön yksiössä majoittua. Minä kyllä olisin mieluummin hotellissa.
Nuori mies pystyy nukkumaan hyvin vaikka patjan päällä lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Bojtsua pantu hotelliin. Eikä tietenkään nukkunut missään lattioilla.
En sano enempää. Tieto asiasta tutun kautta.
Just, ja mä tunnen henkilökohtaisesti Salen. Pitääpä laittaa sille WhatsAppissa viestiä että järjestyyhän sille Boitsulle kutsu kuitenkin linnaan, vaikkeivat vielä Jeren kanssa asukaan yhdessä. Vähän nää keikkailut on estänyt muuttohommia.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen postaus:
Kärtsä silmälaseissa?!?!?! STOP THE PRESS! 🤤 Miks se ei pidä noita aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen postaus:
Kärtsä silmälaseissa?!?!?! STOP THE PRESS! 🤤 Miks se ei pidä noita aina?
Olihan sillä Bojan-pullo kuvassakin lasit.
Vierailija kirjoitti:
Miks ihmeessä Kärtsä ois Liverpoolissa kutsunut Boitsun formulakanoihin jos asu gf:n kans yksiössä jo maaliskuussa
A) Ajatteli, että gf voi ihan hyvin olla samassa kämpässä samaan aikaan
B) ei ajatellut ollenkaan
Munkin piti ostaa tänään uudet kengät🙈 Vähän sellasta rokinpaa tädillekin sopivaa mallistoa. Lipun onnistuin kalastamaan Tavastian nuorisokeikalle. Mitähän vielä pitää hankkia. Onneks itse liput ei ole kovin kalliita. Hyvä se on olla kaikki valmiina, jos lipun onnistuu saamaan viime tingassa.