Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
89281/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä pääasia keskustella tarinan päähenkilöistä vai luoda jotain ihme parasosiaalista rinnakkaismaailmaa, joissa nimimerkeistä tulee roolihahmoja.

Plääh, en muuta sano.

Me ei eletä missään parasosiaalisessa rinnakkaismaailmassa, vaan olemme täällä kuolaamassa Kärtsää ja Jokereita.

T: A, M ja P

Mun mielestä tällaiset viestit eivät ole kivoja.

Nuo kaikkiko eivät ole mielestäsi kivoja? Mikä ei ole kivaa? Minusta.viimeisessä on vastattu läpällä.

Ihan yleisesti noi kaikki. Sen kuvan ertteriin ilmestymisen aikana joo, ehkä 3 vuorokautta ja sen jälkeen, jos joku heittäisi harkiten. Se, että niitä on palstalla päivittäin menee täysin ohi huumorini.

Siis tulee tunne, että joku ei halua tai osaa lopettaa, eikä ymmärrä, että käy vähän hermoon.

Näistä monista jutuistahan täällä on tullut sellaisia sisäpiirivitsejä, joissa osa hauskuudesta on juuri se mielleyhtymä edellisiin samaan aiheeseen liittyviin vitseihin. Ja se, että ymmärtää nuo sisäpiirijutut, tuo yhteenkuuluvuuden tunnetta tän palstalla pyörivän porukan kanssa.

Tai ainakin siis mulla näin. Jos liikaa ärsyttää, voi kai siirtyä täältä muualle, ei täällä pakko ole kenenkään olla.

Ymmärrän pointtisi. Se vaan, että kaikki eivät työn takia ehdi lukea tätä, itse en ainakaan aina niin paljon kuin haluaisin, niin nuo luovat sellaista ulkopuolisuuden tunnetta, että kun ei joku vitsi ole tuttu.

Olin kyllä paikalla silloin kun A P K vai mitä ne on, bongattiin, mutta en kokenut sitä niiiin ihmeellisen hauskana, joten tulee ulkopuolinen olo, kun sille hirnutaan yhteyksissä, jotka ovat ihan vieraita.

Itse ajattelen, että sisäpiirivitsit ovat kivoja mutta että ne sulkevat joskus enemmän porukkaa ulkopuolelle, kuin auttavat mukaan.

Miten musta tuntuu, että kyllä sä olet täällä palstalla ollut vähintään yhtä paljon kuin moni muukin. Mutta ehkä sä sitten vain näet ja koet asiat niin eri tavalla.

Se yhteenkuuluvuuden tunne vaatii myös omaa halua siihen. Ei sitä tunnetta tietenkään tule, jos mieluummin haluaa aina olla eri mieltä ja kyseenalaistaa kaiken.

Ja jos ihan oikeasti on aina eri mieltä lähes kaikesta eikä vain huomion kaipuussa esitä olevansa, niin ehkä täällä ei ole sulle sopivaa seuraa.

No ei olekaan, kaikki täysjärkiset ovat pääsääntöisesti poistuneet, koska ei tämä ollut ongelma touko-heinäkuussa. Porukka on selvästi vaihtunut niin, että alkuperäisiä parhaiten ja oivaltavimmin kommentiineita kantiksia tuntuu olevan vähemmän.

Koko ajanhan aihe kärsii siitä, että täällä olevilla on mielestäni tosi simppeli ajatusmaailma.

Vierailija
89282/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippu tuo behind the scenes-pätkä Häärijän instatarinoissa 😍

Tunnistaako kukaan mistä?

Mielestäni tuo on se kesän viimeinen keikka harjavallasta.. Käärijä supporters -youtubessa julkaistiin tuosta keikasta video.. samat vaatteet ja K huutaa samat sanat ennen lavalle nousemista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89283/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään klo 22 meidän aikaa pitäs tulla sitä josubs mainostamaa lasten kokkiohjelmaa heidän youtubessa B mukana. Sitä ennen tehty pari ruokaan liittyvää pätkää. B kertoo, et käteen alkaa koskea, niin ei pysty vatkaamaan. 🤭

🤣🤣🤣

Voi B. Kuolen nauruun.

Vierailija
89284/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään klo 22 meidän aikaa pitäs tulla sitä josubs mainostamaa lasten kokkiohjelmaa heidän youtubessa B mukana. Sitä ennen tehty pari ruokaan liittyvää pätkää. B kertoo, et käteen alkaa koskea, niin ei pysty vatkaamaan. 🤭

Boitsu valehtelee.

T. Kärde

Niin siis tuohan oli kun häneltä kysyttiin, onko hänellä jotain hyvää kikkaa ruoanlaittoon liittyen, niin vastasi, että kikkansa se, että saa jonkun muun laittamaan sitä ruokaa, kun sanoo käden kipeytyvän vatkaamisesta.

Vierailija
89285/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Bojtsua pantu hotelliin.

Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.

No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.

Kyllähän sitä tietysti mahtuu, mutta eri asia on, onko kiva pariskunnan kanssa 20 neliön yksiössä majoittua. Minä kyllä olisin mieluummin hotellissa.

Nuori mies pystyy nukkumaan hyvin vaikka patjan päällä lattialla.

Boitsulla on muutenkin selkä aina kipeä.

No itseasiassa siihen voi tehdäkin hyvää nukkua vähän kovemmalla alustalla esim. lattialla. 🤓

Sille teki oikein hyvää nukkua vasten Jertsun kovaa alustaa. Ja välillä valvottiin kovat alustat vastakkain.

Jertsun kova alusta listalle.

Sanon mä mitä vaan, ni aina se on kohta jossakin listalla..no mikäs siinä 😂

T: mm sohviksen, Cas Nöpin, pulleiden Speedojen ja monen muun mutsi

Vierailija
89286/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs täällä taas pervoillaan?! Joku roti tähän hommaan. Tuollainen peli loppuu heti tai tulee piiskasta.

T: moraalinvartija

Vierailija
89287/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs täällä taas pervoillaan?! Joku roti tähän hommaan. Tuollainen peli loppuu heti tai tulee piiskasta.

Tule vaan antamaan 😆

Vierailija
89288/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis nyt käymässä niin että Ake, Make ja Pena (plus Pomo ja Luottamusmies) ovat nyt seuraavana parjauslistalla? Mihin Kake jäi? Vaikka sehän on kyllä ollut melko hiljainen eikä hirveästi ole kommentoinut. Kun sillähän tais olla jotain muuta tekemistä.

Terkuin ei insider mutta pari-kolme kertaa päivässä viikolla (ja viikonloppuisin useammin) viestit lukeva ja ihan hyvin kärryillä pysyvä

(No nyt tuli pitkä nimimerkki, sori)

Me ollaanki Tallinnassa. Gayt souti just maihin ja lähetään ettiin Tommya. Kisa tulee kuka ehtii seivästää sen ensin. Otan kaksin käsin leteistä kiinni .

T. Lasse ja Olavi

Tämän palstan gayt ovat sen verran mahdottomia, että miksi musta tuntuu siltä, ettei heille pärjäisi edes sata Olavia. Heillä on varmaan se örinähevijätkäkin apuna.

Örinähevijätkä kuulostaa aika paljon Ruusurouvalta, ei voi mitään. . . Ei ainakaan nimimerkkinsä mukaiselta henkilöltä, mielestäni. Pahoittelut, jos olet joku muu.

Sinä kuulostat siltä ärsyttävältä foliohattunillittäjältä joka vainoaa nimimerkillisiä. Pahoittelut, jos olet joku muu.

Vierailija
89289/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Boitsu valehtelee.

T. Kärde

Niin siis tuohan oli kun häneltä kysyttiin, onko hänellä jotain hyvää kikkaa ruoanlaittoon liittyen, niin vastasi, että kikkansa se, että saa jonkun muun laittamaan sitä ruokaa, kun sanoo käden kipeytyvän vatkaamisesta.

Juu onhan sitä keikoilla nähtykin, ettei käsi (tai mikään muukan kehonosa) hänellä vatkaamisesta kipeydy 😂😂😂

Vierailija
89290/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://tv.aftonbladet.se/video/355801/finska-artisten-kaeaerijae-det-p…

Edelleen joutuu korjaamaan tätä, Kärtsä ei sanonut strange thigs happen vaan something crazy happens :D Suuri osa tuntuu muistavan että olisi ollut tuo strange things happen.

En nyt tiedä onko tällä lopulta niin väliä mutta laitetaan ainakin tämä video throwbackinä viisuaikojen muisteluksi<3

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7260512412934229275

Samaan aikaan toisaalla B kysellään häistä :D :D

Vierailija
89291/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen joutuu korjaamaan tätä, Kärtsä ei sanonut strange thigs happen vaan something crazy happens :D Suuri osa tuntuu muistavan että olisi ollut tuo strange things happen.

En nyt tiedä onko tällä lopulta niin väliä mutta laitetaan ainakin tämä video throwbackinä viisuaikojen muisteluksi<3

Ei hemmetti :D Ja toi K:n imitointi!

Vierailija
89292/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis nyt käymässä niin että Ake, Make ja Pena (plus Pomo ja Luottamusmies) ovat nyt seuraavana parjauslistalla? Mihin Kake jäi? Vaikka sehän on kyllä ollut melko hiljainen eikä hirveästi ole kommentoinut. Kun sillähän tais olla jotain muuta tekemistä.

Terkuin ei insider mutta pari-kolme kertaa päivässä viikolla (ja viikonloppuisin useammin) viestit lukeva ja ihan hyvin kärryillä pysyvä

(No nyt tuli pitkä nimimerkki, sori)

Me ollaanki Tallinnassa. Gayt souti just maihin ja lähetään ettiin Tommya. Kisa tulee kuka ehtii seivästää sen ensin. Otan kaksin käsin leteistä kiinni .

T. Lasse ja Olavi

Tämän palstan gayt ovat sen verran mahdottomia, että miksi musta tuntuu siltä, ettei heille pärjäisi edes sata Olavia. Heillä on varmaan se örinähevijätkäkin apuna.

Örinähevijätkä kuulostaa aika paljon Ruusurouvalta, ei voi mitään. . . Ei ainakaan nimimerkkinsä mukaiselta henkilöltä, mielestäni. Pahoittelut, jos olet joku muu.

No olen joku muu. En oo ees ikinä käyny Espanjassa. 😅 Ja esittelinkin itseni alkuun että lähes örinähevijätkä niin toivottavasti en nyt hirveää pettymystä aiheuta kun sanon etten ihan 100% ole sitä. 😂 (Jos kuitenki nyt petin sut niin voit rauhassa alkaa haukkumaan mua, mun pitää lähtä just asioille mutta yritän ehtiä takas ennen sulkemisaikaa)

-Örinähevijätkä

Vierailija
89293/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs viipyy K:n tämän päiväinen lomapäivitys? On sieltä päivittäin jotain tullut. Mitä me vielä haluttaisiin? Thai-hierontaa? Tai sellainen merestä nouseva kreikkalainen jumala?

Vierailija
89294/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Bojtsua pantu hotelliin.

Ai sekö nukkui sitte lattialla yksiössä? Kyllä mä mieluummin oon aina reissuilla hotellissa ku toisten nurkissa.

No mulla ainakin yksiössä asuessani oli oman sängyn lisäksi vuodesohva ja vielä hätävarana levitettävä rahi. Yhteensä 4hlöä sain itseni lisäksi majoitettua tarvittaessa.

Kyllähän sitä tietysti mahtuu, mutta eri asia on, onko kiva pariskunnan kanssa 20 neliön yksiössä majoittua. Minä kyllä olisin mieluummin hotellissa.

Nuori mies pystyy nukkumaan hyvin vaikka patjan päällä lattialla.

Boitsulla on muutenkin selkä aina kipeä.

No itseasiassa siihen voi tehdäkin hyvää nukkua vähän kovemmalla alustalla esim. lattialla. 🤓

Sille teki oikein hyvää nukkua vasten Jertsun kovaa alustaa. Ja välillä valvottiin kovat alustat vastakkain.

Jertsun kova alusta listalle.

Sanon mä mitä vaan, ni aina se on kohta jossakin listalla..no mikäs siinä 😂

T: mm sohviksen, Cas Nöpin, pulleiden Speedojen ja monen muun mutsi

Olet selvästi lahjakas ja kiitos siitä 😅.

T. Kovan alustan listalle laittamista ehdottanut, jonka näppäimistöltä on syntynyt mm. K:n heterouden hautaus, kimppakivaa Niinistöjen kanssa, millä kädellä Bojan ajattelee Loverpoolia, queerin pureminen jne

Vierailija
89295/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missäs viipyy K:n tämän päiväinen lomapäivitys? On sieltä päivittäin jotain tullut. Mitä me vielä haluttaisiin? Thai-hierontaa? Tai sellainen merestä nouseva kreikkalainen jumala?

Samaa mietin. Oliskohan jo kotimatkalla?

Vierailija
89296/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna tulla vaan, kyllä me kestetään!

T. Ake, Make ja Pera

Vierailija
89297/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä kateellinen J:n gflle. Living her best life.

Olisin vielä kateellisempi, jos sekä J että gf ymmärtäisivät myös antaa. Siis onhan se nyt oikeasti isommalla porukalla kivempi olla 😅 tai siis kolmestaan eikä vaan kahdestaan. Mulle kelpaisi kyllä mut mies ei valitettavasti ole samaa mieltä. Tai ehkä meille ei vaan ole tullut oikeaa Boitsua vielä vastaan.

Kyllä se miehellesi passaa, jos kolmas osapuoli on nainen 😅 (ellet ole homosuhteessa, jolloin syön sanani)

Joo mua ei kyllä valitettavasti ainakaan tähän saakka ole oikein napannut naiset. Hyvin hetero. Mut olen kyllä openminded jos sopiva tyyppi tulee vastaan 😉

Yhden kerran lesbo (tai bi) on tullut mua iskemään kadulla. Olin aika yllättynyt moisesta huomiosta. Umpiheterona ei viisarini värähtänyt.

Tapahtuuko muuten täällä porukalle useinkin et tullaan kadulla iskemään? Monen tutun puheista päätellen kyllä, mutta minä olen päässyt kypsään 40 vuoden ikään eikä ikinä ole kadulla tullut kukaan iskemään. En ole mikään sysiruma, normaalipainoinen ja asunut sekä pienissä kyläpahasissa että miljoonakaupungeissa kolmessa eri maassa. Onko mulla niin paha resting bitch face? Vai vaikuttaako kuulokkeet korvilla (tosin aina joku tulee jotain muuta selostamaan silti)?

En nyt varsinaisesti tätä elämääni kaipaisi, mutta mietinpähän vaan.

Mua on tultu aika useasti ja tullaan edelleen, vaikka olen hiukan vajaa nelkyt. En kuitenkaan pidä sitä mitenkään imartelevana, että joku vieras tunkee seuraan ehdottelemaan kaiken näköistä. Muutenkin tällaiset olet kaunis tms. yritykset aloittaa jutustelu ovat mun mielestä ala-arvoisia. Niitä heitellään niin paljon, että luulisi niiden heittelijöidenkin jo tajuavan, kuinka korneja lausahduksia ovat.

Vierailija
89298/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hevosratsastusta rannalla ei ole vielä kuulunut, että sitä voisi tulla tänään.

Vierailija
89299/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hemmetti :D Ja toi K:n imitointi!

Joo B on kyllä taitava kameleontti!

Vierailija
89300/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hevosratsastusta rannalla ei ole vielä kuulunut, että sitä voisi tulla tänään.

Sitä ratsastusta (ei välttis hepalla) on luvassa vasta syyskuun kiertueella. Vai onko hänellä semmoista?

Ketju on lukittu.