Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
89261/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä oikein tapahtuu? Oon päivän pois ja ekana nään juttu K&T gang bangista😆 Ja K kiertueelle JO kanssa?

Ei kyllä tule tapahtumaan, että K pääsisi kiertueelle jokereitten kanssa. Kyllä se vain käväisee keikoilla, Suomessa. Ihan utopistinen ajatus, vaikka kiehtova toki.

Mä taas luulen, etteivät tapaa fyysisesti ollenkaan. K esiintyy Tavastialla zoomin kautta pikaisesti. Tapaavat keikan jälkeen etänä. Ehkä vilkuttavat toisilleen. Siinä se..

:D

Vierailija
89262/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muilla lipun saaneilla samanlaista ongelmaa että pitää käydä vähintään viis kertaa päivässä tsekkaamassa liputon tai muu kanava mistä lippu/liput on ostettu, että ne liput on oikeesti siellä 🤭😅

Mulla on lipuista printit. Pelkään että en saa niitä mistään ulos tarvittavalla hetkellä. Pitää vaan muistaa ottaa printit mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89263/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä täällä oikein tapahtuu? Oon päivän pois ja ekana nään juttu K&T gang bangista😆 Ja K kiertueelle JO kanssa?

Ei kyllä tule tapahtumaan, että K pääsisi kiertueelle jokereitten kanssa. Kyllä se vain käväisee keikoilla, Suomessa. Ihan utopistinen ajatus, vaikka kiehtova toki.

Mä taas luulen, etteivät tapaa fyysisesti ollenkaan. K esiintyy Tavastialla zoomin kautta pikaisesti. Tapaavat keikan jälkeen etänä. Ehkä vilkuttavat toisilleen. Siinä se..

:D

Äläs pilkkaa mua😄

Vierailija
89264/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/Cw-IJjWt0oS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Tulipas tästä nyt pitkä keikka hornyjailiin! 😳 Pikkasen K kiltti rajoita näitä kuvakulmia 🙏

Miten musta on tullut tällänen elukka, tekis mieli tarttua ja käydä kimppuun vaan.

Tervetuloa kerhoon, jono on sitten aika pitkä.

Vierailija
89265/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Bojtsua pantu hotelliin. Eikä tietenkään nukkunut missään lattioilla.

En sano enempää. Tieto asiasta tutun kautta.

Just, ja mä tunnen henkilökohtaisesti Salen. Pitääpä laittaa sille WhatsAppissa viestiä että järjestyyhän sille Boitsulle kutsu kuitenkin linnaan, vaikkeivat vielä Jeren kanssa asukaan yhdessä. Vähän nää keikkailut on estänyt muuttohommia.

Paitsi, että on yksi vielä isompi este.

Vierailija
89266/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ite kyllä lipsautti sen syyskuun kiertueen stoorissaan. Joo tuskin se Norjassa ja Ruotsissa on, mut eiköhän se noi Suomen keikat kierrä. Ja tuskin ajelee Turusta Helsinkiin ja sieltä Tampereella. Eiköhän se mielummin kierrä poikien mukana ku siihen mahollisuus on. Ja ne ei varmaan ees tiiä milloin näkevät seuraavan kerran ni kaikki mahollinen näkemisaika varmasti kelpaa.

Miksi he eivät voisi tavata milloin vain haluavat? Hyvä lentoyhteys on olemassa.

Vierailija
89267/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cool proffa irrottelee...eli ihana Kärtsä silmälaseissa 😀

https://pbs.twimg.com/media/F5ldeAKX0AA3jmo?format=jpg&name=large

Alkuperäinen postaus:

https://twitter.com/logomachia_/status/1700493112601121179

Hyvin sopii Klle nuo lasit. Ei näytä olevan omat, kun ei yllä sangan loppu korvan taakse.

Katoin samaa. Onhan se kesän aikana kuvattu vaikka minkälaisissa lainalaseissa.

Niin ollaan nähty vaikka.minkälaisisss laseissa kesän aikana. Tuo kuva on kuitenkin vanhempi. Nuori Käärijä on siinä keltaisissa housuissa 💛

Vierailija
89268/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kyllä kateellinen J:n gflle. Living her best life.

Olisin vielä kateellisempi, jos sekä J että gf ymmärtäisivät myös antaa. Siis onhan se nyt oikeasti isommalla porukalla kivempi olla 😅 tai siis kolmestaan eikä vaan kahdestaan. Mulle kelpaisi kyllä mut mies ei valitettavasti ole samaa mieltä. Tai ehkä meille ei vaan ole tullut oikeaa Boitsua vielä vastaan.

Kyllä se miehellesi passaa, jos kolmas osapuoli on nainen 😅 (ellet ole homosuhteessa, jolloin syön sanani)

Joo mua ei kyllä valitettavasti ainakaan tähän saakka ole oikein napannut naiset. Hyvin hetero. Mut olen kyllä openminded jos sopiva tyyppi tulee vastaan 😉

Vierailija
89269/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.huuto.net/kohteet/joker-out-tavastia-keikkalippu/587294837

Here's the Tavastia ticket listing (K18) for anyone who wants it. 

Vierailija
89270/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään klo 22 meidän aikaa pitäs tulla sitä josubs mainostamaa lasten kokkiohjelmaa heidän youtubessa B mukana. Sitä ennen tehty pari ruokaan liittyvää pätkää. B kertoo, et käteen alkaa koskea, niin ei pysty vatkaamaan. 🤭

Boitsu valehtelee.

T. Kärde

Vierailija
89271/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se ite kyllä lipsautti sen syyskuun kiertueen stoorissaan. Joo tuskin se Norjassa ja Ruotsissa on, mut eiköhän se noi Suomen keikat kierrä. Ja tuskin ajelee Turusta Helsinkiin ja sieltä Tampereella. Eiköhän se mielummin kierrä poikien mukana ku siihen mahollisuus on. Ja ne ei varmaan ees tiiä milloin näkevät seuraavan kerran ni kaikki mahollinen näkemisaika varmasti kelpaa.

Ihana ajatus, jos K tosiaan on yksin reissussa. Melkein liian hyvältä kuulostaa ollakseen totta. Valmistelen tässä itseäni katkeraan pettymykseen.

Se on kyllä jo ihan todettu, että lentsikan pöydällä oli GF:n ruusukultainen puhelin. Luonnollisesti sillä aikaa, kun GF otti tutivan Jertsun massusta hänen puhelimellaan kuvaa someen.

Vierailija
89272/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
89273/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu tuo behind the scenes-pätkä Häärijän instatarinoissa 😍

Tunnistaako kukaan mistä?

Vierailija
89274/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulipas tästä nyt pitkä keikka hornyjailiin! 😳 Pikkasen K kiltti rajoita näitä kuvakulmia 🙏

Miten musta on tullut tällänen elukka, tekis mieli tarttua ja käydä kimppuun vaan.

Tervetuloa kerhoon, jono on sitten aika pitkä.

Hauska lukea näitä kommentteja, kun itse en kaipaa jonoon. Ei jotenkin vaan iske. ,🙂

Vierailija
89275/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekis mieli kommentoida tähän jotain hempeän arkaluonteista, tyyliin UMK ketjun legendaariset tiistai-iltavuorot.......🔥😋 Mutta jätän tältä erää tähån.

Mä satuin siihen yhteen tiistain iltavuoroon. Ikävä sitä iltaa. Onkohan siitä muistot jäljellä vai lähtikö kaikki sen illan viestit?

Niitä iltoja oli muutamiakin....kyllä siellä taitaa olla jotain tallellakin, jopa jotain "Karitamattilan" runoja lainauksissa. Täytyypä låhteä syväsukellukselle....

Vierailija
89276/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis edes edelleen tosi surullista jos K olis yksin lomalla ja reissussa. Onneks ei tarvi olla yksin!

Vierailija
89277/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muistaa ja löytäs sen linkin missä Käärijää haastatteli 2 sen jotain ex tuttua puhelimitse? Keväällä ennen viisupöhinän alkua. Kikatti koko haastiksen kuin joku hyper-pikkuorava ja välillä pikkuvelikin soitti...

Hitto kun nyt ois kiva kuulla uudestaan näitä, mutta kun ei yhtään muista näiden podcastien linkkejä :(

Tämä?

https://open.spotify.com/episode/439TwM8dyWaa0m1qiz1MnW?si=javK1aS9RD2h…

Ihan tappava haastis!🤣😅😂 Jännä peilata tähän päivään.

Siis ihana Jere en kestä. Toi hysteerinen hihitys, mä voisin kuunnella sitä ikuisesti.

Vierailija
89278/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://tv.aftonbladet.se/video/355801/finska-artisten-kaeaerijae-det-p…

Edelleen joutuu korjaamaan tätä, Kärtsä ei sanonut strange thigs happen vaan something crazy happens :D Suuri osa tuntuu muistavan että olisi ollut tuo strange things happen.

En nyt tiedä onko tällä lopulta niin väliä mutta laitetaan ainakin tämä video throwbackinä viisuaikojen muisteluksi<3

Vierailija
89279/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ajatus, jos K tosiaan on yksin reissussa. Melkein liian hyvältä kuulostaa ollakseen totta. Valmistelen tässä itseäni katkeraan pettymykseen.

Näistä jutuista ei kyllä kannattaisi katkerasti pettyä, ja jos kuitenkin pettyy niin kannattaa ottaa vähän etäisyyttä asiaan.

Vierailija
89280/123801 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippu tuo behind the scenes-pätkä Häärijän instatarinoissa 😍

Tunnistaako kukaan mistä?

Varmaan joltain loppukesän keikoilta, kun on vihreäsävyiset housut jalassa piikkihousujen sijaan. 

Ketju on lukittu.